میر حسین موسوی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: ما اعتقاد داریم دروغ و ظلم و قانون ستیزی مشروعیت نظام را ذوب می کند و وعده های قرآن و روایات و خود تحلیل حادثه عظیم کربلا و عاشورا نشان می دهد که ظلم باقی ماندنی نیست. میرحسین هدف جنبش سبز را حاکمیت آرا مردم دانست وگفت: اعتقاد دارم انشالله به زودی جنبش سبز پیروز خواهد شد چون دنبال تحقق حقوق مردم است. چون مدافع آزادی های بشری است چون مدافع عقلانیت و منطق است ، چون مخالف ظلم و دروغ و جور است.
جنبشی که الهام گرفته از عاشوراست
به گزارش کلمه، میرحسین موسوی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث و اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد امام حسین و حضرت عباس و امام زین العابدین گفت :”این اعیاد برای ما الهام بخش بوده است. کل زندگی امام حسین برای ما الگو می باشد. آنچه در جامعه مذهبی ما جا افتاده برگرفته از زیارت عاشوراست، شعار سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم است که یعنی ایستادگی برای اینکه جامعه از ظلم و جور به سمت عدل و راستی برود.”
آری! پس از هر سختی آسانی است
سبزها امروز از ترس فارغ شده اند
نخست وزیر دوران دفاع مقدس به تاثیر جنبش سبز از حادثه کربلا اشاره کرد و گفت:” این شعار جنبش سبز است که برگرفته از روحیه آزادی خواهی حماسه سازان کربلا و در راس آنان امام حسین و ابالفضل العباس می باشد که در مقابل کژی ها باید ایستاد و برای بازگشت به حق و عدالت تلاش کرد. این ایستادگی ها سختی هایی دارد اما بدانیم که وعده قرآن است که ان مع العسر یسری، با سختی گشایش است و ما این گشایش را در جامعه خود و در حوزه عمومی امروز ملاحظه می کنیم. علی رغم تحمل سختی ها، زندان ها ، کشتارها، فشارها و کهریزک ها امروز نشاطی در میان ملت به ویژه جوانان برای میل به جامعه ای عادلانه و فارغ از ظلم و جور دیده می شود.
سبزها امروز از ترس فارغ شده اند آیا این یسر و راحتی نیست؟ سبز ها امروز برای داشتن نظامی که در آن حاکمیت ملت به رسمیت شناخته شود و حقوق ملت که در قانون اساسی بدان تصریح شده است احیا شود تلاش می کنند. آیا این خود یک گشایش نیست؟ اینکه قتل و جنایت نیروهای به اصطلاح خودسر در گذشته و حال محکوم می شود، آیا گشایش نیست؟”
ایران برای همه ایرانیان
هدف جنبش سبز حاکمیت آراء مردم است
میرحسین موسوی در بخش دیگری از سخنانش بر تعامل بدنه جنبش درباره منشور جنبش سبز تاکید کرد وگفت:” منشور جنبش سبز یک متن سیال و باز است و با تعامل بدنه جنبش انشالله به سمت کمال پیش خواهدرفت. به نظر بنده یکی از ایرادات و کاستی های که منشور دارد این است که به حقوق اقلیت های مذهبی نپرداخته است. گرچه به طور تلویحی بدان پرداخته شده است ولی در متن می تواند تصریح شود و به تعلق ایران به همه ایرانیان تکیه شود که یک فراز کلیدی است.”
ما پیروزیم چرا که…
سپس میر حسین موسوی تصریح کرد:” هدف جنبش سبز حاکمیت آراء مردم است و من اعتقاد دارم انشالله به زودی جنبش سبز پیروز خواهد شد چون دنبال تحقق حقوق مردم است. چون مدافع آزادی های بشریست چون مدافع عقلانیت و منطق است و سلاح جنبش سبز منطق است. چون مدافع پیوند دموکراتیک ملت با قانون اساسی است و چون مخالف ظلم و دروغ و جور است و ما اعتقاد داریم دروغ و ظلم و قانون ستیزی مشروعیت نظام را ذوب می کند وعده های قرآن و روایات و خود تحلیل حادثه عظیم کربلا و عاشورا نشان می دهد که ظلم باقی ماندنی نیست. کافیست به سرنوشت حکومت های اموی و آل مروان نگاهی انداخته شود.”
پیوند با قانون اساسی حلقه وصل ماست
موسوی اظهار کرد: شعار رعایت بدون کم و کاست قانون اساسی با این فرض است که این متن نه جاودانی است و نه وحی منزل وهر نوع تغییری در سطح ملی می تواند مورد قبول باشد که امکانات انتخابات آزاد و رقابتی و غیر گزینشی را فراهم کند. وی تاکید کرد: نمی توان با تاکید بر خاطره ها یک وفاق ایجاد کرد ما احتیاج به متنی داریم که ما را به هم وصل کند و در شرایط فعلی جایگزین و بدیلی برای قانون اساسی وجود ندارد طرح اجرای بدون تنازل قانون اساسی طرح مطالبات ملت است که بدان ها بی اعتنایی شده است و پیوندهای دموکراتیک با قانون اساسی نقطه وصل ماست.
دروغگویان بر جهل و نادانی برخی طمع کرده اند
شاه نیز همین را می گفت…
با این وضع به قانون اساسی هم حمله خواهند کرد
وی در ادامه سخنان خود با ابراز تاسف از گسترش دروغ در جامعه گفت :”متاسفانه سطح دروغ گویی بسیار گسترده است. اخیرا متن سخنرانی یکی از مقامات امنیتی به طور گسترده در سطح جامعه توزیع شده است که پر از دروغ های شاخ دار و افسانه سازی های مبتذل است. تهیه کنندگان این نوار روی جهل و نادانی که ممکن است افراد به دلایلی داشته باشند، طمع کرده اند و جالب است که این نوار با حمله به معدود احزاب قانونی کشور آغاز می شود و ما وقتی این نوار را در کنار این اظهار نظر می گذاریم که در کشور فقط یک حزب داریم و آن هم حزب ولایت است می بینیم که عده ای کشور را دانسته و ندانسته به بن بست می کشانند. این اظهار نظر شبیه اعلام حزب رستاخیز از سوی شاه است که مخالف صریح قانون اساسی است. من بعید نمی دانم که در آینده خود قانون اساسی هم با همین وضع مورد حمله قرار گیرد.”
میرحسین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه جنبش سبز در خارج از کشور سخنگویی ندارد، گفت:” ولی شبکه های جنبش سبز محدود به داخل کشور نیست. طبیعی است که این شبکه ها با همه امکانات خود و با استفاده از رسانه های مجازی و طرق دیگر سخنان سبز خود را در فضای عمومی و زیبایی بوجود آمده طرح نمایند و این از نقاط قوت جنبش سبز است.
باور کنیم که میزان رای ملت است
وی گفت: “از نظر بنده هر کس دنبال حق است و به صورت مسالمت جویانه برای رسیدن کشور به سمت حاکمیت مردم بر سرنوشت خود حرکت می کند و وهر کس هرجا از حق و از قانون دفاع می کند جزو بدنه این جنبش است و همه باید باور کنیم که در نهایت میزان رای ملت خواهد بود.”
ضرورت خیزش رسانه ای برای توجه به قشر محروم
نخست وزیر محبوب امام همچنین با بررسی وضعیت رسانه ای جنبش سبز گفت: شبکه های جنبش سبز باید به سمت درک مشکلات همه اقشار خصوصا کارگران و کشاورزان و معلمان پیش برود که متاسفانه رسانه های سبز در این زمینه فقیر هستند و باید خیزش در اطلاع رسانی و ارائه راه حل ها اغاز شود.
آفت انحلال نهاد برنامه ریزی کشور
وی با برشمردن برخی مشکلات جاری کشور آنها را ناشی از نبود نهاد برنامه ریزی و نگاه آینده نگر به مسایل دانست و گفت: امروز در جامعه متاسفانه هم مشکل آب داریم و هم مشکل برق. این ناشی از کاهش سرمایه گذاری ها در حوزه برق در چند سال گذشته است که خود این مشکل ناشی از حذف برنامه ریزی های بلند مدت و نگرش های کوتاه مدت معطوف به شب انتخابات بوده است. این را در سایر حوزه ها نیز مشاهده می کنیم و مسئله قطعنامه ویارانه ها این مسائل را تشدید می کند که به نظر من دلیل اصلی آن حذف دستگاه برنامه ریزی کشور در سال های گذشته بوده است.
سوء ظن به دانشگاه مشکلی را حل نمی کند
میرحسین موسوی در انتهای سخنان خود بار دیگر تحدید فضا و هر نوع فشار بر دانشگاه ها را محکوم کرد و ادامه داد:” اسلام در زمان طلوع خود آغوشش را به همه جهان آن روز باز کرد و هر سنت خوبی را امضا و تایید کرد. دانشگاه ها نقطه اتصال ما به تمدن ها و علوم و تجربیات بیکران بشری هتند. سوء ظن به اساتید و دانشجویان مشکلات سیاسی دانشگاه ها را حل نمی کند. مشکل دانشگاه ها درست از نقطه ای آغاز می شود که آن فاجعه های حمله به کوی دانشگاه پیش می آید و نظام از مسئولیت این اقدام که همه جنایت کارانه بودن آن را تایید می کنند، طفره می رود و مسئولان آن فجایع را به محاکمه نمی کشد.”
گفتنی است در ابتدای این دیدار امروز جمعی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس برخی از دغدغه های خود را درباره مسایل جامعه و دانشگاه مطرح کردند. همچنین به بیان دیدگاههای خود پیرامون منشور سبز پرداختند.







RSS
Facebook
Twitter
مهندس موسوی
آیا به راستی به زودی جنبش سبز پیروز خواهد شد ؟
آیا به راستی سبزها امروز از ترس فارغ شده اند ؟
لطفآ شواهد عینی خود را برای اثبات این مدعی بفرمایید.
