سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » پرونده سازی، مغز شویی و خیانت به یک انقلاب مردمی...
» بازنشر اظهارات سردار مشفق برای قضاوت افکار عمومی

پرونده سازی، مغز شویی و خیانت به یک انقلاب مردمی

چکیده :شنیدن افسانه سرایی های امنیتی عوامفریبانه، پر از دروغ و جعلیات و مملو از تناقض فردی تحت نام مستعار مشفق که خود را از مقامات عالی امنیتی کشور معرفی میکند و مدعی است برای همه مقامات و نهادهای عالی کشور جلسه توجیهی تشکیل داده است به طور طبیعی ذهن را به سوی خاطره دستگاه امنیتی استالین سوق میدهد. در اینجا در صدد ازیابی، تفکیک واقعیت از جعلیات و یا تحلیل این افسانه امنیتی نیستیم، افسانه ای که هدف از آن توجیه جنایتهای انجام شده و آماده سازی یاران به ویژه آنهایی که دچار تردید شده اند برای ادامه راه...


کلمه – گروه سیاسی: استالین برای استیلای یک نظام توتالیتر تمام عیار بر اتحاد جماهیر شوروی نیازمند شکستن و محو هر گونه اعتراض و مخالفت سازمان یافته یا فردی٫ بالفعل یا بالقوه بود. انجام این امر به نهادهای امنیتی ویژه با قدرت نامحدود به مثابه یک دولت سپرده شده بود. آنها برای تحقق ماموریت خود مجاز به استفاده از هر وسیله و روشی بودند و سازمان قضایی کشور تیز تحت امر آنها عمل میکرد. حوزه عمومی غیر دولتی و حریم خصوصی معنا و مفهوم نداشت. دولت حق مداخله در کلیه امور را داشت و همه امور هم جنبه امنیتی داشت. حتی مسائل ساده زندگی مثل لباس پوشیدن, رفتن به تئاتر و سینما یا گوش دادن به موسیقی. همه کس و همه جیز دشمن تلقی میشد. نه تنها حزب, بلکه سازمان غیردولتی و حتی هویت مستقل فردی دشمنان بالفعل یا بالقوه بودند. حتی موافقان و دوستان امروز هم دشمنان احتمالی تلقی میشدند و می باید تحت مراقبت امنیتی قرار میگرفتند. اراده استالین تجلی ارزشهای انقلاب و خواست طبقه کارگر بود و به همین دلیل دروغ, شکنجه, گرفتن اقرار دروغین, مغز شویی, پرونده سازی, ترور فیزیکی و شخصیتی برای نابود کردن مخالفان و معترضان نه تنها مشروع و مجاز که به لحاظ ایدئولوژیکی واجب بود. برای افراد، مخصوصا شخصیتهای سیاسی به فراخور حالشان پرونده امنیتی تشکیل میشد و مرتبا پر و به روز میشد. واقعیت مهم نبود. پر بودن پرونده مهم بود تا در صورت لزوم معترضان یا حتی دوستانِ یک ساعت پیش به انواع فساد و جنایت متهم شوند و معلوم گردد که از اول افرادی مشکوک, نفوذی, وابسته به قدرتهای خارجی و ضد انقلاب بوده اند و حالا به همت نیروهای امنیتی افشا شده اند. در عین حال با انحصار کامل رسانه های جمعی, خلط حق و باطل در افسانه سرایی های امنیتی و ترتیب جلسات و کلاسهای توجیهی برای مقامات دولتی و مردم در کلیه رده ها مغز شویی به صورت مدام و با استفاده از آخرین تکنولوژیها اجرا میشد تا فرایند حذف و تصفیه از جمله در داخل سرویسهای امنیتی به راحتی صورت گیرد و جنایت با وجدان آسوده یا به ظاهر آسوده صورت پذیرد. بدین ترتیب مقامات امنیتی که باید مانع خیانت میشدند، تبدیل به خائنین اصلی به کشور و منافع عالی آن میگردیدند.

شنیدن افسانه سرایی های امنیتی عوامفریبانه, پر از دروغ و جعلیات و مملو از تناقض فردی تحت نام مستعار مشفق که خود را از مقامات عالی امنیتی کشور معرفی می کند و مدعی است برای همه مقامات و نهادهای عالی کشور جلسه توجیهی تشکیل داده است به طور طبیعی ذهن را به سوی خاطره دستگاه امنیتی استالین سوق میدهد. در اینجا در صدد ازیابی, تفکیک واقعیت از جعلیات و یا تحلیل این افسانه امنیتی نیستیم, افسانه ای که هدف از آن توجیه جنایتهای انجام شده و آماده سازی یاران به ویژه آنهایی که دچار تردید شده اند برای ادامه راه است.

“کلمه” با عذرخواهی از تمام کسانی که نام آنها در این سخنرانی آورده شده است, ارزیابی و تحلیل را به مخاطبان آگاه و مردم شریف و فهیم کشور واگذار میکند و به طرح این سوال ساده بسنده میکند که کدام اصل اخلاقی مانع این افراد با این طرز تفکر برای تقلب سازمان یافته در انتخابات می شود؟ افرادی که برای آنها هدف وسیله را توجیه می نماید و پیروزی رقیب در انتخابات را شکست هدف خود تلقی میکنند و در این راه از هیچ گونه مداخله ای در عرصه سیاست و انتخابات و حتی عرصه های قضایی باکی ندارند. نکته ای که پیش از این نیز در شکایت‌نامه هفت نفر از قربانیان دخالت نظامیان در عرصه سیاست و انتخابات به آن اشاره شد، و در اعلام جرم های هشت گانه این زندانیان فهرستی از این دست دخالت ها و دست کاری های سیاسی و انتخاباتی و قضایی برشمرده شد.

