سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » با یک راهپیمایی سکوت مخالفت می کنند و از عده ای اندک برای هتک و تخریب حمایت...
» مشروح دیدار مهدی کروبی و میرحسین موسوی

با یک راهپیمایی سکوت مخالفت می کنند و از عده ای اندک برای هتک و تخریب حمایت

چکیده :آقایان کروبی و موسوی مراتب تاسف و نگرانی خود را از تضعیف نهاد قانونگذاری که با هجمه و قشون کشی به مجلس به بهانه تصویب مصوبه ای در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد شد، اظهار کردند. آنان همچنین تاکید کردند که مطابق قانون اساسی اعمال قوه مقننه از طریق مجلس شورای اسلامی است و این مجلس در عموم مسایل در حدود مقرر قانون اساسی می‌تواند به وضع قانون مبادرت کند اما عده ای حتی جایگاه این مجلس که شرائط انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان در آن رعایت نگردیده را بر نمی تابند. در این دیدار طرفین به عدم اجابت به خواست قانونی و مشروع مردم در برگزاری راهپیمایی سکوت اشاره و تصریح کردند که در مقابل عده ای سازمان یافته و در کمال امنیت به هر کس و هر کجا که می خواهند حمله می کنند، لازم است همگان در مقابل این گونه رفتارها که جایگاه نهاد قانونگذاری و اختیار نمایندگان را سلب می کند، موضع بگیرند و به قانون گریزان اجازه ندهند با چنین شیوه هایی مقاصد نامشروع خود را پیش...


امروز چهارشنبه آقای کروبی به دیدار مهندس موسوی رفت.  به گزارش سحام نیوز و کلمه این دیدار که در دفتر مهندس موسوی انجام شد، حوادث چند روز گذشته از جمله سفر آقای کروبی به قم و اهانت به ساحت مرجعیت و بیت امام مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ابتدا این دیدار آقای کروبی دلایل سفر به قم و حوادث پیرامون آن را بازگو کردند که مورد تاسف و تاثر آقای مهندس موسوی شد. در این دیدار دو ساعته طرفین بر موارد زیر تاکید کردند:

