کلمه: صبح دیروزمورخ ۶اردیبهشت ۱۳۸۹ میرحسین موسوی به دیدار مهدی کروبی رفت. در این دیدار نوروزی که یکساعت به طول انجامید مسائلی همچون سیاست داخلی و خارجی کشور، وضعیت زندانیان سیاسی و حوادث و رخدادهای اخیر مملکتی مورد گفت و شنود قرار گرفت.
به گزارش وب سایت سحام نیوز،ارگان رسمی حزب اعتماد ملی، مهدی کروبی ضمن خوش آمد گویی به میرحسین موسوی آرزو کرد امسال سال عزت و آزادی برای مردم ایران باشد و از خدا خواست تا آزادی هرچه زودتر زندانیان سیاسی را فراهم کند.
اغلب سیاست های موجود در کشور باری به هر جهت شده است
میر حسین موسوی نیز با انتقاد از سیاست های موجود در کشور گفت: اغلب سیاست های ما “باری به هر جهت” است و متاسفانه ساختارهای ما همچون ماسه زار و شن زاریست که آب در آن پایدار نمی ماند. وی افزود: در حال حاضر در زمینه ساختاری برنامه ای دقیق و روشن نداریم و باید برای دراز مدت فکری نمود. شرایط حکومت طوری شده است که همه را توطئه گر تصور میکند و دچار نوعی توهم توطئه گردیده است.
موسوی:در بیانیه ها دنبال کلمات هستند نه مفهوم
میرحسین موسوی ضمن انتقاد از جریان تمامیت خواه گفت: اینان اصل صحبت ما را درک نمیکنند. صرفا در بیانیه ها و سخنرانی های ما به دنبال کلمات هستند نه مفهوم.متاسفانه سیستم ایدئولوژیک ایرادش همین است. توهم و شایعه ای را که خود ساخته و پرداخته اند آنچنان بازگو میکنند که خودآنان باورشان میشود و چیزی که ساخته اند ، دامن خودشان را میگیرد و اینچنین میشود که واقعیت را نمی شنوند.

مردم فراموش نخواهند کرد
مهندس موسوی ضمن انتقاد از سیاست خارجی کشور؛ وضعیت اقتصادی،مسائل داخلی و فساد را از جمله مشکلات کشور برشمرد. وی گفت: ما باور داریم مردم ما حافظه ی جمعی دارند. حکومت فکر میکند مردم اعمال،کارها و رفتارهای آنان را فراموش میکنند، اما اینچنین نیست. مثلاً در همان مسئله فساد اقتصادی که چند هفته پیش مطرح شد چه سیری پیش آمد!؟ چند نفر خرده پا دستگیر و اسم یک نفر را بردند و سپس به یکباره همه چیز مسکوت ماند. یا مسئله کوی دانشگاه و آن فیلمی که منتشر شد. متاسفانه فکر میکنند مردم با مرور زمان یادشان میرود.
هر روز به گروهی از مردم لقب کافر و مرتد می دهند به چه جرمی؟
موسوی افزود: این کارها غیراسلامیست. هر روز به گروهی مردم لقب مرتد و کافر و غیره میدهند به جرم اینکه کلامی بر خلاف دیدگاه و نظر آقایان بر زبان رانده اند. به راستی نمیدانم اینان چگونه میخواهند پاسخ خداوند را بدهند. وضعیت کارگران و اخراج آنان و تعویق در پرداخت حقوق آنان، پائین آمدن نرخ سرمایه گذاری و غیره… همه از نقاط ضعف سیستم اقتصادی و مدیریتی کشور است. مردم این قول ها و وقایع را یادشان نمی رود.
میرحسین موسوی باذکر خاطره ای در این باب افزود: در همان اوایل انقلاب مردم رفتند و آن شخصی که در زمان رضاشاه دستور شلیک به مردم را در واقعه مسجد گوهرشاد داده بود را در سن ۹۰ سالگی دستگیر کردند. می خواهم بگویم مردم اعمال و رفتارهایی را که در این یکساله بر آنان اتفاق افتاده از یاد نخواند برد.
تمام کارشناسان خبره و باسابقه از سازمان ها رانده شدند
موسوی با انتقاد از وضعیت مدیریتی کشور و ضعف های موجود در آن گفت: در همه کشورها مدیران و مقامات دولتی سابق به عنوان شورای مشورتی به دولت های موجود کمک میکنند. اما در ایران به طور مثال آقای خاتمی با ۸سال سابقه ریاست جمهوری در کشور و جنابعالی و دیگر سران، همکنون در چه وضعیتی هستند. تمام کارشناسان خبره و باسابقه از سازمان ها رانده شدند، صرفا به دلیل مسائل خطی و سیاسی!
موسوی افزود: من چشم انداز روشنی را در راستای بهتر شدن مسائل اقتصادی کشور نمیبینم. زیرا بستر ها خراب شده اند.ابزارها از بین رفته است. دستگاه های بیم دهنده از میان برچیده شده اند. و برای کارشناسان در جامعه دیگر جایگاهی قائل نیستند. حتی اگر همکنون شخصی از اصولگرایان صحبتی بر زبان بیاورد وی را منافق خطاب می کنند.
کروبی: خیال می کنند صدای طرف مقابلشان به جایی نمی رسد اما مردم می شنوند
مهدی کروبی نیز در سخنانی ضمن تایید سخنان میرحسین موسوی، افزود: متاسفانه اعمالی که این افراد بر سر مردم می آورند با نام اسلام است و این رفتارها باعث میشود به اسلام ضربه وارد میشود. در حال حاضر شرایط جامعه بسیار وحشتناک است به طوری که هرچه میخواهند میگویند، هر تهمت و ناروایی که که میخواهند به افراد نسبت میدهند، هر آماری که تصور میکنند منتشر میکنند و همه اینها به این دلیل است که آنان فکر میکنند صدای طرف مقابلشان به جایی نمیرسد؛ اما نمیدانند که این مردم هستند که میشنوند و شرایط اقتصادی و سیاسی را می بینند که چه چشم انداز سیاهی در انتظارشان میباشد. مثلا در همین ماجرای عسلویه چه تعداد از کارکنان و کارگران به دلیل عدم تصمیم گیری صحیح و پیاده نمودن سیاست های نادرست، از کار بی کار شدند؟ بر اساس آمار رسمی چرا باید طی چهار سال گذشته تعداد شاغلان در عسلویه از ۶۰هزارنفر به ۸هزارنفر کاهش یابد؟ چرا باید بدلیل عدم مدیریت صحیح، سالانه ۳۰میلیارد دلار درآمدی را که میتواند از محل برداشت گاز از عسلویه عاید کشور شود را باید از دست داد؟ دلیل این همه بی کاری چیست؟ دلیل وضعیت بد کاری و اقتصادی کارگران چیست؟ آقایان نمیدانند و یا نمیخواهند بدانند که یک سخن آنان در مجامع بین المللی میتواند تا چه حد به مردم و اقتصاد یک کشور لطمه بزند. به خاطر تحریم رفتند با شرکت های از چین و مالزی و ونزوئلا قرارداد بسته اند و آخرش هم طرح را داده اند به نیروهای نظامی!
مهدی کروبی در انتقاد از عملکرد دوگانه حکومت در خصوص وقایع اخیر گفت: هنگامی که من از وقایع کهریزک و فجایع روی داده در آن سخن گفتم و پیگیری کردم، هزاران تهدید و ترعیب و دروغ را برای خدشه دار کردن ادعای مستند من به بنده نسبت دادند. از هیچ کاری در خصوص فشار آوردن به من فروگذار نشدند. در آخر هم با آن همه هیاهویی که به راه انداخته بودند، خودشان گزارشی ارائه دادند که چه وقایعی در کهریزک رخ داده است. ۳نفر بخت برگشته را که ۲نفرشان از نیروهای انتظامی و یکی دیگر از آنها به قول خودشان از اراذل و اوباش بوده را محکوم کردند و پرونده را مسکوت نمودند. حتی به گزارش مجلس هم توجهی نشد.

حجت الاسلام و المسلمین کروبی در ادامه نیز با انتقاد شدید از سیستم های نظارتی گفت:بنا به نامه ای که زندانیان به مراجع نوشتند و جوابیه ای هم به آن نامه تاکنون داده نشده است، با همسر یک زندانی تماس گرفته اند که از همسرت جدا شو! این چه قانونیست؟ این چه حقوق شهروندی و حقوق بشریست که بازجو به خود این حق را میدهد که در مسائل کاملا شخصی یک زندانی و روابط خانوادگی او دخالت نموده و تهدید کند؟ آیا این یک مامور حکومت اسلامیست؟ این که میگویند عظمت داریم همین است؟
آیا عزتمان در دنیا حفظ شده است؟
کروبی خطاب به موسوی گفت: شما نخست وزیر امام بودید. یادتان است که امام تاکید داشتند در سفر به کشورهای دیگر باید عزت و آبروی مملکت حفظ شود. آیا هم اکنون عزتمان حفظ شده است؟ اینکه میگویند سفرهای ما عظمت است همین است؟ زیمباوه و چند کشوری در همین سطوح عزت است؟ اینکه به “پشه مالاریا ” و یا “جلاد مخالفان” تشبیه و خطابتان کنند عزت است؟ حتماً مانند دانشگاه کلمبیا با آن همه توهین از آن به عنوان فتح الفتوح نام میبرند! آقایان چه با خودشان فکر میکنند؟ آیا اصلاً فکری هم میکنند؟ در زمان ریاست من بر مجلس شورای اسلامی، هنگام سفر به یک کشور اگر میدیدیم شاید بعضی از شئون رعایت نمی شود سفر به آن کشور را لغو میکردیم تا مبادا شاَن این ملت متمدن و با عظمت به دلیل عملکرد ما پائین بیاید. امروز یک حرف و یک سیاست را میگویند و پی میگیرند و فردا چیز دیگری! آیا مجبورند اینقدر کشور را سبک کنند؟
مگر مردم مسخره افکار و اعمال کودکانه و بدور از خرد شما هستند؟
آقای کروبی با نخ نما دانستن سخنان و توطئه های رسانه های جریان حاکم گفت:از ما می خواهند که توبه کنیم البته توبه خوب است اما آیا آن همه کشتار،دروغ، شکنجه، تجاوز به حقوق مردم حیف و میل بیت المال توبه نمی خواهد؟ آنهایی باید توبه کنند که چنین رفتارهای ناروایی را در حق مردم ایران انجام داده اند. یک روز میگویند باید جمعیت را زیاد کرد،روز بعد میگویند جمعیت تهران زیاد است و باید ۵میلیون نفر از تهران را خارج نمود، روز بعد میگویند میخواهد زلزله بیاید! در مورد زلزله هم میگویند مردم توبه کنند تا زلزله نیاید. آخرش هم که زلزله نمی آید میگویند دعاها اثر کرد! مگر مردم مسخره افکار و اعمال کودکانه و بدور از خرد شما هستند؟ آیا این همه گرفتاری اقتصادی و بیکاری که همچون طاعون کشور را مبتلا کرده است کافی نیست؟ در حال حاضر برای همین مردم چه برنامه ی شفاف و سودمندی پیاده کرده اید که میخواهید با آن پشتوانه، آن چند میلیون نفری که با تبلیغات شما در آینده به نسل این جامعه افزوده شوند را به سرو سامان رسانید؟ این چه روشی است که این آقایان در پیش گرفته اند؟
کروبی همچنین در مورد وضعیت حقوق بشر و زندان ها در کشور افزود : چطور در زمان شاه سازمان های حقوق بشر(که بر اساس مصالح و منافعشان) که به زندان های ایران فشار وارد می کردند خوب بودند و حالا که همین سازمان ها پیگیر وضعیت زندانیان سیاسی و خانواده آنان و وضعیت اسفبار زندان های ما هستند، محکوم، مجرم و بدخواه هستند؟آیا برخی از همین رسانه هایی که شما هم اکنون آنها را عوامل سیا می نامید از گزارشات شان در مورد زندان های ایران به وجد نمی آمدید؟ نمی خواهم نام عزیزانی که آن دوران در زندان و خارج از زندان اظهار خوشحالی می کردند از این همه فشارهایی که این سازمان ها بر حکومت شاه می آوردند. چون در آن موقع حکومت نبودیم، اما حالا که حکومت شدیم آنها را سازمان هایی وابسته و عوامل سیا می خوانیم؟
موسوی:تمام دستگاه های نظارتی کشور خوابیده و یا برچیده شده اند
آقای موسوی نیز با ابراز نگرانی از وضعیت مدیریتی و نهاد های نظارتی آن گفت: تمام دستگاه های نظارتی ما خوابیده است و یا برچیده شده اند، مانند برنامه و بودجه. برای همین آقایان خواب نما میشوند و هر روز طرح هایی را در خصوص اهدای ۱میلیون تومان به هر بچه و یا کمک های مالی به کشورهای مختلف را پیاده میکنند.
مردم آگاه تر شده اند
متاسفانه سازمان و نهادی هم نمانده که گزارشی از این وضعیت ارائه کند. البته در کشور طرح هایی اجرا میشود، آنهم اینکه عده ای را میگیرند و فردا ازاد میکنند و از آنان میخواهند چیزهایی را بگویند و بعد در صورت عدم تحقق اهدافشان دوباره به روانه ی زندانشان میکنند. وی از اهمیت آگاهی مردم سخن گفت و افزود: در حال حاضر آگاهی مردم ما نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی از حالت جنینی خارج شده است و مردم آگاهتر شده اند و این آگاهی ها روز به روز و با سرعت فزاینده ای رو به گسترش است. تحلیل مردم ما عمیق تر شده است.اما در حال حاضر چون اعمال این افراد با نام اسلام صورت میگیرد هنوز صدماتی به اسلام وارد می شود.