مواردی نظیر: ورود غیرقانونی این مجموعه به صحنه رقابت های انتخاباتی و استفاده از اختیارات و امکانات نظامی- اطلاعاتی به قصد تخریب چهره نامزد رقیب آقای احمدی نژاد (آقای میرحسین موسوی)؛ ورود غیرقانونی گروه نظامی- اطلاعاتی به صحنه رقابت های انتخاباتی، در حد فعالیت های جاری انتخاباتی گروه های رقیب و تعیین تکلیف برای نامزدهای رقیب آقای احمدی نژاد؛ دخالت های غیرقانونی در رقابت های انتخاباتی، تلاش برای ایجاد اختلاف میان نامزدها و حامیان نامزدهای رقیب آقای احمدی نژاد و استفاده از موقعیت و ابزار اطلاعاتی و عملیات روانی بدین منظور؛ اعلام رسمی، علنی و صریح وابستگی نظامیان به یک جناح سیاسی خصوصا در جریان انتخابات ریاست جمهوری؛ اقدام به پرونده سازی قبل از وقوع هرگونه جرم ادعایی و درخواست حکم دستگیری تعدادی از فعالان سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی؛ دخالت در امور قضایی از جمله تهیه کیفر خواست برای افراد در جریان حوادث پس از انتخابات؛ دروغ پردازی و نشر اکاذیب علیه شخصیت ها، احزاب و فعالان سیاسی به منظور توجیه مداخلات غیر قانونی درانتخابات ریاست جمهوری؛ و …

فایل صوتی ای که می شنوید سند تاریخی ارزشمندی است از ادبیات و لحن و نوع نگاه تفکر نظامی-امنیتی ای که برای پیروزی هدف حق ! خود و افراد بر حق از منظر خود، از هیچ گفتار و رفتاری ابایی ندارد: از دروغ زنی و پرونده سازی و خیال پردازی گرفته تا دخالت مسلحانه در انتخابات و فضای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، تا گرفتن و زدن و بستن و حبس و شکنجه و قتل و آزار، تا هیچ صدایی غیر از صدای حزب پادگانی در فضای کشور شنیده نشود. البته این سودا و رویایی است که با وجود فرزندان انقلابی خمینی هیچ گاه تحقق پیدا نخواهد کرد چرا که آنها انقلاب کردند تا در جامعه تک صدایی نباشد و هنوز بر سر ‍آن آرمان در برابر این دسته متحجر و نا اهل ایستاده اند.

فایل صوتی اظهارات این فرد پیش روی شماست

جهت دریافت فایل صوتی اینجا کلیلک نمایید.

جهت دریافت فایل صوتی اینجا کلیلک نمایید.

چنانچه در دریافت فایل مشکل دارید ابتدا بر روی لینک دانلود کلیک راست نمایید و از منوی باز شده گزینه “Save Link as” در مرورگر های فایرفاکس و کروم و “Save as target” در اینترنت اکسپلورر را انتخاب کنید.

۵۷ دیدگاه

  • At 2010.08.12 21:51, علی 000 said:

    یاحسین میر حسین

    مرگ بر دیکتاتور

    []
    • At 2010.08.12 22:17, سبز حسینی said:

      تیتر مطلب بسیار گویاست.پرونده سازی و مغزشویی و در نهایت خیانت به انقلاب و شعارهای اصیل انقلاب…
      برای واکاوی این جریانِ اکنون غالب بر حکومت، باید دید که چه کسی و گروهی این جریان رو پرو بال داد و تغذیه کرد و اینچنین بی پروا در شکستن تمامی مرزهای قانون و حیا و شرم کرد؟ مطمئنا چنین کسی و گروهی آمرِ در این جریان، این پیاده نظام خود را نه اکنون که سالها پیش تدارک دید.
      شنیدن آسمان و ریسمان بافتنهای مضحک این مسئول سپاه برای این پرونده سازی و مغزشویی مخاطبانش به شناختن آمرِ پشت این جریان کمک زیادی میکند.البته این سخنان و اباطیل رو از افراد و شخصیتهای دیگری از این جریان به گونه ای دیگر شنیده بودیم.سردار جعفری سردار فیروزآبادی سردار نقدی سردار ضرغامی و بازجو حسین شریعتمداری و…میبینید که این جریان به یک محفل و گروهی کوچک محدود نمیشود.فقط در زمانهای مختلف عملکردهای آشکار و پنهان داشته اند.باید دید چه کسی بعد از دوم خرداد و تحکیم جایگاه خط امامی ها و اصلاح طلبان از طریق انتخابات و صندوق آرا و ضعف جناح راست، این جریان اصولگرایی که بیشتر ملغمه ای بود برای مقابله با رای ملت را مطرح کرد.جریانی بنام اصولگرا ولی خالی و تهی از هرگونه اصول اخلاقی و قانونی!اصول معنای دیگری می یافت.اینگونه همه نهادهای تحت امر، دستور به مقابله با آرا و جهت های رای مردم را گرفتند.
      نمونه سخنان این فرد ماکتی است از برنامه های صدا و سیما و بویژه برنامه ۲۰:۳۰ … برنامه ای که توسط همین جریان مخفی شکل گرفت و با دکوری جدید چماقداران به پراکندن منویات خود در سطح میلیونی پرداختند.با مخلوط کردن راست و دروغ با اباحی گری با تهمت زدنهای بیشمار و توهینهای سخیف و… و امکان هرگونه پاسخگویی به این خبرهای دروغ و شانتاژ را از همه شخصیتها گرفتند.
      این جریان اصول! گرایی به آنجا رسید که تجاوز و اعمال خلاف شرع نیز در آن توجیه ایدئولوژیک یافت و مستحب شد!اصولگرایی که تنها موضوعی که در آن یافت نمیشود اصول است!اکنون تمامی حکومت را این اصولگرایان بی اصول به مدد اسلحه و پول و رسانه قبضه کرده اند.جریانی که کل نظام را به اصول گرا( البته با اصول مطابق میل آقایان! )تقلیل دادند و پیروزی رقیب احمدی نژاد را در انتخابات، شکست اصولگرایی آقایان میدانستند!و برای جلوگیری از این توهم، کودتای انتخاباتی را به انجام رساند…پیشگیری قبل از وقوع!!!
      کودتای ننگین و خونین ۲۲ خرداد سرفصلی جدید در تحرکات این جریان و سرآغاز تحرکات شوم بعدی اینان است.شاهد تصفیه اصول گرایانی که واقعا به اصولی پایبندند خواهیم بود.و قربانی بزرگ جمهوری اسلامی است که با تسلط این جریان بر حکومت نه اسلامی از آن مانده است و نه جمهوری و تاثیر و دولت سازی رای مردم..
      ولی باید گفت که جنبش سبز برای اصلاح این وضعیت بزرگترین سد و مانع این جریان خواهد بود.با همه مظلومیت و سختی ها مقابل این جریان می ایستد و پیروز خواهد شد.جنبش سبز کابوس این جریان است.بخاطر همین است که در همین سخنان سردار مشفق بگونه ای دیگر و با سوءاستفاده از علایق دینی مخاطب، نهایت تلاش خود را برای تطبیق تاریخی دادن جریان خود به امام حسین(ع) انجام میدهد! ولی از این نکته غافل است که نمیشود با دروغ و تقلب و سرکوب جای ظالم و مظلوم، قاتل و مقتول، و یزد و امام حسین(ع) را معکوس جلوه داد..اگر شدنی بود دستگاه تبلیغاتی و ماشین سرکوب بنی امیه میتوانست!

      []
      • At 2010.08.13 00:07, سبز said:

        مرگ بر دیکتاتور.

        []
        • At 2010.08.13 00:20, سمیه said:

          اینهانه تنها دین ندارند ازاده هم نیستند .ولی خدا مکرشون رو به خودشون بر خواهد گردوند .

          []
          • At 2010.08.13 00:38, امین said:

            همگی باید حواسمون جمع باشه
            احساس میکنم در آینده نزدیک مخوان یه کارایی بکنن

            []
            • At 2010.08.13 01:14, به ا میدپیروزی said:

              به نظر من قسمتی از جنگ روانی برای تخریب و ایجاد اختلاف هست زیاد جدی نگیرید .

              []
              • At 2010.08.13 03:44, hassan said:

                یاحسین میر حسین

                []
                • At 2010.08.13 03:50, م.شیراز said:

                  من هم سخنرانی رو دانلود کردم.
                  با”" تفسیر سخنرانی از دید من(جنبش سبز)”" کاملا موافقم, تفسیر کاملی بود البته اگه بخواهید تمام جملات متناقض و مسخره سردار مشفق رو یکی یکی مطرح کنید و بشمارید ,خیلی بیشتر از مواردی است که “جنبش سبز” توی کامنتش ثبت کرده.
                  مثلا سردار مشفق, توهین سایت نوسازی به نوه امام رو گردن آقای تاج زاده می ندازه !! جالبه که کسی توی جمع ازش این سوال را نکرد که مسئول سایت نوسازی که بقول شما یکی از بچه های حزب اللهی اصولگرا بود چرا و چگونه تحت تاثیر آقای تاج زاده قرار گرفت !!!! اگر ایشان اینقدر که شما اعدا می کنید بی سواد بود چگونه مسئول یک سایت اصولگرا شده بود !!! و اصلا چرا در آن زمان کیهان اینقدر از این فرد دفاع می کرد !!!!
                  در قسمتی دیگر از قول آقای بهزاد نبوی نقل می کنه که (سعی کنید احمدی نزاد را کاندید رهبری معرفی کنید که اگر شکست خورد رهبری شکست خورده است) !!! بنظر شما آقای بهزاد نبوی احمدی نزاد را کاندید رهبری معرفی کرد یا سپاه پاسدارن و شورای نگهبان ؟ آیا از این مطلب نمی توان نتیجه گرفت که آقایان در تخیلات خود شکست احمدی نزاد را برابر با سقوط نظام می دیدند در نتیجه به هر قیمتی که شده جلوی این واقعه را گرفتند.
                  در جای دیگر اعدا می کند که( اصلاح طلبها می دانستند که شکست می خورند در نتیجه هزینه این شکست را می خواستن بندازن به گردن نظام ) خوب اگر واقعا اینگونه بود چرا با تشکیل کمیته صیانت از آرا به طرز باورنکردنی مخالفت می کردیت !!! مگر نه این بود که تشکیل این کمیته جلوی بهانه گیری های بعد از انتخابات را می گرفت ؟ اگر ریگی در کفش نداشتید نه تنها با تشکیل این کمیته مخالفت نمی کردیت بلکه از این پیشنهاد استقبال هم می کردیت !!!
                  جای دیگر از زبان آقای موسوی خوئینی ها خطاب به سوال آقای خاتمی نقل می کند که (بابا این میر حسین که ما هر دفعه داریم می آریمش ازش استفاده می کنیم بعد هم مثله یه دستمال می ندازیمش کنار, نگران نباش آقای کروبی هم یه دو سه تا وزارت خونه بهش می دیم می ره .بعد هم می گه که آقای کروبی اگر نرفت کنار می ریم مدیریتشو در بنیاد شهید بررسی می کنیم یک فساد اقتصادی پیدا می کنیم و بزرگش می کنیم یه کاری می کنیم ایشون بره کنار اگر هم پیدا نکردیم یک فساد براش می سازیم و بهزاد نبوی هم می گه اگر موسوی هم کنار نرفت عکس خانومش قبل از انقلاب که بی حجابه رو بگوشش می رسونیم که اگه نره کنار اون رو منتشر می کنیم. ) !!! بقول دوستمون کافر همه را به کیش خود پندارد ! اولا اینکه موسوی رو هر دفعه می آریمش بعد هم مثل دستمال ….. یعنی چی ؟ چند بار موسوی رو آوردن بعد هم مثل دستمال دورش انداختن که این بار دومش باشه!! دروغگو هم دروغگوهای قدیم. ثانیا آقای خاتمی که بقول شما اینقدر دلش می خواسته که موسوی و کروبی را کنار بزنه چرا اینقدر تلاش کرد که اینها کاندید بشن ؟؟ خوب خودش راحت کاندید می شد و کروبی را هم توی مبارزات انتخاباتی کنار میزد !! جالبه که پرونده سازی را گردن اصلاح طلبها می ندازه !! کی توی مناظره عکس خانوم رهنورد را گفته بود و تکرار می کرد(بگم بگم بگم).
                  دروغ دیگر سردار در مورد سفر آقای خاتمی به شیراز است که ایشان اعدا می کنند ۵ هزار نفر بیشتر جمع نشدند. خوشبختانه در قرن ۲۱ بسر می بریم کافی است عکس های سفر آقای خاتمی به شیراز را سرچ کنید تا متوجه دروغ های شاخ دار سردار مشفق شوید. در آن سفر با اینکه اطلاع رسانی خوبی نشده بود جمعیت به حدی بود که چند کیلومتر در مسیر خودروی آقای خاتمی مردم به استقبال ایشان رفته بودند استقبال بحدی بود که فرماندار شیراز شخصا جلوی خودروی آقای خاتمی را گرفت تا ایشان وارد صحن حرم شاهچراغ نشوند !!!!! با این همه وقتی آقای خاتمی را مجبور کردند به سالن سرپوشیده شهید دستغیب برود.نه تنها سالن کاملا پر شد بلکه در محوطه اطراف سالن و خیابانهای اطراف ازدحام جمعیت به حدی بود که عبور ومرور را مختل کرده بود و ترافیک سنگینی در آن قسمت از شهر ایجاد شده بود.
                  در آخر کسی از ایشان سوال نکرد که اگر آقای خاتمی و هاشمی و موسوی آلت دست بیگانه بودند و با سرویس های جاسوسی در ارتباط نزدیک بودند.چگونه کشور ما در این ۲۴ سال استقلال خودش را حفظ کرده و به دست بیگانگان نیفتاده ؟؟ اگه ۲۴ ساله که عوامل بیگانه کشور را اداره می کنند پس وای به حال نظام و شورای نگهبانی که این آقایون را تایید صلاحیت کرده !!!!
                  این سخنرانی با همه مسخره بودنش مدرک محکمی در تایید کودتای انتخاباتی است . عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

                  []
                  • At 2010.08.13 06:04, حسین said:

                    درود بر مهندس موسوی و جنبش سبز

                    []
                    • At 2010.08.13 08:19, سبز سبز said:

                      امیدوارم که این مطلب رو چاپ کنید. من روی صحبتم با رهبری هست. رهبر معظم انقلاب من نمی خواهم قضاوت کنم ولی وقتی به بدنه نظام نگاه می کنم می بینم در تمامی نهادهایی که نقش اساسی در ادره کشور دارند افرادی با یک طرز فکر خاص حضور دارند. نهادهای نظامی مخصوصآ سپاه که تحت امر شما هستند توسط افرادی اداره می شوند که وابسته به یک جناح خاص هستند و سپاهی که قرار بود وارد مسائل سیاسی و اقتصادی نشود و حافظ جان و مال و ناموس مردم باشد الان بر تمام کشور سیطره پیدا کرده و سردران سپاه شده اند تصمیم گیرندگان مملکت و تنها چیزی که برایشان مهم نیست جان و مال و ناموس و آبروی مردم است. در برابر این همه تهمت و افترا که به فرزندان پاک این ملت می زنند سکوت می کنید و با وجود اینهمه شکنجه و آزار و اذیت زندانیان بی گناه که هر روز هم اخبار جدیدی به گوش می رسد حرفی نمی زنید. ظاهرآ هم همه این اقدامات زیر نظر شما انجام می شود. چون آقای مشفق می گفت که همه انها را به شما گزارش می دهد. ۲۲ سال از رهبری شما می گذرد اما تا بحال یک بار هم نشده که کسی از شما انتقادی کند و شما در مقام پاسخگویی بر ایید. نه خبرنگاری، نه سیاستمداری، هیچکس. شما که معصوم نیستید و در طول این مدت اشتباهاتی داشته اید. چرا در جامعه ای که ادعای دموکراسیش گوش عالم را کر کرده هیچکس نمی تواند از رهبرش انتقاد کند؟ ای کاش ای کاش! فقط یک بار مستقیمآ و بدون واسطه صدای این مردم را می شنیدید تا بدانید امثال مشفقها تحت فرمان شما چه بر سر این ملت آورده اند و گزارشهای جنایاتشان را چطور بزک کرده پیش شما می آورند.