با سپاس
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۶:۵۲ ب.ظ
جناب خالقی؛
درمورد مطلب اول قاعدتا نمیتوان با یک چارچوب مثلا دو دوتا چارتایی صحبت کرد، اما
۱- به پا خاستن ملت و شکلگیری جنبش سبز خود یک پیروزی است، این که یک ملت زیر بار ظلم و جور نرود و برای استیفای حقش به مقابله و مبارزه برخیزد، حتی اگر در این راه تا نفر اخر هم فدا شود
۲- شواهدی دال بر موثر بودن عملکرد جنبش سبز و پیشروی آن در مقابل جریان روبرویش وجود دارد، بحران مشروعیت در جریان حاکم در داخل و خارج، ایجاد شکاف در میان نیروهای وفادار به جریان سرکوبگر، تولید نارضایتیهای عمومی بیشتر و بیشتر و محاصره بیش از پیش دولت در میان مشکلات و نافرمانی مردم. لذا چرا پیروزی نزدیک نباشد و یا به عبارتی بدست نیامده باشد، پیروزی آگاهی یک ملت و بیدار کردن آن برای استیفای حقش
در مرود ریختن ترس هم شک نداشته باش، روزهای ۲۳تا ۲۵ خرداد ۸۸ ترس مردم ریخت و اینگونه بود که جنبش بارها حضور جمعی خود را اعلام کرد و اگر لازم ببیند باز هم حضور جمعی خود را اعلام میکند. یکی از بزرگترین عوامل غلبه بر ترس آگاهی است، با آگاهی و اطمینان از درستی راه، فرد از جان هم میگذرد.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۱:۲۳ ب.ظ
سلام
ببخشید آقای خالقی آخه این سوال شما پرسیدین؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۵ ۱۰:۳۵ ب.ظ
ما پیروز نمیشویم ……. این شمایید که خود را نابود میکنید !!!!!!!!!!!
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۹:۳۸ ب.ظ
آیاتی تقدیم به صبر و استقامت میرحسین موسوی :
حجر۹۷ ــ ما میدانیم که از گفتار (مخالفت آمیز) آنها افسرده میشوی، پس (به جای ناراحتی)، پروردگارت را (درآزادی دادن به مخالفین) ستایش کن و از سجده گذاران (تسلیم شدگان به مشیت آزادی) باش.
نمل ۷۰ ــ از(انکار) آنها اندوهگین نباش و از مکرآنها در تنگ دلی (ناشکیبائی) نباش.
روم ۳۰ــ بر حکم (داوری نهائی) پروردگارت شکیبا باش و مبادا منکرانی که باوریقینی ندارند ترا به سبکی وادارند (به جای سنگینی تحمل و وقار از کوره در روی).
انسان ۲۴ تا ۲۶ــ برای حکم پروردگارت شکیبا باش و از هیچ گناهکار یا ناسپاسی از آنها اطاعت نکن. نام پروردگارت را بامداد و شبانگاه یاد کن و پارهای از شب را برای خدا سجده کن و بخشی بلند از شب رابه تسبیح (بیعیب و نقص شمردن)او بپرداز.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۶:۵۴ ب.ظ
درود برمیرحسین آزاده
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۶:۵۵ ب.ظ
با سلام
امیدوارم سید بزرگوار هر کجا که هستید تندرست باشید و راست قامت من به شما اهداف سبزتان ارج می نهم و به عقاید انسان دوستانتان و کلام پر مغزتان ایمان دارم و به راههتان که رسیدن به ایرانى آباد و متحد در زیر پرچم سر برافراشته اسلام ناب محمدى است.اعتقاد دارم من هم مثل همه سبز اندیشان با شما همراه خواهم بود. باتشکر و درود بر شما (دوستدار دوستان همیشه سبز-کیوان)
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۳:۲۶ ق.ظ
با خواندن متن این دیدار یاد نقل خاطره ای از مهندس بازرگان افتادم که برمی گردد به ( رهبری جنبش سبز) !!! :
در ماههای قبل از انقلاب که فکرتشکیل شورا و رهبری انقلاب به تدریج مطرح میشد، نام آیت الله طالقانی، که به تازگی از زندان آزاد شده بود، ونام آیت الله خمینی بیش از همه سر زبانها بود. روزی یک خبرنگار خارجی که باور نمیکرد رهبر از روحانیون باشد، از مهندس بازرگان، که البته هنوز به نخست وزیری نرسیده بود، پرسید: به نظر شما رهبر انقلاب چه کسی است؟
ایشان بلافاصله جواب دادند؛ شخص شاه!!
خبرنگار که فکر کرده بود پرسش او را درست متوجه نشدهاند، گفت منظورم “رهبر انقلاب” است، نه پادشاه کشور!
وقتی دوباره همین پاسخ را شنید، گفت من نمیفهمم چگونه ممکن است شاه رهبر انقلاب باشد!؟
ایشان توضیح داد که دقیقاً عملکرد منفی شاه در سرکوب راهپیمائیهای مسالمت آمیز و کشتارمردم در میدان ژاله و سرچشمه و شهرهای اصفهان، تبریز، همدان و…. ملت را خشمگین و متحد و منسجم کرده است، وگرنه شش ماه قبل یکصدم این جمعیت هم به فرمان هیچکس راه نمیافتادند! او به راستی رهبرانقلاب از بُعد منفی است!
………………………………………….
به همین دلیل است که می فهمم چرا موسوی می گوید سبزها پیروزند.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۶:۵۸ ب.ظ
این مصاحبه ها بر عمق کینه دشمنان موسوی می افزاید و برای آرام کردن خود راهی جز تمسخر و پوزخند ندارند.
من هم عید مبعث را تبریک می گویم.
” بعثت” انسانها برای مبارزه با ” بعثت” آفات و آسیب های اجتماعی است و هر تلاش و تکاپوئی که برای سلامت روح و روان یک جامعه انجام شود درمسیر و امتداد همان بعثت انبیاء می باشد.
موسوی راهش راه امام و انبیاست.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۷:۰۱ ب.ظ
دروردبر تو
در سخنان شما آغاز دور تازه ای از تحرکات جنبش سبز دیده می شود.
(ضرورت خیزش رسانه ای برای اقشار محروم ) این همان نکته ای است که امام از آن استفاده کرد اما بعد از انقلاب متوقف شد . جنبش سبز باید ادامه دهد.
همه مردم خواهان مشارکت هستند راه را برای مشارکت مردم باز تا سران و فعالین جنبش زیر فشار کمتر آسیب ببینند.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۷:۰۴ ب.ظ
خدا میداند چه احساس بسیلر خوبی پیدا میکنم سخنان مستدل و صاف و بی شائبه ایشان را میخوانم. همه اطرافیان من میدانند که
فرد بسیار غیر عاطفی هستم ولی نمیتوانم احساس و عواطف مثبت خودم را به این سخنان ابراز نکنم.
من کان لله ، کان الله له شاید در مورد میرحسین محقق شده باشد.
آرامش و وقار او که برخاسته از اخلاص و نیت صادقه درونی اوست ، ایشان را تا اعماق دلها راهی کرده است.
من میر را از زمان جنگ ارادت داشته ام ولی اقرار میکنم تا این اندازه که در این یکسال بر سلامت نفس وی واستواری
فکر او مطلع شده ام ،آگاه نبوده ام.
ایمان واخلاص موسوی به همراه قوت استدلالش و و نفوذ فوق العاده او در میان مردم ضامن تحقق وعده خداوند و
پیروزی قطعی جنبش سبز است.
الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا از سنتهای مسلم پروردگار است
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۷:۰۷ ب.ظ
سخنان شما هر روز بهتر و پخته تر و کثرت گرا تر میشود میر حسین عزیز
امیدوارم در عمل نیز در همین راستا پیش بروید و امیدوارم روزی برسد که واقعا میزان رای ملت باشد و خواست اکثریت البته با توجه و احترام به حقوق اقلیت
مهندس عزیز دو درخواست داشتم از شما
۱٫به دیدار خانواده آقای اسانلو بروید (واقعا به ایشان و خانواده محترمشان و به خصوص عروسشان به غایت ظلم شده)
۲٫ یک مصاحبه با آقای نیک آهنگ کوثر بکنید تا اینقدر به ما نگه سبز اللهی
حق همیشه همراهتان و شما نیز همیشه با حق باشید
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۷:۱۰ ب.ظ
شما که کامنت مخالف رو نمیزارید پس چرا ادعای آزادی بیان میکنید؟
می بینم که یار کم آوردید دست به دامن همه شدید؟ خوبه خوبه
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۷:۵۵ ب.ظ
به امید خدا پیروزی نزدیک است و عشق به میهن تمام وجودم را گرفته است ۰
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۸:۰۰ ب.ظ
“ایران برای همه ایرانیان” نه فقط قشری خاص
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۸:۰۶ ب.ظ
با تشکر وبه امید پیروزی. فقط اگر ممکنه نظرتان را هر چه واضح تر راجع به اصل ولایت فقیه بیان کنید
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۸:۰۷ ب.ظ
یا حسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۸:۱۵ ب.ظ
کسی نیست به اداره کنندگان کشور بگوید ایران در آستانه نابودی است ۰ اگرجام ۰۰۰۰۰
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۸:۱۹ ب.ظ
من مهمترین بخش صحبتهای مهندس موسوی رو این تیتر میدونم
“ضرورت خیزش رسانه ای برای توجه به قشر محروم”
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۸:۲۶ ب.ظ
انصافاً این شعار ایران برای همه ایرانیان شعار بسیار فرخنده ای است. یادمان نرود که مرحوم آیتالله منتظری ، برای افرادی حق شهروندی قائل بودند که در شرایط کنونی حتی حق برخورداری از حقوق اولیه خود را هم ندارند.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۸:۳۱ ب.ظ
چرا آقای موسوی در مورد بحران هستهای در این دیدار صحبت نکردهاند؟ حاکمیت با ادامه غنیسازی بیستدرصدی، که هیچ توجیه اقتصادی ندارد، در حال بردن مملکت به سوی فلج اقتصادی و یا حتی رویارویی نظامی است. در چنین شرایطی نباید به یک یا دو یادداشت در این مورد بسنده کرد. بلکه باید به صورت مداوم از مردم و فعالان خواست که به این موضوع توجه کنند و با وارد کردن فشار بر حاکمیت برای توقف تغلیظ اورانیوم از ادامه تحریمها و یا رویارویی نظامی پیشگیری کرد.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۸:۴۵ ب.ظ
موافقم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۱:۲۷ ق.ظ
این مشت محکمی بود به دهان یاوه گویان روشنفکر نما.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۰۰ ب.ظ
میر حسین عزیز
ما جوانان سبز اندیش ایران زمین منتظر حرکت نهایی شما هستیم. همواره پشتانت خواهیم بود تا صبح آزادی .