مهدی کروبی نیز در همین خصوص گفت: اگر نماینده ای که آقایان آن را نماینده مردم میخوانند نیز بخواهد سخنی بر خلاف نظر و عقیده حاکمان قدرت بر زبان براند، وی را تهدید به عدم تایید صلاحیت برای نامزدی در انتخابات های آینده میکنند. آیا نماینده مجلس که باید نماینده مردم باشد،می تواند با آرامش خیال و عدم ترس از آسیب و ارعاب به نیازهای موکلین خود پاسخ دهد؟آیندگان در باره ما چه قضاوتی خواهند کرد و چه در کتاب هایشان خواهند نوشت؟
درخواست مجوز برای راهپیمایی ۲۲ خرداد
در پایان این دیدار مهدی کروبی و میرحسین موسوی نسبت به برگزاری راهپیمایی مردمی در روز ۲۲خرداد بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی و طبق ماده ۳۰ ، ۳۱ و ۳۲ آئین نامه اجرایی قانون احزاب، تاکید کردند و از همه گروه ها، تشکل ها و احزاب اصلاح طلب خواستند تا در خواستشان را در همین زمینه به وزارت کشور ارسال نمایند.







RSS
Facebook
Twitter
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۰۳ ق.ظ
پروردگارا متشکررررررم….دیشب خواب دیدم میرحسین فراخوان راهپیمایی داده واسه ۲۲ خرداد!!!بیدار که شدم و فهمیدم خواب بود افسردگی گرفتم.خدایا شکرت که خوابم تعبیر شد….پیش بسوی اطلاع رسانی
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۱۸ ق.ظ
خیلی از این بابت خوشحال هستم که میبنم دوباره رهبران ملت سبز ایران ” میر حسین موسوی و شیخ مهدی کروبی ” مانند همیشه فعال شدند و دارند با ملت سبز صحبت می کنند. امیدوارم که اگاهی ها گسترش پیدا کند. این فیلم و این سخنرانی ها و تمام این متون باید در یک سی دی قرار داده شود و ان را در دانشگاه ها و مناطق کشور در میان مردم پخش کرد. این کار بدون شک میتواند اون وعده های مهندس مسوی و شیخ مهدی کروبی برای اگاه ساز ی را محقق سازد. در رابطه با تظاهرات در روز ۲۲ خرداد . به نظر من اگر مجوز هم داده نشود مردم وارد خیابان های شهر خواهند شد. اصلا نیازی به مجوز نیست. ان حق مردم است که بخواهند به اعمال دولت کنونی اعتراض کنند. مجوز صادر کنند یا نکنند , هیچ فرقی به حال مردم نخواهد کرد.
درود میفرستم به پدر عزیزم میر حسین موسوی.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۱۸ ق.ظ
درود بر موسوی و کروبی که انقلاب را در دهه چهارم خود وارد مرحله جدیدی کردند یعنی همان چیزی که امام می خواست. این دهه دهه ی اجرای قانون اساسی بر اساس مفاد قانون نه بر اساس تصمیم گیری یک شخص باید نام نهاده شود.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۲۲ ق.ظ
حضور مجلس انس است و دوستان جمعند
و ان یکاد بخوانید و درفراز کنید
در باب این دیدار و مسائل مطروحه انشاء الله دست نوشته ای ارائه خواهم کرد و باز از سایر قلم بدستان می خواهم که هربار سخنانی بخصوص از میرسبز منتشر می گردد تحلیل و نظر خود را ارائه دهند چراکه تاثیرات ویژه ای خواهد داشت . در ضمن سعی شود نظرها با دید کارشناسی باشد و تنها به ذکر ارادت خلاصه نگردد.ممنونم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۲۳ ق.ظ
ما منتظر مجوز ۲۲ خرداد می مانیم
ولی اگر ندادند پر شورتر می اییم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۴۵ ق.ظ
درخواست مجوز برای راهپیمایی ۲۲ خرداد این دقیقا همون چیزی بود که منتظرش بودیم اینطور که پیداست میرحسین امسال داره گفته ی رهبر رو به خوبی اجرا میکنه و دیدارها و برنامه ریزی های خوبی هم داره ما هم به او اعتماد خواهیم کرد البته با عقلانیت و منطق.
سخنان هم بینهایت عالی و راه گشاست و نشون دهنده ی بینش عمیق ایشون است از اوضاع کشور پس با این هماهنگی پیش بسوی خرداد پر از امید به امید اینکه امام راحل یاور و پشتیبان میر ما هم نظر پر برکتی نسبت به جنبش ما داشته باشند.
یا حسین میر حسین
۱۰۰واقعه چون ۲۵خرداد بسازیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۴۹ ق.ظ
سلام و خسته نباشید
دستتون درد نکنه خیلی خوب بود فقط خواهش میکنم لینک دانلود فیلمشم بذارید آخ جان راجب ۲۲خرداد بالاخره این عزیزان نظرشونو گفتند پس دوستان خود را برای راهپیمایی عظیم ۲۲خرداد آماده کنید .
به امید پیروزی جنبش سبز و با آرزوی سلامتی روز افزون برای این دو عزیز وهمه مردم سبز ایران
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۵۹ ق.ظ
با سلام
انشاء الله مردم هوشیارمان با حضور میلیونی و آگاهانه خود در ۲۲ خرداد نه تنها بار دیگر اعتراضات بجا و به حق خود را بیان خواهند کرد که مهمتر از آن ، آنهایی را که ماه هاست به دروغ می گویند که اعتراضات مردم تمام شده و یا اصلاً اعتراضی در کار نبوده و یا بدتر از آن اصلاً معترضی در کار نیست را از خیالات خود بیدار می کنند. چرا که این ها دروغ های خودشان را هم باور کرده اند!
من به سهم خودم با اعتمادی که به دلسوزی این دو یار امام راحل (س) برای اسلام و ایران عزیز دارم، از همینک ندای این دو عزیز را لبیک می گویم و امیدوارم که همچنان که تا امروز چنین بوده، از این به بعد هم این دو بزرگوار با تعامل با مردم و درس گرفتن از اشتباهات گذشته حضور مردم شریف را مدیریت و همراهی کنند.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۱:۰۸ ق.ظ
۲۲ خرداد همه با هم هستیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۱:۴۲ ق.ظ
صدای ایران در این روز پشت تمام دیکتاتورهای جهان را می لرزاند.
یاحسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۱:۵۴ ق.ظ
ما نسل سوخته به پای میر حسین نشستیم و دوستش داریم و من به خاطر ازادی کشورم تا پای جون مخلصیم
دوباره میسازمت وطن اگر چه با خشت جان خویش
از طرف بچه ی همدان (رازقی)
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۲:۰۲ ب.ظ
با سلام
همه عزیزان و ارادتمندان به جنبش سبز از الآن باید تمام هم و غم خود را برای برنامه ریزی سالگرد ۲۲خرداد و حوادث بعد از آن به کار بگیرند
اگر در این مرحله خوش بدرخشیم گام بسیار مهمی در اعتلای انقلاب اسلامی و بازگشت آن به مسیر قانون اساسی و اسلام ناب محمدی برداشته ایم و اگر کوتاهی کنیم در قبال امام و اسلام وشهدا مسؤول خواهیم بود.
سایت کلمه هم یک قسمت را برای برنامه ریزی مردمی اختصاص دهد
یقین بدانید که دولت و رسانه میلی در حال برنامه ریزی برای تحت فشار قرار دادن جنبش و تخریب آن در افکار عمومی است.
قدرت سازندگی ما باید بیشتر از تخریب دشمن باشد
وعده جنبش سبز ۲۲ خرداد یاحسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۲:۰۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
هر کس از فرمایشات مقام معظم رهبری دامت برکاته تعدی کند علاوه بر اینکه از فرمایشات خدای تبارک و تعالی و رسول الله (ص) و امیر المومنین علی بن ابیطالب علیه السلام و ائمه اطهار سلام الله تعدی کرده است مجرم نیز می باشد ؛ آقای موسوی و کروبی هر چند کلمه آقا دیگر شایسته شما نیست ولی بدانید هیزم بیار آتش دشمنان قسم خورده انقلاب خمینی (ره) شده اید تا به کی ؟ در عجبم چرا تا به حال با شما ها برخوردی در شان شما نشده است ؟ آیا این آزادی مملکت ایران را به شما نمی رساند؟……
بر سر چه به جنگ با آب و خاک خودتان با دشمنانتان هم میدان شده اید؟…. بر سر همان آب بینی بز !!! برسر قدرت !! بر سر مال دنیا !!!؟؟
اگر که نه و می گویید برای ملت ایران… آیا فریاد مرگ بر منافق ملت ایران را در روزهای به یاد ماندنی ۹ دی و … نشنیدید ؟؟!!!
آقای کروبی زجر دیده زندانهای رژیم شاه ، یادتان رفته است که بهترین دعا ها آخر عاقبت به خیریست؟؟ عابد پرهیزکار ، هفتاد سال عبادتت ، رنجهایی که برای اسلام کشیدی ، کو؟؟!!
آقای موسوی با تجربه ،یار و غم خوار امام در روزهای سختی وبلا و جنگ آن وقت می پرسید امام زمان عجل الله چرا ظهور نمی فرمایند؟؟ وای از حوادث آخر الزمان !!! آیا در چهره مظلوم سید خراسانی حفظ الله غم و اندوه فراوانش را ندیدید که خوار چشمش شده اید یاران داخلی دیرین !!!؟ و صدای قلب نازنینش را نشنیدید که آرام می گفت :
من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد وای بر شما که از مظلومیت و دل رحمی آقا سوء استفاده ها کردید! !
در آخر کلام خداوند بهترین حکم کنندگان است.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۲:۱۲ ب.ظ
اى خشمِ به جان تاخته، توفانِ شرر شو
ای بغض گل انداخته، فریاد خطر شو
ای روی برافروخته، خود پرچمِ ره باش
ای مشت بر افراخته، افراخته تر شو
ای حافظِ جانِ وطن، از خانه برون آی
از خانه برون چیست که از خویش به در شو
گر شعله فرو ریزد، بشتاب و میندیش
ور تیغ فرو بارد، ای سینه سپر شو
خاک پدران است که دستِ دگران است
هان ای پسرم، خانه نگهدارِ پدر شو
دیوارِ مصیبت کده یِ حوصله بشکن
شرم آیدم از این همه صبرِ تو، ظفر شو
تا خود جگرِ روبهکان را بدرانی
چون شیر در این بیشه سراپای، جگر شو
مسپار وطن را به قضا و قدر ای دوست
خود بر سرِ آن، تن به قضا داده، قدر شو
فریاد به فریاد بیفزای، که وقت است
در یک نفس تازه اثرهاست، اثر شو
ایرانی آزاده! جهان چشم به راه است
ایرانِ کهن در خطر افتاده، خبر شو
مشتی خس و خارند، به یک شعله بسوزان
بر ظلمتِ این شامِ سیه فام، سحر شو
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۲:۱۶ ب.ظ
لطفا به میر حسین موسوی بگویید با ایداریت روی طرفدارانت را سفید کرده ایی. چند روز پیش در جلسه ایی که برای شهید الموسوی در تبریز برگزارشده بود با افتخار از تو یاد کردم و سینه را سپر و اینهمه در سایه لطف الهی و پایمردی توست . من هرچند میانسالم خود و خانواده ام فدای راه امام حسین که اممروز پرچمدارش تویی و صادقانه و بدون شائبه خودت و خانواده ات را بخطر انداخته ایی سر باز تو هستیم . خود رویم را وقف راه تو کرده ام و خودم متولی آن هستم و قول میدهم همچنان پایدار بمانم . بدان که نخبگان به تو میبالند . چند روز یکنفر از مدیران در جایی گفت که موسوی کریزما نیست . گفتم چون دروغ گو و چند چهره نیست . سید من در دانشگاه چند ماه پیش در حضور چند استاد که یکی از آنان برای نجات احمدی نژاد نمره میداد گفتم که موی کثیف موسوی از همه اینها با عرضه است. و بر همین اعتقاد میمانم . میر من اگر تنها هم بمانی نهراس خدایی هست که از همه بزرگتر است . سید بزرگوار در دید و بازدید عید خانه ام را سبز کردم آنهم بخاطر دادستان تبریز و فردی هم که از سران … . بدان که نمیگذاریم تنها بمانی . خداون همراهت باد.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۲:۳۶ ب.ظ
جانا سخن از زبان ما میگویی…………………….میکپگویند شما عزیزان از کشتی نظام پیاده شده اید!درست است!ولی سوار بر موج مردم شده اید.حال اگر این کشتی متواند با این موج مقابله کند!!!۱!
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۲:۵۴ ب.ظ
اولا سلام به همه کسانیکه این کامنت رو می خوانند
یک سلام ویژه هم به پیر دیر سیاست ایران ،رییس جمهور ۲۵ میلیونی ملت ایران (خارج از ساختمان پاستور البته چون اونجا ستاد …است)جناب آقای مهندس میر حسین موسوی عزیز و همچنین با سلام به آقای کروبی
حقیقتا مهندس درود به شرفت که مثل کوه ایستادی.من فقط میخوام اینو بگم که دست مریزاد به شما. وقتی ۵۰ سال دیگه یا ۱۰۰ سال دیگه تاریخ ایران توسط نسلهای بعدی ورق بخوره … میگن ای وای مگر یک مسلمان نبود که جلوی اینها بایسته!اونوقته که تازه اهمیت اینهمه شجاعت و از خود گذشتگی و فی الواقع این جهاد عظیم فی سبیل الله عیار گران خودشو می نمایاند.الحق که دست خوش دارید.من در اروپا درس میخونم از پارسال اومدم اینجا اینا ما رو به خاطر این یارو دلقک فرض میکنن،بی اغراق میگم.درخشندگی حرکت و جهاد عظیم مهندس عزیز برای نسلهای بعدی با تلالو تر از امروز خواهد بود و همچون جد بزرگوارش نشون دهنده اسلام راستین که بر گرفته از معارف عمیق اهل بیت (ع) در مقابل بازار مکاره این راسته مشاطه گراست.امید وارم در سرای باقی همنشین اولیا الله باشید که بچه مسلمونا به برکت این جهاد عظیم سرشون بالاست و از همه طلبکار.