  1. تاکید بر حرمت مرجعیت و جایگاه رفیع آن درجهان تشیع: در این دیدار آقایان کروبی و موسوی بر تاریخ تشیع پس از دوران غیبت صغری و تثبیت نهاد علمای دینی اشاره کردند و مرجعیت شیعه را از مهم ترین ارکان جامعه دانستند که شیعیان قرن ها این جایگاه را محترم شمرده و جسارت به ساحت مرجعیت را به هیچ شخص و یا جریانی اجازه نداده و نخواهد داد. آنان تاکید کردند هیچ دولت و صاحب قدرتی نمی‌تواند با توسل به عده ای قانون گریز ارج و قرب این متولیان شریعت را از دل مومنان بزداید فلذا اهانت و جسارت سازماندهی شده کم نظیر، تحت حمایت بخشی از حاکمیت در ورود غیر قانونی به بیت آیت اله العظمی صانعی و تخریب اموال دفتر ایشان و نیز بیت مرحوم آیت اله العظمی منتظری را محکوم کردند. همچنین اهانت های متعدد برخی از روزنامه های وابسته به قدرت به مراجع بزرگ شیعه و تلاش در جهت تخریب و تضعیف جایگاه مرجعیت را زمینه ساز این حوادث خواندند و با اظهار تاسف از اینکه بعد از حمله وحشیانه به بیوت مراجع و اهانت به نوه دانشمند امام، مقامات قضایی به جای پیگیری قضایی متجاوزان اقدام به پلمپ دفتر مرحوم آیت اله منتظری کردند را  نشان از هماهنگی بین پیاده نظام و برخی از مقامات در جسارت به ساحت مرجعیت دانستند.
  2. تضعیف جایگاه مجلس  موجب نگرانی و تاسف است. آقایان کروبی و موسوی مراتب تاسف و نگرانی خود را از  تضعیف  نهاد قانونگذاری که با هجمه و قشون کشی به مجلس به بهانه تصویب مصوبه ای در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد شد، اظهار کردند. آنان همچنین تاکید کردند که مطابق قانون اساسی اعمال قوه مقننه از طریق مجلس شورای اسلامی است و این مجلس در عموم مسایل در حدود مقرر قانون اساسی می‌تواند به وضع قانون مبادرت کند اما عده ای حتی جایگاه این مجلس که شرائط انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان در آن رعایت نگردیده را بر نمی تابند.  در این دیدار طرفین به عدم اجابت به خواست قانونی و مشروع مردم در برگزاری راهپیمایی سکوت اشاره و تصریح کردند که در مقابل عده ای سازمان یافته و در کمال امنیت به هر کس و هر کجا که می خواهند حمله می کنند، لازم است همگان در مقابل این گونه رفتارها که جایگاه نهاد قانونگذاری و اختیار نمایندگان را سلب می کند، موضع بگیرند و به قانون گریزان اجازه ندهند با چنین شیوه هایی مقاصد نامشروع خود را پیش ببرند. آنان همچنین تاکید کردند که اگر توسل به قانون گریزان و متجاوزان به یک قاعده نامبارک تبدیل گردد، دیگر حرمتی برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی باقی نخواهد ماند و این امر گزینش بردار نخواهد بود. امروز نه تنها مردم و معترضین به تقلب  بلکه بیت امام، مراجع گرانقدر شیعه و حتی مجلس شورای اسلامی هم از اینگونه رفتارهای مذبوحانه در امان نیستند.
  3. اظهارات نسنجیده مقامات اجرایی کشور و هزینه های آن بر منافع ملی: سخنان و اظهارات نسنجیده مقامات اجرایی کشور موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طرفین این اظهارات را نه تنها با فرهنگ غنی و کهن ایران اسلامی در تعارض خواندند بلکه آن را زمینه ساز ورود آسیب های مادی و معنوی به کشور در عرصه های بین المللی و به مخاطره افتادن منافع ملی تلقی کردند.  آقایان موسوی و کروبی ضمن تاکید بر مشکلات اظهار امیدواری کردند که در شرائط خاص فعلی مسئولین با استفاده از نیروهای توانمند حوزه های مختلف به جای ایجاد تشنج در جهت حل مسائل مهم اقتصادی، اجتماعی  و بین المللی کشور اقدام کنند.
  4. محکومیت بازداشت های اخیر: در این دیدار روند امنیتی موجود و بازداشت های اخیر بویژه بازداشت تعدادی از دانشجویان نخبه و قابل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرفین به وضعیت نابسامان بازداشتگاه ها و زندان های کشور که شرائط سختی را بر زندانیان سیاسی کشور تحمیل می کند، اشاره کردند و این روند را مغایر قوانین و مقررات کشور دانستند. موسوی و کروبی همچنین از  مقامات قضایی خواستند که مطابق وظائف ذاتی آن قوه که باید پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت باشد و در جهت احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادیهای مشروع قدم بردارد، عمل کند و با تظلم خواهی از زندانیان سیاسی، زمینه آزادی بی قید و شرط آنان را فراهم کند.

۵: تلاش در جهت آگاهی نسبت به حقوق و آزادی های بنیادین بویژه اصناف و گروههای مختلف: در پایان این دیدار طرفین مجددا بر مطالبات به حق جنبش سبز و نقش آگاهی و دانش جامعه نسبت به حقوق مسلم و آزادی های  بنیادین و اساسی تمامی اقشار جامعه اشاره کردند و از تمامی گروه ها بویژه اصناف خواستند در ارتقای  آگاهی لایه های مختلف جامعه نسبت به مطالبات به حق و مشروع خود تلاش نمایند.

۸۴ دیدگاه

  • At 2010.06.24 11:48, ناشناس said:

    یا حسین میرحسین

    []
    • At 2010.06.24 11:49, تیموری said:

      راست میگه
      منم گشتم نبود
      کار به حذف حرفای سید رسیده ؟

      []
      • At 2010.06.24 12:29, ناشناس said:

        احسنت و صدها درود بر این دو مرد بزرگوار که معنی انقلاب اسلامی و نیازها و خواسته های مردم در آن را بهتر درست و بیشتر از هرکس دیگری می فهمند به امید سربلندی و طول عمر شیخ مخلص اصلاحات و آقای مهندس میر حسین موسوی