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۰۸ ب.ظ
خیلی دوستتون دارم
من ایرانی ام، کشور ثروتمندی دارم، و شایسته زندگی سالم، اخلاقی و مناسب هستم
اما کشورم که به خواست خداوند در منطقه ای کلیدی قرار دارد، اون جوری که باید نیست و پیشرفت نکرده
اما امید آن بزرگترین هدیه خداوند و تلاش برای رسیدن به رویای ایران واقعی را در سینه دارم
و به آن می رسم، چون خرد دارم و آگاهم
به امید خدا
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۰۹ ب.ظ
سلام و درود بر یاران چه آنان که در بند هستند وچه آنان که آزاد و مشغول بسط منشور سبز
مطمئن باشید که ما پیروزیم ،به قول قدیمی ها پیروزی سبزها در یا زود دارد والی سوخت و سوز ندارد.این را به دوستان بی صبر میگویم که فکر میکنند گرفتن حق کار راحتی است ،این پولهای بی زبون و قدرت استبدادی زیر زبون آقایان خالی مزه کرده و به این راحتی ولش نمیکنند. هر روز که میگذرد بخش های بیشتری از مردم به خیانت آقایان به رای مردم آگاه میشوند.کاش آنان که شک دارند این هفته در دره واشی بودند و میدیدند که ناگهان بین هم میهنان چه همبستگی زیبایی ایجاد شدو و یا در جمع های بیرون و در محلات با کوچکترین مساله ای “یا حسین میر حسین “شکل میگیرد.دوستان سبز خارج بدانند که اصلاح طلبان با ریشه ترین و پاکترین جمع داخل ایران هستند وفقط به مقاومت ایشان در بندهای مخوف اوین نظری بیاندازید تا بفهمیم چه کسانی وطن پرست تر و دلسوز تر هستندو این از چشم مردم مسلمان و غیر مسلمان ما پنهان نیست.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۱۴ ب.ظ
افرین به میرحسین که حرفش حرف حسابه
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۱۵ ب.ظ
باسلام.نمیدونم چرا این سخنان امروز آقای موسوی رو که خوندم پر از امید و شور شدم.براستی که حرفی که از دل برآید بر دل نشیند.به امید پیروزی
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۱۸ ب.ظ
درود بر میر حسین این ذخیره طلایی ایران که در دقیقه نود بازی را به وقت اضافه کشاند و مردم شریف ایران پیروز این مبارزه هستند. رمز پیروزی همبستگی تمام طبقات جامعه با هم است. باید همه در قبال مشکلات کشاورزان و کارگران و معلمان و طبقه محروم جامعه احساس مسؤلیت کنیم . هر کس چه در داخل وچه در خارج برطبل ناامیدی و بی تفاوتی بکوبد دشمن ایران وایرانی است.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۱۹ ب.ظ
همچنان سبز میمانیم
شبکه های اجتماعی را گسترش دهید …
یا حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۳۱ ب.ظ
بگذارید پاسخ خالقی را من بدهم ایشان سئوال کرده اند آیا به راستی به زودی جنبش سبز پیروز خواهد شد ؟
آیا به راستی سبزها امروز از ترس فارغ شده اند ؟
لطفآ شواهد عینی خود را برای اثبات این مدعی بفرمایید.
مولوی می گوید آفتاب آمد دلیل آفتاب و من به شما می گویم که از ۲۲ خرداد سال ۸۸ شاهد آزاد شدن نیرویی بوده ام که بمب اتم هم به گردش نمی رسد. نیرویی که آزاد شده است را نه کسی می تواند به زندان بیاندازد و نه کشتنی است. اقای موسوی با اطلاع از وجود این نیرو چنین پیش بینی کرده است که جنبش سبز پیروز خواهد شد و ترس و یاس از دلها رخت بربسته است.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۴۵ ب.ظ
من نفهمیدم شما پاسخ آقای خالقی را دادید ؟ آن نیرویی که رها شد کجاست ؟ شما یک سوال دیگر هم مطرح کردید !
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۱۰:۳۴ ب.ظ
در جواب کامنت جناب خالقی میگم که اینکه سبزها در چند ماه اخیر حضور خیابانی نداشته اند ناشی از ترس نیست بلکه از روی عقلانیت و هست و اینکه طرف مقابل مجبور است خیابانها رو پادگانی کنه ناشی از ترس است
در مورد پیروزی جنبش سبز هم شما اگر روند ریزش و حتی اعتراض برخی از حامیان سنتی و قدیمی حکومت را ببینید میتونید ادامه این روند رو پیش بینی کنید
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۹:۴۹ ب.ظ
ما پیروزیم ، چون پشتوانه ی ما مردم اند .
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۰:۰۷ ب.ظ
بنام خدا و با سلام
در جواب نظر سرور گرامی آقای علی ۴۵ لازم است مطلبی عرض گردد. به نظر بنده عبارت اشاره شده بایستی بصورت “من کان لله ، کان الله مع” باشد. متشکرم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۰:۱۱ ب.ظ
واقعا براتون متاسفم. میر حسین موسوی بزرگترین دروغگوی بعد از انقلاب اسلامی ایران است. همینطور ترسوترین . آقای چیز چیز
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۰:۱۹ ب.ظ
هموطن سلام
میتونید نمونه هایی از دروغ و ترس را بفرمایید.
در ضمن شما یا مسلمان هستید یا ایرانی ، فکر نمی کنم نه در نزد تمدن ما و نه در دین ما تمسخر یک فرد بخاطر یک نقطه ضعف اش درست باشد .چرا چنین می کنید؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۱:۳۹ ب.ظ
برای خودت متاسف باش که نمی فهمی ترس یعنی چی. کسی که درین شرایط اینگونه صحبت می کنه می تونه ترسو باشه؟!
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱:۰۵ ق.ظ
از طرفداران اصیل رئیس دولت همان هایی هستند که در مناسبت ها، اولاد بزرگ و کوچکشان خود را به دروغ به نام ائمه جا می زنند تا جایزه های مراسم را از آن خود کنند و از جانب والدین و دوست و آشنا به زیرکی ملقب شوند.
همین رفتار به ظاهر کوچک و ناچیز اما زشت (دروغ، دزدی، ریا) مصداق همان ضرب المثل معروف ایرانی است که: تخم مرغ دزد شترمرغ دزد می شود.
به هر رو اگر بخواهیم واقعیات جامعه را با آرامش و آنطور که هست مطلع شویم باید به سایت کلمه رجوع کنیم و حق مطلب را از زبان تحلیلگران شجاع و باایمان بشنویم. این برداشت ماست. و
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۶:۰۴ ق.ظ
چیز بودن بهتر از بی همه چیز بودنه
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۲:۱۰ ب.ظ
برای شما متاسفیم مسعود.که دلت برای وطنت نمیسوزه.نمیدونی میر حسین همون بابک خرمدین،مازیار و ابومسلم زمانه است .
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۵ ۸:۵۹ ب.ظ
جناب خالقی شک نکنید که به زودی جنبش سبز پیروز خواهد شد مگر تاریخ را نخواندید شما کجای تاریخ سراغ دارید که باطل پیروز شده باشد.یکی از شواهد هم اینکه بازار شروع به اعتصاب کرده بازار را دست کم نگیرید همین اعتصاب بازاریان بود که حکومت طاغوتی شاه را ساقط کرد.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۰:۲۱ ب.ظ
درود بر مرد مردان میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۰:۲۶ ب.ظ
یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۰:۳۳ ب.ظ
بنام خدای خمینی(س)
متاسفانه بنده این سخنرانی(تهمترانی)مفصل را شنیدم!جالب است این فایل را یکی از همفکران سبز و بسیار مومن به امام(س) و انقلاب برای بنده ارسال کرده و نظر بنده را خواسته بود، چرا که کاملا مشخص بود این سخنرانی کاملا بروی بعض افراد تاثیر سوء خود را گذاشته بود!بنده با گوش دادن به این فایل صوتی اولین کاری که کردم اقدام به پخش آن نمودم(واکسنیه کردن!) و به بچه ها گفتم این فایل را گوش کنید و هر جا دچار مشکل شدید با بنده تماس بگیرید تا براحتی گره از مشکل!! ایجاد شما توسط این آقای به اصطلاح امنیتی باز کنم!هنگامی که نکاتی ویژه ای از این سخنرانی برای عده ای از دوستان باز شد متوجه شدند که این سخنرانی نیست بلکه تهمترانی است و وقتی به واقعیات اساسی انتخابات و شخص سید بزرگوار میرحسین اشاره شده در این فایل اشاره کردم آنها تازه فهمیدم معنای اصولگرایی میرحسین یعنی چه؟ و چقدر ایشان به لحاظ ذهنی با احمدی نژاد به معنای واقعی هجی کلمه ا ص و ل گ ر ا فرق دارد و تازه در این فایل صوتی بی اختیار به آن اشاره شده است(البته چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است، نمیتوان علیرغم میل باطنی و مصلحت اندیشی(تز توجیح وسیله برای هدف ذهنیت منافقین صدر انقلاب!) آقایان در ترویج دروغ و فساد از حقیقت ملموس اصولگرایی واقعی سید محبوب میرحسین چشم پوشی کرد هر چند که در انتها قصد تخریب نهفته باشد ولی اشخاصی با مقداری اطلاعات ناچیز، چیزی را که از مسلمات است برداشت خواهند کرد!عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد! این کار (یعنی پخش آن) و توضیح مشکلات خاص امنیتی و ذهنی این فرد!؟ کاملا همانند واکسن عمل نمود و کاملا مشخص شد با کمی دور اندیشی میتوان هزینه ایمان فروشی (تز جدید =دروغ، آنتی تز = مصلحت، سنتز = اسلام معاویه – آمریکایی آقایان) این آقایان را بخودشان برگرداند تا بفهمند کاروان شادی ۷۶ علیرغم اینکه مجددا در سال ۸۸ تکرار شد ولی در عقبه ذهنی و وجدان بیدار ملت محکوم به فناست و اگر اسلام معاویه بر اسلام علی(ع) چیره شد اسلام اینان بر اسلام امام(س) چیره خواهد شد! چراغی که ایزد بر فروزد هر آنکس پف کند ریشه اش بسوزد! اانشاءالله به امید ظفر جنبش سبز به رهبری سیدی سبز که منادی این واقعیت است که : خمینی(س) اکسیژن سبز و پایدار جنبش سبز است و بس!!
