صبح امروز مهدی کروبی میزبان میرحسین موسوی بود.
به گزارش کلمه، در این دیدار که با هدف بررسی مسائل و رخدادهای ماه جاری برگزار شد، مهدی کروبی ضمن تبریک پیشاپیش ایام خجسته میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن؛ یاد و خاطره امام خمینی(ره) و سالگرد رحلت ایشان را گرامی داشت. کروبی با انتقاد شدید از فشارها و محدودیت های ایجاد شده برای برگزاری این سالگرد گفت: در آستانه سالگرد رحلت امام هستیم ودوست داریم همچون سالیان قبل این مراسم باشکوه برگزار شود.
کروبی در ادامه افزود: سال های قبل جماران مرکز رفت و آمد گروه های مختلف مردمی بود. حتی هرساله زندانیان مسلمان زمان شاه در مراسمی تحت عنوان “خاطره با امام” در زمان حیات امام به دیدار ایشان میرفتند و افراد خاطراتشان را برای امام و یکدیگر بازگو می کردند. پس از رحلت امام این مراسم در حضور خانواده امام و دیگر بزرگان کماکان ادامه داشت ولی امسال به دلایلی جلویش را گرفتند.
نماینده امام در حج و بنیاد شهید و در باب وضعیت اکنون امام خمینی(ره) در جامعه گفت: هم اکنون وضع امام و نامش را طوری محصور کرده اند که یک گروه خاص فقط میتواند درباره امام سخن بگوید و مراسم برگزار کند که حتی آن گروه خاص هم گروهی نظامی باشد!
میرحسین موسوی نیز در سخنانی از امام به عنوان یک چهره برجسته علمی و معنوی یاد کرد و افزود: هم اکنون وضعیت کشور بگونه ای است که این افراد تصویر امام را نیز زندانی کرده اند. امام متعلق به همه ی ماست و متعلق به همه مردم است. اما کاری که انجام شد این بود که یک عده ای مهندسی کردند و تصویری که خودشان میخواستند از امام بیرون دادند تا بتوانند سر قدرت باقی بمانند که این یعنی حصر کردن امام. جماران مکانی خاطره انگیز بود و مردم با عشق میرفتند و با یاد امام تجدید بیعت میکردند. ولی حالا در مراسمی کلی و سراسری در کشور برگزار میکنند و باعث میشوند آن همه خلاقیت و شور و شوق از بین برود.

نخست وزیر دوران امام افزود: باید نسل قدیم به نسل جوان کشور این یادها و خاطرات و نیز میراث گران بهایی را که امام به یادگار گذاشتند را منتقل کنند چرا که این سالگرد، مراسم بزرگداشت امام نیست بلکه حصر تصویر امام خمینی است.
در پایان این دیدار مهدی کروبی و میرحسین موسوی با امضاء نامه ای مشترک و ارسال آن به استانداری تهران؛ نسبت به برگزاری راهپیمایی مطابق با اصل ۲۷قانون اساسی در سالگرد انتخابات ۲۲خرداد ۸۸ را خواستار شدند.

ویدیوی دیدار امروز







RSS
Facebook
Twitter
درودتان باد سرداران سبز پوش
0
1
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۴:۵۵ ب.ظ
به خدا قسم که اگه مهندس موسوی برای روز ۲۲ خرداد برنامه مشخص برای اعتصاب یا راهپیمایی ندهد و از مردم درخواست مشارکت نکند بنده شخصا از جنبش خداحافظی خواهم کرد و تمام دوستانم را هم از این مسیر خارج خواهم کرد. چرا که اطمینان دارم دهه آخر خرداد آخرین فرصت مهندس موسوی خواهد بود و اگر از موضع قدرت تصمیم نگرید و ذره ای نگرانی یا ترس یا مصلحت اندیشی به دل خود راه بدهد و از این فرصت استفاده نکند و جنبش در این دهه قدرت نمایی نکند(ترجیحا از راه اعتصاب عمومی) , جناح حاکم موسوی را به هر نحوی که شده یا از بین خواهد برد یا از میدان به در خواهد کرد ( البته اگه تا ۲۲ خرداد این کار اشتباه را نکند).
به خدا قسم اگه از الان برای اعتصاب عمومی (مانند کردستان) از طریق مهندس اعلام بشود و تا فرصت باقی مانده تا ۲۲خرداد هواداران جنبش اطلاع رسانی کنند به مردم از طریق شبکه های اجتماعی و فامیلی و این اعتصاب تا رسیدن به خواسته های جنبش ادامه پیدا کند حتما پیروز خواهیم شد.این را هم مردم کردستان ثابت کردن هم جعفر پناهی هم نوری زاد و هم مجید توکلی که اعتصاب جواب می دهد.
مهندس عزیز فرصت زیادی نداریم برای اطلاع رسانی پس سریعا موضعتان را اعلام کنید.
نگرانم که فردایی دیگر برایمان وجود نداشته باشد.
0
1
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۰۹ ب.ظ
اینها عاد سازش ندارند…مطمین باشید که جمعیتی را رای مقابله با سبز ها مییارن
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۱۱ ب.ظ
حالا دمتون گرم! ماهستیم. v
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۱۷ ب.ظ
درود خدا بر میرحسین و کروبی عزیز ، بار دیگر حضور میلیونی خود را اثبات خواهیم کرد ، ما بیشماریم و تا آخر ایستاده ایم
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۲۰ ب.ظ
کاش ساعتش هم اعلام میشد همه سر در گم اند
مسیر را سبز میکنیم به امید پیروزی
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۲۳ ب.ظ
بابا جواب به این درخواست که کاملا معلومه. البته باید بگم که دولت چند درخواست دیگه هم بوده که اینارو هما رو تائید کرده که این درخواستها در زیر آمده:
۱) لباس شخصیها درخواست شرکت در راه پیمای ۲۲ خرداد داده بودند که پذیرفته شد. از لباس شخصیها خواهش شده که این دفعه هم مثل دفعات قبل با ایجاد صلح و آرامش از خجالت مردم در بیان. ابزار ایجاد آرامش هم بهشون داده خواهد شد.
۲) به موتور سوارنی که در این روز احتیاج به پیست برای تمرین دارن اجازه داده شد که از خیابونهای اصلی به عنوان پیست استفاده کنن. البته بهشون گفته شده چون مردم میدونن که نباید بیان جلوی تمرین شما اگه کسی جلوتون راه رفت نگران نباشید فقط زیرش کنین.
۳) اجازه مرخصی بعضی از امّت شهید پرور هم تائید شد که بتونن در این روز به خیابون بیان و برادران موتور سوار خود رو تشویق کنن.
۴) اجازه قطع اساماس و اینترنت هم داده شده که کسی با موبایل برای موتور سوارن غیور مزاحمت ایجاد نکنه و مردم یک روز با خیال راحت بتونن خونه نشسته فیلمهای باحالی که قراره در این روز از تلویزیون پخش بشه رو نیگاه کنن حالشو ببرن.
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۲۳ ب.ظ
با ارادت خاصی که به شما دو بزرگوار دارم، پیش بینی میشود مجوز که نمی دهند هیچ، احتمالا توهین هم خواهند کرد!!! من بعنوان یکی از سربازان مخلص شما خواهش می کنم فقط به خاطر کم شدن هزینه های جانی مردم با اعتصاب عمومی مشت محکمتری به دهان کودتاچیان بزنیم .بنده با تمام مشکلات زندگی حاضرم فراخوان برای اعتصاب را حداقل در مترو تهران انجام دهم.همسر بنده به خاطر نوزادی که داریم مرا از حضور در راهپیمایی ها شدیدا منع کرده و یقینا امثال بنده زیاد هستند. ولی اعتصاب به مثابه این است که فکر میکنیم دو روز تعطیلات است و رفتیم شمال! اونوقت شما ببینید چه بازتابی خواهد داشت…
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۳۲ ب.ظ
اگر مجوز ندادند چه کنیم؟
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۳۴ ب.ظ
زنده باد ایرانی با غیرت
از ۲۲ خرداد ۲۲ بهمنی دیگر بسازیم
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۳۴ ب.ظ
ما می اییم.یاحسین میر حسین.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۳۵ ب.ظ
آخ من الهی فدای این دو مرد بزرگوار بشم.به حق که شما مسلمانانی شجاع هستید…۲۲ خرداد با جان و دل می آئیم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۳۷ ب.ظ
اگه درخواست مجوز را قبول بکنند مردم میریزند بیرون وما برنده ایم اگه هم اجازه ندن یعنی از سبزها تر سیدن ….خلاصه یعنی ما بیشماریم ….. پس در هر دو صورت ما پیروزیم ……..دوستان پیروزیمون مبارررررررررررررررررک یا حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۳۸ ب.ظ
با درود به آقایان میر حسین و کروبی عزیز که مکان و زمان راهپیمایی اعتراضی ۲۲ خرداد را اعلام کردند ،خواهران و برادران جنبش سبز با با پشتوانه میلیونها رای آگاهانه مردم و آن حرکت تاریخی ۲۵ خرداد ۸۸ که در تارخ مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران بی نظیر بود ،و با خون عزیزانش ،رنج اسیرانش و با صبر و استقامت پوینده گانش عجین گشته در مسیر کمال خود حرکت میکند و اینک ایده الترین بستر مناسب برای مبارزه مسالمت آمیز با استبداد و خود کامگی تبدیل شده است.،پس خوشا به حال کسانی که روز موعود مسیر میدان امام حسین تا آزادی را سبز نمایند ،
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۵۰ ب.ظ
اینکه بخوای از زیر سایه قدرت خارج بشی زمان خاص خودشو داره … قدرت با زور و شمشیر و تفنگ نمیاد .. قدرت با علم و دانش و بدست آوردن دل ها میاد .. دولتی که دل مردم رو نتونه بدست بیاره دوامی نداره حتی اگه با زور و وحشت آفرینی هم تا چند صباحی خودشو نگه می داره ولی یه روزی تموم می کنه . دولتی که مردمی باشه نباید از چیزی بترسه حتی از یک اعتراض آرام . اگه اینهمه ایران قدرتمنده چرا با یه اعتراض آرام مخالفت می کنه .. به نظر من یه جای کار می لنگه .. چرا از آمریکا و روسیه نمی ترسیم ولی از مردم معترض خودمون هراس داریم ..