سلامتی و طول عمر شما بزرگوار و آقای کروبی و همه ملت سبز رو از خداوند طلب می کنم و التماس دعا دارم
به امید ظهور حضرت ولی عصر (عج) که سیاه روزی این اراذل رو در همین دنیا ببینیم
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۲:۵۴ ب.ظ
سر به راه آزادی و داد…چون حسین بن علی باید داد
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۲:۵۶ ب.ظ
عالی بود. هربار این دو عزیز با یکدیگر دیدار می کنند، سخنانی که مطرح می کنند و یا بیانیه هایی که منتشر می کنند، دل ما را شاد می کند. من مشروح سخنان شان را چند بار خواندم. از بعضی قسمت ها ( با آنکه با آنها بیگانه نبودم) دلم به درد آمد و برخی جملات واقعا مرا به خنده انداختند. مثلا آنجا که آقای کروبی در بارۀ عزت ادعایی آقایان سخن می گویند و یا وقتی می گویند: “آقایان چه با خودشان فکر میکنند؟ آیا اصلاً فکری هم میکنند؟ ”
حرف هایشان حرف های دل ما، حرف های دل های اکثریت مردم است. برتک تکِ ماست که سخنانشان را به گوش هموطنان مان برسانیم تا پژواک خواسته هایشان را در حرف های این دو مرد بشنوند.
پیش به سوی بزرگداشت روز کارگر، روز معلم و پاسداشت خرداد پر حادثه!
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۲:۵۶ ب.ظ
درود بر موسوی و کروبی
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱:۰۳ ب.ظ
از کلمه عزیز میخواهیم که در جهت استراتزی اگاهی بخشی به اقشار مختلف بسته های صوتی و یا تصویری را در اختیار مخاطبان قرار داده تا با شکلی به روز تر این مهم انجام گیرد.یا حسین میر حسین.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱:۲۳ ب.ظ
این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست”
…که در این خانه نشسته است بگو کیست؟
“این خاک چه زیباست ولی خاک وطن نیست”
خاکش پر خون است، جسد هست، کفن نیست
کو کشور نوع دوستی و منشور کوروش؟
اینجا همه دانند که ایران کهن نیست
گویند که میدان “تیان*” ننگ بشر بود
“کهریزک” ما بدتر از آن ظلم پکن نیست؟
“در دامن بحر خزر” و کوه دماوند
چندی است که جز داغ جوانان وطن نیست
در دشت پر از لاله زیبای شمیران
بلبل شده سلاخی و آهو به چمن نیست
ملت همه مبهوت شده، خسته و حیران
از بهت دروغی که در آن جای سخن نیست
ترویج ریا، مکر و دورویی چه بلایی است
“دردی است که همتاش در این دیر کهن نیست”
من بهر که خوانم خط قرآن و علی(ع) را
در جمع غریبی “که در او فهم سخن نیست”
هر کس که زند تهمت آشوب به مردم
جز ابله کوته نظر یاوه دهن نیست
تهران شده یکپارچه فریاد ز بیداد
شیراز دگر نیز که شیراز کهن نیست
هر چند که “سرسبز” بود دامن و دشتش
چون دامن دلهای پر از عشق وطن نیست
این داغ بود کهنه عزیزان وطن دوست
آن کس که دم از جنگ زند فکر وطن نیست
“این خانه قشنگ است” به تن پوش صداقت
این خرقه تزویر که رای تو و من نیست
سبزیم و به باران صداقت بشکفتیم
این سبزی ما “سبز خدایی” است “لجن” نیست
تقدیم به همه آنها که برای ابتدایی ترین حقوق خود به خیابان آمدند اما با دشنه کور جهل به شهادت رسیدند-
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱:۲۴ ب.ظ
دوستان عزیزم
این گفتگو به همراه تکه فیلم های مختصر آن را مطابق با گفته های مهندس موسوی تکثیر کنید و بین تمامی اطرافیان و دوستان خود پخش کنید. از همین امروز باید شروع کرد. اطلاع رسانی با تمام وجود. ممنونم از پدر موسوی و پدربزرگ کروبی عزیزم بابت این فراخوان.
پیشاپیش نیز ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت روزهای جهانی کارگر و معلم دل سوخته و تن سوخته ایرانی را به این عزیزان تبریک می گم.به امید فردای بهتر و زندگی توام با رفاه برای این دو قشر عزیز و زحمت کش میهنمان.
ما بیشماریم VVVVV
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱:۴۱ ب.ظ
برای ۲۲ خرداد لحظه شماری میکنم و منتظر مکر و حیله اقتدارگرایان حاکم هم هستم . با حضور پر رنگ و پر شور خود بار دگر خیالات خوش آنها را بر هم میزنیم . مطمئن باشید ما پیروزیم .
پیروزی یعنی حقانیت خون شهدای سبز بر مکر سیاه خداوندان قدرت
پیروزی یعنی حضور سبز مدنی
پیروزی یعنی ترس حاکمان و لشکر کشی برابر مردمانی با دستان خالی
پیروزی یعنی نامه نوریزاد از زندان
پیروزی یعنی ….
اندکی صبر سحر نزدیک است … ۲۲ و ۲۵ خرداد سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱:۴۳ ب.ظ
ما می آییم…
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱:۴۹ ب.ظ
مـــــــــا همه میـــــــــایم.
یـک یا حسین دیگه تا آزادی.
از طرفه مـــردم مشـــــــهد.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱:۵۰ ب.ظ
موجیم که اسودگی ما عدم ماست
۲۲ خرداد می اییم
ما بیشماریم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱:۵۲ ب.ظ
دوباره در ۲۲ خرداد از اعماق وجودمان فریاد خواهیم زد:
یاحسین-میر حسین
یاحسین-میر حسین
یاحسین-میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱:۵۸ ب.ظ
عالی بود ….
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۰۰ ب.ظ
از همه عزیزانی که نظر می دهند تقاضا می کنم تا پیشنهادات و برنامه های خود را نیز ارایه دهند تا بتوانیم با برنامه ریزی واحد وارد عمل شویم.
رهبران جنبش شروع کردند ، دیگر نوبت ماست
اطلاع رسانی را باید از همین الآن شروع کرد
۱- پخش سخرانی های مهندس موسوی و شیخ مهدی کروبی در همه جا(انداختن در خانه مردم در شب، جاگذاشتن در اتوبوس و تاکسی و مغازه ها و…)
۲- پخش فیلم جنایات بعد از انتخابات بین همه کسانی که به خاطر تبلیغات دروغ رسانه میلی ناآگاه مانده اند
۳- نمایشگاه کتاب فرصت خوبی برای تیلیغ راهپیمایی ۲۲ خرداد است.
۴- تبیین اهداف جنبش سبز به طوری که حتی اصولگرایان را هم در بر بگیرد اجرای کامل قانون اساسی احیای اسلام رحمانی
قدرت سازندگی ما باید بیشتر از تخریب دشمن باشد
یاران شتاب کنید قافله در راه است…
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۰۲ ب.ظ
با مجوز یا بی مجوز فرقی نمی کند.
راهپیمایی حق مردم است.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۰۶ ب.ظ
در سایت محیطی با دسترسی آسان فراهم کنید تا برای ۲۲ خراد بتوانیم همه با هم صدای خودمون رو به گوش کسانی که هنوز خوابند برسنیم وعزیزان در بند رو هم شاد کنیم.
دیوار نویسی خیلی در افکار عمومی تاثیر دارد و برای خود حکومتی ها هم یه جور نقش یادآوری به جا می گذارد.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۱۷ ب.ظ
می جنگم ، میمیرم ، رایم رو پس میگیرم
باورم نمیشه یه سال از کودتای ننگین گذشت
۲۲ خرداد و ۲۵ خرداد سال ۸۸ رو هیچ وقت نمی تونم فراموش کنم ، مطمئنم تاریخ هم این روزهای خونین و سبز رو تا همیشه با یاد خواهد داشت
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۲۶ ب.ظ
سلام دوستان
من هم از شنیدن این خبر از خوشحالی در پوست خود نمیگنجم. اما نگران مسئلهای نیز هستم و آن اینکه شاید حاکمیت برای خنثی سازیه تجمع سبزها یک فراخوان عمومی برای اجتماع بدهد و همان رفتاری را انجام دهد که در ۲۲ بهمن انجام داد.
یعنی با اینکه در ۲۲ بهمن اکثریت جمعیت سبز بودند اما بدلیل شکل پادگانی و حضور بی حد نیروهای نظامی؛ توانستند حضور سبزها (بخوانید اکثریت مردم) را مصادره کنند.
باید برای عدم مصادره حضورمان هم تدبیری بیاندیشیم.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۳۸ ب.ظ
من که وقتی میبینم رهبران جنبش دوباره فعال شدند واقعا لذت میبرم درود بر بر موسوی و کروبی شیر مردان ایران زمین نام شما در کنار بزرگ مردان ایران زمین مانند کورش و داریوش و امیر کبیر و…. دیگر بزرگان این مملکت در تاریخ این کشور جاودانه شد خدا یارتان باد
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۴۰ ب.ظ
باز هم با صدایی رساتر میگوییم….
اندکی صبر، سحر نزدیک است.
این دولت خودش بر ریشه خود تیشه میزند…. این ما هستیم که طلایه دار ایران عزیزمان هستیم…
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۴۰ ب.ظ
aali bood
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۴۲ ب.ظ
در هفته کارگر اعتصاب کارگران فضای سبز شهرداری منطقه ۲ دزفول به خاطر عدم پرداخت بیش از ۳ ماه حق و حقوق توسط پیمانکار
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۴۲ ب.ظ
فرزند زهرا…خار در چشم و استخوان در گلو هستیم…۲۲ خرداد رهایشان خواهم ساخت و به دور خواهم افکند و کفن پوشیده و آماده شهادت در راه دین، وطن و انقلاب خواهم شد…ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، ما آماده شهادتیم…گر هزار بار به خونمان افکنند ما خون از بینی کسی جاری نمی سازیم، گر هزار بار کشته شویم کسی را کشته نمی سازیم…فرزند زهرا، دعایمان کن
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۵۱ ب.ظ
زنده واستوار باشید ای رهبران دلهای سبز . سر سبزم” زبان سرخ اخر میدهد بر باد – چرا؟ چون حرف حق گقتن سر دار هم دارد.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۵۷ ب.ظ
خدا با ماست
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۲:۵۹ ب.ظ
حجت تمام شد، سبز ها برخیزند و همتی دوباره کنند و عزم راسخ دارند و مردم سبز ایران رو همراه کنند…میر ما امسال سنگ تمام گذاشته است، نوبت نوبت ماست
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۳:۲۳ ب.ظ
من تا به حال در هیچ یک از راهپیمایی ها شرکت نکردم!
ولی به امید خدا از همین حالا و در شب شهادت بانوی دو عالم نیت می کنم که در ۲۲ خرداد در راهپیمایی حاضر شوم…!
من الله التوفیق
پایدار باشید
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۳:۲۶ ب.ظ
ممنون از اقایان موسوی و کروبی… خیلی اقدام خوبی بود… امیدوارم مردم ۲۵ خرداد دیگه ای رو تو کل کشور تکرار کنن… ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۳:۳۷ ب.ظ
سلام بر خرداد پر حادثه و درود و سلام بر رهبران حق گو سخن جنبش سبز مردم ایران.
پیش بسوی اطلاع رسانی در کلیه سطوح.
حق با مردم شریف و مظلوم ایرانزمین است , این اقایان براستی دچار توهم هستند و نمیدانند که چگونه تیشه به ریشه این ملت بزرگ میزنند, باید مردم را, انهائیکه نمیتوانند اطلاعات درست و صحیح را بدست اورند اگاه کرد.تظاهرات حق مسلم مردم میباشد بر طبق قانون اساسی و همین موضوع که تظاهرات غیر مسلحانه که بر زد دین مبین اسلام نباشد یکی از مهمترین اصول مندرجه و مسلم در قانون اساسی میباشد را باید برای مردم روشن و تشریح کرد.
اقایانی که از قانون سخن میگویند و به داشتن قانون در همه زمینه ها افتخار میکنند باید نشان دهند که قانون برای همه مردم ایران میباشد و جنبش سبز اجرای صحیح قانون اساسی را در همه زمینه ها طلب میکند!!!!
انچه که مسلم است در نهایت مردم این سرزمین کهن میباشند که سرفراز و پیروز خواهند بود چرا که حق با مردم است.
سبز باشید
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۳:۳۹ ب.ظ
kheyli mamnon
in do ta adam ham kheyli dost dashtani hastand va ghavi
va dar eyn e hal kheyli banamak ham hastand.
inharo az roye khosh hali goftam bekhatere didane dobarashon
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۳:۴۳ ب.ظ
موسوی جان امیدمون بعد از خداوند منان به شماست. خواهشا ۲۲ خرداد یه کار حسابی انجام بدین. تو کشوری که من زندگی میکنم بعد از افتضاحاتی که سفیر ایران راه انداخت ( ع.ج ) دیگه آبرویی برای ایرانیها نمونده. به خدا کارمون به جایی کشیده که اعراب مسخرمون میکنن. خواهش میکنم عزت و اقتدار ایران رو برگردونید. صحبتهای شما شده تیتر اول روزنامه های اینجا. قبول دارم که نباید با عجله کاری انجام بدیم ولی فکر کنم یه کمی از مرحله حرف فراتر بریم بهتر باشه.
یاحسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۴:۰۹ ب.ظ
خدایا ممنونم ازت . از تو می خوام که کمکمون کنی تو این راه . رهبر های سبزمون رو هم سلامت نگه داری . خدایا شکرت .
پیش به سوی ۲۲ خرداد .
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم .
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۴:۱۰ ب.ظ
۱) مسیرها باید مشخص شود
۲) شعارها حساب شده باشد
۳)اطلاع رسانیش هم به عهده ی ما
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۴:۲۴ ب.ظ
روزها می گذرد حادثه ها می آید
انتظار فرج از ۲۲ خرداد کشم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۴:۲۷ ب.ظ
حالا حکومت میخواهد بگوید اعتراضات به انتخابات تمام شد و آن حزب سیاسی هم ریشه کن شد و کسانی که به خیابان خواهند آمد یه گروه خواص و منافقین هستند و از دم کشتار کنند.
اما جمعیت میلیونی و صلح طلب تمام حدس ها و برخوردها را ریشه کن خواهد کرد.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۴:۲۷ ب.ظ
بحر وجودتان همیشه سبز
سرای دلتان سبز
در پناه حق
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۴:۴۹ ب.ظ
وعده جنبش سبز ۲۲ خرداد یاحسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۵:۲۳ ب.ظ
همراه شو عزیز همراه شو عزیز……تنها نمان به درد
کاین درد مشترک……………هرگز جدا جدا درمان نمیشود
دوباره میسازمت وطن اگرچه با خشت جان خویش
ستون به سقف تو میزنم
اگرچه با استخوان خویش
از طرف یه عاشورایی دستگیر شده
عاشقتم ایران
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۵:۲۴ ب.ظ
ما یکبار دیگر تجلی حضور سبز را در ۲۲ خرداد به معرض دید جهانیان قرار خواهیم داد
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۵:۳۰ ب.ظ
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااا ن
آقا خیلی کم بود ، ما دلمون بیشتر از اینا میخواست!