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۰:۳۵ ب.ظ
سابت کلمه از خط قرمز عبور نکردم.
درود به پدر گلم ” میر حسین موسوی”
من نظر خودم رو اینجا در مورد صحبت های خوب مهندس موسوی عرض کنم.
من هم با نظر مهندس موسوی موافقم که می گویند سبزها امروز دیگر از ترس فارغ شدند. هر چی هست دیگر حکومت می داند که مطالبات جنبش سبز در چه چیزی هست. متوجه شدند که جنبش سبز جنبشی الکی نیست که به قول معروف بیدی نیست که با این بادها بلرزد. جنبش سبز پایه های استواری دارد و این فراگیر بودن جنبش و اینکه مردم ایران و کسانی که از این جنبش آگاهی نداشتند ، هر روز دارند به این جنبش مردمی می پیوندند و این باعث می شود که پایه های جنبش محکم و در عین حال استوار باشد.
ولی یه نکته.
مهندس موسوی: اینکه قتل و جنایت نیروهای به اصطلاح خودسر در گذشته و حال محکوم می شود، آیا گشایش نیست؟”
البته ۲ نفر که دادگاهشون هم علنی نبود محکوم می شوند ، این فکر نمی کنم به گونه ای باشه که حالا حکومت ایران با این همه کشت کشتار بیاد به خواسته های جنبش تن دهد. اگر روزی دادگاه کسانی که به ملت خیانت کردند برگزار شود ، اون موقع به عمق تاثیر گزاری جنبش سبز پی خواهیم برد.
اگر قرار است ۲ تا سرباز نظام وظیفه محکوم شوند ، خب این که افتخاری برای جنبش نیست . ولی در عین حال حقارت یک حکومت است که دارد اسم اسلام و عدالت و حقوق بشر را یدک می کشد.
قبل ازا ینکه جنبش سبز تشکیل شود ، همین اقایون مرتضوی ، رادان و همراهانشون بدترین خیانت ها را در حق مردم کردند.
اون موقع که جنبشی نبود تا با اعتراضاتش کاری کند که این آقایون محکوم شوند. حالا هم که جنبش سبز دارد ۱۴ ماه اعتراض به روند کنونی اعتراض می کند ، این آقایون تازه لجبازتر هم شدند و افرادی رو که باعث این مشکلات شدند در حال حاظر محکوم نمی کند.
پس این نشان می دهد نه عدالت و نه حقوق بشر و نه اسلامیت در این نظام وجود دارد.
گرچه من قبول داریم که این اعتراضات مقداری هم تاثیر گذار بوده و افرادی هم که باعث بانی این مشکلات بودند محکوم شدند. ولی خب هنوز هیچ چیزی قطعی و واظح نیست. ولی مهندس موسوی که اگر دارید نظر من رو می خوانید ، من باید بگویم که گشایش این است که حظور جنبش سبز و حظور شخص شما و حظور اعتراضات ملیونی مردم ایران باعث شد که دست خیلی از این آقایون به اصطلاح مردمی برای ما مردم روووووووووووو شوند. امیدوارم که هم عقیده حرف من باشید.
________
من هم موافق مهندس هستم که فرمودند ؛ کاستی هایی در منشور وجود دارد که به حقوق اقلیت های مذهبی نپرداخته است.
کاملا موافقم. ولی مهندس موسوی به هر حال این منشور فوق العاده بود. من واقعا هیچ انتقادی به منشور شما ندارم:-))
___
ما پیروزیم چرا که… ( ظلم باقی نمی ماند)
درود به شما مهندس. واقعا همین است. جنبش سبز جنبشی آرمان خواه است. جوانان این کشور دنبال آزادی واقعی هستند . آزادی واقعی یعنی اینکه بتوانند درد۲ دل بکنند. یعنی اینکه بتوانند قلم در دست بگیرند و حرف دلشون رو بزنند. یعنی اینکه تبعیض بین هیچ قشری ایجاد نشود. یعنی اینکه یک جوان ایرانی به نیازهای روز خودش برسد ، یک جوان ایرانی بتواند به فکر فردای خودش باشد. جوان های ایرانی آرمان خواه و همچنین آزادی خواه هستند. نه آزادی سکولار. به مولا حسین که درون همین اسلام آزادی پیدا می شود اون هم چه آزادی. این مهم است که چه افرادی بر منصب هستند تا این جوانان بتوانند حرف دلشون رو بزنند تا اینکه این آقایون مقداری درک داشته باشند. ولی متاسفانه چه باشد گفت…..
باور کنیم که میزان رای ملت است —–» حرف میر حسین موسوی تو دهنی به اون کسانی بود که ادعا می کردند کسانی که رای ندادند و کسانی که در خیابان ها شعار های غیر متعارف می دادند جز جنبش نیستند. من به اون آقایی که انگلیس نشسته و دارد برای خودش وراجی می کند می گویم که اون جوانی که به خیابان آمد و از سر احساس شعار داد ، مطماین باشید وقتی متوجه شد که مهندس موسوی مخالف اینگونه شعارهای رادیکالی است ، بخدا که اون جوان دیگر ابراز پشیمانی کرد. دیگر اینگونه شعارها کم شد. اون کسی هم که رای نداد ولی وقتی متوجه شد که مهندس موسوی دنبال حق و حقوق مردم است ، تازه فهمید که چه اشتباهی کرد. ولی هیچ عیبی از نظر من و دیگر حامیان جنبش و رهبر جنبش ” میر حسین موسوی ندارد”. مگر ندا آقا سلطان نبود. این شهید بزرگوار رای نداد. در مستند ساخته شده ” برای ندا” خانوادش گفتند که ندا وقتی به مهندس موسوی رای نداد خیلی نارحت و غمگین شد. آیا این دختر شهید جز جنبش نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
مهندس موسوی الان مشکلات زیاد است. ولی خودتون گفتید که این جنبش پیروز خواهد شد.
پس ما تمام سختی را متحمل می شویم تا این جنبش پیروز شود و اینکه این مشکلات هم رفع شود.
مهندس موسوی: متاسفانه رسانه های سبز در این زمینه فقیر هستند و باید خیزش در اطلاع رسانی و ارائه راه حل ها اغاز شود.
این صحبت مهندس قابل توجه سایت خوب کلمه:-) دوستان عزیز به پیشنهادات ما دلسوزان و عاشقان جنبش و همچنین به پیشنهاد رهبر جنبش ” مهندس موسوی ” گوشششششش دهید. بخدا سایت کلمه می توانند در این زمینه کارهایی بکند.
بنده حاظرم با سایت کلم فعالیت کنم.
انشالله که اوایل مهر ماه سایت ما راه اندازی خواهد شد. البته اگر سایت کلمه از ما حمایت بکند.
به امید آزادی.
سبز یعنی استقامت تا بهار
سبز یعنی ملتی پر اقتدار
سبز یعنی رنگ خون عاشقان
سبز یعنی قبر بینام و نشان
سبز یعنی اهتزاز دستها
پر زدن بر معبر بنبستها
سبز یعنی یاد یاران ماندگار
بغض خیس مادران داغدار
دیشب سینهی مردم درید
دیشب قامت شهرم خمید
دیشب پره پره بچهها
دیشب بهت ما و ضجهها
آسمان شهر ما را غم گرفت
چارچوب خانه را ماتم گرفت
هموطن! کوچهام میهنم بر باد رفت
سوختند زین شرر خانهها از بام و کف
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۰:۴۱ ب.ظ
I love you
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۰:۴۳ ب.ظ
جنبش سبز باید توجه ویژه ای به طبقه ی فقیر به خصوص کارگران زحمتکش داشته باشد و مهندس موسوی راه حل های اساسی برای حل مشکل این طبقه داشته باشند ما باید خود را باور کنیم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۱:۱۷ ب.ظ
باسلام
جواب آن عزیزی که گفته بود نمونه ییروزی را بگوئید.