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۵۲ ب.ظ
vvv یا حسین میر حسین vvv
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۵۳ ب.ظ
آقای موسوی دیگر واقعا چیزی ندارم که بگویم .
پا به پای ما آمدید.
همین طور شما شیخ عزیز
خدا پشت و پناهتان باشد ،
دوستتان داریم و همگام شما هستیم .
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۵۴ ب.ظ
pish beruye azadi.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۵:۵۸ ب.ظ
به پا خیزید ایرانیان لحظه ی موعود فرا رسیده….
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۰۰ ب.ظ
درووووود بی پایان به پدر عزیزم میر حسین موسوی و شیخ شجاع ” مهدی کروبی.
دیگر هیچ جای نگرانی وجود ندارد. متاسفانه چند روزی هست که این حرف در میان مردم دهان به دهان می شود که مهندس موسوی و شیخ کروبی به قول معروف اهمیتی نمی دهند به تظاهرات روز ۲۲ و ۲۵ و همچنین ۳۰ خرداد. ولی خدا رو ۱۰۰۰ مرتبه شکر که اقای موسوی و کروبی بلاخره نامه ای در همین رابطه ” تظاهرات” تحویل استانداری تهران دادند و تمام شک و تردید ها را از میان برداشتند.
ما هیچ مشکلی با قانون نداریم. اگر واقعا قانون می گوید که باید برای اعتراض مساملت امیز ، درخواست مجوز کنید ، ما هیچ حرفی نداریم. این هم درخواست مجوز. و امیدواریم که اقایون هم با این درخواست موافقت کنند. گرچه موافقت یا مخالفت زیاد تاثیری بر روند رو به رشد جنبش سبز و نیر تظاهرات ملیونی مردم سبز در روز ۲۲ ، ۲۵ و ۳۰ خرداد نخواهد داشت.
درظلمت شب نفس کشیدن جرم است
دنبال حقوق خود دویدن جرم است
وقتی که قناری به قفس می ماند
آواز هزار را شنیدن جرم است
آهوی نفس بریده عاشق را
در خلوت خود به هم پریدن جرم است
درمسلک عاشقان بیدل یک چند
چون پیله به دور خود تنیدن جرم است
مائیم و جهانی که پر از تشویش است
یعنی که به حق خود رسیدن جرم است
ماطالب جامیم که از باده تهی است
جایی که خیال می چشیدن جرم است
معلوم نشد که جرم ما اینجا چیست
عکس رخ مردگان دریدن جرم است
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۰۱ ب.ظ
سلام و درود و فراوان به بزرگ مردان جنبش سبز
ماهستیم
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
0
1
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۰۱ ب.ظ
این کار درست بود احسنت بر میرحسین و شیخ مهدی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۰۹ ب.ظ
سلام.
آقا اومدیم. بازم کتک می خوریم، ولی سکوت خیانته.
یا حسین میر حسین.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۱۱ ب.ظ
به احنمال زیاد مجوز نمیدهند ولی با این حال ندادن مجوز نشانه ضعف انهاست….ولی به نظرم با درخواست این دو بزرگوار چه مجوز بدهند و چه ندهند بنا به اصل ۲۷ قانون اساسی جمعیت به بیرون خواهد آمد…..
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۱۱ ب.ظ
موسوی عزیز تو همراه و همگام ملتی . کروبی عزیز تو صدای ملتی.
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۲۰ ب.ظ
بنده هم با نظر آقای ” فدایی مهندس موسوی ” موافقم.
بهتر است چنانچه مجوز ندادند که نمی دهند فراخوانی برای اعتصاب عمومی در سراسر ایران داده شود. از سبزها و طرفداران این جنبش خواسته شود که یک روز را مانند کردهای عزیز باشند و از خود غیرت کردی نشان دهند.
در ضمن می خواستم خدمت مهندس موسوی و آقای کروبی عرض کنم بنده با اون بند آخر بیانیه شما ۱۰۰% مخالفم!
نظام مقدس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمهوری اسلامی؟ آیا شما هنوز معتقدید این نظام مقدس است؟ اصولا آیا یک نظام سیاسی هر چقدر هم خوب می تواند مقدس باشد؟ سیاست را با تقدس چه کار؟ من از شما خواهش می کنم به این فرهنگ لغات خاتمه دهید!!!!!!
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۲۲ ب.ظ
ما همچنان هستیم و بیشماریم
یاحسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۲۳ ب.ظ
…..,””””……””””.
……/…./…|….|
……./…./..|….|
……../…./.|….|
…__.-;…./|….|
..;…/…/__`…{
…/…/..(..`/…|
…\/_\/_/…/…|
…|………/…./|
….|…-’…\.’….)
…../…..`…..\
……|……….|
……|……….| vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۲۵ ب.ظ
سلام. با تشکر از آقایان موسوی و کروبی. امیدوارم در روزهای آینده ساعت راهپیمایی رو هم اعلام کنن. همین طور برنامه حضورشون رو. از تمام تشکلهای سیاسی و دانشجویی هم خواهش میکنم برای این راهپیمایی فراخوان بدن
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۳۳ ب.ظ
خوب است علما و سیاسیونی که به نحوی شناخته شده هستند نیز اعلام آمادگی کنند تا مردم بعد اینهمه صبر و استقامت همراهی بیشتری ببینند .
صبر نکنید راهپیمایی تموم بشه یه عده رو بگیرن یه عده رو سر به نیست کنن و…. بعد موضع گیری کنیند. اونهایی که قم هستند پاشن بیان اونهایی که شیراز هستند پاشن بیان اونهایی که تهران و شمیران و جماران و … هسند از قبل اعلام آمادگی کنن و بگویند شرکت میکنند . این امر ضروری است
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۴۵ ب.ظ
ما میآییم.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۴۶ ب.ظ
ما همه با هم هستیم.کاش می شد تو شهرستان ها هم برنامه ای اعلام می شد.یادمه ۲۵ خرداد ۸۸ تو سیرجان که شهر کوچکی هم هست تظاهرات خوبی داشتیم.
درود بی پایان به همه سبزها
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۴۶ ب.ظ
خوشا به حال ما با این ریس جمهور مردمی جناب میرحسین موسوی. درسته کشته زیادی دادیم و اسیر فراوانی تقدیم آزادی ایران کردیم و قلبهامون از این بابت شکسته اما ایمان دارم که از خوشبخت ترین ملتهای دنیا هستیم چون هدف همه ما مشترک هست و با هم اتحاد داریم. هم تظاهرات عالی هست و هم اعتصاب یک روزه.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۴۸ ب.ظ
من به چشم های بی قرار تو قول می دهم که ریشه های ما به آب و شاخه های ما به آفتاب می رسد،
ما دوباره سبز می شویم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۵۶ ب.ظ
همـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه با هم می آییم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۶:۵۷ ب.ظ
راهپیمایی مسالمت امیز ما که نیاز به مجوز نداره ولی کار از محکم کاری عیب نمیکنه
ما بیشماریم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۰۵ ب.ظ
شیخ مهدی عزیز و رییس جمهور موسوی بزرگوار تا آخرین قطره از خونمان همراهتان هستیم.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۱۴ ب.ظ
زنده باد جنبش سبز و سردمداران شجاع آن …. تا خون در رگ ماست جنبش رهبر ماست …
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۱۷ ب.ظ
از رونوشت این نامه باید تکثیر و در سطح استان تهران توضیع گردد.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۲۲ ب.ظ
ایستاده ایم فرزند زهرا…در کنارت تا رسیدن با آمال و آرمان های مقدس انقلاب…
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۲۳ ب.ظ
خدای بزرگ میر حسین عزیز ما را حفظ کنه . از ایشون میخوام که هر چه زودتر اقدام اخیر اسراییت رو محکوم کنند .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۲۸ ب.ظ
dorood be shoma sabz andishan ma bi shomarim
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۳۳ ب.ظ
با سلام و درود به مهندس موسوی عزیزم
با تشکر فراوان از در خواستی که برای راهپیمایی کردید خواهش میکنم و خواهش می کنم برنامه ای مشخص هم برای این روز تعیین کنید تا برخی افرادکه کاملا معلوم است از کجا خط می گیرند نتوانند وجه جنبش سبز را تخریب کنند.
ما باز هم نشان خواهیم داد پیرو خط امام و نخست وزیر محبوبش هستیم.یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۳۴ ب.ظ
آقای دوست عزیز اول خواهش میکنم صبور باش بعد هم ازت میخوام داستان سیمرغ رو بخونی و بدونی که کسانی پیروز میشن که طاقت و صبرشون زیاده و از روی هیجان تصمیم نمیگیرند
موفق باشی و همیشه سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۳۵ ب.ظ
merci!