        []
        • At 2010.06.24 12:29, اسلام رحمانی said:

          آقای سجاد عزیز
          میشه بگی که چه زمانی و در کجا یا در چه نامه‌ای آقای مشایی معذرت خواهی کردن؟؟؟ آیا آقای احمدی نژاد با گفتن جمله عزت مستدام و نوشتن نامه ۲ خطی به رهبری حرمت رهبری را حفظ کردند؟؟؟؟ آیا در طول تاریخ انقلاب کسی بوده که نامه ۲ خطی به ولی فقیه بنویسد؟؟؟؟
          در مورد معاون اولی آقای مشایی، نامه رهبری به این نکته تاکید داشت، پستی به آقای مشایی داده نشود. این بی احترامیه آقای احمدی نژاد به رهبری با دادن چندین سمت به آقای مشایی، در کجای خط قرمز شما قرار میگیرد؟؟؟
          نمیگویم از خوب بیدار شوید. میگویم خود را به خواب نزنید.
          لطفا تریپ خط قرمز بر ندارید. اینها همه بازیهای سیاسی است.
          به قول آقای محتشمی پور: این گروه تمامیت خواه به رهبری هم هیچ اعتقادی ندارند و به محض رسیدن به اهداف خود ریشه رهبری را هم میزنند.

          []
          • At 2010.06.24 12:30, علی said:

            دوستان من یک سوال جدی دارم ! ما سبزها که تکلیفمون روشنه و محارب بی دین وطن فروشیم . اما تعجب میکنم که برخی دوستان ولایت مدار در این سایت کامنت میذارن ! مگه استفاده از فیلتر شکن جرم نیست و شما مسلمون نیستید ؟ ما که هیچی نیستیم ولی شما که دیندار هستید اینجا چه … میکنید . فتوا دارید برای استفاده فیلترشکن ؟ جایز است ؟ بلامانع است ؟

            []
            • At 2010.06.24 12:37, ناشناس said:

              آگاهی در مردم افزایش پیدا کرده است.
              ما پیروزیم. شاید مدت زیادی طول بکشد اما ما پیروزیم
              ما اگر ۱۰۰۰ اشتباه کنیم باز هم هستیم. اما اگر انها ۱ اشتباه کنند دیگر نیستند.

              []
              • At 2010.06.24 13:44, میم. تهران said:

                دیدارهای این دوعزیز ، میر حسین بزرگوار و کروبی دلاور همیشه برای ما مایه ی امیدواری ، و دلگرمی است خداوند شما عزیزان را برای ما حفظ کنه و نگه دارد…آمین
                با نظر سارا موافقم سایت خودنویس مشکوک به نظر می رسه…. البته انتقاد از رهبران سبز اصلن چیز بدی نیست و خیلی هم لازم و ضروری است اما انتقاد باید ملایم سازنده و دوستانه مطرح بشه …..در مقاله های منتشر شده در این سایت که اکثرن بر علیه رهبران سبز هست کار از انتقاد گذشته و کاملن به دنبال تخریت این چهره ها و دلسرد کردن جنبش از رهبران سبز و ایجاد تفرقه است

                []
                • At 2010.06.24 14:22, ابوالفضل said:

                  درود بر میر حسین و سلام بر شیخ شجاع

                  امیدوارم کاخ ظلم و جور اموی و این قایق به گل نشسته زودتر نابود شود تا دست در دست هم بسازیم ایرانی اباد و ازاد.

                  یا حسین …………..

                  []
                  • At 2010.06.24 14:42, sabz said:

                    vvvvvvvvvvvvvvvvvvvموسوی زنده باد کروبی پاینده باد.vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

                    []
                    • At 2010.06.24 14:55, محمد said:

                      فقط میتونم بگم جنبش سبز دفن شده!!!!!!!!!

                      []
                      • At 2010.06.24 15:10, احمد said:

                        در مورد خط قرمز حقیقت رو نگفتی. خط قرمز شما منافع سپاه است و مطمئنم اگه رهبری هم بر خلاف این منافع عمل کنه با این مخاافت ها رو به رو می شود. همه چیز در راستای تامین منافع سپاه.