خداشاهده نمیدونید که همین چند لحظه هرچند کوتاه چه انرژی عجیب و غریبی در ما به وجود میاره
دلتنگ میرحسینیم با اون مدل خاص حرف زدنش
جدا توصیه میکنم فیلم های بیشتری بذارید
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۵:۳۱ ب.ظ
خسته نباشید روز کارگر رو ول میکنید میرید دو ماه دیگه رو میچسبید اینطوری وقت این ملت بد بخت رو تلف میکنند بیچاره کارگر که هیچ حقی براش قائل نیستند
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۵:۳۵ ب.ظ
مثل ۲۲ بهمن ضایع می شید …
مطمئن باشید ۲۲ خرداد ۸۹ بدتر از ۲۲ بهمن ۸۸ خواهد بود …
محاله بذاریم آبروی مملکتمون و خون شهدا و ولایت فقیه رو ببرید …
تا زنده ایم ، رزمنده ایم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۶:۰۱ ب.ظ
وقتی میرحسین منتظر مجوزه درست نیست پیشاپیش حرکت کنیم و بگوییم اگر مجوز ندادند پرشورتر می آییم!لطفا هیجاناتتون رو کنترل کنید و نگذارید بار دیگر خون مردم به ناحق ریخته شود. اگر مجوز ندادند شب ۲۲ خرداد بر پشت بام ها فریاد یا حسین میر حسین و الله اکبر سر می دهیم.و از فحش و ناسزا به هر مسئولی خودداری می کنیم. چرا که یک مسلمان واقعی جایز نیست به هیچ کس حتی دشمنش هم ناسزا گوید. و این در حالیست که ما مدعی هستیم جنبش سبز اسلام گراست
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۶:۱۷ ب.ظ
اندکی صبر سحر نزدیک است.
سلام بر میر وشیخ دل ایرانیان.اجزانه تقاضا دارم که این دو عزیز در راهپیمایی ۲۲ خرداد شرکت نفرمایند تا مورد حمله ی عده ای نا بخرد قرار نگیرند.این دو بزرگوار همواره در تمامی شرایط در کنار مردم بوده اند و برادری خود را ثابت کرده و مردم به خوبی از این مساله اگاهند .
با تشکر
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۶:۱۹ ب.ظ
che mojavez sader she che nashe ma hame miayim dar zemn az hame tarafdaran taghaza daram az hamin hala moji ro aghaz konand ta damane tazahorat bishtar o bishtar beshe dar taksi otobos park har ja mitonand va har kari mitonand anjam bedan moch bande sabz . …. va hezaran kare dighe
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۶:۴۸ ب.ظ
سلام دورد تمام ایران و پروردگار یکتا بر دو عزیز بزرگوار……………از قدیم گفتن ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم…….چه مجوز بدن چه ندن ما با جان و دل می آییم ولی اگر مجوز بدن مامامن من هم با ۶۰ سال سن اعلام آمادگی کرده که میاد
یا حسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۶:۵۴ ب.ظ
لطفا برای اگاه کردن مردم گزیده ای اتفاقات امسال را در cd تنظیم کنید تا منتشر کنیم به نظر من بهترین راه برای اگاه سازی مردم درست مثل قبل از انتخابات مهندسی شده
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۰۰ ب.ظ
امروز وظیفه ملی فرد فرد ماست که در برابر ظلم و استبداد در هر کجا که هستیم و هر عقیده ای که داریم بایستیم و مبارزه کنیم و ایرانی آباد و آزاد را تحویل نسل های بعد از خود دهیم..
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۰۶ ب.ظ
ایران امروز انسان های شجاع و دلیری چون موسوی و کروبی میخواهد..
ما پیروزیم..
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۰۹ ب.ظ
روز کارگر را فراموش نکنیم که کارگران عزیز بیشتر از همه از این جریان حاکم لطمه خورده اند و میخورند.
پاینده باشید.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۱۱ ب.ظ
be ghole ما به خرداد پر حادثه عادت داریم
lotfan nazar dar morede 22 Khordad bedahid dusan. Duste digari dorost goft ke momken ast in ruz ra mosadere konand! Ma niaz be in darim ke CD haye etefaghate baed as entekhabat ra beine mardom be sorat pakhsh konim. Dar hame jaye Iran, na faghat Tehran, ke natawanand niruhaye shahrestanha ra be Tehran biyawarand.
Agahi waghean tanha rah ast, wa waght kam.
Baraye yek Iran Azad az har ghodrate zalem beshetabim.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۱۳ ب.ظ
درود بر رهبران خردمند جنبش اجتماعی مردم ایران و سلام بر تمام رهپویان راه آزادی و خردورزی. ما محکوم به ادامه این راه هستیم. این امتداد همان نهضت مشروطه و ملی شدن نفت و انقلاب ۵۷ است و رسالت ما رساندن این مسیر صد ساله به مقصد هستیم.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۱۴ ب.ظ
یا حسین میرحسین
از حالا باید تبلیغات رو شروع کرد همراه بشید عزیزان
با هر روشی بنر ، بیبانیه های شبانه ، پخش سی دی های جنایات رخ داده ، و ….
فقط باید اومد په با مجوز چه بدون مجوز
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۱۶ ب.ظ
سلام عرض می کنم به سایت کلمه و سردبیر محترم و گرامی. خسته نباشید.
در این چند روز اخیر سخنرانی ها و دیدارهای جناب مهندس میر حسین موسوی دلگرمی زیادی به حامیان جنبش در سرتاسر کشور داده است. خوشحالم از اینکه میبینم اقای موسوی و مهدی کروبی و اصلاحات همچون ماه های گذشته به دنبال مطالبات مردم هستند.
من در تاید نظر اقا مانی گل. باید بگویم گرچه دولت مجوز نمیدهد ولی ما پایبند به اصل ۲۷ قانون اساسی هستیم و در صورتی که به اعمال دولت کنونی اعتراض داریم، باید به طریقی اعتراض خودمون رو نشان دهیم. به نظرم ما نباید منتظر این باشیم که ایا حکومت مجوز میدهد یا خیر. ما در روز ۲۲ خرداد و همچنین روزهای بعدش مانند ۲۵ خرداد تظاهراتی سراسری خواهیم کرد. و اصلا نیازی به مجوز نداریم.
از اینکه سایت کلمه از گفته های دوستان حمایت می کند خوشحال هستم. این رو گفتم چون حالا بماند:-ء) ایمل میفرستم و نگرانی خودم رو برای شما ارسال خواهم کرد. البته این نگرانی من با این وظعیت بی جهت بود.
خیلی دوستون دارم.
یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۱۷ ب.ظ
asheghe in khandehashonam. be adam delgarmi midan in 2 bozorgvar.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۲۱ ب.ظ
ما می اییییییییییییم حتی به قیمت از دست دادن جانمان
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۲۳ ب.ظ
۲۲خرداد روز ملت سبز ایران
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۲۸ ب.ظ
میرحسین دوست دارم تا همین جا هم خوب جلوی دیکتاتورها ایستاده ای . دست علی (ع) همراهت . همیشه سبز باشی
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۲۹ ب.ظ
درود بر این دو آزاد مرد استوار
واقعا کاری کردن که اسمشون برای همیشه توی تاریخ باقی می مونه
با امید پیروزی
یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۳۱ ب.ظ
خداروشکرزلزله هم دستگیرکردن هروقت خواستن ازش استفاده کنند
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۳۳ ب.ظ
میرحسین موسوی:
“استرتژی جدید جنبش سبز گسترش اگاهی هاست”
دوستان کسانی که سبز اندیش هستند خودشون میفهمن، شما باید به کسایی که نمی دونن بفهمونید که چی داره به سر کشور میاد، باید بیشمارتر از بیشمار بشیم، این کار فقط با گسترش آگاهی ها امکان پذیره، چیزی که میرحسین تو تمام سخنرانی هاش بهش اشاره کرده، فقط اگاهی بخشی میتونه ما رو به پیروزی نزدیک کنه، من که تمام سعی خودمو میکنم، و به جای اینکه حرفای میرحسین و به کسایی که دلشون سبزه بگم به اونایی میگم که نه سبزن نه طرفدار حکومت، باید اونا رو هم سبز کرد…
انکس که بداند و نداند که بداند……………………… بیدار کنیدش که بسی خفته نماند
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۴۰ ب.ظ
سلام
لینک دانلود این دیدار رو هم اگه میشه با کیفیت بالا بزارید.
از رپیدشیر باشه لطفا.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۷:۵۱ ب.ظ
وقت به اندازه کافی است ۴۵ روز دیگه تا ٢٢ خرداد
اما مطمئن باشید از ۵ روز قبل اینترنت و اس ام اس رو قطع می کنند
پس از همین الان اطلاع رسانی کنید
فکر کنید ١ سال تمام زحمات این جنبش به این روز ختم می شه
در مورد ارسال اس ام اس هم بگم اگه بین کلمات پارازیت درج کنید(م:ی-ر#حس-ی،ن)هم می تونید مفهوم رو به مخاطب برسونید و هم از عامل فیلتر مخابرات رد شوید
به هیچ عنوان هم نمی تونند جلو این کارو حالا حالاها بگیرند
اطلاع رسانی کنید
(ما بیشماریم،ما پیروزیم)٧ ٧
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۸:۰۵ ب.ظ
چه ترسی داره بوسه بر لبه خونین آزادی چرا وحشت کنم از عشق چرا برگردم از شادی از این خاموش تا خورشید چه ترسی داره پل بستن از این سرچشمه تا دریا خوشا شکستن و رستن.نه تیر و دشنه نه دار و زندون ستاره اون ها رو از شب نترسون. پیروزی نزدیک خواهد بود همه می آییم… درود بر ایران سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۸:۱۹ ب.ظ
حیف است طریق عشق را سد باشی
در روشنی آب، مردّد باشی
در سایهی سبز زندگانی، ای دوست!
همسایه چو با کسی شدی، بد باشی
یا حسین (ع) / میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۸:۲۱ ب.ظ
hame miaiim
DORUD BAR MOUSAVI VA KARUBI
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۸:۳۰ ب.ظ
۲۲خرداد را مثل ۲۵ خرداد همه باهم زیبا میکنیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۸:۳۶ ب.ظ
با همسر یک زندانی تماس گرفته اند که از همسرت جدا شو! این چه قانونیست؟ این چه حقوق شهروندی و حقوق بشریست که بازجو به خود این حق را میدهد که در مسائل کاملا شخصی یک زندانی و روابط خانوادگی او دخالت نموده و تهدید کند؟ آیا این یک مامور حکومت اسلامیست؟ این که میگویند عظمت داریم همین است؟
واویلا …واویلا…لعنت خدا بر این بازجو های نامرد.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۸:۴۳ ب.ظ
همه میآییم.
درود بر ایران سبز
درود بر کروبی و موسوی
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۸:۴۹ ب.ظ
خانوم باران باید اینگونه باسخ شما را بدهم . دوست محترم اصلا تظاهرات یک حزب یا جنبش مردمی و مسالمت امیز , نیازی به مجوز از سوی سران دولت نیست. اقای موسوی و کروبی سیاست خاصی را دارند دنبال می کنند. امیدوارم که امثال شما درک کرده باشید. اقای موسوی به قول معروف دارد این افراد حکومت را به نوعی ازمایش می کند. بزار این گونه توصیف کنم که اقای موسوی این اقایون را در منگنه قرار داده است. مهندس موسوی فرموده که ما درخواست مجوز کردیم. پس اینجا منظور اقای موسوی و کروبی از درخواست مجوز این است که اگر حکومت مجوز ندهد نشان به این نشان که واقعا حاکمیت از اعتراضات مردم ترس و هراس دارد. نشان به این نشان که حاکمیت دارد به راحتی اصل ۲۷ قانون اساسی را زیر پا میگذارد. پس این رو به یاد داشته باشید که اقای موسوی و کروبی میدانند که باید چگونه عمل کنند . این درخواست مجوز از سوی مهندس میر حسین موسوی و شیخ مهدی کروبی , یک ازمون بزرگی برای حاکمیت است و این ازمون این است که ایا واقعا این ها اصولی ترین قوانین را رعایت می کنند یا نه. مطمائنان بعید است که رعایت کنند.
جنبش سبز در روز ۲۲ خرداد ۲۵ خرداد ۳۰ خرداد و دیگر روزهای تابستان , راهپیمایی مسالمت امیز خواهد کرد. اگر مجوز دهند خوب چه بهتر. اگر ندهند باز هیچ فرقی به حال ملت سبز ایران و مخصوصا مردم تهران نخواهد کرد. اعتراض به اعمال نادرست یک دولت , حق مردم تمام کشورهای دنیا به خصوص مردم کشور همیشه اسلامی ایران است. راستی باران جان من بعید میدانم که دیگر حکومت جوانان را در تظاهرات مسالمت امیز , به شهادت برساند. امیدوارم هیچ خونی از سوی هیج کسی در تظاهرات ۲۲مساملت امیز خرداد و دیگر تظاهرات تابستان امسال ریخته نشود.
از لطف و محبت شما ” روشنک خانوم ” کمال تشکر را دارم. شما هم به نکات مهم و خواندی اشاره کردید.
یا حسین عشقم میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۹:۰۷ ب.ظ
نصر من الله و فتح قریب
وعده خدا حق است ظلم پایدار نمی ماند
یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۹:۱۲ ب.ظ
با سابقه یکسال گذشته، در صورت تعلل در رهبری جنبش، تاوان حضور مردم سنگین بوده و فرصت ها چون گذشته از دست خواهد رفت.
تاوان سنگین به جهت خونریزی و تعدی حاکمیت به ناموس و شرف ملی و مضافا به جهت ناپختگی[یا عبارت مناسب دیگر] رهبران جنبش در هدایت حضور و آگاهی خروشان مردم در نیل به خواست مشخص جنبش. این خواست می باید حد و مرز برگشت پذیری و مسالمت طلبی حضور مردم باشد.