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۴۱ ب.ظ
از آقایان موسوی و کروبی انتظار داریم که جنایت وحشیانهی امروز اسرائیل را محکوم کنند و از صلح میان اسرائیل و فلسطین حمایت کنند تا صلحجویی جنبش سبز به مردم جهان نشان داده شود.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۴۴ ب.ظ
این درخواست هوشمندانه بود چون ما که بالاخره هستیم اما اگه اونا مخالفت کنن نشونه ضعف اونهاست که هستن.
اگرم قراره اعتصاب باشه باید جوری باشه که مردم بتونن مثلا همون مترو که دوستان گفتن یعنی فشاری بر مردم وارد نشه.
اون دوستمون غیرت کردی رو خوب اومد.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۷:۵۳ ب.ظ
موسوی عزیز جنایت علیه انسانیت در غزه را به نمایندگی از تمام ما سبزها محکوم کن.
هم غزه ، هم ایران ؛ مرگ بر قاتلان
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۰۲ ب.ظ
ماهستیم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۰۸ ب.ظ
آقا شهرستانها چی میشه؟ نباید فعالیتهای جنبش در تهران محصور بشه. باید در دورترین شهرهای کشور هم فعالیت بشه. لطفا به جناب مهندس موسوی بگویید از همین الان در فکر موضع گیریهای آینده در صورت عدم صدور مجوز باشند تا انشاءالله بهترین تصمیمات اتخاذ شوند.
یاحسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۰۸ ب.ظ
زنده باد رییس جمهور جناب آقای موسوی عزیز .این نامه یعنی مجوز. باید برای بر گزاری هر چه مسالمت آمیزتر این راهپیمایی برنامه ریزی کرد تا حاکمین بفهمند که این جنبش خشونت طلب نیست. طبق اصل ۲۷ قانون اساسی اگر سلاح حمل نشود ومخالف موازین اسلام نباشد تجمعات آرام برای اعتراض اشکالی ندارد.واین نامه فقط برای آگاهی حاکمان است والسلام. با تشکر از این دو بزرگوار که تکلیف را برای همه روشن کردند.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۱۲ ب.ظ
سلام میکنم به مهندس عزیز ریس جمهور ایران و دورد بر شیخ اصلاحات موهبت قوم لر ایران….
تا زمانی که در صف مردیمید بدانید مردم جوانشان را نیز فدایتان میکنند….
دوستان عزیز نظر میدن که مهندس و شیخ اگه اعلامیه یا بیانه در بابا اعتصاب عمومی در ۲۲ خرداد و غیر ندن جنش برای همیشه به طور فرسایشی و زود از بین میرود .من با نظر این دوستان مخالفم اما با خود اعتصاب نه….
برای چه اعتصاب کنیم؟آیا نمام سبز های ایران قادر به اعتصاب هستند؟تا چه مدت اعتصاب کنیم؟و در قبال اعتصاب خود چه را در خواست کنیم؟آیا اعتصابامان باید چند سایت یا چند روزه باشد یا تا رسیدن به خواسته های به حق خود باید بر وعده خویش محکم بمانیم.و سوال های دیگر…اما دوستان
کشور و جامعه(مردم ناراضی و اکثریت)الان به نظر من ظرفیت و توان اعتصاب رو ندارد چرا که مردم ما اگر چه همه ناراضی و معترضن اما اکثر حقوق بگیر دولتن…..اکثر سبز پوشان کارمندن با حقوقی بخور نمیر اگر چه دلشان با جنش است و برای ازادی وطن حاضرن هر کاری بکنن اما از اعتصاب میترسن نه از انجام ان از عواقب ان..از این که همه بر نخیزند….از این که بعد از اعتصاب که به شکل ولقعی خود انجام نشود همان حقوق خود را که از دست میدهند هیچ به حکم محاربه اعدام شودند….بیشتر سبزهای ایران از قشر ضعیف و فقر مالی هستند اما نمیتوانند همچین ریسکی را بپذیرند نه به خاطر ان که به مهندس یا شیخ اعتماد ندارن نه این چنین نیست ترس انها از این است که همه ما”ما نشویم….از این میترسند که هنوز کشور شرایط یک اعتصاب کلی را ندارد….از این که تاگر چه همه ما میخایم وضع عوض بشود ولی به طور ۱۰۰ درصد هماهنگ نشده ایم….
من با اعتصاب موافقم اما نه الان….چون هنوز این دگ جوشان در حال جوشش است و اماده غریو نیست تصمیم الان ما برای اعتصاب زود است چون هنوز همه ما به طور ۱۰۰ درصد وارد میدان مبارزه نشده ایم….اعتصاب زمانی معنا دارد که اکثر ایران با هم متحد و هماهنگ شوند نه ان که من در گفتار سبز باشم اما بنشینم و بگویم ببین مردم تهران و دانشجویان تهران چه میکنند….نه ان که در سایت کلمه بیانیه های مهندس را بخوانیم و از ما بخواهد که بر اگاهی تلاش کنیم اما من حتی این کار را برای پدر و مادرم انجام ندهم……نه دوستان من اعتصاب تیر نهایی است اما نه در این زمانی که هنوز جنگ واقعی شکل نگرفته است.
بعدشم دوستان ما میگوییم اعتصاب…اعتصاب کلمه بزرگی است اما ما از اعتصاب چه میخواهیم میخاهیم ریس جمهور عوض شود…میخواهیم قانون اجرا شود…میخاهیم زندانیان سیاسی ازاد شودند یا میخایهم انتخابات ازاد داشته باشیم….همه ما میدانیم دیگر گوشی شنوایی برای خوساته های به حقمان پیدا نمیشود…..و دیگر باور کردیم اصلاحات هم ممکن نیست چرا که حاکمیت خواهات نابودی ماست چه برسد به توجه کردن به نظرات ما.
اعتصاب خوب است اما نه الان…دوستان عزیز این جنگی که بین حاکمیت و ملت ایجاد شده ریشه اشت نه به خاطر دزدیدن شدن رای است بلکه بحث روی جاهلیت یک حکومت با فهم یک ملت است….این میدان جنگ ۱ شبه برای ما ایجاد نشده است که با یک اعتصاب چند ساعته یا چند روزه چون قزاقستان به خواسته هایش برسد…این جنگ مرد نبرد میخواهد چرا که این تقابل فرسایشی است زمان میبرد اما آخر به خواسته هایمان خواهیم رسید….این کودتا ۱ شبه به وجود نیامد که ما بخواهیم با ۱ سال راهپیمایی یا ۱ اعتصاب کمرش را بکشنیم این برنامه ای که بر ضد ملت کلید خورد و کودتایی ۲۲ خرداد از ان بیرون امد دقیقا کلید اجرایش از ۲ دور مجلس شورای اسلامی کلید خورد که با رد صلاحیت ۲۵۰۰ تا ۲۷۰۰ نماینده اصلاحطلب و منتخب مردم صورت گرفت…پس این برنامه ریزی ریشه بالاتر از ۸ سال دارد و ما هم باید با گذر زمان با ان مقابله کنیم به همین خاطر است که میگویم این جنگ :جنگ فرسایشی است و مرد نبرد میخواهد…
باز میگویم اعتصاب خوب است اما نه الان که هنوز به طور ۱۰۰ درصدی با هم متحد و هماهنگ نشده ایم.
بعضی از دوستان میگن چرا رهبران کاریزمای سبز درخواست مجوز کردن ایا نمیدانند که پاسخ به مجوزشان نه است؟!
اری رهبران سبز هم میدانند درخواستشان نه است اما انها میخواهند بهانه دست رسانه میلی!!ندهند و میخواهند قانونی عمل کنند شاید باز بگوید پس اصل ۲۷ قانون اساسی چه میشود….من میگویم حق با شماست اما حکومتی که قانون اساسیش را اجرا نمیکند ایا به خواسته به حق ما که نظر امام هم بود تن میدهد.؟
همه ما از میر حسین و شیخ و سید خاتمی و تمام دوستان دربند و علمای عزیز البته نه همشان تشکر داریم که تا الان دوش به دوش ما قدم نهادن اما دوستان عزیز من و تو و ما که از میر گلایه میکنیم و از او خواستار دستور به اعتصاب ملی هستیم چه کاری برای او و جنش کرده ایم؟!
این همه میر عزیزمان گفت آگاهی سبز را در جامعه مروج کنید ایا ما این کار را کردیم؟چند تای ما ۱۷ بیانه موسوی را چاپ کردیم و به دوستانمان دادیم……چند تای ما بیانیه های مهندس اظهار نظر های شیخ در مورد تجاوز های زندان و و و رو به صورت فایل های صوتی و تصویری در اوردم و بین ملت پخش کردیم….چند تای ما حاضر به پخش علامیه های سبز کردیم…ایا جنش فقط مال تهران ان هم نه همه ان بلکه دانشجویان است….پس من توی عزیز که این قدر به مهندس فشار میاوریم ایا نباید خود نیز مدعی انجم کارهایمان شویم….میگویم اعتصاب اما ایا اگاهی کامل را انجام دادیم …میگویم ملت معترض است اما نباید انگیزه ای در دل این ملت ایجاد کرد که بر خیزد باورتان نمیشود اما همین ملت ما در همین هفته پر خبر هیچ اطلاعی به حمله لباس شخصی ها به دفتر فاعزه هاشمی یا گذاشتن نامه اقای هاشمی رفسنجانی به آیت الله خامنه ای در سالگرد انقلاب یا مجید توکلی و و و ندارند ….پس کجاست ان اگاهیی چرا همه ما میگویم ما هستیم اما موقع عمل تنها تعداد کمی میمانند….؟به خدا داریم فرصت سوزی میکنیم برادر من خواهر من مهندس وظیفه اش را انجام داد ان همه روشن کرد حقایق با کمک شیخ ولی حال نبود حرکت من و تو است پس برخیز که من و تو ما بشویم…….