                      []
                      • At 2010.08.13 09:44, ناشناس said:

                        این را ببین که وسط دعوا نرخ تعیین میکنه
                        مردم شوروی استالین را دوست داشتند ! چون در جنگ از او حمایت کردند !
                        برو تاریخ بخوان رفیق :
                        در جنگ مردم از کشور دفاع میکنند نه حکومت . تازه در مورد استالین ا و به ماموران امنیتی و افسران حزب کمونیست دستور داده بود تا هر که را عقب بنشیند بکشند . مردم هم از ان جنایت کار تاریخ بیش از جنایت کار روبه رو ( هیتلر ) میترسیدند.
                        استالین همان بود که حتا تمام خودیها یعنی سران حزب کمونیست و دولت و یاران لنین را به محاکمه کشید وادار به اعتراف علیه خود کرد و کشت . به ملیتها رحم نکرد . میلیونها اکراینی را کشت . هزاران افسر زندانی لهستانی را کشت . با هیتلر پنهانی لهستان را تقسیم کرده بود . آذربایجان را اشغال کرده بود . لهستانی ها و مجارها و چک ها و آرمانی ها و قزاق ها و چچن ها و …. را کشتار کرد و از سرزمین خود بیرون راند .

                        []
                        • At 2010.08.13 10:15, مهرزاد said:

                          درود بر میرحسین و یارانش – درود بر مردم سبز ایران – نابود باد دیکتاتوری از دامن ایران و ایرانی

                          []
                          • At 2010.08.13 10:20, حسن said:

                            حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی دام تزویر مکن چون دگران قرآن را
                            به امید روزی که همه مردم متوجه باشند که چه کسانی برای آنها تصمیم میگیرند و به کجا میرویم…. به امید اینکه همه سبز باشیم… به امید پیروزی قاطع جنبش سبز انشاءالله

                            []
                            • At 2010.08.13 12:50, علیرضا said:

                              دوست عزیز سبزم جریان کشته شدن مالکانوف و همچنین حذف تروتسکی و دق دادن لنین را مطالعه بفرمایید شاید دیدتان راجب به استالین و جنایاتش روشن تر شود

                              []
                              • At 2010.08.13 13:05, ناشناس said:

                                اقای ابطحی هم جدیدا گفته که روز قبل از دادگاه داشتیم تمرین میکردیم…

                                []
                                • At 2010.08.13 13:11, مهران said:

                                  به نظر من تمام حرفهایی که زد ترفندهایست که خودشون در تمام این سالها بکار بردند و چند وقتیه که گندش بالا اومده و با این تهمت ها به مردم و جنبش سبز
                                  میخواهند رو جنایت هاشون سرپوش بزارند اما دیگه خیلی دیر شده و مردم همه چیزو میفهمند

                                  []
                                  • At 2010.08.13 13:27, سهیل said:

                                    معلومه بد جوری دست فتنه گران با آن فایل صوتی روشده که دست به این نامه پراکنی ها زده اند . امیدوارم اسناد را افشا، کنند ببینیم باز چه می گویید.

                                    []
                                    • At 2010.08.13 15:21, hamed said:

                                      من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن اشنا کرد!!!!!!!
                                      سوال حقیقی این است که اینها در واقع آشنایند یا از هر غریبه / اجنبی / استعمار گر/ منافق و البته دشمن بد ترند!!
                                      و من متمانم اینان دشمنان واقعی این مردم و ایران عزیزند و اگر در کوتاه کردن دست این دشمنان ایران و مردم عجله نکنیم این
                                      فرست آبادانی و سرافرازی را از تمام تاریخ آیندگانمان گرفته ایم!!!! مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر بد خواهان و منافقان و زنده باد آآآآزززااددییی

                                      []
                                      • At 2010.08.13 15:25, ارش said:

                                        از ارائه این تحلیل کوتاه و بسیار گویا ممنون هستم. عنوان افسانه سرایی امنیتی بسیار گویا است. اقا سهیل کدام سند؟ چرا اسناد یک میلیارد راچرا افشا نمی کنید؟چرا سرویسهای امنیتی در مور ثروت اندوزی نزدیکترین همکاران رییس جمهور تحقیق و افشاگری نمی کنند؟از حکامی که یادشا ن رفته راست بگویند چه توقعی است؟در یک هفته سه حرف متفاوت در مورد مذاکره با امریکا میگویند.بعد سخن گوی وزارتخارجه اصل مطلب را نکار میکند.از زمان استالین بیش از پنجاه سال گذشته است. به همین جهت در شرایط کنونی جهان عمل این اقایان صد برابر بدتر از کار استالین است

                                        []
                                        • At 2010.08.13 16:17, محمد said:

                                          این طور که این اقا گفته اطلاعاتشون (نعوذ بالله) تقریبا با دانش خدا برابری میکنه .با اینهمه اطلاعاتی که اینها دارند این همه مواد مخدر توی این کشور چکار میکنه یا شاید..