خداوند را خیلی باید شاکر باشیم خیلی لطف ومحبت فرمودند یه قدری پرده ها را برای عموم کنار زد.کسانی که خودشان را و اعمال وحرکات حکومتی خودشان را منسوب به اسلام وبالاتر آن به خواست ونظر خداوند
می دانستند ادعای نزدیکی به خداوند واعمال و حرکات خود را به ایشان نصبت دادن خطر بزرگی داردوبا احدی در این خصوص عهداخوت ندارد.خودش ازحریم خودش پس ازسالیان صبرذره ای ازآن را برای مردم
آشکار کرد. امریکا کی باشد .فلانی کی باشد.ظلم وستم وبیدادوفقرودروغ وبی عدالتی پرده ها رادرید و بر ملا کرد. این کم پیروزی نیست برملا شدن ماهیت نفاق ودروغ وفتنه کم پیروزی نیست .هرکس مرام وروش خویش را حق میداند ولی حق وحقیقت به اندازه عظمت و بزرگی خود خداوندبرای اهل بصیرت نه نصیرت دستوری واضح وروشن است.کسانی وحکومت هایی بیان از خداوند نمیکنند ودر ظاهر اهل توحید نیست ولی اعمال حکومتی آنها خداپسندانه است وخداوند هم به آنها نصرت و سر بلندی داده.نمونه ها کم نیست.)ان تنصوراالله ینصورکم. خداوند را یاری کنید. خواست خداوند را اجرا کنید او هم عهد کرده یاری مینکند . ویاری کرده وخواهد کرد
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۱:۴۹ ب.ظ
آیا واقعا این مردم لیاقت دارند که میرحسین ها و نوریزاد ها, این همه رنج و سختی رو برای آنها تحمل کنن…
…
یا حسین, میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۲ ۱۱:۵۳ ب.ظ
درود بر میرحسین عزیزمان که حتی حرف و منشور خود را نه تنها قابل نقد میداند بلکه خود به ان نقد میکند این یعنی رهبری حامی دموکراسی با تو میرحسین عزیز خیالمان از اینده جنبش سبز راحت است همین یعنی پیروزی ایا پیروزی غیراز این است که او خودرا فصل الخطاب نمیداند مادر این یکسال راه صد ساله رفتیم این تمرین دموکراسی و زدودن حرف فقط حرف من یعنی پیروزی خالقی عزیز تا ان پیروزی نهایی اول باید این پیروزی های بزرگ را در خودمان به وجود اوریم که در این یکساله به وجود اورده ا یم ان پیروزی خود ازراه میرسد دیریازود. درضمن اقا مسعود اگر تو میرحسین عزیزمان را دروغ گو خطاب میکنی پس چرا اینجا میایی حتما برایت جستجوی حقیقت مهم است که فقط به اخبار و تحلیل کودتاچیان اکتفا نمیکنی پس همین یعنی اینکه حقیقت را انجا نیافته ای پس خوش امدی حقیقت اینجاست. یاحسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۲:۱۴ ق.ظ
ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۲:۱۸ ق.ظ
شبکه تلویزیونی شبکه تلویزیونی این حرفها باید همگانی پخش شود
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۲:۲۸ ق.ظ
اگر پشتوانه تون مردم بودن که با کمک آمریکایی ها و انگلیسیها به قول خودتون پیروز شده بودید!!آره دیدیم جمعیت ۲۰۰۰۰۰ نفره تون از ۲۵ خرداد به ۱۰۰ نفر تقلیل پیدا کرد!!پیشنهاد می کنم تصاویر ۹ دی و ۲۲ بهمن رو ببینید تا لرزه بر اندامتون بیفته.چیه چرا ساکتین؟هان؟چرا راهپیمایی نمی کنین؟خفه خون گرفتین؟آقای چیز آرزوی پیروزی(!!!)رو به گور خواهی برد.مردی بیا بین مردم ایران ببین چه جوری جوابت رو می دن.جواب دوستت رو دیدی چه جوری دادن؟اون یکی دوستت از ترس مردم و افتضاحاتش دیدی جرات نکرد ختم معاون اولش هم بره؟!
خوش باشید.هـــــــــاهـــــــــــــــــا
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۲:۲۹ ق.ظ
برادر سبز!!!!!
یک مجوز بدهید تا این ۱۰۰ !!!!! نفر بیان تو خیابون رسوای عالم بشن ما هم بشینیم سر جامون
عزیز جان واقعا خوب گفتن که مستی قدرت از شراب هم بیشتره ، اگه مست نبودید اینجوری عربده نمی کشیدید !
مثلا حالا چماق بدست به مراسم ختم هم رحم نمی کنید خیلی افتخار داره؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۶:۴۵ ق.ظ
دوست گرامی کی مجوز بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب اگه مجوز بدن چجوری هی برای نادانان تو بوق کنند که جنبش مرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه این چماغدارا جز زورگیری و ….به ناموس مردم کار دیگری هم بلدند؟؟؟؟؟؟؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۸:۳۵ ق.ظ
سبز جان عزیز همین که این اسم را برای خودت به کار بردی امید اصلاح است انشاءالله.
عزیز دل من فکر نمی کردم شمردن یک جمعیت که حتی بدون شمردن هم می شه تخمین زد چند نفرند اینقدر سخته.
جمعیتهای میلیونی سبزها را چند ده هزاری و جمعیتهای چند ده هزاری خود را میلیونی دیدن واقعا جالب است. و تازه جالب است که جمعیت چند ده هزار نفری سبز را که زیر فشار و اخبار تهدید آمیز و سایه سنگین لباس شخصی ها و زندان و هزارگونه محرومیت تشکیل می شود را ۱۰۰ نفری می بینید. دوست عزیز اینقدر از طرف مردم ایران صحبت نکنید. آن روز را می بینم که شما و خانواده شما از همین کسانی که به حمایتشان می نویسید و به منتقدشان دشنام می دهید ضربه می خورید و آنروز است که جبران اینکارهایتان بسیار سخت خواهد بود و آنروز شما نیز باید بیایید جای من و کس دیگر به جای شما بنویسد. کاش همین الان با هم باشیم و بدون تعصب از حق دفاع کنیم تا نبینیم آنروز را که کسی به ضربه خوردگان از این حاکمان نالایق اضافه شده است.
به امید ایرانی آباد و آزاد
یا حسین میرحسین.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۸:۱۶ ق.ظ
زمان زورگیری واربده کشی شما هم روزی به سر خواهد امد! شعبان بی مخ ها کجا هستند الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ روزی خواهد رسید که ملت غیور ایران شاهد محاکمه شما عربده کشان و اوباش به قول خودتون خودسر خواهند نشست!
الله اکبر………الله اکبر…………الله اکبر!
یا حسین….. میرحسین!
پاینده باد سید محبوبمان خاتم انگشتر ایران!
زنده باد شیخ مهدی شجاع که با افشاگری هایش کاخ متجاوزین را لرزاند!
معلومه! کدوم زورگیرو چاقو کشی را میشناسید که برخورد مناسبی با افشا کنندگانش داشته باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دروغهای بی سرو ته میبافند خودشان هم باور میکنند!!!!!!!!!! یه مثالی بزنید که مثلا با عکسهای گوگل گندش درنیومده باشه!!!!!!!!!!!!!!!
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۸:۳۲ ق.ظ
باشه
تو درست میگی! روز ۹ دی و ۲۲ بهمن ، شما خیلی بودید.بهتون ساندیس دادن. از تون مواضت کردن. کلی اتوبوس برای آوردن و بردنتون اونجا بود. بهتون تریبون دادن.
اما ۲۵ خرداد ، ۳۰ خرداد ، روز قدس ، روز عاشورا و … رو بهم به یاد بیار. مردم بی دفاع رو زیر بارون گاز اشکاور گرفته بودن، با هر نوع وسیله ای به جون مردم افتاده بودن ، از اسلحه گرم استفاده کردن ، با ماشین نیرو از روی مردم رد شد ، از روی پل پرت کردن، دستگیر کردن ، انواع بی احترامی ها رو کردن و…
اگه اونا خیلی قدیمیه ، ۲۲ خرداد امسال رو یادت هست؟؟؟
تمام خیابونهای منتهی به آزادی پر نیرو بود؟ از تمام مملکت بسیجی نما ریخته بودن توی تهران !از حضور مردم میترسیدن. به نظرت اون ۱۰۰ نفر اینقدر ترس داره؟ شما که میگفتید تابوت جنبش سبز رو تشیع کردید ، رفت ؟ پس چرا با فراخون چند تا SMS و ایمیل داشتید از ترس زهره ترک میشدید تا اونجا که … توی صحبت هاش به جای ۲۲ بهمن گفت ۲۲ خرداد؟؟؟
آیا یه جنبش مرده این قدر ترس داره؟
تو که هیچ کاره ای اما به اون کله گنده هات میگم ، اگه وجود داشتید واسه ۲۲ خرداد مجوز می دادید تا میدید. شما از سکوت مردم هم میترسید چه برسه با خروش شون.
زنده باد و زنده هست جنبش سبز مردم آزادی خواه ایران عزیز
زنده باد میر حسین و شیخ مهدی و خاتمی بزرگوار
یاحسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۹:۳۴ ق.ظ
تو مگه وکیل مردمی که از طرف مردم حرف می زنی …
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۱:۰۳ ق.ظ
می بینیم که مطابق عادت همیشگی(مصادره به مطلوب کردن هر آن چیزی که در دنیا وجود دارد)،این بار به مصادره اسم شریف سبز پرداختی برای بیان حرف های بی ارزش خودت.شما و امثال شما ظاهرا مشکل بینایی دارید واگرنه راهپیمایی سه میلیونی ملت سبز ایران در ۲۵ خرداد را در مسیر چند کیلومتری امام حسین تا آزادی،۲۰۰۰۰۰ نفر نمی دیدید و آنگاه راه پیمایی مهندسی شده و پر از عوامل حکومتی ۹ دی در میدان انقلاب را لرزاننده اندام ما!
همنطور که میر عزیز ما اعلام کرده،عظمت یک راه پیمایی به خودجوش و از متن مردم بودنشه،پس در همین توهم باشید که می تونید با خیمه شب بازی های مضحک مانند ۹ دی،در مقابل حماسه ۲۵ خرداد قد علم کنید!
راستی اگه ما واقعا صد نفریم،پس چرا ندای الله اکبر و دیگر شعارهای اعتراضی در شب های سالگرد انتخابات،آسمان تهران و دیگر شهرهای بزرگ رو می لرزاند؟چرا در روز ۲۲ خرداد آن لشکر کشی عظیم نظامی را در خیابان های تهران و شهرستان ها را ه انداختید؟یعنی ما صد نفر،اینقدر ترس داریم؟!خیلی وقته که این دروغ های شما،رسوای خاص و عام شده و حناتون برای ملت سبز ایران،هیچ رنگی نداره.
ضمنا ملت بزرگ و سبز ایران،با شعورتر و متمدن تر از این حرفاست که بخواهید چند تا اوباش عربده کش چماق به دست را به عنوان مردم ایران جا بزنید.در پناه هوگو چاوز و کره شمالی بهتون خوش بگذره!
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۷:۰۹ ب.ظ
شما احتمالاً نگاتیوت سبزه.
از ختم معاون اول گفتی یادم افتاد که از ختم و چهلم ندا آقا سلطان و بقیه مثل بید میلرزیدید.
جنازه دزدی که دیگه کار جنبش سبز نیست. اینم بذارین کنار افتخارات ۹ دی و ۲۲ بهمن و ساندیس خوری.
صف اتوبوسایی که مردمو از روستاها و شهرستانای کوچیک آورده بودن طهران از صف مردم طولانی تر بود.