این سرنوشت ایران ماست که ناپختگی دامان پاکان و راستان این مرز و بوم از امیرکبیر تا مصدق و بازرگان را رها نکرده و گویی موسوی عزیز هم از این قاعده مستثنا نیست. هر چند اینبار حاکمیت ریشه در جهل دارد .
فراخوان چون گذشته فرصتی در اختیار حاکمیت قرار می دهد تا از تاکتیک اولیه خشونت، یک استراتژی برای مقابله بسازد که دستاورد آن به حتم کاهش حضور مردم و نهادینه شدن دیکتاتوری خواهد بود.
هرچند اعتقادمان هست که خون ریخته شده جوانانمان هزینه آگاهی و حرکت است و به نظر من در این فرصت دوباره تعیین اهداف و مطالبات روشن و عملی، محدوده و عمق حرکت مردمی و تعیین خط و نشان و ضرب العجل برای حاکمیت می تواند یک گام به جلو باشد.
از اینروست که بنظر می رسد موسوی باید اهداف جنبش از برگزاری راهپیمایی را بصورت علنی مشخص نماید و تا جای ممکن سازماندهی این فراخوان را تحت نام “مبارزه” در اختیار خود قرار داده و با نقشه های راهش همچون هر شهروند یک رسانه آنرا در سطح مردم گسترش دهد. گوش حاکمیت در یک “مبارزه” شنواتر خواهد بود و سلاح تزویر به مدد او نخواهد آمد و هرچند واکنش آنان قابل پیشبینی است لیکن هر واکنشی به نفع جنبش خواهد بود و ابتکار عمل در دست رهبر جنبش خواهد بود.
درود بر زنان و مردان آزاده ایران
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۹:۴۱ ب.ظ
آقا کوروش قرآن رو نخوندین؟ مواظب باشین… یک کم تأمل کنین.شرایط امروز ما مطابق با تعلیمات قرآن و پیغمبر و ائمه نیست.پس این همه سینه چاک دادن ممکته به ضررتون باشه.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۹:۵۹ ب.ظ
با سلام و احترام
در جواب اقای کوروش که گفته هر کس از ایت الله خامنه ای تبعیت نکند معادل اینکه از خدا و پیامبر و امامان تبعیت نکرده میخواستم بگم این گونه که شما صحبت میکنی و از ایت الله خامنه ای دفاع میکنی از صد تا دشمنی بدتره. شما حاضر هستی که به خاطر دفاع از ایشون دین اسلام را تحریف کنی. شما حاضر هستی به خاطر دفاع از ایشون حتی از خدا هم خرج کنی. ایا اقای موسوی که به زعم شما به دنبال اب بینی بز هست در این ۲۰ سال نمی تونست به دنبال همون اب بینی بز باشه. اتفاقا نگاه اقای موسوی به حکومت بیشتر شبیه به نگاه حضرت علی (ع) است ایشون پس از ۲۰ سال سکوت به حکومت مثل همون اب بینی بز مینگرد مگر اینکه این حکومت وسیله ای بشود برای احقاق حقهای خورده شده و جبران ظلمهای رفته شده و اما نگاه ایت الله خامنه ای نگاه دیگری است به حکومت. ایشون برای نظام ارزش قدسی و فی الذات قایل است و هتک حرمت نظام را بالا تر از ظلمها و حق کشیهای حوادث بعد از انتخابات میدونند. ایا از نگاه حضرت علی (ع) نظام و حکومت هر چند اسم اسلامی روش باشه فی نفسه ارزشی دارد؟… چه موقع این حکومت از نگاه حضرت علی (ع) ارزش پیدا میکند؟… موقعی که در جهت احقاق حق حرکت کنه . موقعی که ظلم حتی به یک زن یهودی برایش غیر قابل تحمل باشه. موقعی که جواب انتقاد را حتی اگر اون انتقاد غلط باشه با زندان ندهد و موقعی که جواب یک سوال ساده رای من کجاست با گلوله داده نشود بلکه با دلیل و برهان و به صورت شفاف داده شود. موقعی که هدف هر چقدر هم که از نگاه ما مقدس باشه وسیله را توجیه نکند. حق را اقای موسوی یا ایت الله خامنه ای تعریف نمیکنند. حق مفهوم ثابتی است و معیار ما برای تشخیص این حق اموزه های دینی ما و در راس انها قران است. شما اگر واقعا معتقد هستی که خدا بهترین حکم کنندگان است پس لطف کنید و رجوع کنید به قران. مرور کنید ایات قران را . تن انسان میلرزد از این همه ظلم اشکار از این همه تحریف حقایق از این همه تهمت و هتک حرمت که به اصطلاح به نام همین قران انجام میشود.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۲۶ ب.ظ
هموطن برخیزو عزم کارکن ۲۵ خرداد رو تکرار کن
اما اینبار ۲۲ خرداد
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۷ ۱۰:۴۵ ب.ظ
درود بر رهبران سبز ایران زمین
در ۲۲ خرداد و ۲۵ خرداد هماسه ای دیگر خواهیم آفرید
ما به خرداد پراز حادثه عادت داریم
خدا با ماست
یا حسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱۲:۰۱ ق.ظ
چیزی برای گفتن نمانده جز اندوه و فقط از خداوند منان خواستارم هر چه زودتر با همکاری و همدلی ایرانیان عزیز چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور هر چه زودتر از این بحران جانسوز رها شویم تا دوباره شاهد به خاک و خون کشیده شدن جوانان نازنین این مرز و بوم نباشیم و در راستای به تحقق رسیدن این خواستار وظیفه داریم همبستگی ملی را حفظ کنیم و میان اقلیتهای مختلف مذهبی مرز بندی نکنیم و بر قومیتهای مختلف احترام بگذاریم. (بنی آدم اعضای یک پیکرند . که در آفرینش ز یک گوهرند) کینه ها را به چاه بیندازیم و به فکر ساختاری نو ز مهر و گذشت برای میهن عزیزمان باشیم تا همچنان درخشان بر نقش جهان و با افتخار از ایرانی بودنمان سخن به میان بیاوریم.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱۲:۴۸ ق.ظ
علاوه بر انتقادات سیاسی از فضای موجود کشو باید به انتقادات از اوضاع اقتصادی و اجتماعی هم رو بیاوریم – کاری که رهبران جنبش امروز انجام دادند و عرصه را بر غاصبان قدرت تنگ کنیم تا بدانند که زشتی کارشان از یادمان نرفته و نخواهد رفت.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۲:۲۰ ق.ظ
به نام دین هر غلطی میخواهند میکنند هر کاری را با اسلام توجیه میکنند
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۲:۳۶ ق.ظ
به امید خدا در ۲۲ خرداد با حضوری گسترده اعتراض مجدد خود به نادیده گرفتن حقوقمان را اعلام خواهیم کرد.
ایرانی میمیرد ذلت نمی پذیرد.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۲:۳۹ ق.ظ
درود بر آزادگی و آزادمردیتان ، درود بر شرفتان ، درود بر پایداریتان ، درود بر عزمتان ، درود بر شیخمان و درود برمیرمان
به امید عزت و عظمت واقعی ایران عزیزمان
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۳:۰۰ ق.ظ
سلام.
من مرخصی می گیرم و اینبار سبزتر از همیشه حضور پیدا می کنم.
۲۲ خرداد سبز V V V V V
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۳:۲۹ ق.ظ
دوستتان داریو موسوی وکروبی .
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۳:۵۷ ق.ظ
بیشتر آدمایی که اینجا نظر می گذارند و چه چه و به به می کنند راجع به موسوی و اینکه ۲۲ خرداد حتما می آیند ۲ حالت دارند :
۱٫ یا ایران و تهران نیستند و از دور می گویند که لنگش کن ، ما هم قلبآ با شماییم!
۲٫ یا خودشون محاله که بیان و فقط برای تحریک و تهیج بقیه یه سری جملات احساسی رو ردیف می کنند و شب منتظر می شینند تو VOA , BBC persian نصاویر دو نفر رو بلکه بتونند ببینند.
بابا کی می خواید بفهمید این سبز بازیا دورانش تموم شد ، مردم خیلی عادی برگشتند سر زندگیشون و دارند کارشون رو می کنند ، دانشگاه ها دارند برنامه همیشگی خودشون رو پیش می برند و فقط یه عده آدم با طناب پوسیده رفتند تو چاه که یا کشته شدند یا دارند آب خنک نوش جان می کنند.
مطمئن باشید من به عنوان یه بسیجی واقعی هیچ وقت نمی ذارم ۴ نفر گمراه عزت مردمم رو زیر سوال ببرند ، اگر اون چند ده نفری هم که هنوز خوابند ۲۲ خرداد اومدند مفصل خدمتشون می رسیم تا شر این فتنه ی متوهم از بیخ و بن ریشه کن بشه.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۴:۱۷ ق.ظ
این دو خجالت نمی کشند در خصوص مردم با هم صحبت می کنند .
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۴:۲۶ ق.ظ
آقای موسوی واقعا به خدا ایمان داری ؟ و واقعا خدا را می شناسی ؟ ( شناخت خدا از درون نه از بیرون )
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۴:۵۵ ق.ظ
اندیشه برتر در روزهای توفانی و آشوب و در همان حال خموشی و آرامش ، توانایی برتر خویش را از دست نمی دهد. ارد بزرگ
ما بسیاریم.ما بیشماریم…
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۱۸ ق.ظ
زده شعله در چمن / در شب وطن / خون ارغوان ها
تو ای بانگ شورافکن / تا سحر بزن/ شعله تا کران ها
که در خون خسته گان / دل شکسته گان / آرمیده طوفان
به آینده گان نگر / در زمان نگر / بر دمیده طوفان
قفس را بسوزان / رها کن پرندگان را / بشارت دهندگان را
که لبخند آزادی / خوشه ی شادی / با سحر بروید
سرود ستاره را / موج چشمه را / آهوان بگویند
یا حسین میرحسین
تا ۲۲ خرداد سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۲۰ ق.ظ
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست
زنده باد رییس جمهور موسوی
زنده باد کروبی
زنده باد ملت سبز ایران
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۲۲ ق.ظ
آگاهی ضامن آزادی است.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۳۲ ق.ظ
اندکی صبر سحر نزدیک است
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۴۲ ق.ظ
۲۲خردادهمه با هم در میدان هستیم.از هم اکنون اطلاع رسانی باید کنیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۵۳ ق.ظ
اقتدار سبز – نجات سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۰۰ ق.ظ
چرا از آقای خاتمی نمی نویسید؟؟ببینید تابناک مزدور چه نوشته،یعنی صحت داره؟جای حذف کامنت من،جواب بدهید تا ابهامی نماند.
به گزارش جهان، شنیده ها حاکی از آنست که در پی دعوت اخیر مجمع روحانیون مبارز از کروبی و موسوی برای شرکت در جلسه مجمع و بیان دیدگاه هایشان، شیخ اصلاحات به تندی به این دعوت پاسخ داده است.
وی ضمن رد این دعوت، گفته است که: “اگر از تشنگی در حال مردن باشم و زنده ماندنم جز با گرفتن جرعه آبی از خؤینیها و خاتمی میسر نباشد، آن جرعه آب را هم نخواهم خواست! ” سپس درخصوص مسائل و کارهای ناروایی که مجمع در حق کروبی روا داشته و باعث خروج وی از مجمع و تشکیل حزب اعتماد ملی شده بود نیز مطالبی گفته می شود و از آنچه به زعم وی فرصت طلبی و معامله گری خاتمی است نیز گله می کند.
به گزارش خبرنگار جهان، موسوی هم در پاسخ به این دعوت، ضمن رد آن، ابراز می دارد که: مواضع من روشن است، نیازی به بیان آن در جلسه نیست؛ من از آقای خاتمی گله دارم؛ مجمع بیانیه می دهد اما یک بار و یک جا نامی از جنبش سبز نمی آورد …
==
کلمه: دوست عزیز ، بارها کلمه اعلام کرده سیاستش پاسخ به دروغپردازی های سایت های معلوم الحال نیست.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۰۵ ق.ظ
yek soal, dar tabnak khoondam ke be naghl az jahan neveshte bood , mehdi karoobi o moosavi be khatami va khoeini hamle lafzi kardand, aya in sehat dare?