                                          []
                                          • At 2010.08.13 16:48, زنده باد سبز said:

                                            وای وای چی‌ با اعتماد به نفس و جدی هم دروغ میگه،چه ذهن مخربی دارند پناه بر خدا،چقدر هم سوتی میده،آخه چقدر باید … تهی باشه که حرفای این باعث شستشوی مغزی اونها بشه،باور کنید این بنده خدا بیماری پارانوئید داره،برای اینکه بهتر متوجه بشوید مشخصات این بیماریها رو ببینید
                                            پارانوئید
                                            نگاه اجمالی

                                            این اختلال در بر گیرنده نامطلوب‌ترین رفتارها و منش‌ها است. بیماران پارانوئید همیشه میزان وفاداری و قابل اعتماد بودن «همسر ، شریک جنسی ، دوستان و …» را آزمایش کرده در حافظه خود کلسیونی از مدارک نشان دهنده «بی وفایی ، بی‌عدالتی ، تحقیر و تهدید دیگران» را دارند.

                                            وقتی چنین احساسی در این افراد برانگیخته شود رفتار پرخاشگرانه ازخود نشان می‌دهد. این بیماران عاشق مرافعه و منازعه هستند. از طرف دیگر این بیماران در عین حال که به نظر منطقی می‌رسند ولی در اصل فاقد صمیمیّت بوده و عاطفه محدودی دارند بنابراین رفتارشان خشک و رسمی و روابط اجتماعی‌شان محدود است.
                                            ملاک‌های تشخیص اختلال پارانوئید

                                            عدم اعتماد و شکاکیّت و برای تشخیص اختلال وجود چهار علامت از علائم زیر ضروری است:

                                            * بدون دلیل کافی ظن می‌برد که دیگران از او سوء استفاده می‌کنند یا فریبش می‌دهند.
                                            * بدون دلیل کافی وفاداری و قابل اعتماد بودن دوستان و بستگان خود را مورد سؤال قرار می‌دهد.
                                            * در اعتماد به دیگران تردید دارد، چون می‌ترسد از اطلاعات او بر علیه خودش استفاده شود.
                                            * در اتفاقات و اشارات خوشایند ، معانی تهدید کننده و تحقیرآمیز می‌بیند.
                                            * مدام کینه می‌ورزد، یعنی تحقیر ، اهانت و بی اعتنایی را نمی‌بخشد.
                                            * ادعا می‌کند رفتار و شخصیتش مورد حمله دیگران است ، ولی درستی این ادعا مورد تردید دیگران است.
                                            * نسبت به شریک و دوستان و بستگان خود سوء ظن مکرر و بدون پایه دارد.

                                            []
                                            • At 2010.08.13 16:58, مرد سبز اهوازی said:

                                              و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین

                                              []
                                              • At 2010.08.13 17:56, جواد said:

                                                این یکی از مهمترین اسناد کودتای انتخاباتی میباشد که خود اعترف به ان میکنند.
                                                درود و سلام به رهبران جنبش عدالت خواهی و ازادگی ملت ایران, خاطمی, موسوی, کروبی 

                                                []
                                                • At 2010.08.13 18:18, ازاده said:

                                                  من یک سئوال ساده دارم بعداز۳۰سال هنوز فقر بیکاری بدبختی مردم راداره زجر میده حالا این پروفسور در رابطه با مشکل اساسی مردم که انقلاب کردن چی بلده

                                                  []
                                                  • At 2010.08.13 19:56, رزمنده دفاع مقدس said:

                                                    یا حق
                                                    احسنت بر شما!این به معنای واقعی کلمه یعنی واکسینه شدن در برابر ویروس دروغ و تهمت است!انشاء الله با هوشیاری امت امام(س) و همت شما این توطئه ها یکی یکی از میان خواهد رفت!نماز و روزه همه شما خوبان مقبول درگاه حق و التماس دعا!

                                                    []
                                                    • At 2010.08.13 20:49, armin said:

                                                      faghat motoasefam barae iran

                                                      []
                                                      • At 2010.08.13 21:40, Ali said:

                                                        Doostan, khater neshan basheed ke hame chees Siah va Sefeed neest. Shayad in hese va tajasome toteeh dar eslah tafan ham hast. Chiizi ke bish az had mohem ast masire rah na in nahanjariha, yani bayad tamaom dolatmandon MONTAKHAB mardom bashand. Vasalam

                                                        []
                                                        • At 2010.08.13 21:45, سلام said:

                                                          با سلام
                                                          این که چیز خیلی معمولی است.
                                                          امروره در تریبون های نماز جمعه، در جلسات عقیدتی سپاه و بسیج و در جلسات خصوصی تر مسئولان فعلی پر است از این حرف ها.
                                                          مجموعه و آرشیو کامل این جور حرف ها و تحلیل ها را در برنامه دیروز امزوز فردا می توان یافت.
                                                          هدف جا انداختن این گونه تفکرات در بین عوام است که اگر اصلاح طلبان جواب ندهند وضع از این هم بدتر می شود.