۲۲ خرداد اگر بیاییم نیاز به اعتصاب نیست حاکمیت از عمل ما نمیترسد بلکه از زنده بودن ما و بیدار بودن جنبش هراسان است…فلسفه خداد و ۲۲ خرداد و ۲۵ و ۳۰ خرداد به حضورمان است نه به اقداممان ابتدا حضوری حداکثری بعد اقدام منطقی….این حضور سبز من و تو است که باز رعشه بر تن این کودتاچیان میزند و بار دیگر کاخ های استبدادشان را میلرزاند پس حضورم سبز و حداکثریمان ابیتدا معنا دارد تا اقدام عملیمان…..
سبز باشیم و جاودان
ببخشید اگر حرفام طولانی شد….من نمیگم حرفام ۱۰۰ درصد درسته اما نظری داشتم که علاقمند به گفتارش بودم…
اندکی صبر کنید سحر نزدیک است..
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۱۴ ب.ظ
چه مجوز بدهند و چه ندهند رسوا می شوند… کارشان از این چیزها گذشته..تک تک مردم همانند آتشفشان خشمگین هستند. خداوند زهرا (سلام الله علیها) یارتان باد.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۲۱ ب.ظ
Mr Mousavi,
with all due respect for you I donot think they would give you permit for this walk. Please ask people for strike. This is the only way for getting rid of all this KHAFEHGHANS.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۲۴ ب.ظ
سلام . با تشکر از جناب موسوی و شیخ کروبی راست قامت . به نظر من ۲ حالت بیشتر پیش نمیاد ، یا اینکه کلا لغو میکنند و اون روز یه شرایط شدید امنیتی برقرار میشه مثل ۲۲ بهمن و حتی شدیدتر – یا حالت دوم که مجوز میدن ولی از ۱ هفته قبل تو صدا و سیما و اینور اونور شروغ به تبلیغ میکنند و آدم میارند و خلاصه مطلب تظاهرات دزدی میکنند .از دوستان خواهش میکنم اگه در این باره نظرات رو مطرح کنید که در هر صورت برنامه ی مشخصی داشته باشیم .
با آرزوی برقراری عدالت .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۲۷ ب.ظ
۲۲ خرداد ۸۹٫ ما هستیم ما هستیم راه دروغ را بستیم.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۲۷ ب.ظ
اعتصاب عمومی چنانچه با برگزاری راهپیمائی مخالفت کنند…موسوی جان نترس ۱۰۰ ها کشته دادیم و حاضریم باز هم کشته بشیم مردانگی کن چنانچه با مجوز شما مخالفت شد ؟اعلام اعتصاب سراری کنید …کار برد داره حتما هم داره
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۳۱ ب.ظ
درود بر جنبش سبز.
خیلی نامرد و ترسو هستن اگر قبول نکنن…
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۳۲ ب.ظ
خوبه – دوستانی که سر در گم بودن حالا دیگه فک کنم روز راهپیمایی واسشون مشخص باشه .
۲۲ خرداد انقلاب تا ازادی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۳۳ ب.ظ
درود بر شما هر دو میرحسین عزیز و کروبی بزرگوار. در مالزی هستیم ولی در خبررسانی و حضور در مراسم دریغ نمیکنیم. منتظر بودیم.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۸:۴۸ ب.ظ
با تو هستیم ای علمدار حسین سبز باشی سبز تو ای یار حسین
۲۲ خرداد مجوز بدن که چه بهتر اگر مجوز ندن خود مردم بر طبق اصل ۲۷ قانون اساسی برخورد میکنیم در کل کشور
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۰۲ ب.ظ
ma pirozim.v
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۱۱ ب.ظ
از رهبران جنبش سبز انتظار دارم برای محکوم کردن حمله اسرائیل به کشتی کمک رسانی فعالان حقوق بشر در غزه و کشتار آنان, مردم را به راهپیمایی اعتراضی در اولین فرصت (سه شنبه یا چهارشنبه) فراخوانند. این حرکت علاوه بر این که امکان برگزاری یک راهپیمایی اعتراضی را به جنبش سبز می دهد, امکان عکس العمل خشونت آمیز را از حکومت می گیرد. همچنین حمایت مردم کشورهای همسایه و خاورمیانه را به جنبش سبز جلب می کند و می توان این عمل اسرائیل را با رفتار حکومت جمهوری اسلامی با معترضین خود مشابهت داد.
سه شب نیز به این مناسبت بر پشت بام الله اکبر بگوییم.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۱۲ ب.ظ
ما همه سرباز تواییم موسوی ، گوش به فرمان تواییم موسوی
حمله به مردم صلح دوست در کشتی محکوم است
لطفآ واکنش نشان دهید تا همه بدانند که ما از کشتار در هرجای دنیا بیزاریم
منتظریم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۱۴ ب.ظ
ما بیشماریم…مردمی که سال گذشته حضور سبزشان رو به نمایش گذاشتند باز هم میتوانند شکوه اراده خود را به منصه ظهور برسانند.سال گذشته مردم ما از یک احساس عمومی که بواسطه تحمیل تحقیری بزرگ از سوی حکومت متبلور گشته بود برای رساندن صدای اعتراض خود راهپیمایی سکوت کردند.بخوبی روشن شد که با حضور جمعیت ترس به دل متقلبان افکنده میشود.اگر من و تو ما بشویم و گروه گروه برای نشان دادن صبر و استقامت خود و برای اثبات دلواپسی و دلنگرانیمان نسبت به سرنوشت خود و فرزندان خود و میهن خود به یکدیگر بپیوندیم یقینا قدم بزرگی برای پیروزی برداشته ایم.در این مدت پس از انتخابات حکومت خیلی تلاش کرده که بذر ترس و یاس و عافیت طلبی را در جامعه پراکنده کند ولی طفره رفتن حکومت از دادن مجوز برای راهپیمایی ما خود نشان دهنده شکست پروژه های تبلیغاتیشان است.
اگر حکومت اندک تدبیری داشت عقده فروخورده جامعه را میفهمید و برای اعتراض مسالمت آمیز و دینی میهنی مردم ارزش قائل میشد و از آن در جهت حفظ اقتدار ملی استفاده میکرد.ولی افسوس که راه صلاح و اصلاح را بر خود بسته اند و این عقده فرو خورده را میخواهند به سمت انفجاری بزرگ و خشمی غیر قابل کنترل هدایت کنند.از این رو است که ما باید بر این حق مسالمت جویانه و دینی میهنی خود پای فشاریم و برای اصلاح حکومت همچنان اصرار ورزیم و هزینه های این راه را با دل و جان بپذیریم.چرا که به گفته میرحسین عزیزمان آنان باکی از این ندارند که این خانه پارسایان را به آتش بکشند.این ما هستیم که باید راه سبز امید را با صبر و استقامت هموار کنیم و این خانه پارسایان را در مقابل مخاطرات حفظ کنیم.
هیچ کس و هیچ قدرتی نخواهد توانست در مقابل تبلور این حس عمومی سدی باشد.وقتی دلهایمان بهم نزدیک است آینده از آن ماست.
یا حسین…میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۱۵ ب.ظ
سکوت خیانت است
درود بر رهبران جنبش که روح تازه ای در جنبش میدمند
به امید دیدار همه یاران سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۱۷ ب.ظ
بهترین راه تبلیغ و اطلاع رسانی اسکناس نویسی است
بی خطر و پرمخاطب
شروع کنیم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۱۷ ب.ظ
دیگه جای هیچ حرفی باقی نمی مونه. پیش به سوی ۲۲ خرداد سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۲۳ ب.ظ
با تشکر از آقایان موسوی و کروبی
حالا توپ در میدان کودتاچیان است ، اگر مجوز بدهند که با حضور میلیونی سبزها خوار خواهند شد و اگر مجوز ندهند که نمی دهند ناخواسته به بیشمار بودن ما اقرار کرده اند و هراس خود را از حضور ما به وضوح اعلان کرده اند .
امام راحل بعد از رفراندوم فرمایشی در مورد انقلاب سفید در قسمتی از نامه ی خود به حکومت شاهنشاهی می نویسند : عجب است دستگاه، بی پروا ادعا دارد که قاطبه ی ملت با اوست و از پشتیبانی اکثریت قاطع برخوردار است، با این وصف در تمام شهرستانها، قرا و قصبات به دست و پا افتاده و با ارعاب و تهدید ملت، خفقان ایجاد می کند. اگر این ادعا صحیح است، ملت را این چند روز به حال خود واگذارند تا، از پشتیبانی مردم متمتع شده، موافقت ۶ میلیونی به همه ملل جهان ظاهر، والاّ اشاعه اکاذیب برای تشویق افکار عامه بر خلاف مصالح اسلام و مملکت، جرم و قابل تعقیب است.