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۱۲ ق.ظ
کوروش جان زیاد جوش نزن ۱- کسی که از حق خود دفاع کند نه دشمن اهل بیت است نه دشمن خدا ۲- فقط یک جمله از صحبتهای ضد دین ضد نظام جمهوری اسلامی ( خارج از قانون اساسی) اگر از مهندس شنیده اید بازگو کنید ۳- احتمالا سن و سالت خیلی کم است چون خوب مهندس را نمیشناسی اگر اینها دنبال پست و مقام و قدرت بودنند که مثل خیلیهای دیگر خود را کنار میکشیدند و از امکانات و خیلی چزهای دیگر فقط با یک تلفن بهره برداری میکردند و خودشون و خانوادهشان را به دردسر نمی انداختند۴ – برادر خوب خودمان کلاه خودمان را قاضی کنیم آب بینی بز و لنگه کفش پاره ارزش کتک زدن وکشتن هموطن را دارد حالا این هم وطن هرچه میخواهد بگوید و هرجور دوست دارد فکر کند (مگر نه اینکه کشتن مخلوق همان کشتن خالق است ) ان هم از نوع هموطن و شیعه به دین زیبای اسلام ۵ فقط در قضیه رهبری با شما هم عقیده هستم ولی خدائیش اگر پدر یک خانواده بین فرزندان تفاوت فاحش بگذارد فرزند ی که احساس میکند به او ظلم شده است چه حق چه ناحق یک مدتی از پدر قهر میکند حالا ان ذکاوت ان پدر است که چطور با فرزند خود برخورد کند تا به دامان خانواده باز گردد و در آخر کلام من هم معتقدم که خداوند از بهترین حکم کنندگان است یا حق( دوست دار هر موجود زنده ای در جهان به خصوص در کشور عزیزم ایران اسلامی)
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۱۶ ق.ظ
میرحسین جان اینا فقط توی فهم حرفای تو مشکل ندارن کتاب خدارو هم همینجوری تفسیر می کنند. روی تابلوی بسیج دانشکده حقوق دانشگاه تهران یه تیتر زدن نگرانی موسوی برای کرم های فضا نورد و مسخره کردن. بدبختانه دوستان بسیجی ما حتی نمی تونن لفظا احترامی برای یک کرم یا یک موش یا هر موجودی قایل بشن. شاید فکر می کنن که اونا بی ارزشن در حالی که اگه بی ارزش بودن خدا اونا رو خلق نمی کرد. شاید آفریده شدن که من و شما با هاشون امتحان بشیم تا معلوم بشه که کدوممون مفهوم آیه کالانعام بل هم اضل رو فهمیدیم. شاید خودمون رو خیلی با تقوا فرض کردیم و مطمئن هستیم که بدون برو برگرد اشرف مخلوقاتیم. شاید فراموش کردیم پیامبری که از صبح تا شب ازش دم می زنیم با یه خروس یا یه مخلوق دیگه خدا چه رفتاری داشت. کسی که برای مخلوقات خدا ارزش قائل نشه برای آدما هم ارزش قائل نمی شه که نمونه اش رو در وسط خیابون ها دیدیم. من فکر می کنم که آقایون فقط در ظاهر دارن به شیوه پیشرفت غرب فحش میدن و در واقع دارن همون راه رو به طرز ناشیانه ای ادامه میدن. اینطوری در بهترین حالت ما صد سالی از اونا عقب تریم. این اون جنبش نرم افزاریه که اینقدر روش مانور دادن. جای خوشحالی داره که ما در انتخابات پیروز نشدیم چون واقعا برای اهداف ما کم بود. باید تلاش خیلی بیشتری کنیم و مخصوصا خیلی مطالعه کنیم و از اشتباهات دیگران درس بگیریم.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۱۶ ق.ظ
به شما مردانه قول می دهم که در ۲۲ خرداد هیچ اتفاقی نمی افتد
این کامت گذاشتنها هم برای دلخوش کردن دل خودمان است
بیانیه دادن هم فایده ایی ندارد
در صورتی این جنبش می تواند موفق عمل کند که رهبر داشته باشد
جنبش بدون رهبر به پشیزی هم نمی ارزد
جنبش ماکه رهبر ندارد.
پس باز هم می گویم برای موفقیت جنبش حتما باید رهبر داشته باشیم
میر حسین عزیز بیانیه دادن را پایان بده و وارد کارزار شو
ما بیشماریم درصورت داشتن رهبر
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۲۳ ق.ظ
درود بر پرچمداران صلح و آزادی و افتخار آفرینان میهن، کروبی و موسوی
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۳۴ ق.ظ
با درود برهردویتان وآرزوی ایرانی پیشرفته و آزاد
امیدوارم همیشه اینچنین گرم وحقیقت نگر باشید
کاش بسیاری از سران این مملکت نیز شجاعت وحقیقت بینی شمار اداشته باشند
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۳۹ ق.ظ
برادران و خواهران!
مجوز راهپیمایی به ما نمیدهند، اگر هم بدهند با ما همان میکنند که در روز بیست و دوم بهمن انجام دادند. از الان باید به فکر باشیم که آن روز چگونه اعتراض خود را به نمایش بگذاریم.
به نظر من بهتر است که
پراکنده تظاهرات کنیم.
بی خشونت و مسالمت آمیز اعتراض کنیم.
به جای یک مکان میتوانیم بیش از ده مکان را برای اعتراض اعلام نماییم.
تجربه روزهای سیزده آبان، بیست و دوم بهمن را مدنظر داشته باشیم و همین الان مقدمات کار را فراهم آوریم.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۷:۰۷ ق.ظ
به امید پیروزی جنبش سبز.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۷:۰۸ ق.ظ
جانا سخن از زبان ما می گویی
با تو هستیم تا سرای دیگر….
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۷:۰۹ ق.ظ
ما سبز سرفرازیم وماندگار…
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۷:۱۲ ق.ظ
درود بر این دو بزرگوار.
میر عزیز تا آخرش هستیم………….
با مردم سبز ایران به سوی این روز عظیم میریم.
ما پیروزیم………………………….vvvv
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۷:۱۶ ق.ظ
salam
etele resani mohemtarin vazifeye mast chon alan javi be vojod amade ke bazi fekr mikonand jonbeshe sabz faramosh shode dar hali ke in jonbesh alan be pokhtegiye nesbi reside va nesbat be 1sal pish kheili manteghi tar amal mikone bishtare mardom az vaziyate mojood narazi hastand va roshangari va etela resaniye ma hatman mosmere samar khahad bood
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۷:۱۹ ق.ظ
میر حسین عزیز دوستتداریم .یه پیشنهاد کم کم لباسهای سبزمون رو دوباره بپوشیم شال روسری تیشرت ،مانتو و و از خرداد همه سبز پوش بشیم کسی هم نمیتونه بخاطر لباس بهمون گیر بده در روز ۲ خرداد هم هر شهروند یک بادکنک با روبان سبز که توش از گاز پر شده بفرسته هوا تعداد زیاد بادکنک در اسمون با روبان سبز خیلی معنا داره کسی براش خطری هم پیش نمیاد و همه از پنجره اتاقشون میتونن این کاروبکنن در ضمن به پاس تشکر از سید حسن خمینی و بیت امام که همرا جنبش بودن و هستن در روز ۱۴ خرداد سبز ها همراه رهبرانشون در مرقد امام جمع بشن و اتحاد سبزشون رو نشون بدن تا ۲۲ خرداد .یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۷:۳۴ ق.ظ
کوروش هموطن و هم کیش عزیزم!سلام علیکم و رحمه الله
همین که خودتان را به آن راه نزده اید و به سایت کلمه آمده اید تا مطالب مخالفان را بخوانید نشان از حق پذیری شما دارد. مقدمتان گلباران
کوروش عزیز آیا میدانید شجاعت یکی از شروط رهبری است؟ و حتما میدانید شجاعت مقابله با نفس برای شنیدن انتقادات از بزرگترین شجاعت هاست.
چه شده است که هیچ رسانه ی رسمی در حال حاضر جرات انتقاد به رهبر را ندارد؟
چه شده است که محمد نوری زاد به جرم نوشتن چند نامه ی انتقاد آمیز به سالها حبس محکوم شده است؟
همیشه این آیات احتیاط در اطاعت از رهبران فکری را به من گوشزد میکند:
“وقالوا ربنا انا اطعنا ساداتنا و کبرائنا فاضلونا السبیلا * ربنا اتهم ضعفین من العذاب والعنهم لعنا کبیرا(۶۷و۶۸ احزاب)
برای خودم و شما آرزوی عاقبت بخیری میکنم-همیشه از حضور شما خوشحال خواهم شد
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۷:۵۲ ق.ظ
سلام – همه حتماً خواهیم آمد. فقط از سایت کلمه خواهش میکنم با توجه به اینکه تصاویر این دو بزرگوار، رای ملت روحیه زیادی لیجاد میکند، لطفاً از قرار دادن لینک دانلود فیلم کامل با کیفیت بالا دریغ نکنید. یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۸:۰۴ ق.ظ
سلام ودرود خدا بربلاجویان دشت عباس وهویزه ومهران وسوسنگردو…
جناب مهندس موسوی شما واقعاً بعنوان یک رهبر کاریزماتیک تربیت شده اید تفکر شما تحول بدون خونریزی است برادر باید بدانیم هر تحولی که درراستای تعالی مردم باشد نیاز به هزینه کردن دارد .مگر در پیروزی انقلاب خون جوانان ریخته نشد مگر امام شهدا نگفت انقلاب با خون شهدا آبیاری میشود رهبریت این تحول امروز توسط ملت به شما واگزار شده است البته اگر هرتحولی با کمترین هزینه انجامشود عالی است اما برادر!این سخن را از زبان یک سپاهی میشنوید ما آماده هزینه هستیم اگر فرصتی برای تعالی است چرا درراه وطن نباشد ما بسیاری از سپاهیان تحت رهبری خردمندانه شما آماده جهاد هستیم در زمان لازم کدها رااعلام خواهیم کرد وکاخهای دروغ وتخیل را با اندیشه های متعالی جایگزین خواهیم کرد برادر موسوی میدانم شما نیز طالب شهادت درراه ملتی هستید که به شما اعتماد کرده است وبه شما پناه آورده است بنابراین سردمداران ریا وتزویر وزور بدانند موسوی تنها نیست و جاء الحق وزهق الباطل ان الباطل کان ……
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۸:۰۶ ق.ظ
من یک وطن پرستم و به قدمت کشورم افتخار می کنم من و امثال من نمی خواهیم اعتبار کشوره چند هزار ساله به دست … خدشه دار بشه که البته تا الان شده یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۸:۲۴ ق.ظ
در راهپیمایی پر شکوه ۲۲ خرداد شرکت می کنیم و دیگر اجازه به انحراف کشاندن قانون اساس را نمی دهیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۸:۲۷ ق.ظ
با تمام وجودم میر حسین موسوی عزیز را حمایت می کنم و افتخار می کنم در زمان این بزرگ مرد زندگی می کنم. حرفه کوروش با مزه بود زیاد جدی نگیرید .. توبه کنه به راه راست برگرده
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۸:۳۳ ق.ظ
آقای کورش فرمودند:
“خسته نباشید روز کارگر رو ول میکنید میرید دو ماه دیگه رو میچسبید اینطوری وقت این ملت بد بخت رو تلف میکنند بیچاره کارگر که هیچ حقی براش قائل نیستند”
ما برای کارگران هم حقوقی قائل هستیم و خودمان هم معترض به وضع کارگران و کلا اوضاع اقتصادی هستیم و یکی از اهداف مهممان از شرکت در راهپیمایی هم اعتراضات اقتصادی است و بر همین مبنا از کارگران هم انتظار داریم در اعتراضات شرکت کنند .
اما دلیل انتخاب ۲۲ خرداد اینه که این روز میتونه همه ی اقشار معترض جامعه با اهداف اعتراضی مختلف را دور هم جمع کند اما روز کارگر مربوط به کارگران و وضع اقتصادی است که برای همگان بسیار مهم است اما آن جامعیت ۲۲ خرداد را ندارد و در حال حاضر جنبش هم آنقدرتحت فشار است که نمیتواند برای هر هدفی تظاهرات جداگانه راه بیاندازد
با این حال ما مشتاق دیدن کارگران عزیز در ۲۲ خرداد هستیم و مسلما آنها هم برای رسیدن به وضعیت مطلوب و رها شدن از بی تدبیری مدیران اقتصادی کشور که گریبان خانواده ی کارگران وسایر اقشار را گرفته است تلاش کنند
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۸:۳۴ ق.ظ
خطاب به باران
تقریبا هیچ کدام از راهپیمایی های ما مجوز ندا شته و مهندس هم راضی بوده اند و در غیر اینصورت بیان میکردند چون راهپیمایی و تجمع حق مسلم ماست و اگر درخواست مجوزط میشود فقط بخاطر اینست که به طرف مقابل بگوییم ما دوست داریم از بهترین راهها اعتراض کنیم ، و دوست داریم حداکثر همکاری ممکن را با شما بکنیم تا اتفاق بدی رخ ندهد.
بله ما شب ۲۲ خرداد بالای پشت بام ها فریاد الله اکبر سر میدهیم و فردای آن روز هم به تظاهرات میرویم
یا حسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۸:۳۵ ق.ظ
ما هم میامیم! فقط درست اطلاع رسانی بشه! محلش تو همه شهر ها مشخص بشه
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۹:۰۲ ق.ظ
سبزیم تا پیروزی
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۹:۰۶ ق.ظ
لطفاً یک نظر سنجی تو سایتهای سبز بذارید و بپرسین برای ۲۲ خرداد و ۲۵ خرداد آیا در اعتراض مدنی شرکت می کنید یا نه. تا بشه حدث زد چقدر شرکت می کنن.
ترتیبی هم بدهید که هر کس فقط بتونه ۱ بار رأی بده.
به امید پیروزی
همیشه سبز باشید
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۹:۱۰ ق.ظ
سید بزرگوار لحظه ای به اسلام و انقلاب خیانت نخواهیم کرد و این بار را به سر منزل خواهیم رساند…سید عزیز! ما مرگ در خیابان امراه داریم اما ابا نداریم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۹:۱۶ ق.ظ
همه با هم در این در راهپیمایی بزرگ شرکت میکنیم.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۹:۳۴ ق.ظ
موسوی همیشه حامی مردم است و مردم همیشه حامی او
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۹:۳۷ ق.ظ
سلام و درود بر عزیزانی که رفتند ، یارانی که در بندند و همه ما که بیشماریم و درود بر میر حسین سردار آزادی
یاران کم کم به ۲۲ خرداد نزدیک میشیم اول از هر چیز از یاد و خاطره اون روزهای بزرگ و پر افتخار به نیکی یاد کنیم ، از عزیزانی که با ما به
خیابانها آمدند ولی سینه شان جایگاه گلوله داغ سیه دلان شد و گوری سرد و تاریک جایگاه ابدی جسم پاکشان و بهشت جاویدان محمل روح
پاکشان . از دلاورانی که در زندانهای سرد و تاریک زیر تازیانه و شلاق نامردان رقص آزادی و پایمردی کردند یاد میکنیم ،
از همه تهمتها دروغها بی احترامی ها حق کشی ها یاد میکنیم و همه با هم در ۲۲ خرداد برای نمایش واقعی یک حرکت مردمی ، خودجوش ،
بدون بهره از هیچ گونه تبلیغات و رسانه ای ، بدون هیچ گونه وعده ،بدون هیچ حمایتی میائیم تا نشان دهیم نهال دیروز جنبش آزادیخواهی سبزمان درخت تناور صبر و استقامت امروز شده است . ما میائیم و شعار میدهیم که ” ما بیشماریم ، بردار و خواهر شهیدم حق تو پس میگیرم ، بترسید بترسید ما همه با هم هستیم ” تا بترسند و فریادهای ما کابوس شبانه شان گردد .