به هر حال ما ۱۰۰ نفر آماده ایم. بگو وزارت کشور مجوز بده.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۷:۱۰ ب.ظ
فقط یک سوال. من هم جزِء ۱۰۰ تا هستم یا می شم ۱۰۱ امی؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۸:۱۰ ق.ظ
اصلا میدانید که هم چشمانت مشکل دیدن دارد و هم ریاضیات افتضاحی دارید در ضمن زیادی متوهم هم هستید. اگر همانند اربابانت در این توهمات بمانی کمکی خواهد بود تا به زودی شرتان از سر مردم و انقلاب و اسلام و ایران عزیز ما کم شود. انشا ا…
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۲:۲۳ ق.ظ
مهتدس خدا یارو یاورت باشه به ۲ چیز بیشتر توجه کن یکی دین مردم و دیگری حال محرومان
یا حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۱:۴۱ ب.ظ
سلام
مهندس مثل همیشه فوق العاده بود
فقط از مسئولان سایت کلمه استدعا دارم تصویر برگی از این عکس سیاه سفید مهندس میرحسین موسوی را در سایت بزارند که بسیار عکس زیبایی است و به این شکل بتونیم این عکسها رو تو وبلاگامون بزاریم چون من خودم متن خبرها رو تماما با ذکر منبع از سایت شما میزارم و عادتم اینه که همیشه عکسهای مهندس رو میزارم با کیفیت بالا تا برای مخاطبان جذاب تر باشه
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۲:۴۹ ق.ظ
مهندس عزیز دوستت داریم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱:۰۵ ق.ظ
زنده باد بزرگترین یار سبز ما ، زنده باد میرحسین
من آروم نگیریم
اگر هم بمیرم
من ایستاده ام تا رای خود را پس بگیرم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱:۱۹ ق.ظ
salam khedmat hamegi.mikhastam az shoma taghaza konam ke lahn sohbate khodetuno az
gheshre daneshgahi va roshanfekr bardarid.jonbeshe azadikhahi bayad dar tamam jamee rekhneh kone.
goftane in harfa vase in gheshr kafi nist ke hich vase jamee ham kafi nist.midunid chand darsad az iran in jomlate shoma ro mibinan va mifahman?
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۲:۱۶ ق.ظ
با عرض سلام
امیدوارم هرجا هستید در کمال سلامت باشید .من از شما و اهداف بلندتان که همان تجلیه ایرانى سربلند و آزاد بر بام دنیاست تشکر میکنم اهدافى که احقاق حقوق ملت در چهار چوب قانون اساسى و ثبات نظام جمهورى اسلامى بر کشور است واحترام به عقاید و نظرهاست با هر نژاد و رنگى که این خود نقطه عطفى است در نگرش شما و همفکران شما و جنبش سبز اندیش شماست سید بزرگوار …از طرف دوستدار این خاک و سرزمین درود بر شما. ( دوستدار دوستان همیشه سبز-کیوان)
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۲:۲۷ ق.ظ
سلام. من شخصا به علت مطالب گذشته و اظهار نظر های یک جانبه ، تا حدی از آقای موسوی نا امید شده بودم. ولی این صحبت های جدید دوباره من رو به شدت امیدوار کرد. —هیچ چیز بدون رویا امکان پذیر نیست—
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۲:۵۲ ق.ظ
دنیا پیش میرود و از همه فرصتها استفاده میکند ولی کشور ما!!!! همه فرصتها رو از بین میبریم. اگر با ملت هستید هر چه زودتر نجاتشون بدین.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۴:۰۳ ق.ظ
درود بر رهبر فهیم جنبش سبز،میرحسین عزیز دوستت داریم.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۴:۲۰ ق.ظ
پیروزی سبزها یعنی اینکه تمامی ادعاهایشان در مورد انحصار طلبان درست از آب در آمد ( از زد و بندهای مالی و مقامی گرفته تا فرهنگ توهین مشایی به پیامبران البته با حمایت رییس دولت و ذلت گدایی کردن دوستی با نامه به اوباما و بر باد دادن پول نفت و تمامیت ارضی و بدهی های کلان و گرانی سرسام آور و رکود و مدارک تقلبی و … )
پیروزی سبزها اثبات می شه با این موضوع که دشمنانشان تنها در مواجهه با منطق محکم سبزها شروع به فحاشی و افترا و قتل و زنجیر می کنند
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۸:۱۹ ق.ظ
خداوند خود پشت و پناه خوبان و نیکان جهان میباشد چه در این جهان چه در جهان باقی پیروز و پایدار باشی حرف حق جواب ندارد
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۹:۰۳ ق.ظ
این جمع چند نفر بودند؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۹:۳۳ ق.ظ
بزرگترین مشکل جامعه ما ” عدم آگاهی” است.
و بزرگترین مشکل جنبش سبز و موسوی عزیز “فقر اطلاع رسانی” است.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۹:۴۷ ق.ظ
میر حسین جان …
با تمام وجود از شما ممنونم ….نمی دونید که چقدر منتظر این موضع گیری و سخنان شما بودم
آفرین …دست مریزاد به تو ای میر نازنین
خیلی دوستت داریم….زنده و پاینده باشی
یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۰:۲۳ ق.ظ
Lotfan nazaret mokhalef ham sabt koneed. Va darai sarkardegane sabz ham shafof elam koneed.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۰:۲۴ ق.ظ
یا حسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۰:۳۲ ق.ظ
ما پیروز خواهیم شد,
آینده روشن و پیشرفت در سایه گسترش آگاهی,..
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۱:۰۶ ق.ظ
درود بر این زاده راستین حسین ع . ان شاا… پرچم سبز مهدی موعود بر تمام عالم سایه افکند و عالم را از ظلم جور همه قابیلیانپاک گرداند . در آستانه نیمه شعبان همه یکصدا برای ظهورش دعا کنیم که ظهورش گشایش همه مشکلات بشر است.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۱:۲۴ ق.ظ
سید این روزهای تنها با کلام مطمئن تو آرام می شویم…سید می دانی که؟…سید یادی از ما کن که ما بسیار یادت می کنیم…یادمان کن به خطی دعایی…
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۱:۵۹ ق.ظ
من که هر جا باشم از ظلم و دروغ و فریب این … می گویم
درود بر حق طلبان آزادی خواه
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۲:۲۱ ب.ظ
جناب آقای موسوی! خوب می دانیم که اصلاح طلبان در بحران مشروعیت بزرگی بسر می برند و باید برای خروج از این بحران فکری کرد. نباید خودمان را گول بزنیم . باید باور کنیم که در میان مردم هیچ پایگاه اجتماعی نداریم. برای برون رفت از این بحران چه فکری کرده اید؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۲:۲۳ ب.ظ
جناب سمیعی، نمی دانم منظورتان از بحران مشروعیت اصلاح طلبان چیست. آنها بخشی از جنبش سبز هستند که در این یک سال گسرش یافته و پخته تر شده است.
محققا نظر مردم در مورد آنها با ۵ سال پیش متفاوت. اگر منظورتان اینست که همانطور که آقای موسوی اشاره می کنند، باید بیشتر بسمت کارگران، کشاورزان، معلمین و طبقه محروم رفت ، با شما موافقم.
حتی در سایت کلمه هم این مطلب باید مراعات شود. باید از اعتصابات،محنتها وخشونتهائی که برآنها اعمالمی شود سخن گفت
شاید هم اصلا بد قهمیدم و مطلب شما شکل مودبانه ایست از خشم مخالفین جنبش سبز به این دلیل که پیوسته جنبش سبز محبوبیت ومشروعیتش بیشتر وبیشتر میشود. امیدوارم که اینور نباشد.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۲:۰۸ ق.ظ
نکته جالب توجه این است که مخالفین جنبش سبز ما که تعداد شان روز به روز کم و کمتر می شود بسیار بی ادب وگستاخ هستند …پس همگی مطمئن هستیم که جنبش سبزما بر چنین دشمنان زبونی قطعا پیروز می شود . ان الله مع الصابرین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱۲:۳۹ ب.ظ
خداوند از شماکه پایمال کننده خون صدها هزار شهید هستید نگذرد
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱:۰۵ ب.ظ
من که هر جا باشم از ظلم و دروغ و فریب این … می گویم
درود بر حق طلبان آزادی خواه
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۱:۰۵ ب.ظ
سبز سبزم ریشه دارم
یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۲:۲۶ ب.ظ
نصر حامد ابوزید و سروش آیا جزو جنبش سبزند ؟ چون اینها آشکارا قرآن را انکار کردن کلمه عزیز چرا نسبت به خبری که رجانیوز که در این باره نوشته واکنشن نشون نمی دید؟؟؟؟ اگه اینو که من نوشتم نشون ندید معلوم میشه همه ی تردید های ضد دینی که در مورد جنبش سبز می گن درسته من همون سرباز سبز رهبرم که براتون همیشه کامنت می فرستادم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۲:۳۵ ب.ظ
دوست عزیزم توجه کنید که همه انسانها آزاد آفریده شده اند و چون آزاد آفریده شده اند حق اظهار نظر دارند و خدای مهربان این اجازه را به بنده های خود داده است که در مورد همه چیز سوال شک و یا حتی انکار کند. سروش هم از این قضیه مستثنی نیست و به عنوان یک انسانی که اهل مطالعه است دریافته ها یش را نشر داده است ضمن اینکه ایشان محتوای قران را منکر نشده است. پس بیایید به آزادی انسانها احترام گذاشته و متعصبانه با قضیه برخورد نکنیم. بگذارید ما به دنبال مجازات انسان ها نباشیم خود خداوند بهتر می داند که مثلا با سروش چگونه رفتار کند.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۴:۴۵ ب.ظ
سواله من یه جواب بیشتر نداشت آره یا نه ؟ در ضمن من هم قبول دارم سخت .خشک نباید فکر کرد و آزادی بیان بایستی که باشه ولی ماهیت حرفای آقای موسوی در تناقض آشکار با این افراد ولی نمی دونم چرا این افراد اینقدر خودشونو به موسوی می چسبونند من جوون وقتی از اسلامه رحمانی بین خوارج جدید می خوام دفاع کنم متهم به این میشم که من دارم از یه اسلام دیگه بحث می کنم و اونا همشیه بحثو به این افراد(سروشو گنجیو مهاجرانی) ربط می دن که من باتوجه به شناختی که از موسوی و جنبشی که ایشون مطرح کردن همیشه میگم اینا از ماها نیستند ولی نمی دونم چرا کلمه عزیز که خیلیم در مورد موضوع های مختلف قشنگ تحلیل می کنه …ولی این قضیه به این آشکاریو نادیده می گیره خوب شما گفتید آزادی دیدگاه پس چرا ما سبزا آزادانه از این تنها رسانه ای که داریم دیگاهامنو بیان نکنیم (منظورم مقاله ها یی که کلمه می نوسه وگرنه کامنت ها رو افراده کمی می خونن) اون افراد تفکارای زد نظام رو آزادانه بیان می کنن ما برا چی بشینیم بگیم انو آزادن ولی خودمون آزادانه تفکرا منو بیان نکنیم مکه ما با نظامی که خمینی مطرح کرده مشکلی داریم(((((همین دیشب یکی از اینا تو tvانگیلیس داشت از خمینی بخاطره تفکراش انتقاد می کرد البته من با ایکه امام نقدبشه مشکلی ندارم چون خوده امام انتقاد به شخص حتی خودشم رو هم دوس داشت ولی سواله من اینه که انقلابی رو که مردم کردن و علاقه مردم به اسلام هم باید نقد شه ولی جوابی بهشون داده نشه )))) )؟ (ببخشید اینقدر تند صبحت کردم )
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱:۱۶ ب.ظ
نصر حامد ابوزید می گوید قرآن مقدس ترین کتابی است که به زبانی عربی نوشته شده است.