دستان سبز این درخواست مجوز نیز به چالش کشیدن کودتا است ، چرا که اگر به زعم آنان مردم در مورد اتفاقات سال قبل با تمهیدات حاکمیت قانع شده و همانطور که بارها و بارها در هر کوی و برزنی یقه درانیده اند که هوادران جنبش سبز حداکثر ۲۰۰ یا ۳۰۰ نفرند از دادن مجوز نه تنها نباید بیمی به خود راه دهند که باید برای نشان دادن این مسئله که رهبران جنبش و به قول آنان سران فتنه در میان قاطبه ی مردم از جایگاهی برخودار نیستند از آن استقبال نیز نمایند .
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
در پایان با توجه به اینکه قریب به یقین با تقاضای فوق مخالفت خواهد شد ، پیشنهاد می کنم آقایان موسوی و کروبی پس از رد درخواستشان از طرف وزرات کشور با ارسال نامه ی دیگری به جناب تمدن جویا شوند آیا حاکمیت اجازه می دهد بدون آنکه عواقبی متوجه حامیان جنبش سبز شود در روز ۲۲ خرداد بادکنک به هوا بفرستند ؟ تصور کنید پاسخ مسئولان را
ما بیشماریم ، پیروزیم چون حق همیشه پیروز است .
ما بیشماریم ، پیروزیم چون حق همیشه پیروز است .
ما بیشماریم ، پیروزیم چون حق همیشه پیروز است .
صبر و استقامت تا صبح ظفر
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۲۴ ب.ظ
خوش بودگرمحک تجربه ایدبه میان تاسیه روی شودهرکه دراوغش باشد
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۳۰ ب.ظ
مجوز که نمیدن ولی باید بیایم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۳۶ ب.ظ
ما هستیم….
یا حسین- میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۹:۴۳ ب.ظ
امیدوارم همه بیایند
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۰۴ ب.ظ
برای شهرستانها و همینطور ساعت مراسم فکری کنید ساعت مشخص و زمان مشخص حیاتی است در اینکه مردم کمتر صدمه بخورند و پخش نشوند
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۲۲ ب.ظ
خونی که در رگ ماست هدیه به جنبش ماست
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۲۴ ب.ظ
خیلی سعی کردند با ایجاد فضای رعب و وحشت وریختن تخم نا امیدی مردم رو مرعوب کنند میخاستن دست پیشو بگیرن پس نیوفتن ولی مردم ایران پسشون انداختن طوری که از اجساد شهدای سبز میترسن از روزنامه ها میترسن از کتاب میترسن از اینترنت میترسن ازقانون اساسی خودشون میترسن ازرنگ سبز پرچم میترسن از انتقاد میترسن از تشییع جنازه میترسن و………………….از ترس مردن چطوریه دیگه؟خودشونو حبس کردن تو یه جهاردیواری با تیرو تفنگ ووسایل شکنجه ولی مردم ایران با دست خالی وهمونطورکه موسوی گفت با آگاهی رسانی واستقامت وعشق کانون های دروغ وریاونا آگاهی وبی قانونی را یکی پس از دیگری از بین میبرد وبه حق تعیین سرنوشت خود نزدیکتر میشود.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۳۱ ب.ظ
آقایان موسوی و کروبی عزیز؛ مسیرهای راهپیمایئ تهران را مشخص کردید، در دیگر شهرها را هم اعلام کنید، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، کرج، اهواز و …منتظر شما هستند
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۳۸ ب.ظ
اما و اگر و شایدها را کنار بگذاریم و فقط اطلاع رسانی در خارج از فضای مجازی را دنبال کنیم. و در انتها به خدا توکل کنیم.
بیا کین داوریها را به پیش داور اندازیم
۲۲ خرداد سبز
میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی
یا حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۴۵ ب.ظ
خیلی سعی کردن با ایجاد فضای رعب و حشت وریختن تخم نا امیدی مردم رو مرعوب کنندمیخاستن دست پیشو بگیرن پس نیوفتن ولی مردم پسشون انداختن طوریکه که از اجساد شهدای سبز میترسن ازمراسم تشییع جنازه میترسن از روزنامه آزاد میترسن از کتاب میترسن ازشنیدن حرف مخالف میترسن ازقانون اساسی خودشون میترسن از اینترنت میترسن از رنگ سبز پرچم میترسن و……………..واقعااز ترس مردن چطوریه دیگه؟خودشونو حبس کردن تو یه چهاردیواری و دلشونو خوش کردن به تیرو تفنگ ووسایل شکنجه ولی مردم ایران با دست خالی و بی خشونت همونطور که آقای موسوی گفت با آگاهی رسانی واستقامت و عشق کانون های دروغ وریا وستم رو یکی پس از دیگری از بین خواهد بردوبه حق تعیین سرنوشت خود خواهد رسید.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۴۸ ب.ظ
ضمن تشکر از این اقدام و تاکتیک جدید آقایان موسوی وکروبی باید اذعان داشته باشیم که حقیقتا”ایشان رهبرانی بسیار باهوش،زیرک وسیاستمدار واقعی هستند که تمامی حرکاتشان بسیار حساب شده و منطقی است و صد افسوس که افرادی بی سیاست و نادان با حیله و نیرنگ برجای ایشان تکیه زده اند.امید وارم که مردم انقدر که به فکر امروز خود هستند اندکی به فکر فردای فرزندانشان باشند .خواهش میکنم اندکی تامل کنید ،آیابا ادامه این وضعیت آینده روشنی برای فرزندانتان می توانید تصور کنید ؟ به پاخیزید
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۴۹ ب.ظ
درود بر تمامی شیر مردان و شیر زنان ایران زمین همه با هم و یک صدا ۲۲ خرداد در کنار هم حق دزدیده شده را پس خواهیم گرفت
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۰:۵۰ ب.ظ
ما به خرداد پر از حادثه عادت کردیم .
هرکه خواهد من و تو ما نشویم ، خانه اش ویران باد .
من اگر برخیزم ، تو اگر برخیزی، همه برمی خیزند
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۰ ب.ظ
مبارزه مدنی را باید شروع کرد. باید با هماهنگی کامل اقداماتی انجام دهیم تا کثرت خود را به رخ آقایان بکشانیم.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۶ ب.ظ
ما شهرستانی ها نمی توانیم کاری بکنیم اما فقط در دل و افکار و اندیشه مردم کار میکنیم سال پیش اینجا (مراغه ) همه سبز بودند حیف شد
به امید پیروزی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۱۱ ب.ظ
مسیر ها مشخص شد پیش به سوی ۲۲ خردادی متحدتر.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۱۲ ب.ظ
اونها مجوز نمیدن ولی برای ثبت در تاریخ و روشن شدن هرچه بیشتر این مساله که چه کسانی قانون اساسی را نقض میکنن کار خوبیه
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۱۸ ب.ظ
رییس جمهور موسوی بزرگ دوستت داریم و مقاومت تو را ارج می نهیم.
ما فرزندان میرحسین بیشماریم
یاحسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۲۱ ب.ظ
یک سوال از سایت کلمه و اقای موسوی دارم.اگه مجوز ندادن چیکار کنیم؟ایا این همه درحخواست مجوز کردید کسی جواب داد؟و یک در خواست هم از اقای موسوی دارم لطفا شما به گوششان برسانید .ایا زمان ان فرا نرسیده که اعلام یک اعتصاب سراسری
کنید؟لطفا پاسخ دهید.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۳۹ ب.ظ
در جواب دوستانی که فرمودند اگر مجوز ندادند، استراتژی جایگزین چیه، مهندس موسوی و آقای کروبی توی دیدار قبلیشون به این مسئله اشاره کردند ولی هیچ کس اصلا توجه نکرد،
به طور خلاصه:
“در این جلسه تصمیم گرفته شد تا در صورت دادن مجوز راهپیمایی،در سطح ملی مردم به شرکت در این راهپیمایی دعوت شوند و در غیر این صورت برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با تنوع و تکثری که شبکه های اجتماعی دارند به صورت مسالمت آمیز جریان اطلاع رسانی صورت گیرد.”
کل مطلب:
http://www.kaleme.com/1389/03/03/klm-20365
این نوع جریان اطلاع رسانی اگر اجرا بشه می تونه تاثیر بسیار زیادی بر کل جامعه بذاره، نگاه کنید به بسیاری از افرادی که در راهپیمایی ها شرکت می کنند اما در فاصله بین دو راهپیمایی فعالیت موثری رو انجام نمیدهند، نگاه کنید به بسیاری از افراد که به هر دلیلی در راهپیمایی ها شرکت نمی کنند اما دوست دارند کاری کنند، نگاه کنید به تاثیری که این اطلاع رسانی می تواند در خنثی سازی جو سنگین ساخته حاکمیت داشته باشد . . .
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۴۹ ب.ظ
ایول
تا آخرش هستیم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۰ ۱۱:۵۴ ب.ظ
خدا به همراه ما مردم ایران
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۰۷ ق.ظ
درود بر آزاداندیشان سبز ملت ایران آقایان موسوی و کروبی دو پدیده و گوهر از گوهران سبز آسمان ایرانمان
ما نیز ضمن شرکت در راهپیمایی مسالمت آمیز و سکوت از کلیه هموطنان سبز ایران دعوت میکنیم در روز جمعه ۲۱ خرداد از سراسر کشور در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت جسته و با فریاد سکوت وامتناء از اقامه نماز و با تحصن نشسته خود با شهدای سبزایران وآزادیخواهان در بندمان تجدید میثاق کنیم.