                        []
                        • At 2010.06.24 16:37, متین سبز said:

                          سجاد عزیز اگه خط قرمزتون رهبری و افرادی چون شما , ایشان را در افکارتان معصوم دانسته و باعث میشوید رهبر فرزانه خود را امیر المومنین زمانه خطاب کند دیگر چرا مجلس خبرگان راه میندازید تا بر کارشان نظارت کنند لابد فراموش کرده اید معصوم گناه نمی کند اقا سجاد تازه چه مجلس خبرگانی که مدیر و مسئول ان به گفته شما عزیزان دزد است البته تازه که مد کردید میگویید فرزندان ایشان را گفته ایم البته کسی که حامی دزد است خودش هم ….بماند خوب چنین فردی چگونه میتواند ناظر باشد مگر اینکه تمام مدیران و سردمداران حکومتی دچار مشکل باشند.

                          []
                          • At 2010.06.24 16:50, یاسمن said:

                            با علی موافقم. همچین مجلس فرمایشی تعطیل بشه سنگین تره.

                            []
                            • At 2010.06.24 17:00, yaser said:

                              جناب محمد اون چیزی که دفن شد ه عدالت علویست! که به یاری امام حسین مملکت و ایرانمون رو پس میگیریم اون موقع مشخص میشه چی دفن شده.

                              []
                              • At 2010.06.24 17:02, یاسر said:

                                اون چیزی که دفن شده عدالته که به یاری امام حسین وقتی مملکتمونو پس گرفتیم میفهمی چی دفن میشه.

                                []
                                • At 2010.06.24 19:07, اعتصاب سبز said:

                                  صحبت از اصناف یعنی اعتصاب ها ! اینطوری فکر می کنم!

                                  []
                                  • At 2010.06.24 20:33, اسلام رحمانی said:

                                    آقای سجاد که ادعا میکنید کسی از آقایان کروبی و موسوی انتقاد نمیکند
                                    ای کاش در تاریخ ۲۰ خرداد و بعد از بیانیه لغو راهپیمایی هم به سایت کلمه رجوع میکردید و نظرات خوانندگان را می خواندید. خیلی از خوانندگان به آقایان کروبی و موسوی بخاطر بیانیه انتفاد کردند. (که من هم یکی از انها بودم اما در ۲۲ خرداد متوجه درایت آقایان کروبی و موسوی شدم و نظرم تغییر کرد)
                                    ما همه را نقد میکنیم. حتی آقایان کروبی و موسوی و خاتمی را. چون اولا خداوند به ما قدرت عقل و تحلیل داده و ثانیا آقایان کروبی و موسوی و خاتمی خواهان نقذ از طرف ما هستند.

                                    []
                                    • At 2010.06.24 20:34, حماسه سازان said:

                                      دردود بر شما

                                      []
                                      • At 2010.06.24 20:56, امین said:

                                        میرحسین عزیز تو را به خدا تو هر مناسبتی تقاضای راه پیمایی بده چون این خالی بنده اگه تو خارج ازش بپرسن چرا مجوز ندادی میگه کسی درخواست نکرد وگرنه من می دادم.

                                        []
                                        • At 2010.06.24 21:29, آقا رضوی said:

                                          چی میگی اون که ۱ ماهی تو صفحه ی اصلیه …!!!
                                          کار به حذف دودسته اندازان رسیده نه سخنان سید…

                                          []
                                          • At 2010.06.24 21:52, ناشناس said:

                                            ey kash ey kash ey kash ey kash
                                            edalati edalati edalati
                                            dar kar dar kar dar kar
                                            mibooood

                                            []
                                            • At 2010.06.24 21:53, ناشناس said:

                                              آقای موسوی،خیلیا دارن واسه ۱۸تیر خودشونو آماده می کنن.لطفا یه بیانیه درباره این روز صادر کنید.تکلیف چیه بریم یا مثل ۲۲خرداد تو خونه بمونیم و اشک بریزیم؟!اگرچه اون روز هم خیلیا رفتن!من خیلی کوچیک تر از اونی هستم که بخوام به شما پیشنهادی بدم،اما به عنوان یکی از یارای کوچیک جنبش سبز به نظرم بهتره این بار دیگه مردم رو به نرفتن تشویق نکنید.پتانسیل و انرژی جنبش بعد ۱سال هنوز خیلی زیاده و به نظر من بهتره فعلا مثه سابق تو اینجور راهپیمایی ها باشیم (در عین حال اطلاع رسانی هم داشته باشیم).اگه این انرژی آزاد نشه شاید خطرناک باشه!!!