یاران ما همه با هم هستیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۹:۴۳ ق.ظ
درود بر موسوی وکروبی و مردم شریف و عزتمند ایران سبز
یا حسین میر حسین
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
آذربایجان جانباز- میر حسینن آیریلماز
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۸ ق.ظ
حتی اگر بدانم در راهپیمایی۲۲ خرداد کشته میشوم باز هم شرکت میکنم
جانم فدای جنبش سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱۰:۱۷ ق.ظ
باسلام کارخانه پوشینه بافت قزوین را به فردی به نام …. واگذار که دارای سوابق تحمل کیفر وبا اتهام اخلال ومخل امنیت اقتصادی سالهل در زندان ودر بند ۲۰۹ بده وبالغ بر ۱۵۰ میلیارد بدهی به بانک ها دارد وکارگران کارخانه را به مرگ گرفته که به تب راضی شده اند وهراز چند گاهی با هماهنگی استان قزوین آنها را روانه خیابانها می کند این است دولت مهرورزی که از دانه درشتها اینگونه حمایت می کند
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱۱:۱۱ ق.ظ
درود بر موسوی و کروبی – وعده ما ۲۲ خرداد – یا حسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱۲:۲۷ ب.ظ
..
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید… که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید
از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش…………. زده ام فالی و فریاد رسی می آید
هنوز در این دیار معطر به خون شهدای راه حق و آزادی هستند راست قامتانی که خود را وقف ایران کنند.مصائب و شدائد را به جان خرند و همچون کوه مقابل استبداد و استثمار و استحمار بایستند.
میرحسین موسوی و مهدی کروبی یادآور رشادتهای ستارخان و باقرخانهای این دیارند و فردا از آن سبزاندیشان حق مدار و حق طلب است.
دیدن چهره این دو بزرگوار قوت قلب سبزهای بیشمار است و کابوس دشمنان سیاه اندیش و سیاهکار ملت ایران، آنانکه جامعه را از دریچه جادویی صداوسیمایی دروغگو و متملق مینگرند.همچون کبک سر به زیر برف کرده اند و سرگرم دروغهای خود هستند و واقعیتهای جامعه خود را نمیبینند و فکر میکنند با اقلیتی مزدور و به ضرب اسلحه و پول و تبلیغات میتوانند بر ملتی بزرگ حکومت کنند. فردا که با واقعیتهای جامعه روبرو شوند حسرت و پشیمانی برایشان سودی ندارد.
درود بر میرحسین موسوی
درود بر مهدی کروبی
و درود بر تمامی سبزاندیشان ایران عزیز…
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱۲:۳۶ ب.ظ
الله اکبر های شبانه را به زودی آغاز می کنیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱:۰۵ ب.ظ
درورد بر رهبران جنبش سبز هر زودتر کشور را از سقو ط نجات دهید حالا کار به جایى رسیده که احمدى نزاد به زیمبافوه واوکاندا مى رود واین یک افتخار براى ایران مى شود و باعث عزت ملت ایران مىدانند اخه رابطه با این کشورها کجا به نفع ملت ایران است نه اینکه ما باید یه جیزى به این کشورهاى فقیر هم بدهیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱:۲۲ ب.ظ
شما رو به خدا لینک دانلود بگذارید
۴shared
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱:۳۵ ب.ظ
امتحانهای دانشگاه رو از ۲۲ خرداد تا ۲۵ خرداد به عقب انداختن . خیال میکنن دانشجو سیب زمینیه که توی همین ۴ روز فقط صداش در بیاد . از همین الان برنامه ی دانشگاها رو هم مشخص کنید که کلی کار داریم .
در ضمن الله اکبر ندای شبانگاههای مردم سبز این کشور است . فراموش نشود .
یا حسین میر حسین .
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱:۴۰ ب.ظ
با تمام قوا شرکت می کنیم
تا آخرین قطره خون خود
ما راه ندا را ادامه می دهیم
وعده ما ۲۲ خرداد
اطلاع رسانی کنید
رسانه شمائید .
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱:۴۲ ب.ظ
موسوی عزیز دیگر دفتر خاطراتم را تبدیل به ثبت وقایع تو کرده ام تا سندی باشد برای دختر کوچکم تا اگر اینان تاریخ را تحریف کردند دفتر من او را اگاه سازد.
موسوی عزیز همه همیشه از عشق وعاشقی صحبت می کردند من باخود می گفتم من حتما” چیزی کم دارم که عاشق نمیشوم .ولی به
خدا مبینم عاشقت شده ام
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۲:۰۳ ب.ظ
یا حسین میرحسین . درود بر میرحسین موسوی رییس جمهور منتخب و شیخ شجاع اصلاحات آقای کروبی . حتما شرکت خواهیم کرد .
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۲:۲۴ ب.ظ
با سلام به همه دوستان سبز اندیش
۲۲ خرداد اقای موسوی دستور بده تا سبزش کنیم.
البته نیاز به یه استراتژی قوی داریم و هیچ امیدی به رجال دولتی نداریم امیدمون فقط خداست و بعد مردم.
دکتر مصدق: تا ملتی دانا و رجالی توانا نباشند وضعیت مملکت به همین منوال خواهد بود.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۳:۵۸ ب.ظ
دوباره می سازمت وطن منتظر باش ای وطن دوش تادوش این برادران وخواهران برای آزادیت لبیک گفتم تا شایدروزیخاک جسدم قبری باشد برای مستبدان.آری موسوی آری کروبی همه با هم برای ایران فردا
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۴:۳۶ ب.ظ
ما به خرداد پراز حادثه عادت داریم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۳۲ ب.ظ
درود بر شما و همه ی شهیدان جنبش آزدیخواهی و ضد استبدادی ایران اسلامی
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۴۰ ب.ظ
درود به دو رهبر جنبش سبز
من هم با نظر دوستان عزیز روشنک جان و اقا مانی موافق هستم. به نظر من نیازی به مجوز نیست. اقای موسوی و کروبی دارند میگویند که ما درخواست مجوز کردیم و اگر حاکمیت به این راهپیمایی مسالمت امیز مجوز ندهد، اون دیگر مشکل خودشون است. اقا مانی درست فرمودند. به نظر من مهندس میر حسین موسوی و اقای حجت الاسلام مهدی کروبی، حاکمیت را به گونه ای در منگنه و مرحله ازمایش قرار دادند.
وعده ما ۲۲ خرداد
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۴۸ ب.ظ
با درود به تمامی هموطنان عزیزم
دوستان آیا شما فکر نمی کنید که اگر قرار است تظاهراتی در روز ۲۲ خرداد انجام شود باید به صورت پراکنده و در تمام یا نقاط زیادی از شهر باشد تا حکومت نتواند مانند ۲۲ بهمن آن محل خاص را با انبوه نیروهای سرکوبگر اشغال کند؟ آیا فکر نمی کنید با توجه به شناختی که از این حکومت داریم هر کاری از آنها ساخته است و از روزها قبل آن محل را اشغال و راه های منتهی به آن را نیز سد می کنند؟ اگر تبلیغات ما برای هر آکسیونی گسترده باشد در این صورت جمعیت زیادی مطلع خواهند بود و ما با استراتژی تظاهرات پراکنده می توانیم هم به مقصود خود برسیم هم سرکوبگران را خسته و فرسایش دهیم و از ازدحام تمامی آنها در یک محل جلوگیری کنیم؟
من خیلی دوست دارم بدانم آیا مهندس موسوی و کروبی عزیز در این باره با توجه به تجارب پیشین و آگاهی از شیوه حکومت فکری کرده اند یا خیر؟! امیدوارم به نحوی پاسخ این پرسش برای همگان روشن شود و بی صبرانه می خواهم راهبران جنبش سبز در این مورد نظر خود را ابراز دارند.
ما بیشماریم VVVVVV
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۵:۵۲ ب.ظ
سلام.بر سید.واقایمان.سیدمیر حسین موسوی.رییس جمهور کشورم.سال گذشته.از شهرستان امدم راهبیمایی.دستور بده.باسر میام.تا.باز.هم.بگوییم…….یاحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۱۴ ب.ظ
یا حسین میرحسین
در ۲۲ خرداد ثابت می کنیم که ما بی مشاریم .
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۴۲ ب.ظ
زنده باد مهندس میر حسین موسوی
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۵۳ ب.ظ
mardom montazer yk jaragha hastan faght khaheshan atela rasani omomi shavad
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۶:۵۶ ب.ظ
تنها چیزی که می دانم این است … آنها بسیار خسته شده اند و ما هستیم که ایستاده ایم … در اصفهان سبز هم با شما هم صدا خواهیم شد … ۲۲ خرداد …
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۷:۵۶ ب.ظ
درود بر رهبران مقاوم سبز – با صبر می شود هر اهریمنی را شکست داد حتی اگر شهید شوید نامتان بر اهریمنان پیروز خواهد شد در تاریخ
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۹:۰۲ ب.ظ
بدونیم همه مردم به فیلتر شکن و اینترنت دسترسی ندارند ترا به خدا اطلاع رسانی کنیم وقت زیادی داریم
شعارنویسی خیلی خوبه
پخش پوستر هم خیلی موثره
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۶ ب.ظ
از این که دردهای ملت ما از سوی دو صاحب نظر دلسوخته، سرشناس و مورد اعتماد کشورمان با صدای رسا فریاد میشود، خوشحالم. آرزو میکنم همه این صحبتها به گوش تک تک هم میهنانمان برسد.
باید یادآور شد که علت ناکارآمدی دولت جهل نسبت به علم مدیریت و امور مملکت داری است. جایگاه رئیس دولت در همان شهرداری متناسب با تخصص علمیش بود، اما در پست فعلی تنها ضررهای جبران ناپذیر بر ملت و کشور روا میشود.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۸ ۱۰:۳۰ ب.ظ
زنده باد آزادی و آزادمردان ایران
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۱۲:۳۵ ق.ظ
سبز یزیدی به رهبری موسوی و کروبی دفن شده است
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۴:۴۶ ق.ظ
دوستان با توجه به اینکه حکومت از هم اکنون تهیه برگزاری یک تظاهرات دولتی دیگر همچون ۹ دی و ۲۲ بهمن خواهد بود پیشنهاد میکنم اگر چنین اقدامی صورت گرفت تظاهرات ۲۲ خرداد را با ۲۵ خرداد جابجا کنیم تا هم قدرت نمایی بزرگ سبزها باشد در برابر دولت و هم نشان دهیم که
ما بیشماریم
یادتان باشد که انقلاب بزرگ خمینی کبیر هم از همین خرداد ما شروع شد و ما
به خرداد پر از حادثه عادت داریم
سبز باشید
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۵:۴۲ ق.ظ
با ایراندوست موافقم . تظاهرات پراکنده میتواند کمک کند. اما نمیتوانیم از موسوی وکروبی توقع برنامه ریزی برای ان روزها داشته باشیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۵:۴۶ ق.ظ
کاش ما هم می دانستیم آقای میرحسین به دنبال چیست؟
یعنی در این ۲۰ سالی که ایشان در صحنه سیاست نبود، مملکت گلستان بود و هیچ مشکلی نداشت؟
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۶:۰۷ ق.ظ
به نظر من جمعه ۲۱ خرداد در نماز جمعه هم میتونه روز مناسبی برای تظاهرات باشه حتی میتونه کاملا در سکوت باشه و بدون شعار چون صرفا حضور مردم مهمه و در این روز به استقبال ۲۲ خرداد میریم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۶:۱۲ ق.ظ
سلام و درود بر تمامی یاران و دوست داران پاک این سرزمین سبز
به امید پیروزی
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۶:۲۷ ق.ظ
برادر یا خواهری که با نام ناشناس حرکت سبز را سبز یزیدی مینامی….اولا سایت کلمه فیلتر شده و استفاده از فیلتر شکن از طرف دولت ممنوع اعلام شده….ثانیا از قدیم گفته اند که ندزد و نترس….اگر در رای مردم دزدی صورت نگرفته و به نظر و توهم شما سبز دفن شده اینهمه بگیر و ببند برای چیست. با آرزوی ایرانی آباد و آزاد و بدور ازنفاق
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۶:۳۰ ق.ظ
میر حسین جان
هر که را با خط سبزت سر سودا باشد, پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد
ما همه به صداقت و درستی تو ایمان داریم و این ارزشمند ترین چیزی هست که وجدان هر انسان آزاده ای را به سوی خود میکشاند.
مایه ی افتخار و سربلندی ما هستی در خرداد غوغا خواهیم کرد
با تو هستیم چون تو با حق هستی
یاحسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۷:۱۰ ق.ظ
درود بر همه آرزومندان سعادت و فضیلت
امیدوارم که با ایمان بیشتر و توکل عمیقتر و تلاش افزون تر در راه آگاهی بخشی به ملت کوشا باشیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۷:۱۷ ق.ظ
با درود بر آرزومندان فضیلت و سعادت
امیدوارم که با ایمان بیشتر و توکل عمیقتر و تلاش افزون تر فقط در راه آگاهی جویی و آگاهی دهی بکوشیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۷:۱۹ ق.ظ
درجواب ناشناس:اتفاقا.رییس.جمهور.موسوی.برایاحیای.ادب.وبرابری.واسلام.ناب.محمدی.بدون.تهمت وازادی گفتار درکمال متانت به میدان امدند. و چه زیبا فزمودند..ادب مرد به زدولت اوست…سبز نشانه تولد واغاز بهاروبشت سر گذاشتن سرماویخبندان سخت زمستان است.اری بهار با رنگ دلربایش سبز زیبا ازراه رسید.وبدانیم که اقایمان موسوی خدمتگذاری خدوم است که مردانه برای نوکری مردم سکوت را شکست .اوهم.میتوانست.لب فرو بندد.و ..ولی سکوت نکرد زیرا جدش هم سکوت نکرد واین ارثی است که از جدش سالار شهیدان وخمینی کبیر به او رسیده است.بهمراه علم سبز ایستادگی.یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۹:۰۷ ق.ظ
زنده باد موسوی
زنده باد کروبی
سلام بر سه سید فاطمی……
خمینی و موسوی و خاتمی
ما بیشماریم.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۹:۰۷ ق.ظ
علت ناکارآمدی دولت، جهل نسبت به علم مدیریت و امور مملکت داری است. جایگاه رئیس دولت در همان شهرداری متناسب با تخصص علمیش بود، اما در پست فعلی تنها ضررهای جبران ناپذیر بر ملت و کشور روا میشود.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۱۱:۳۱ ق.ظ
خرداد امسال رو هم مثل خرداد های دیگر سبز می کنیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۳:۳۷ ب.ظ
کوروش می گوید :
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
هر کس از فرمایشات مقام معظم رهبری دامت برکاته تعدی کند علاوه بر اینکه از فرمایشات خدای تبارک و تعالی و رسول الله (ص) و امیر المومنین علی بن ابیطالب علیه السلام و ائمه اطهار سلام الله تعدی کرده است مجرم نیز می باشد ؛ آقای موسوی و کروبی هر چند کلمه آقا دیگر شایسته شما نیست ولی بدانید هیزم بیار آتش دشمنان قسم خورده انقلاب خمینی (ره) شده اید تا به کی ؟ در عجبم چرا تا به حال با شما ها برخوردی در شان شما نشده است ؟ آیا این آزادی مملکت ایران را به شما نمی رساند؟……
بر سر چه به جنگ با آب و خاک خودتان با دشمنانتان هم میدان شده اید؟…. بر سر همان آب بینی بز !!! برسر قدرت !! بر سر مال دنیا !!!؟؟
اگر که نه و می گویید برای ملت ایران… آیا فریاد مرگ بر منافق ملت ایران را در روزهای به یاد ماندنی ۹ دی و … نشنیدید ؟؟!!!