انشاالله حضور میلیونی ما و تحصن نشسته ما و امتناء از اقامه نماز حاکمان خودکامه و انحصارطلب را بخود آورد و روح شهدای سبز را شاد گرداند ودر روز شنبه ۲۲ خرداد با راهپیمایی سکوت در سراسر کشور پرچم سبز آزادیخواهی را با فریاد شبانه الله و اکبر بر بامها برافراشته خواهیم ساخت. انشاالله
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۱۵ ق.ظ
ندای سبز ایران همواره در آسمان ایران طنین انداز است و گوش قاتلان ندای ایران کر .
جناب مهندس موسوی بنده یکی از مسئولین ستاد انتخاباتی شما بودم باور کنید اینها به هیچ صراط مستقیمی پای بند نیستند پس چرا به استاندار دولت نامشروع درخواست مجوز می دهید متن درخواست راهپیمایی را به ملت ایران ارائه نمایید تا ملت بزرگ ایران مهر سبز تایید بر درخواست شما بزرگواران در ۲۲ خرداد بزند .
ندای سبز بر تارک آسمان ایران سبز پایدار .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۱۶ ق.ظ
به لحظه لحظه این روزهای سرخ قسم
که بوی سبزترین فصل سال می آید
ما بی شماریم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۱۸ ق.ظ
به لحظه لحظه این روزهای سرخ قسم
که بوی سبزترین فصل سال می آید
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۱۹ ق.ظ
رهبران ما دوستتان داریم…
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۳۱ ق.ظ
ایران دوست …
خطاب به آقای “احسان یوسفی” …
دوست من تمام مطلبت را خواندم. شاید حرف شما درست باشد. اما در اینجا چند سوال برایم پیش می آید که امیدوارم بخوانی و بدانها پاسخ دهی . شما فرمودی که سبزها یا مردم اکثرا حقوق بگیر دولت هستند. خوب دوست من اصولا در ایران مگه به جز دولت چیز دیگه ای وجود داشته؟ مثلا ما بخش خصوصی داریم؟؟؟ آیا زمان شاه ما بخش خصوصی داشتیم؟ چطور اون زمان همه اعتصاب کردن رو خوب بلد بودن اما الان نه! مگه اون زمان هم مردم حقوق بگیر دولت نبودند؟ بنده اصلا قبول نخواهم کرد که مخالفت ها با رژیم شاه بیشتر از مخالفت ها با این رژیم بوده است! چون رژیم شاه حداقل در تمام جنبه های زندگی خصوصی مردم دخالت نمی کرد و البته وضع اقتصادی مردم نیز به این خرابی نبود. من معتقدم پس از بیشتر از ۳۰ سال و خصوصا این یکسال گذشته با این همه جنایت اگر مردم ما هنوز متحد و آماده نیستند پس هیچ وقت نخواهند بود! دیگر چه کاری باید این حکومت انجام دهد که این دیگ جوشان را به نقطه جوش ۱۰۰ درجه برساند؟ بابا مملکت نابود شد رفت یه قلپ آبم روش کشیدن بالا! چرا فکر می کنی هدفی برای اعتصاب وجود ندارد؟ هدف می تواند آزادی زندانیان سیاسی یا استعفای دولت کودتا عنوان شود. من منکر این نیستم که وضع اقتصادی مردم خراب است. اما دیگر برای ما چه راهی مانده است؟ در خیابان که نمی گزارند بیاییم! خوب اعتصاب هم که نکنیم! چرا ما باید پول قبوض و مالیات را به حکومتی بدهیم که فرزندان ما را می کشد و ما با این کار عملا او را فربه و تواناتر می کنیم. چرا حکومت پول آب و برق و اتوبوس را گران می کند و ما هم به آسانی با وجود عدم استطاعت مالیمان می پذیریم! خوب مگر نمی گویید این جنبش مسالمت آمیز و مدنی است؟ بابا والا به خدا به پیر به پیغمبر در تمام این گونه جنبش ها از هندوستان گرفته تا شیلی و صربستان مردم همین مسیرها را رفته اند! پول قبوض حکومت را پرداخت نکرده اند. محصولات حکومتی را ۱۰۰ % بایکوت کرده اند. اعتصاب کرده اند! حداقل ما باید بتوانیم با هماهنگی دو مورد اول را انجام دهیم! وگرنه چه راهی باقی می ماند؟ فقط غر بزنیم؟ یا فقط ایشا الله ماشالله بگیم؟ فقط بیانیه بدیم و قربون صدقه بریم؟ نه عزیزم! ملتی که آزادی بخواد یک هفته نون پنیر فقط می خوره و اعتصاب می کنه. بهت قول می دم اگر فقط ۲ روز شهرهای بزرگ ایران اعتصاب شه خیلی چیزها تغییر خواهد کرد.
البته همان طور که شما گفتی من هم معتقد نیستم که حرف های من ۱۰۰ درسته! اما کسی که چیزی رو نفی می کنه باید یک راه حل دیگه رو پیش پای مردم قرار بده.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۴۲ ق.ظ
چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی
0
1
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۴۴ ق.ظ
یک روز خوب اومد. ۲۲ خرداد سبز.همه با هم بدون توجه به تخریب های فکری نیومدن مردم و ترسیدن . ما بی شماریم و پیروز اگه فقط همه با هم حضور سبز داشته باشیم. ۲۵ خرداد و ۱۳ آبان و ۱۶ آذر که یادتون نرفته. آزادی و اختیار حق هر انسان آزاد آفریده شده است.امروزقدرت طلبان و زور گویان مجبورند که ما را ببینند که ما هستیم و بی شمار و هر روز بر تعدادمان افزوده می شود. نه شرقی نه غربی دولت سبز ملی.
فقط به جز مسیر حرکت باید ساعتش هم معلوم بشه تا حجم سبز بیشتر به هم نزدیک باشه.
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۴۷ ق.ظ
یاشاسین آذزبایجانین مرد اوغلی میر حسین موسوی خامنه
یاشاسین کروبی
یاشاسین خامنه
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۴۸ ق.ظ
جنبش سبز پیروزاست چون برحق است ماه خرداد ماه حرکت بسوی دموکراسی خواهی مردم ایران گرامی باد.
درود بر موسوی ودرود بر کروبی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۵۵ ق.ظ
یا حسین میر حسین
منتظر مجوز هستیم تا ثابت کنیم بی شماریم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱:۴۲ ق.ظ
سلام و درود خدا بر سه مرد بزرگ سبز خاتمی، موسوی و کروبی
ما همه سرباز توییم خاتمی گوش به فرمان توییم موسوی
دوستت داریم کروبی جان
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۲:۳۸ ق.ظ
با سلام
واقعاً ممنون که در مورد مجوز اطلاع رسانی کردید
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۲:۴۲ ق.ظ
ولی به نظر شما با آن گارد نسبتا وحشی چه کنیم؟ آقایان و خانم ها! مثل اینکه لباس شخصی ها گاز فلفل ها و اشک آور ها را از یاد برده اید ؟میر حسین عزیز لطفا مجوز بگیر تا ما با حضور میلیونی خود ثابت کنیم ما سید خود را رها نمیکنیم حتی اگر در مضیقه باشیم
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۲:۵۷ ق.ظ
ما آماده هر گونه مبارزه مدنی هستیم. چه راهپیمایی مسالمت آمیز و چه در صورت ندادن مجوز(که تاکنون چنین بوده) اعتصابات عمومی و…
یعنی هربهایی برای به دست آوردن آزادی و حقوق مدنی و برابری اجتماعی و احترام بینالمللی
درزود بر میر و شیخ که پابه پای ما می آیند و حضورشان پشتوانهای است برای جنبش سبز و درود بر تمام سبز پوشان و غیر سبزپوشانی که مدافع آزادی و برابری هستند.