نکته جالب درباره او این است که می گوید مسلمانان مهم ترین کتابشان یعنی قرآن را رها کرده اند و بیشتر به احادیث تکیه می کنند
و به هر حال اصالت قرآن از همه احادیث بیشتر است (به نظر من این مهم ترین بخش و ارزشمندترین بخش نگرش های ایشان است).
روانشاد علامه طباطبایی یکی از کسانی بودند که این خلا را حس کرده بودند و تفسیر ارزشمندی بر کتاب مقدس ما نوشتند
ایشان تلاش های فراوانی برای پاسخ گویی به کسانی که نقد هایی به قرآن کریم وارد کردند داشته اند.
با وجودی که نگرشم با آقای ابوزید فرق هایی دارد، در کل از دیدگاه من برچسب زدن بر انسان ها نادرست است
ببینید دوست گرامی خداوند خالق اندیشه ها و موجودات گوناگون است و از همه مهم تر خداوند آفریننده رنگین کمان
آقای ابوزید یک مفسر برجسته مصری بودند و به هر روی ایرانی نیستند
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱:۰۳ ق.ظ
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVمهندس دوستت داریم.تا آخرش هستیمVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۲:۵۰ ب.ظ
این از اون باباهای آتیشیه که بعد انقلاب اعدام میشه.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۲:۰۱ ق.ظ
چقدر دروغ ؟
انشاا… هر چه زودتر از دروغگویی های میر حسین موسوی خلاص شویم .
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۳:۰۶ ب.ظ
خدا رو شکر ملت در این یک ساله فهمیدند دروغگوی اصلی کسی نیست جز رئیس دولت نامشروع و حامیان خشونت طلبش که ان شالله بزودی از شر همه آن ها رها خواهیم شد و ملت یک بار دیگر طعم شیرین صداقت در حکومت را خواهند شنید.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۶:۴۳ ب.ظ
سوء تدبیر و طغیان ستم و زوال عدالت و بحران مدیریت و تراکم تطاول و تجاوز، کلاه گشاد مشروعیت را عاقبت از سر دولت برداشت و درماندگی و ناشایستگی او را در تدبیر ملک و تنظیم نظام آشکار کرد و شما برای سرپوش بر این فاجعه چاره ای جز متهم ساختن میرحسین محبوب ندارید.
ببینیم به کجا می رسید…
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۷:۱۹ ب.ظ
تاکید مهندس موسوی بر وحی منزل نبودن قانون اساسی حامیان جنبش سبز را متحد تر می کند.درود بر میرمان
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۳:۱۱ ب.ظ
یاحسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۳:۵۳ ب.ظ
یکی از بختیاری های تاریخی جنبش سبز فهم ژرف میر حسین است، سلامت نفس و مردم داری و به فکر ضعیفان بودن او. این ویژگی ها مشروعیت زا برای جنبش و مشروعیت گیر از رقیبان است
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۴:۲۶ ب.ظ
واقعا خسته شدیم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۵:۲۷ ب.ظ
میرحسین دوستت دارم
ماپیروزیم
من تا اخرین قطره خونم ایستاده ام
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۵:۴۳ ب.ظ
شما همان بودی که می گفتی که در مناظره می گفتی من اصلا ذهنم به اونجا (دروغ ) نمیره. حالا بشمار از پارسال تا حالا چند بار ذهن و زبانتون این کلمه را تکرار کرده
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۵:۵۲ ب.ظ
به خاطر استقلال ایران پاک
به خاطر آزادی
به خاطر کشور عزیزم ایران که عاشقانه میپرستمش
به خاطر قولی که پس از خوندن وصیت نامه پدر عزیزم کوروش بزرگ دادم
و به خاطر قطره قطره خون آریایی که در بدنم جریان داره
ایرانم ،با وجود سلطه ی برادران ناتنیم در تو عاشقتم و عشقم ذره ای نسبت بهت کم نمیشه
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۶:۱۷ ب.ظ
هنوز دوست دارم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۶:۲۵ ب.ظ
سید (از کوروش کبیر که بگذریم) متأسفانه سیاست و سیاستمدار سابقه خوبی در ایران ندارد .
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۷:۳۱ ب.ظ
درود بر میرحسین موسوی ، ما به شما افتخار میکنیم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۸:۱۲ ب.ظ
با درود به میرخسین عزیز.ممنون که برسرعهد خود با مردم استوار ایستاده ای و هر روز به این مهم / ایران برای همه ی ایرانیها / اشاره می کنید . باید به دین و مذهب مردم احترام گذاشت . هر انسانی آزاد است که دین و آئین خود را در امنیت کامل انتخاب کند . در آنصورت است که همه به عفاید هم احترام می گذارند. بعنوان مثال ایرانی ها حتی آنها که بی دین هم هستند به اهل بیت احترم می گذارند و نمونه ی تاریخی آن در دفاعیات خسرو گلسرخی میتوان دید. یکی از افتخارات ما ایرانی ها اینست که اولین ملتی بودیم که حتی در زمانی که در نبردها پیروز می شدیم به دین و آئین آنها احترام می گذاشتیم و هرگز دین و آئین خود را بر دیگران تحمیل نکردیم. و خدای را سپاس که اولین ملتی بودیم که یکتا پرستی را برگزیدیم و بعد از اینکه اسلام به ایران آمد نه تنها با آن سر ستیز نداشتیم بلکه با همان روحیه تسامع و تعامل به جهانی شدن آن کمک کردیم و در خود ایران هم همواره تمام مذاهب در کمال احترام در کنار همدیگر زیستن و مسلمان و زرتشتی و یهودی و مسیحی هرگز برای حذف همدیگر تلاش نکردن و بر روی همدیگر خنجر نکشیدند و اگر نا مدارائی های هم پیش آمده از طرف عده ای محدود بوده که خوشبختانه جامعه ی چند مذهبی و چند فرهنگی ما آنها را از خود رانده و نتوانسته اند باعث تفرفه شوند در حالیکه در جوامع ای که خیلی هم ادعای متمدن بودن دارند از این همه مدارا بی نسیب بوده اند و تا بحال بارها در گیر جنگ های قومی و مذهبی شده اند و نمونه ها آنفدر زیاده که حتمن عزیزان خود ار آنها باخبرند فقط محض نمونه به همین به اصطلاح بریتانیای اشاره می کنم که چگونه تا همین چند وقت پیش پروتستانها و کاتولیک ها همدیگر را تکه پاره میکردند ،و در یوگسلاوی دیدیم که چگونه به جان هم افتادند. اما باز خدای را سپاس که ایران عزیزمان از اینگونه زشتی ها تا کنون به خود ندیده و تا فرزندانی چون میرحسین و دیگر عریران دوراندیشی که دارد نخواهند گذاشت که این وطن عزیزتر از جان این زشتی ها را به خود ببیند . وطنی که با اقوام و مذاهب مختلف میتواند چون گوهری در جهان همانطور که در گذشته درخشیده است باز هم بدرخشد و سرمشقی باشد برای دیگران و این مقدور نیست مگر با احترام گذاشتن به عقاید همدیگر و کوتاه کردن دست همان عده ی محدود و اقلیت ناچیز _ که برای منافع باندی خود میخواهند با زور سرنیزه و تفرقه همه ی دلسوزان واقعی انقلاب و کشور را منزوی کنند تا بتوانند به تمام سرمایه ی کشور چوب حراج بزنند و با سیاست نابخردانه ی خود کشور را به ورطه ی سقوط بکشانند._ از امور کشور. میرحسین تا تو یار مایی ما یارتو تا تو در کنار مایی ما در کنار تو .به امید ایرانی آزاد و آباد و ایرانی برای همه ی ایرانی ها . به امید پروردگار یکتا پیروزی مردم ایران نزدیک است.سبزوپیروزباشید
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۳ ۹:۴۲ ب.ظ
والا اگه منم بودم به سبزها روحیه میدادم اخی به تپه تپه افتادن پیروزی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! میدونم نظرمو نمیذاری اینم از ازادی بیان سبزاست ولی جالبه میرحسین منتظر احمدی نزاد یه حرفی بزنه وگرنه خودش که بلد نیست چیزی بگه چرا فقط بلد بگه چیز چیز چیز
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۲:۰۲ ق.ظ
ما با شماییم شما هم با ما بمونید
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۲:۰۸ ق.ظ
من فقط تیتر رو خوندم و از خوندن بقیه اش منصرف شدم
واقعا شما چی فکر میکنید؟
چرا تصور میکنید فقط خودتون همه چیزو میفهمید؟
یعنی واقعا فکر میکنید هرکسی که مدافع حقیقت باشه از شماست؟
و حتما هرکس با شما نباشه نمیتونه معنی حقیقت و قانون و .. رو بفهمه.