آقای کروبی زجر دیده زندانهای رژیم شاه ، یادتان رفته است که بهترین دعا ها آخر عاقبت به خیریست؟؟ عابد پرهیزکار ، هفتاد سال عبادتت ، رنجهایی که برای اسلام کشیدی ، کو؟؟!!
آقای موسوی با تجربه ،یار و غم خوار امام در روزهای سختی وبلا و جنگ آن وقت می پرسید امام زمان عجل الله چرا ظهور نمی فرمایند؟؟ وای از حوادث آخر الزمان !!! آیا در چهره مظلوم سید خراسانی حفظ الله غم و اندوه فراوانش را ندیدید که خوار چشمش شده اید یاران داخلی دیرین !!!؟ و صدای قلب نازنینش را نشنیدید که آرام می گفت :
من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد وای بر شما که از مظلومیت و دل رحمی آقا سوء استفاده ها کردید! !
در آخر کلام خداوند بهترین حکم کنندگان است.
و اما بعد
چرا اگر کسی از از فرمایشات مقام معظم رهبری دامت برکاته تعدی کند از فرمایشات خدا و رسول تعدی کرده است و مجرم است؟
شاید بخواهی به آیه اطیعواالله اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم اشاره کنی که لازم است توضیحاتی را بدهم:
در قرآن آمده است که و من اطاع الله فقد اطاع الرسول و در جای دیگر می فرماید که ومن اطاع الرسول فقد اطاع الله و می دانید که اطاعت یعنی فرمانبردی محض و بدون چون و چرا.
ما در قرآن البته هم کلمه اطاعت را داریم و هم کلمه تبعیت که مثلا موسی خواست که از خضر تبعیت کند ولی به دلیل اینکه از کارهای خضر سر در نمی آورد و نمی توانست چون و چرا نکند راهش را جدا کرد.
بنابراین فقط ما در برابر کسی چون و چرا نمی کنیم و اطاعت محض می کنیم که از جنس خدا باشد و به نظر من اولی الامر کسی نیست جز اینکه از جنس پیامبر باشد به اعتقاد ما شیعیان معصوم باشد و در حال حاضر هم امام زمان عجل الله تعالی فرجه اولی الامر هستند و ما نمی توانیم امام خمینی با آقای خامنه ای را اولی الامر بدانیم که در این صورت اهل سنت هم مفتی های خود یا حاکمان خود را اولی الامر خواهند دانست.
بنابراین ما تاجایی از آقای خامنه ای تبعیت , و نه اطاعت , می کنیم که ایشان را درک کنیم و ایشان اگر مردم را با خود بتوانند همراه کنند و در خصوص تصمیماتشان به مردم آگاهی دهند و علت تصمیماتشان را روشن و واضح برای مردم بگویند که ایشان قانع شوند آنگاه است که تعدی کردن از فرمایشات ایشان جرم است.
مثلا مگر می شود که قول خودی و غیر خودی که از ایشان صادر شد را عقلا پذیرفت؟
مگر می شود حمایت از احمدی نژاد را که این همه رفتارش و گفتارش با ایشان در تضاد است , از ایشان پذیرفت؟
مگر می شود سکوت در برابر ضرب و شتم مردم را ایشان پذیرفت؟
مگر می شود عجله ایشان در تأیید انتخابات را از ایشان پذیرفت؟
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۳:۳۸ ب.ظ
چرا نمی تونید رای مردم رو ببینید . اشتباه کردیم به احمدی نزاد رای دادیم باید از شما اجازه می گرفتیم . دوست داشتیم . حالا اگه مخالفشید سنگ جلو پاش نندازید که وضع کشور بدتر بشه راه حل جلوش بذارید . اینطور نشه که از شما سواستفاده کنن .
به امید عزت ایران و ایرانی و به امید آشتی دوباره آقایان با آقا .
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۰۹ ۶:۴۲ ب.ظ
همه با هم برای گرفتن حقمان در ۲۲ خرداد درود بر رئیس جمهور عزیز مهندس موسوی و شیخ اصلاحات
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۰ ۸:۳۳ ق.ظ
من با عملکرد آقای احمدی نژاد مشکل دارم هر چند که به وی رای دادم.
اما سوالم از آقای میر حسین موسوی (حداقل عوامل سایت) اینه که تاکید میر حسین بر قانون اساسی برای چیست؟
اگر ایشان قانون اساسی را قبول دارد و در پیام روز کارگر و معلم هم گفته نمی داند که ولایت فقیه یکی از اصول قانون اساسیست؟
ایشان ولایت فقیه را قبول ندارد به حداقل چند دلیل زیر:
۱ – رهبری گفتند من در انتخابات تردید ندارم و ایشان دارند
۲ – رهبری گفتند برای بازشماری بیایید و ایشان نیامدند
۳ – رهبری گفتند از تجمع بدون مجوز بپرهیزید و ایشان می گویند مسالمت آمیز است
۴ – در سایت کلمه از هر شخصیتی سخن بعمل می آید بجز رهبری که من حتی یک خبر از ایشان ندیدم با وجود این همه سخنرانی که برای انتخابات کرده اند
۵ – رهبری به دنبال رفع مشکل مردم با همت و کار مضاعفند ولی شما به دنبال تدارک تظاهرات خرداد (گیرم تظاهرات آخرش که چی؟ آیا رهبر حکم رئیس جمهور رو تنفیذ نکرده؟)
و هزار دلیل دیگر……
آققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققای میر حسین!!!!!
شما گفتید اوج اعتراض مردم ۲۵ خرداد بود آیا ۹ دی هم ساختگی بود؟ خدا وکیلی ۲۵ خرداد جمعیت بیشتر بود یا ۹ دی؟
درسته تو تهران به شما بیشتر رای دادند و جمعیت زیادی هم آمده بود ولی شما با استدلال هواداران تراکتورسازی تبریز صحبت نکنید که چون در تهران هوادار زیاد می بینید فکر کنید همه شهرها اینطوریه (هر چند همه اینها را می دانید!)
شما را بخدا به یاد آخرین جمله وصیت امام باشید که فرمود ملاک هر کس حال فعلی اوست و کسانی را که امام از آنها تجلیل نموده مثل شما در همان زمان بوده و الان هم رهبر باید از شما تجلیل کند نه یک عده اراذل و اوباش و اوباما و ریگی و منافقین و لائیک دوستان ایرانی!
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۰ ۱۰:۴۹ ق.ظ
با سلام به ملت سبز ایران
کامنتها رو خوندم.نظرها مختلف بود اما نظر آقا حامد خیلی جالب بود.ما از این نظرات و سوالات استقبال می کنیم.اینجا جای مجادله نیست.من به آقا حامد پیشنهاد میکنم قانون اساسی را مجددا مطالعه کنند.جواب تمام ۵ پرسش شما در قانون اساسی موجود. اصول ۳ بندهای ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۹ و اصل ۵ و ۶ و ۸ و ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ و ۳۲ و ۳۴ و ۳۵ و ۳۶ و ۳۷ و ۳۸ و ۳۹ و ۵۶ و ۱۰۷ و ۱۰۹ و ۱۱۰ و ۱۱۱ و ……….اگه یه نظر کوچیک به این اصول بندازید میفهمید که آقای میرحسین چی میگن. میفهمین که چرا دیگه سکوت جایز نیست. بعد از خوندن این اصول می فهمین که سکوت یعنی خیانت به اصل نظام.سکوت یعنی خیانت به خون شهیدان انقلاب و جنگ که برای پاسداری از همین اصول شهید شدن. همیشه سکوت به مصلحت نیست جایی عین خیانت است. امام حسن (ع) سکوت کرد اما امام حسین(ع) نه.
بدون تعصب به این اصول که گفتم نگاه کنید ( اصول مربوط به ریاست جمهور و قسم ایشان و وظایفشون رو ننوشتم) اون وقت تصمیم درست رو میفهمین چیه.
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۱ ۱۲:۲۷ ق.ظ
کلمه: با سپاس از نظر و ابراز نگرانی شما مخاطب محترم ، اتفاقی نیفتاده است کلمه فقط تسلیم خواسته مردم و تقدیر الهی است. نظرات اکثریت کاربران نیز نه علیه کسی یا چیزی که از روی دلسوزی برای وطن و دین است ضمن اینکه نظر هر انسانی جدای از اینکه ما با آن موافق باشیم یا نه طبق رای قرآنی مسموع است.
کندتر منتشر کردن نظرات بنا بر تصمیم جدید است که در طول روز در زمان های مشخص نظرات منتشر شود چرا که برای برخی مخاطبان این شایبه به وجود آمده بود که نظراتشان دیر منتشر می شودو یا اصلا نمی شود. بنا بر همین ملاحظه و البته به صورت آزمایشی فعلا در مقاطع خاصی از روز نظرات منتشر می شود.
در مورد نظرات کوتاهی همچون “یا حسین میرحسین” و … که به نوعی ابراز محبت است ضمن آنکه کلمه اخلاقا موظف به انتشار آنهاست اما چنانکه پیش از این نیز اشاره شد ترجیح کلمه ارسال کامنت هایی از جنس تحلیل و نظر و پیشنهاد و نقد است تا تعریف و تمجید کوتاه. توجه مخاطبان گرامی به این ترجیح می تواند نطرات کاربران محترم را از غنای بالاتری برخوردار کند به طوری که مخاطبان حتی با اشتراک گذاشتن نظراتشان در ذیل اخبار به گسترش آگاهی ها یاری رسانند.
————————
کلمه تقدیر الهی است . تو را خدا خودتان را مسخره نکنید اگر این حرکت شما تقدیر الهی باشد در انصورت باید نعوذبالله در وجود خداوند نیز شک کرد چون شماها مگر اسلام و اسلامیتی می شناسید که کشتار و قتل و غارت و آتش زدن را تقدیر الهی می دانید .
شما می خواهید کارهای غلط خودتان را به خداوند نسبت دهید و آنرا تقدیر الهی بنامید ، پس بدانید پس تقدیر الهی است که جنبش سبز ریشه کن شود و اینکار را مردم شریف ایران خواهند کرد و خوب هم خواهند کرد .
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۱ ۴:۴۱ ق.ظ
چرا ۲۲ خرداد
۲۵ خرداد روز سبز است. ۲۵ خرداد روز ندا و ترانه و سهراب و … است
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۱ ۵:۲۹ ق.ظ
میر حسین عزیز
تا موقعی که مردم در خیابانها حضور پیدا نکنند بیانیه ها به دردی نمی خورد
این جنبش به رهبری نیاز دارد که مردم را به خیابانها فراخواند
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۱ ۶:۲۱ ق.ظ
خدایا خودت ببین سرزمین پارس به چه روری افتاده ببین … ببین ببین
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۱ ۷:۵۵ ب.ظ
دلتان را به چی خوش کردید به یک عروسک خیمه شب بازی که دائما سر در گم است
به کسی که ۸ ماه خون به دل رهبر کرد
ما ۸سال در دفاع مقدس پیروز شدیم و صدام با خفت از صحنه روزگار ترد شد
ما ۸ماه با دشمنان داخلی نظان مبارزه کردیم تا در عاشورا امام حسین رسواشان کرد
ما۸ روز دیگر داریم که منتظر آنیم تا شماها را از صحنه روزگار حذف کنیم
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۲ ۴:۲۷ ق.ظ
من هم با نظر ناشناس موافقم
با بیانیه دادن دیگه جنبش سبز نمی تونه زنده بماند
باید مردم فقط بریزند توی خیابانها
وگرنه به نظر من هم ۲۲ خرداد اتفاق خاصی نمی افتد
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۲ ۶:۳۳ ق.ظ
آقای موسوی عزیز چرا فکر میکنید مردم باید هزینه سنگین پرداخت کنند
آقای موسوی عزیز من نمیگویم وضعیت ایده آل است همچنان که در زمان آقای خاتمی وضعیت ایده آل نبود
من میدانم شما فرد مخلصی هستید وجنس شما با جنس امثال …و…. متفاوت است اما ازشما میخواهم به سوال من بنده گنهکار خدا جواب دهید(با فرض بر اینکه تقلب بزرگی رخ داده باشد) آیا شما از امیرالمونین مصلحترید آیا غاصبان امروز ازغاصبان زمان امیرالمومنین(غصب خلافت مسلم امیرالمومنین) غاصبترند آیا ظالمان امروز از ظالمان آنروز(قاتلان همسر شیر خدا)ظالمترند آقای موسوی عزیز به امیرالمومنین اقتدا کنید آن عزیز چه کرد ازلندن نشینهای بی درد بد ایمان(با توجه به ااظهاراتشان در مورد امام زمان)دوری کنید این حرکت نه چندان تندمان به سمت پیشرفت را کند نکنید
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۵ ۸:۴۴ ب.ظ
لینک داونلود فیلم را بگذارید
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۶ ۵:۴۰ ق.ظ
واقعا چرا گذاشتید به اینجا برسد که این همه هزینه به گردن ملت گذاشته شود ایا کسی جوابگوی من هست
0
0
۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۱۰:۴۸ ب.ظ