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۳:۰۳ ق.ظ
با سلام درود به همه سبزاندیشان به ویزه ,میرحسن عزیز نورچشم ما ,فرزند زهرا ,آقا به والاهی ما تابه آخرایستاده ایم درکنارت خدای نکرده یه وقت احساس نکنی که کم می آریم , ما درعرض این یک سال باریزش کودتاچی ها ورویش خودمان الان خدایش بیست میلیوُن رازدیم بالا. اصلاً جای هیچ نگرانی واین حرفها نیست ,روزی نیست که درمحیط کارم ریزش آنها ورویش خودمان رانبینم , اینها را جسارتاً عرض کردم که یه وقت خدای نا خواسته فکر نکنید ما شهرستانیها سبزدرفکرتان نیستیم نه به خدا برای رسیدن به تهران ودیدارشما وشیخ عزیزمان روز شماری میکنیم. ازقدیم گفته اند از شما یک اشاره از ما به سردویدن ,کلام آخراینکه درفرصت باقی مانده فکری به حال ما بچه های شهرستانی بکنید که منتظر اعلام برنامه ازطرف شما هستیم تاباآمادگی کامل به اقیانوس جمیعت تهرانی بپیوندیم, این گوی این هم میدان مردم خود محک بزنند رای ما بیشتر است یا رای کودتاچی ها. به امید آن روز انشاالله
گروهی از سبزهای آذربایجانی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۳:۱۵ ق.ظ
ای کاش میگفتید اگر مجوز ندادن چه بیاییم یا نیاییم
همه دوستان خواهشا توجه کنید که به بیانات موسوی و کروبی پایبند باشم ما قبلا در مواردی از برگذاری راهپیمایی های خودسرانه لطمه دیده ایم
همگان خواهشا از حالا به فکر راهی اطلاعرسانی خارج از اینترنت برای روزهای نزدیک به ۲۲ خرداد باشید
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۳:۲۹ ق.ظ
درود بر رهبران فهیم و مقاوم جنبش سبز،اما مگر دولتی که قانون را رعایت نمیکند از مجوز و قانون چیزی میفهمد ،این درخواست مجوز برای آنان بی اهمیت است،و معلوم است که مجوزی نمیدهند چون به جمعیت عظیم جنبش سبز آشنایی دارند،و ماه هاست که تلاش کرده اند این جنبش را فتنه و وابسته به خارج معرفی کنند،هر روز در بوق و کرنا دمیدند که جنبش سبز ریشه کن شد ،هر روز حادثه شومی آفریدند ،به عمرو عاصها جایزه دادند ،اوباشها را لباس شخصی کردند تا به اصلاح طلبان،و دفاتر آنان حمله کند،ادعا کردند که خرخره میجوند، قلم شکستند،روزنامه بستند،مرتد و محارب خواندند،شکنجه کردند ،تجاوز کردند ،مردم را زیر گرفتند،ترور کردند،شهید کردند ،ادعای ارتباط با امام زمان کردند ،به امام ،و خانواده امام توهین کردند ،غافل از آنکه دست خدا همراه جنبش سبز است ،و آن چیزی را که خداوند پشتیبانی کند چه کسی توان خراب کردن آن را دارد،و حالا سالروز همان روز پر شکوه نزدیک است روزی که در یاد همه باقیست،و باعث خجالت و شرمندگی یک حکومت است که از سالروز یکی از مردمیترین روزهای تقویم کشور خود وحشت داشته باشد،و ندادن مجوز دلیل دیگری خواهد بود بر اثبات دوری حکومت از ملت،دوری حکومت از انقلاب اسلامی،دوری دولت از نصایح امام خمینی،و این ندادن مجوز برگ سیاهی به ورقهای سیاه گشته دولت بی اعتبار میافزاید،و مسلما این مجوز ندادنها زمینه ساز ظهور روز بسیار با شکوهتری خواهد بود که دیگر هیچ قدرت پوشالی از زور ،و تزویر توان مقابله با آن را نخواهد داشت و آن روز زیبا, شب حکومت خواهد بود
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۳:۴۰ ق.ظ
با تشکر از رهبران عزیزمان که بالاخره رسما آمادگی را اعلام کردند خدمتتان عرض کنم بدون تعارف اگه ایندفعه هم مثل ۲۲ بهمن و چهارشنبه
سوری منفعلانه عمل بشه ریزش نیروهای رسمی زیاد میشه و این نتیجه گیری عاید مردم میشه که دارن به درهای بسته می کوبن و دیگه
جنبش اصلاح طلبی به کما میره و تا سالهای سال دیگه خبری از اون نمیشه. ما دیگه فرصت خطا نداریم اگه روند ۲۵ خرداد و ۷ تیر و روز قدس و
۱۶ آذر و عاشورا همونطور ادامه داشت تا الان خود کودتاچیان تا حالا استعفا داده بودن پس دیگه نباید اشتباه کنیم اگه ۲۲ خرداد امسال هم اشتباه
کنیم یعنی حماقت محض یعنی ۱۰۰ سال دموکراسی خواهی و آزادی طلبی همش باد هوا و یعنی از دست دادن موسوی و کروبی و خاتمی و
غیره.
اما راهکار:
۱-از ۲۲ خرداد تا ۲۵ خرداد سه روز عزای عمومی به احترام کشته شدگان سال گذشته. در صورت موفقیت ادامه تا آخر ماه و تا حصول نتیجه.
۲-برنامه ای منسجم و حساب شده و گسترده راهپیمایی فقط و فقط در شهرهایی که سابقه این کار را دارند.
۳-درگیر کردن کودتا چیان در چندین جبهه مثل اعتصاب راهپیمایی و ….
۴-اعلام آمادگی به ملت غیور کرد برای شروع این اعتصابات با توجه به این که آنها اکنون داغدارند و آخرین حرکتشان موفق و کامل بود.
۵-با توجه به اینکه دیگر فرصت زیادی برای مرور نداریم از همه دوستان سبز دعوت میکنم که راهکار مفید و مختلف و گوناگون وحساب شده با
فراخور موقعیت جغرافیایی و زمانی ارائه بدن تا در چند جبهه کار کرده باشیم.
۶-هر کس که خودشو سبز میدونه و با غیرت باید یه گوشه کار رو بگیره باید یه کار مفید انجام بده این حداقل کار در مقابل شهدایی هستش که به
خاطر آزادی خونشونو دادن نذاریم خونشون لگد مال بشه و یادمون نره دعای خونواده اونها بدرقه راهمونه.
۷-تصور کنید اگه کار نکنیم و اگه به نتیجه نرسیم چه آینده خفت باری در انتظارمونه پس این روزها رو از دست ندیم یادمونهم نره که خدا سرنوشت
هیچ ملتی رو تغییر نمیده مگه اینکه خودشون بخوان و فراموش نکنین که الملک یبغی مع الکفر ولا یبغی مع الظلم.
۸-رهبران عزیز راهکارهای پیشنهادی و موافقت شده رو رسما تائید کنن.
سبزها فقط یک یا علی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۷:۵۵ ق.ظ
ننگ بر این جنبش سبز اموی
0
1
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۸:۰۵ ق.ظ
دانشجویان عزیز عده زیادی از هم صنفیهایمان ناجوانمردانه در بندند و عده دیگر هم وحشیانه در سال گذشته کشته شدند. میر حسین و شیخ مهدی تنها مدافعین آنها بودند پس به ندایشان که همان ندای درونمان است لبیک می گوییم. هل من ناص ینصرنی؟
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۸:۰۵ ق.ظ
مردم غیور و آزاده حق دارند صدای درون خود را در اجتماعات مدنی مسالمت آمیز فریاد کنند و مراتب اعتراضات خود را به گوش حاکمان برسانند.
این امر موجبات شناخت مردم از خود و انتظاراتشان را فراهم میکند و به اتحاد ملت مسلمان می انجامد.
فرصتی دوباره برای حاکمان در جهت پیشبرد خواسته های همه ی مردم و جبران کجرویهای گذشته در رویارویی خشونت آمیز و نفرت انگیز و تفرقه افکن با ان ها فراهم می کند.
مسلما اصول قانون اساسی توسط نخبگان بسیار آگاه جامعه برای پیشبرد قوانین الهی در جامعه اسلامی تنظیم شده و اغماض و عدم اجرای برخی اصول ان نشانه ناپختگی و ناکارآمدی حاکمان فعلی است.
اگر کورسوی امیدی به آزادی و برقراری عدالت و روشهای خداپسندانه اداره جامعه اسلامی در این کشور باقی مانده باشد، انتظار می رود به این درخواست راهپیمایی پاسخ مثبت دهند و تمام جوانب امنیت لازمه ی ان را فراهم کنند تا همه همفکران مردم با خیالی آسوده و امنیت خاطر در یک مراسم کاملأ مردمی شرکت کنند.
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۸:۲۵ ق.ظ
لحظه شماری مکنیم تا ۲۲ خرداد
همه باهم می آییم
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۸:۳۱ ق.ظ
ما تا آخرین نفس هستیم . ( به یاد شهدای جنبش سبز ندا و سهراب )
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۸:۳۱ ق.ظ
یا پنج تن آل عباء
شروع مراسم از ساعت ۵ بعداز ظهر
از میدان امام حسین بسوی آزادی
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۹:۰۵ ق.ظ
ما برای رسیدن به آزادی وآرامش حامی مهندس میرحسن وآقای کروبی هستیم. ما آماده ایم .
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۹:۱۵ ق.ظ
از امروز همه جای شهر رو باید پر کنیم از این جمله: “۲۲ خرداد – امام حسین تا آزادی – ما بیشماریم”.
بهترین راه اطلاع رسانی همینه. اگه هر کس یه دیوارو سبز کنه در عرض چند ساعت تهران سبز میشه…
همراه شو عزیز…
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۹:۵۶ ق.ظ
به امید برقراری آزادی و دموکراسی در ایران عزیز به همت مردم ایران و یاری میر
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۰:۰۷ ق.ظ
Dorood bar Mir Hosein va Karoobi ghahremanan zabz va eftekhare mellat Iran
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۰:۲۷ ق.ظ
سلام خواهش میکنم جنایات را محکوم کنید تا حکومت نتواند از فرصت استفاده کند
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۰:۳۲ ق.ظ
خواهشمندم ساعت راهپیمایی را صبح بگذارید.
چون هم به واسطه مدارس و آزمون ها، راهبندان می شود و هم اگر راه÷یمایی تشکیل نشد، تا ظهر مردم جمع خواهند شد و افراد بیشتری هم می توانند مشارکت کنند.
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۰:۴۱ ق.ظ
جوجه هارا اخر پاییز می شمارند
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۰:۴۲ ق.ظ
خرداد پارسال که شروع جنبش بود رویه ما این بود که درخواست راهپیمایی از طرف موسوی و کروبی به معنای این هست که ما حامیان بدون توجه به پاسخ حکومت راهپیمایی برگزار میکنیم.