حقیقتا که دچار توهم خود بزرگ بینی شده اید/
یکی نیست شمارو از خواب غفلت بیدار کنه؟
متاسفم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۲:۱۸ ق.ظ
چرا متن نمیخوانید و نظر میدین؟
آیا حق گوی واقعی شمایی؟ به چه دلیل ما نیستیم؟
آیا با ما بودن بده؟
اصلا کی گفت حق باکیه؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۲:۰۶ ق.ظ
این دفعه بیشتر دوست دارم مهندس
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۲:۱۱ ق.ظ
چدا نباید احمدی نژاد بخاطر دروغهایی که به ملت میگه محاکمه بشه؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۲:۱۶ ق.ظ
چون سخنت از روی صداقت است انشاالله نوید پیروزی را که زودهنگام اعلام کرده اید خداوند به برکت خون شهدا تسریع نماید.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۲:۱۷ ق.ظ
خلایق هرچه لایق حوصله دارید
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۹:۴۸ ق.ظ
یا حسین ، میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۰:۵۱ ق.ظ
ببخشید ما که طرفدار قانون و پیرو حقیقتیم اما سبز نیستیم تکلیفمون چی میشه؟؟؟!!!!! به سید بگو مهندسی شده صحبت کنه همه را با یک زنگ که خودش دوست داره رنگی نکنه
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۱:۵۷ ق.ظ
۲۵ تیر سالگرد شهید محمد کامرانی میدان فاطمی مسجد نور ۷-۸:۳۰
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۲:۵۵ ب.ظ
تولد امام خامنه ای مبارک
بسوزه چشم حسود و منافق و معاند و دشمن
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱:۱۱ ب.ظ
بله ایشالا که چش نخورن چه کیک تولد خوبی برا زاهدان فرستادن منتهی تا فوتش کرد ن مهمونا ترکید ن.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۲:۰۸ ق.ظ
درود بر شما , ما بیشماریم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۲:۲۴ ب.ظ
مثل همیشه عالی بود.
vvvvvvvvvvvvسبز سبزمvvvvvvvvvvvvvvv
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۲:۵۶ ب.ظ
اندکی صبر سحر نزدیک است
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۸:۲۲ ب.ظ
درود بر جنبش سبز….
ما جنبش سبز هستم و تا اخرین قطره خونمان از این جنبش حمایت می کنیم…
جنبش سبز پیروز است…
به امید روزی که ازادی و صلح و اتحاد در کشور حکم فرما شود…
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۹:۳۲ ب.ظ
درود بر میر حسین موسوی..
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۰:۲۵ ب.ظ
درود بر جنبش سبز..
احمدی نژاد فردی است دروغ گو و بی پایه و اساس که افرادی مثل تو میترا باید نوکریشو بکنن..
تو این چند سالی که احمدی نژاد ریس جمهور بود ایران همه جوره تحریم شد..
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۴ ۱۰:۵۱ ب.ظ
من از تعریف کردن خوشم نمی آید ولی میرحسین واقعا داره گام به گام با مردم جلو می آد.
این حرفهایش را با حرفهای یک سال پیش مقایسه کنید.
ما نباید از موسوی انتظار معجزه داشته باشیم او هر چقدر که ما جلو بیاییم جلو می آد.نه بیشتر.
بنظر من اگر جنبش یک شبکه تلوزیونی که واقعا جنبش رو نمایندگی بکنه داشته باشه سرعتمون چندین و چند برابر میشه.چون هنوز خیلی ها در جامعه بی خبر یا بی تفاوتند.خیلی ها.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۵ ۱۲:۳۵ ق.ظ
نخست وزیر محبوب امام ؟؟؟
———–
از کجاتون این رو درآوردین؟ جعل تاریخ؟ تو روز روشن؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۵ ۱:۳۷ ق.ظ
درود… جنبش سبز معطوف به مفهوم و نه به شکل است.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۵ ۴:۱۰ ق.ظ
برای تو مسعود متاسفیم با این دیدگاهت. میر حسین همان مازیار و ابومسلم و بابک خرمدین زمانه است.گرچه بعید میدانم تو با این دیدگات این قهرمانان وطن را بشناسی
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۵ ۹:۰۴ ب.ظ
راس میگی چون اونایی رو که گفتی همشون بدست حاکم وقت کشته شدن.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۲:۱۴ ق.ظ
ma bishomarim
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۵ ۹:۴۳ ب.ظ
mir hossin vvvvvvvv
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۵ ۹:۴۵ ب.ظ
آقای موسوی حرفاتون دیگه از بس تکراری شده چنگی به دل نمیزنه .با این استراژدی مسخره نباید انتظار بیشتری داشت
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۵ ۹:۵۹ ب.ظ
پس چی میخای این بنده خدا راجع به مسائل هسته ای نظر بده پروژه شهرام خان روش اجرا بشه؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۲:۱۶ ق.ظ
منظورم این بود که زمان برنامه ریزی رسیده و زمان حرف زدن و پشت سر هم بیانیه صادر کردن تمام شده ! کار سیاسی آقای موسوی در بازدید از زندانیان آزاد شده و اظهار همدردی با آنها و دوباره بیانیه صادر کردن خلاصه شده .اما معلوم نیست چرا با خانواده ی آقای اسانلو دیداری نداشتند و یا در مورد اعتصاب بازار بیانیه صادر نکردند !!! فکر نکنم بدون برنامه و یک استراژدی منظم بشه به پیروزی رسید هرچند در عالم توهم میشه به ملت نوید پیروزی داد !
در ضمن آقای امیر کاش برای بازدید کنندگان سایت روشن می کردید به چه دلیل هر جا دوستان نام رهبر رو در اظهار نظرهاشون به کار بردند حذف می کنید و به نقطه چین گذاشتن اکتفا می کنید ؟ مشکل امروز ایران احمدی نژاد نیست ، …
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۴:۴۵ ب.ظ
کدام قانون؟ همان قانون سانسور سایت کلمه؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۶ ۹:۳۰ ق.ظ
اگر قران و وعده های پروردگار حق باشد پس ما پیروزیم صبر میکنیم و انتظار می کشیم چون جز حقیقت جویی و راستگویی کار دیگری نکردیم…ما را به چی متهم میکنید؟ به اینکه دنبال حقمونیم به شکل مسالمت امیز؟؟
اقایون حامی دولت شما حتی ادبیات صحبت کردنتون درست نیست ناسزا می گین و مسخره می کنید استراتزی رفتاریتون همینه کمی بیشتر بیاندیشید خودتون را الت دست عده ای قدرت طلب قرار دادین
نمدانم دیگه چی بگم ولی براتون دعا میکنم از صمیم قلب و ازاده شدن روح وقلبتان را از خدا می خواهم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۶ ۱۱:۲۱ ق.ظ
**(به نظر بنده یکی از ایرادات و کاستی های که منشور دارد این است که به حقوق اقلیت های مذهبی نپرداخته است. گرچه به طور تلویحی بدان پرداخته شده است ولی در متن می تواند تصریح شود و به تعلق ایران به همه ایرانیان تکیه شود که یک فراز کلیدی است.)
**(شعار رعایت بدون کم و کاست قانون اساسی با این فرض است که این متن نه جاودانی است و نه وحی منزل وهر نوع تغییری در سطح ملی می تواند مورد قبول باشد که امکانات انتخابات آزاد و رقابتی و غیر گزینشی را فراهم کند.)
موسوی مصدقی دیگر است …. راه او آزادیه میهن است
م.شیراز
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۶ ۱۲:۵۴ ب.ظ
مصوبه اختیارات ولایت مطلقه فقیه است که تمام بی قانونیها را قانونی مینمایاند و آن را له میکند- وباعث گرفته شدن استقلال و آزادی میشود.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۶ ۱:۳۲ ب.ظ
نمی دونم یعنی اگر کسی بگه عضو جنبش سبز نیستم این یعنی اینکه طرفدار حق و قانون نیست
یعنی تو این مملکت یک نفر پیدا نمیشه که از حق و قانون دفاع کنه ولی از جنبش سبز بدش بیاد؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۶ ۳:۴۴ ب.ظ
خیر برادر اگه میخای تو اینده این مملکت سهم داشته باشی:
دسبند سبز
دسمال سبز
شال سبز
اندیشه سبز داشته باش …
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۲:۲۳ ق.ظ
مهندس دوست داریم ما
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۶ ۸:۳۱ ب.ظ
v v
v v
v v
vv
v
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۶ ۸:۳۵ ب.ظ
عزیزان اینقدر از موسوی تعریف نکنید من که از موسوی جز کوپن چیز دیگه ای یادم نمیاد
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۶ ۱۱:۴۲ ب.ظ
میر عزیز تو یاد همه خوبی های بهمن ۵۷ را به خاطر می آری.مدیریت آقایان یعنی مسئول فروشگاه اتکا را بکنن وزیر نفت.نخود و لوبیا تا کشف و مدیریت نفت و گاز
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۶ ۱۱:۴۶ ب.ظ
جناب موسوی،
آیا جنبش سبز هم مانند قیام امام حسین پیروز خواهد شد؟
به نظر شما پیروزی امام حسین در چیست؟ کجا آنرا می بینید؟
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۱۲:۴۵ ق.ظ
درود
جملات بسیار زیبا و پر معنی بودند !
خوشحالم که مدافع حق و قانونم و طبعآ عضو جنبش سبز !
“مثل ساحل آرام باش تا مثل دریا بی قرارت باشند..”
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۱:۴۴ ب.ظ
با سلام به همه ی برو بچه های سبز
من یه خواسته از جناب موسوی دارم که اگر میشه یه صحبت هم پیرامون مساله ی مهمی که بعد از انتخابات رو داد داشته باشند و این مساله اینه که عده ی از مردم که خیلی هاشون هم از خود ما هستن نسبت به همه چیز بد بین شدن و من با چشم و گوش خودم دیدم و چنیدم که با امامان معصوم ما حرفهای نا روایی رو نسبت میدن و کلا زدن زیر دین و مذهب که البته من این آدم ها رو مقصر نمیدونم بلکه کسانی رو مقصر میدونم که از دین سو استفاده میکنند
ولی ممنون میشم شما هم یه صحبتی داشته باشی
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۱:۵۲ ب.ظ
هاها چه تیتر مسخره ای.
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۳:۲۱ ب.ظ
دوستت داریم
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۸:۲۸ ب.ظ
سید عزیز
حقانیتی که در جنبش سبز موج میزند همه از وجود انرژی بی نظیر توست
0
0
۱۳۸۹/۰۴/۲۷ ۱۱:۲۸ ب.ظ