چرا چراغی روشن نمیکنید؟
سال جدید از راه میرسد و آن سه آذر اهورائی همچنان در حصرند. نهمین بهار بر آنها چگونه میگذرد؟ کاری که حاکمان باید برای اصلاح امور میکردند و نکردند آنان بر عهده گرفتند. آنان در گوشه دل مردم چراغی را روشن نگه داشتهاند که وفای به عهد هنوز نمرده است. آیا میخواهیم در نقش تاریخی آنان سهم بر عهده بگیریم؟...
























