دیدار خانواده بازداشتیهای محیط زیست با فراکسیون امید
چکیده :بنا به درخواست خانواده متهمان پرونده محیط زیست جلسهای با حضور رئیس و تعدادی از اعضای فراکسیون با این افراد برگزار شد که آقای تابش نایب رئیس فراکسیون امید و رئیس فراکسیون محیط زیست نیز حضور...
فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید از دیدار خانواده بازداشتیهای محیط زیستی با فراکسیون امید خبر داد. به گزارش ایسنا، وی در این باره اظهار کرد: بنا به درخواست خانواده متهمان پرونده محیط زیست جلسهای با حضور رئیس و تعدادی از اعضای فراکسیون با این افراد برگزار شد که آقای تابش نایب رئیس فراکسیون امید و رئیس فراکسیون محیط زیست نیز حضور داشت.
وی با بیان اینکه در این جلسه خانواده بازداشت شدگان مطالب خود را مطرح کردند گفت: امیدواریم با پیگیریهای انجام شده که ادامهدار خواهد بود، این مشکل به شکل مطلوبی حل شود.
سعیدی همچنین یادآور شد که قبلاً هم این خانوادهها جلساتی با فراکسیونهای مختلف از جمله حقوق شهروندی و محیط زیست برگزار کرده بودند.