اما الان خرداد امسال هستیم و من فکر میکنم استراتژی ما باید طور دیگهای باشه.
اگه بدون توجه به جواب حکومت راهپیمایی کنیم یعنی همون کاری که تا حالا کردیم رو مجدد تکرار کردیم. پیش بینی ادامه وضعیت هم ساده است. اولا حکومت چون میدونه که ما به پاسخش محل نمیگذاریم حتما درخواست رو رد میکنه. این طوری اولا قبول نکردند که ما حق راهپیمایی داریم. ثانیا مسولیت هر اتفاقی که بیافته رو گردن برگزار کننده ها میگذارند. و سوم که بهشون تو ادامه برنامه پرونده سازی برای دستگیر شده ها و احیانا سران جنبش کمک میکنه که راهپیمایی بدون مجوز انجام شده.
اما اگه منتظر جوابشون بشیم (که مطمئنا نه هست) و بعد موسوی و کروبی مجددا در جواب رد اونها درخواست مجوز کنند برای هفته بعدش و ما هم عملا صبر کنیم و منتظر جواب درخواست بعدی بشیم اونها تو آچمز قرار میگیرند. چند بار که درخواست مجوز رسانهای شده ما رو رد کنند ما دیگه عملا دست بالا رو میگیریم با برگزاری راهپیمایی بعد از چند بار رد شدن چون که ما درخواست مکرر دادیم و خودتون باعث شدید راهپیمایی خارج از چهارچوب صورت بگیره.
این طوری ما به هدفمون که تثبیت اجرای اصل ۲۷ و تجمعات آزاد هست نزدیک تر میشیم. صرف راهپیمایی کردن الان فقط یک کتک خوردن در راستای کتک خوردنهای طول سال پیش و دستگیریهای مجدد میشه. اما برخورد متفاوت ما با اصرار بر گرفتن مجوز ما رو بیشتر به هدف برگزاری تجمعات آزاد کمک میکنه.
این استراتژی البته دوربینی و صبر حامیان رو میطلبه و اعتماد کامل به رهبران. برای رهبران جنبش دعوت به صبر و…
البته یک موضوع دیگه اینکه که اگه بخواهیم این استراتژی رو بکار ببریم باید بدونیم که در حال حاضر حتی بدون تبلیغات نبز همه می دونند که ۲۲ خرداد خبرهایی خواهد شد اما اگه ما یک هفته واسه مجوز وزارت کشور
صبر کنیم بخشی از مردمی که به رسانه های سبز دسترسی ندارند فکر می کنند که ۲۲ خرداد اومد و اتقاقی نیافتاد
اما اگه همه در جریان این خویشتنداری موقت باشند بسیار عالی می شه
به هر حال این نظر منه شما هم راجب به اون نظر بدید
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۱:۳۳ ق.ظ
شاهد حضور افرادی متدین و انقلابی در راستای صیانت از نظام جمهوری اسلامی هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۲:۱۵ ب.ظ
میر حسین عزیز !
از تو به یک اشاره ، از ما به سر دویدن
سبزها آماده اند
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱:۳۲ ب.ظ
درود بر هردو بزرگوار…امیدی به صدور مجوز نیست…خواهش داریم راه دیگری برای برگزاری ۲۲ خرداد نشانمان دهید..ساعت را هم مشخص کنید.به امید پیروزی…
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱:۳۷ ب.ظ
احسنا بازم میایم بازم کتک می خوریم کتک خوردتم میرحسین
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۲:۰۸ ب.ظ
۲۲ خرداد برای حفظ وصیانت از آرمانهای امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم آمد؛ سبــــــــز سبـــــــــــز سبــــــــــــــز.
یا حسین – میرحسین
0
1
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۲:۱۶ ب.ظ
جناب آقای احسان یوسفی(فرزند میرحسین عزیز) بنده درک می کنم که اکثر کارکنان دولت باهاشون مخالفن ولی نمی تونن مخالفتشونو ابراز کنن منظور من کاسبها بود که کارشون دست خودشونه …
یه جا هم تو صحبتهاتون گفته بودید برای جنبش چیکار کرده ایم؟ به جون همین بچه چهار ماهم از ۲۵ خرداد به اینطرف تا ۱۳ آبان که به شدت باتوم مفصلی از نیروهای مهرورز!!! امنیتی نوش جان کردم و بینی ام نیز شکست در تظاهرات ها شرکت داشتم و همین حادثه باعث شد همسرم مانع حضورم بشه ! ولی من با تمام قوا و با وجود مشکلات عدیده دست از مبارزه برنداشتم، شعار نویسی ، با تجهیزات مختصری که داشتم بیانیه های مهندس و خبرهای مهم دیگر رو چاپ و پخش میکردم ولی آیا با یه گل بهار میشه؟ و مشکلات فراوان مالی اجازه ادامه راه میده؟
از بروبچه های سایت وزین کلمه هم ممنونم و باز هم خواهش می کنم هر چه سریعتر راهپیمایی و اعتصاب را به رای بذارن و اطلاع رسانی کنن
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۳:۴۱ ب.ظ
با درود بر سبز منش های خود جوش ایران زمین
ما هم هستیم
چون خدا باماست
وعدع ما ۲۲خرداد
اطلاع رسانی با نوشتن روی پول بهترین راه مبارزه
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۴:۱۸ ب.ظ
آقا این کافی نیست… کمپین درخواست راه بندازید… تملم احزاب رسمی کشور و شخصیت ها درخواست بدهند و رسانه ایش کنند… که اگه ندادند مردم حداقل بدانند که ده ها نفر و ده ها حزب درخواست داده اند و اینا نداده اند… مجمع روحانیون… مشارکت… مجاهدین… مجمع مدرسین… کارگزاران… و … همه باید درخواست بدهند… البته ما کاری به مجوز ان ها نخواهیم داشت… حق مسلم ماست… قرار ما ۲۲خرداد… سراسر کشور…
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۴:۲۱ ب.ظ
خدارحمتان کند
0
1
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۵:۲۶ ب.ظ
اگه وزارت کشور مجوز داد من اسممو عوض میکنم کلمم میتراشم!!!
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۵:۴۳ ب.ظ
دو راه پیش رو دارند یا به قانون عمل کنند و باحضور گسترده مردم تسلیم اراده آنها شوند یا به میل رفتار کنند و برای چندمین بار اعتراف کنند که تجمع میلیونی ممنوع که در هر دوصورت خودنیز متوجه می شویم که عجب هیمنه و شکوهی داریم ما.
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۶:۲۳ ب.ظ
حاکمیت می خواست که مهندس موسوی و کروبی اظهار ندامت کنند و طلب عفو.
به نظرم همین که مهندس موسوی حق اعتراض مردم را تاکنون به رسمیت شناخته و قدمی عقب نشنینی نکرده است جای تشکر و قدردانی دارد.
و نامه اخیر چه از سوی وزارت کشور اجابت بشود و چه نشود باز هم به نفع جنبش عمل نموده اند و این نامه در تاریخ خواهد ماند….
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۶:۲۴ ب.ظ
همه ملت ایران یک بار دیگر یک صدا فریادهای مرگ بر دیکتاتور را در روز ۲۲ خرداد طنین انداز می کنند .اگر صداقت دارند به درخواست اقایان کروبی و موسوی جواب مثبت بدهند ان وقت خواهند دید میلیونها تهرانی تمام مسیر میدان امام حسین تا ازادی را سرسبز تر از ۲۵ خرداد سال گذشته خواهند کرد. ما بی شماریم
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۶:۲۹ ب.ظ
ما می آییم فقط برای آزادی و سرفرازی ایران نه نظام جمهوری اسلامی .
درووود بر ابران . درووود بر ایرانی .
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۶:۵۱ ب.ظ
باید یه روز از خط قرمزهایی که برامون ترسیم کردن عبور کنیم.خط قرمز رو یرای ما ۲ چیز مشخص میکنه فقط:شرع و قانون.هر خط قرمزی جز این دیر یا زود باید شکسته بشه.
به امید آزادی.
درود بر اندیشه های پاک و آزادیخواه
0
1
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۶:۵۷ ب.ظ
salam
faghat mikhastam begam age ina motaghedan ke jonbeshe sabz dige nist
hich taraftari nadare chera mojavez nemidan
agha mojavez bedin onvaght daghightar amaro (dorogh) begin
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۸:۰۸ ب.ظ
درود بر میرحسین و مهدی کروبی
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۸:۴۳ ب.ظ
زنده باد آزادگان جهان
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۱ ۱۰:۳۹ ب.ظ
حضور پرشور خانواده محترم شهدا در پاسداری از خون فرزندانشان در راهپیمایی سبز ۲۲ خرداد
من و خانواده شهیدم حضوری پررنگ خواهیم داشت
1
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۲ ۱۲:۱۴ ب.ظ
من میگم یاحسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۳ ۳:۲۸ ب.ظ
مرگ بر دیکتاتور
به حول قوه الهی ما پیروز می شیم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۷ ۸:۰۴ ب.ظ
به حول قوه الهب ما پیروز می شیم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۱۷ ۸:۰۹ ب.ظ
به امید یرقراری آزادی و عدالت واقعی با ظهور امام زمان نه با قدرت طلبی سبزها و…
هر چند نظرات یک طرف تنها در سایت شما درج می شود ولی در گفتن همین خیری است که شما از آن ناآگاهید
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۳۱ ۹:۱۳ ق.ظ