                                                          []
                                                          • At 2010.08.13 22:30, محمد said:

                                                            و مکرو مکر الله والله خیر الماکرین

                                                            یا حسین میر حسین

                                                            []
                                                            • At 2010.08.13 22:35, محمد said:

                                                              نردبان این جهان ما و منی است
                                                              عاقبت این نردبان افتادنیست
                                                              لاجرم هر کس که بالاتر نشست
                                                              استخوانش سخت تر خواهد شکست

                                                              []
                                                              • At 2010.08.13 22:38, هانی said:

                                                                کسی مجبورت نکرده فیلتر شکن پیدا کنی بیای چرت و پرت های این سایت رو بخونی و توش کامنت بذاری

                                                                []
                                                                • At 2010.08.13 23:32, Shahab said:

                                                                  Dear Friend,

                                                                  Hitler also had a great popularity between Germans.
                                                                  Popularity does not make a brutal as a legitimate person as you said for Stalin.

                                                                  []
                                                                  • At 2010.08.14 00:16, mardomdost said:

                                                                    دوستان سبز،

                                                                    من ارتباط آنچه به استالین در حکومت اتحاد شوروی نسبت داده میشود و جنبش مردمی اخیر را درک نمیکنم.

                                                                    نباید فراموش بکنیم که ارتجاع داخلی‌ و خارجی‌ در تمام دوران تاریخ به اشکال مختلف متحد یکدیگر بوده، دو روی یک سکه بر ضدّ مردم اند. هر چند ممکن است به ظاهر دشمن یک دیگر باشند. مثل صدام و آمریکا.

                                                                    استالین در آن در تاریخی‌ برای برای تثبیت انقلاب شوروی میرزمید برای مردم شوروی با جهان بینی‌ خودش مارکسیسم. بر ضد ارتجأع داخلی‌ و دشمنان خارجی‌ و فاشیزم هیتلری.بدون تردید او اشتباهاتی داشته است ولی‌ آنکس عاری از اشتباه است که کاری نکند. باید آن دوران را شناخت و از سیاست‌های درست و اشتباهت تمام جنبش‌های مردمی آموخت.

                                                                    []
                                                                    • At 2010.08.14 00:56, علی said:

                                                                      عجب روانی هایی هستن اینا
                                                                      چجوری طرف حرفای خودش رو تحمل میکنه؟

                                                                      []
                                                                      • At 2010.08.14 10:34, کیوان said:

                                                                        البته اگر منظورتون از “محبوبیت” استالین این باشه که در جلسات حزب کمونیست کسی از ترس اجازه توقف دست زدن برای ورود استالین را به خودش نمی داد من با شما کاملاً موافقم! اصولاً النصر باالرعب یا اخی اگر هم نشد دلیل انحراف داخلی ها و دشمنی خارجی بوده وگرنه تباهی یک مملکت که مهم نیست …
                                                                        و من الله توفیق !

                                                                        []
                                                                        • At 2010.08.14 10:35, : said:

                                                                          لطفا پیشینه مشفق را در سایت (ادامه همین خبر) درج کنید. آیا طی ۴،۵ سال اخیر وارد سپاه شده و یا از پیش تر؟

                                                                          []
                                                                          • At 2010.08.14 10:41, یار میر حسین said:

                                                                            از سایت کلمه به خاطر این شیوه ی اطلاع رسانی تشکر میکنم. واقعیت این است که نرسیدن اطلاعات به مردم و شکل نگرفتن تحلیل پس از دریافت اطلاعات ، باعث ضرر های بزرگی میشود. چون ملت در زمانی که کم اطلاع بماند و یکباره اطلاعاتی کم یا غلط دریافت کند بر اساس همان اطلاعات کم تصمیم میگیرد. و این ملت همان ملتی خواهد بود که جبهه ی کفر خواهان او است به دلیل آنکه میتواند از چنین ملتی همیشه در راستای منافع شیطانی خود بهره برداری کند مخصوصا در برهه های حساس.
                                                                            اما راه مقابله با این نقیصه و شیوه های شیطانی جبهه ی کفر همین روشی است که سایت کلمه دنبال میکند. البته جبهه ی کفر امکانات بسیار وسیعی در جهت فریب ملت دارد به همین دلیل ما باید هر روز خلاقیت های جدید رو کنیم. رسانه های خودمان را گسترش دهیم. شیوه های آگاه سازی متنوعی را اتخاذ کنیم و از همه مهمتر ما مردم باید به سخن میر حسین توجه کنیم و شبکه های اجتماعی فعال و سر حالی داشته باشیم. مثلاً با خود قرار بزاریم که هر یک از ما باید به ۲۰ نفر اگاهی بدهیم و یا اینکه باخود عهد کنیم که به حوزه ی نفوذ شخصی خود در اجتماع باید مسائلی را بیان کنیم و خوب است که در آگاهی بخشی همین شیوه ی سایت کلمه را در پیش بگیریم و منش و مرام دو طرف رابیان کنیم و از زوایای پنهان صحبت کنیم و این خود مخاطبان ما باشند که سره را از ناسره و طرفدار مردم را از مدعی طرفدار مردم تشخیص دهند.