                                              []
                                              • At 2010.06.24 22:08, سبز said:

                                                درودبر رهبران سبز اندیش

                                                []
                                                • At 2010.06.24 22:48, من ایرانیم و سبزم said:

                                                  وجدانا خودت حرف خودت را قبول داری وباور میکنی؟.به همین خیال باش و خوش باش.امروز میلیونها ایرانی در داخل و خارج کشور جنبش عظیم سبز را تشکیل می دهند .

                                                  []
                                                  • At 2010.06.25 00:06, سبز حسینی said:

                                                    حقیقتا که میرحسین عزیز و کروبی نازنین به نکته درستی اشاره کردند.حتی خود یکی از اصولگرایان مجلس فرمایشی هم شنیدم که این رو گفت.چگونه است که به میلیونها انسان سبز اندیش که خواستار برگذاری راهپیمایی سکوت میشوند با بهانه های بنی اسرائیلی مجوز نمیدهند از ترسشان ولی به کسانی که اتوبوسها و ساندیسها و بلندگوها و .. از قبل آماده شده ظرف چند ساعت!! مجوز میدهند؟؟؟
                                                    جنس رهاپیماییهای حکومتی همینگونه است از جنس ۹ دی و …از جنس اتوبوس و ساندیس و اجبار و تبلیغات تلویزیونی و…

                                                    ولی راهپیمایی خودجوش و میلیونی همچون ۲۵ خرداد و راهپیمایی میدان امام و .. است که خودجوش و در زیر بارش باتوم ها و گازهای اشک آور و بعضا گلوله و شهادت است که جنبش سبز آنها را تاریخی آفریدند.و این هراس از دادن مجوز را بجان متقلبان انداختند.
                                                    اندکی صبر سحر نزدیک است…
                                                    یاحسین… میرحسین

                                                    []
                                                    • At 2010.06.25 01:13, میثم said:

                                                      جانم فدای جنبش

                                                      []
                                                      • At 2010.06.25 02:52, مهدی said:

                                                        درود بر موسوی و کروبی که ایستادگی را معنای تازه ای بخشیدند. ننگ بر کسانی که سازشکاریشان ملت را دچار این مصایب و بلای عظیم کرد.

                                                        []
                                                        • At 2010.06.25 09:34, دانشجو said:

                                                          خیلی مسخره است
                                                          لطفا شما دیگه از قانونی که قبولش ندارید دفاع نکنید

                                                          []
                                                          • At 2010.06.25 10:32, محمدی said:

                                                            آن چیزی که دفن شده و میشود اسلام قلابی و صفویه و خرافات است

                                                            []
                                                            • At 2010.06.25 14:29, ناشناس said:

                                                              اندکی صبر سحر نزدیک است

                                                              []
                                                              • At 2010.06.25 14:57, Arash said:

                                                                Ramze pirooziye jonbeshe sabz: agahi va ettehad. nabood va zalil bad monafeghane Sandis khor

                                                                []
                                                                • At 2010.06.25 15:08, ناشناس said:

                                                                  مسئله اینه که شما خط قرمز رو گم کردین!!!! اگر قرار بود حرف رهبر حکومت اسلامی خط قرمز باشه علی (ع) با یک یهودی مقابل قاضی نمی نشست که قاضی حکم بده !!!! این دیدگاه دیدگاه اهل تسنن هست که اطاعت از یک انسان معمولی رو همسنگ اطاعت از خدا قرار دادن

                                                                  []
                                                                  • At 2010.06.25 15:19, اکبر said:

                                                                    نه جناب. از مناطق آزاد تجاری احتمالاً میشه بدون فیلتر به وب سایت دسترسی پیدا کرد/

                                                                    []
                                                                    • At 2010.06.25 15:29, دولت اسلامی said:

                                                                      این دو نفر هی با هم جلسه بگذارند و مشورت کنند ، آخرش چه ؟چه کاری از دستشان بر می آید ؟

                                                                      []
                                                                      • At 2010.06.25 17:32, جوانان سبز ایران said:

                                                                        این آقایان با راهپیمایی مخالف نیستند بلکه با حضور مردم در صحنه مخالف هستند, جیزی که امام تاکید داشتند, چرا که با حضور مردم در صحنه و دخالت در امور کشورشان دیگر آقایان نمیتوانند در هر سمت و رتبه خود را آقای مردم بدانند و خودسرانه بگیر و ببند بکنند و به کسی هم جوابگو نباشند.
                                                                        ترغیب مردم به حضور در صحنه و مشارکت در اداره کشورشان اصل اولیه و بنیادین جنبش سبز است و لزا با توجه به تامین امنیت مردم میبایستی از آن پیروی و اجرا کرد.
                                                                        لزا در کنار راهکارهای پیشنهادی جوانان سبز ایران همانند ترغیب مردم به عضویت رسمی در احزاب با شعار ۷۰ میلیون عضو رسمی, راهکار دیگری نیز جهت شرکت مردم در صحنه عنوان کرده ایم و آن شرکت در وسیع مردم در نماز جمعه سراسر کشور و تحصن نشسته سکوت در نماز جمعه بود و هست .
                                                                        لزا از دوستان سبز تقاضا داریم به این مهم ارج نهند و در باره آن نظر خود را اضهار دارند چرا که مزیت شرکت در نماز جمعه این است که مردم در سراسر کشور و خود جوش میتوانند در آن شرکت و عمل کنند و دیگر اینکه ماه مبارک رمضان نیز بسیار وقت مناسبی برای این امر است
                                                                        انشاءالله

                                                                        []
                                                                        • At 2010.06.25 22:22, ناشناس said:

                                                                          میر حسین خودش ترسیده که پول های دزدیشو ازش بگیرن،بخاطر همین هم راهپیمایی رو کنسل کرد.
                                                                          اونوقت ما بدبختا توی خیابون باتوم بخوریم.

                                                                          []
                                                                          • At 2010.06.26 02:43, سبز دراندیشه سپاه said:

                                                                            جناب مهندس موسوی
                                                                            با عرض ادب واحترام پیشنهادی دارم
                                                                            اکنون فرصتی برای فاصله گرفتن از فرهنگ دیکتاتوری است این بدست توانای شما قابل انجام است شورای رهبری جنبش سبز را با حضور جنابعالی-آیت الله صانعی -جناب کروبی-جناب خاتمی -جناب سیدحسن و ایت الله دستغیب تشکیل دهید واساسنامه شورا را نیز مکتوب کنید با اینکا بسیار قوی خواهید شد.وکلیه تصمیمات را در شورای رهبری اتخاذ فرمایید.

                                                                            []
                                                                            • At 2010.06.26 04:49, ناشناس said:

                                                                              تک صدایی رفتنی است
                                                                              وعتبرو یا اولی البصار

                                                                              []
                                                                              • At 2010.06.26 04:49, سبزینه said:

                                                                                تک صدایی رفتنی است
                                                                                وعتبرو یا اولی البصار

                                                                                []
                                                                                • At 2010.06.26 06:08, سبز واقعی said:

                                                                                  با سلام و تشکر از شما .
                                                                                  آیا مهندس موسوی برای دور آینده انتخابات ریاست جمهوری برنامه ای دارند ؟!!

                                                                                  منتظر حضور ایشون باشیم . حتی اگه قرار باشه کسی رد صلاحیتشون کنه ؟!

                                                                                  []
                                                                                  • At 2010.06.26 06:34, ناشناس said:

                                                                                    همه فصول سبزیم

                                                                                    []
                                                                                    • At 2010.06.26 11:12, طه said:

                                                                                      وقتی به منازل مراجع باامنیت تمام حمله گستاخانه وحشیانه میشود که روزی محل تظلم خواهی مردم بوده باید با سکوت سایر علما فاتحه شیعه را خواند

                                                                                      []
                                                                                      • At 2010.06.26 19:15, sabz e sabz said:

                                                                                        salam,man yk irani dor az vatan hastam .akhbar iran ra be shedat donbal mikonam .man az aamaghe delam be aghai mosavi arze salam va adab daram baray eeshan arezoy movafaghyte roz afzon daram …….bayad be khoda tavakol dasht va niroy mardom.