                                                                            []
                                                                            • At 2010.08.14 11:21, یار میر حسین said:

                                                                              آقای مصباح یزدی نهادینه کردن حکومت عدل اسلامی را دنبال میکند و همفکران او هم بی پروا از قرار گرفتن حکومت اسلامی به جای حکومت جمهوری اسلامی (حکومتی که معیار نظر مردم باشد) صحبت میکنند.نمونه اش همین خانم فاطمه ی رجبی .
                                                                              و در تشریح و مشروعیت بخشیدن به این حرف خود حکومت امیرالمومنان را مثال میزنند.
                                                                              در اینجا باید سوال کرد از اینها که شما که در نوع حکومت حکومت علی را مثال میزنید و میگویید قرار است حکومتی مانند حکومت حضرت علی (ع) را در ایران به وجود بیاورید و این حکومت همان حکومتی خواهد بود که علی (ع) داشت و حکومت شما به اندازه ی حکومت علی بدون لغزش خواهد بود لازم است که به جای حضرت علی هم کسی مانند او را برگزینید چون حکومت پاک علی مدیون معصومیت حضرت علی بود. به جای علی چه کسی را میگذارید که حکومت اسلامی شما دامانش از معصیت و دروغ و هر گونه ناپاکی پاک بماند؟
                                                                              باز باید بپرسیم که درباره ی سکوت ۲۵ ساله ی حضرت علی (ع) که فقط به خاطر مشروعیت بخشیدن به حضور خود در حکومت و با نظر مردم آمدن دلیل این سکوتشان بود با اینکه ایشان معصوم بودند، نظر امثال خانم رجبی و دوستانشان چیست؟
                                                                              وقتی نظر مردم آنقدر مهم است که مثال خانم رجبی به خاطرش ۲۵ سال سکوت میکند به راستی چرا باید اینها (خانم رجبی و آقای مصباح یزدی و …) به حذف جمهوری رای دهند با اینکه معصوم نیستند و خارج شدن از مسیر مردم و عقایدشان قابل پیش بینی است؟

                                                                              []
                                                                              • At 2010.08.14 13:23, مهدی از تهرانسر said:

                                                                                مرگ بر ضد ولایت فقیه

                                                                                []
                                                                                • At 2010.08.14 15:00, یجیی said:

                                                                                  جستجوی سایت دچار اختلال است
                                                                                  لطفاً برای امکان جستجو فکری کنید!

                                                                                  []
                                                                                  • At 2010.08.14 15:01, poorya said:

                                                                                    سبز یعنی استقامت یا حسین میر حسین

                                                                                    []
                                                                                    • At 2010.08.14 23:44, کامران said:

                                                                                      یا حسین میر حسین

                                                                                      []
                                                                                      • At 2010.08.15 00:25, ناشناس said:

                                                                                        خیلی جالبه که شهید بهشتی چنین نظری درموردموسوی خویینی هاداشته وآنوقت امام آنهمه مسوولیتهای کلیدی به اوداد!ازنظر این آقایون یعنی امامم آره!!!!!!!!!!!

                                                                                        []
                                                                                        • At 2010.08.15 01:10, kaweh said:

                                                                                          momkene akse in biwatan ra pakhsk konid?

                                                                                          []
                                                                                          • At 2010.08.15 01:28, Mohsen said:

                                                                                            به نکات جالبی اشاره کردی . متاسفم برای کسانی که چنین مشاورانی دارند 

                                                                                            []
                                                                                            • At 2010.08.15 02:06, باران سبز said:

                                                                                              کاش این زمستون زودتر تموم بشه و بهار سبز از راه برسه…
                                                                                              خدایا !
                                                                                              بهمون صبر بده! صبر جمیل از جنس صبری که خودت داری
                                                                                              الهی آمین

                                                                                              []
                                                                                              • At 2010.08.15 11:30, حمید said:

                                                                                                صرف نظر از جنایات جنگی در جنگ دوم جهانی , استالین مسئول قتل و کشتار میلیونها انسان بظاهر مخالف سیاسی خود در داخل روسیه است.

                                                                                                سئوال اینست که چه شده است که یک انسان معمولی و یا حتی خوش نیت مثل شما طرفدار یک جانی و قاتل میشود , که در تاریخ همردیف چنگیز و هیتلر است.
                                                                                                حاج نوید, یک نگاهی انتقادی بخودت بکن! شاید متوجه اشکال بشی!!
                                                                                                حمید

                                                                                                []
                                                                                                • At 2010.08.15 12:32, امیر said:

                                                                                                  دیکتاتور ها هر کاری که انجام بدن در نهایت یک قدم به سرنگونی خودشون نزدیکتر می شن

                                                                                                  []
                                                                                                  • At 2010.08.15 17:56, ضد ولایت فقیه said:

                                                                                                    من تا دیروز با کل قضیه جمهوری اسلامی و اصلاح طلب‌ها مخالف بودم ولی‌ با شنیدن این سخنرانی احساس می‌کنم که از امروز لازمه که پشتیبان کامل اصلاح طلب‌ها باشم چون این‌ها اهدافشون همون اهداف آرمانی من هست. از سردار مشفق ممنونم که من رو آگاه کرد و یک نفر را هم به جامعه اصلاح طلب‌ها اضافه کرد

                                                                                                    []
                                                                                                    • At 2010.08.15 18:23, سبز said:

                                                                                                      خاک بر سرت
                                                                                                      برو خدا روزیتو یه جای دیگه بده

                                                                                                      []
                                                                                                      • 7 old comments are not displayed. Click to display all comments