                                                                                        []
                                                                                        • At 2010.06.27 09:47, 349 said:

                                                                                          بازهم یک دلیل برای اینکه باید صبر و تحمل داشت و مقداری منتظر ماند تا چهره کریه ظالمان و اقتدار گرایان برای مردم نمایانتر شود این معضل جدیدی که اقتدارگرایان و حاکمان مستبد برای مجلس آنهم مجلسی به این حد فرمایشی درست کرده حقانیت جنبش سبز را برای اصولگرایان با ذره ای انصاف هم اثبات می کند و ریزش نیروهای اصولگرای منصف و معقول تر را هر چه بیشتر فراهم می کند و به تبع آن به یاری خدا جنبش سبز مقتدر تر و نیرومندتر می شود پس صبور و ثابت قدم باشیم

                                                                                          []
                                                                                          • At 2010.06.27 10:51, مهدی said:

                                                                                            ببخشد یک سوال
                                                                                            اینقدر که این حضرات تاکید بر شانیت مجلس و قوه مقننه می کنند مگر همین یک ماه پیش نبود که نمایندگان مجلس به خاطر امضای نامه ای به رییس قوه قضاییه برای برخورد با سران فتنه متهم به وکیل الدوله شده بودند
                                                                                            رنگ عوض کردن هم حدی دارد
                                                                                            آب گل آلود شده شما هم یک ماهی بگیرید دیگر!

                                                                                            []
                                                                                            • At 2010.06.27 15:30, حجت said:

                                                                                              چیه ؟ پایگاه قدرت سران فتنه و نفاق در حال سقوط است برای قوه مقننه دلسوزی می کنند؟ اگر این دو منافق دلسوز قانون و قوه مقننه بودند که طاقت خود را در شکست از مردم از دست نمی دادند و تمام قانین مصوب همین قوه مقننه را به انکار نمی نشستند؟؟!!
                                                                                              چه نفاق بدسیرتی!!
                                                                                              می دانم که مردانگی گذاشتن این یادداشت ها را ندارید فقط بدانید ما بیداریم.

                                                                                              []
                                                                                              • At 2010.06.27 16:09, محمد said:

                                                                                                سلام شما که به مخالفینتون نمی تازید.اونها را با چوب و سنگ و باتوم نوازش میکنید…..بنازم به این تشیع صفوی

                                                                                                []
                                                                                                • At 2010.06.27 17:06, amin said:

                                                                                                  دوست داریم مرحسین

                                                                                                  []
                                                                                                  • At 2010.07.13 14:55, امیر said:

                                                                                                    بنده جانباز هستم. به نظر من همین پویایی جنبش نشانه پیروزی است. ما باید با صبر و استقامت جنبش را تا زمان انتخابات مجلس پیش برد امثال که همین پویایی جنبش باعث تعویق انتخابات شوراها شد. دوستان عزیز احمدی نژاد می خواست انتخابات شوراها را پلی برای تصرف شهرداری و استفاده از منابع آن کند که به دلیل جنبش سبز آنها مجبور به این شدند که قید آن را بزنند. شما ببینید امثال علیرغم ادعای ۲۵ میلیون رای وضعیت خیابان های تهران را در ۲۲ خرداد نگاه کنید تا متوجه شوید جنبش سبز چقدر تنومند شده است.

                                                                                                    []
                                                                                                    • At 2010.07.14 14:15, sabze hoseini said:

                                                                                                      MAN FEKR KONAM KHAMENEI NABAYAD KHODESHRO BA AHMADINEJAD MIKARD CHON AVAL KASI BA KHAMENEI KAR NADASHT ALAN ZOLMHARO SEPAH MIKONE SEPAHIKE YE RUZ HAFEZ MARDOM BUD VA SEPAH HAM ALAN DASTE AHMADINEJADE AVAL AZ HAR CHIZ BAYAD AHMADINEJAD RO FOHSH DAD HAMEYE BADBAKHTIHA BEKHATERE ONE OMIDVARAM DOBAREIN SEPAH KE BE MAFIA VA POOLKHONE TABDIL SHODE DOBARE BE HAMAN SEPAHE KHEDMATGOZAR MARDOM TABDIL BESHE

                                                                                                      []
                                                                                                      • 34 old comments are not displayed. Click to display all comments