جمعی از خانواده های سرداران شهید دفاع مقدس و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس با مهندس موسوی و دکتر زهرا رهنورد دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرنگار کلمه در این دیدار که در آستانه سالروز آزادی خرمشهر انجام شد، نخست وزیر دوران دفاع مقدس گفت: آنچه ملت ما امروز می خواهد همان سرمایه ای است که توانست معجزه آزاد سازی خرمشهر را بیافریند.
خاطراتی روشن از ایستادگی یک ملت
موسوی در این دیدار ضمن تشکر از خانواده های شهدا ، گفت: “خانواده شهدا شاهد یک دوره از ایستادگی یکپارچه ملت ما در مقابل هجمه های خارجی بودند.خانواده های شهدا و در کنار آنها ملت ما به خوبی به یاد دارند که آنچه باعث شد در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را علیرغم قدرت دشمن و همکاری قدرت های بزرگ و قدرت های منطقه از دست ندهیم ، نه اسلحه بود و نه پول بلکه آنچه باعث پیروزی شد گفتمانی بود که همه ملت را در پشت سر جبهه های رزمندگان قرار می داد. همه ما خاطراتی روشن از ایستادگی ملت داریم.”
ذهنیت خرافی دولتهای فاسد عامل بسیاری از شکستها
موسوی با اشاره به تاریخ جنگ های ایران در طول دویست سال گذشته گفت:” به دلیل جنگ های دویست سال گذشته ترسی میان مردم از دشمنان خارجی لانه کرده بود. در این دویست سال مناطق بسیاری از کشور ما جدا شد. اگر تاریخ دویست ساله منطقه را مطالعه کنیم ، پی خواهیم برد که ذهنیت خرافی و فاسد دولت ها تا چه اندازه در این جنایات و شکست ها دخیل بودند . آخرین آن از دست دادن بخش هایی از خاک کشورمان توسط پهلوی دوم بود.”
موسوی گفت: “علیرغم کمک نظامی کشورهای منطقه به رژیم صدام و حمایت صریح آمریکا و شوروی از وی، ملت از این آزمایش بزرگ پیروز بیرون آمد و کمترین اثر این مقاومت هشت ساله رخت بربستن ترس ازکشته شدن و شهادت در راه حق و ارزش های پایه ای بود. ”
آزادی و عدالت را باید با ایستادگی و صبر به دست آورد
وی به فیلم ها و مستند های ساخته شده در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:”اگر به این تصاویر نگاه کنید تنها چیزی که در چشمان رزمندگان ، پدران ، مادران و آحاد ملت نخواهید دید ترس است و حذف این ترس بزرگترین عامل حفظ امنیت ملی ما در مقابل دشمنان خارجی بوده است.
وی افزود: “روحیه ایثار تنها سرمایه ای است که اکنون ملت ما هم در مقابل خطر هجوم خارجی و هم هجوم فساد و خودرایی و استبداد دارد. ایثار از دستاوردهای دفاع مقدس است. ”
موسوی تصریح کرد: “آزادی و عدالت به صورت خود بخودی در اختیار مردم قرار نمی گیرد . نه آزادی و نه عدالت در حوزه عمومی داده شدنی نیست بلکه آزادی و عدالت را باید با فداکاری و ایستادگی و تدبیر به دست آورد و از آن حراست کرد. آزادی و عدالت با ایثار در سطح وسیع بدست می آید . برای نسل جوان ما مهم است ایرانی را که با چنگ زدن به فضیلت هایی همچون ایثار به دست اورده ، حفظ کند. با ایثار بود که خونین شهر دوباره خرمشهر شد.”
به گفته نخست وزیر امام (ره) ،” آنچه ملت ما امروز می خواهد همان سرمایه ای است که توانست معجزه آزاد سازی خرمشهر را بیافریند . معجزه ای آنچنان بزرگ که امام (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».این همان تفسیر از آیه «ما رمیت اذ رمیت» است . وقتی مردمی در راه اهداف بلند خدایی، خود را فانی دیدند این دست خداست که فجر پیروزی را می آفریند و با این نگاه است که ما می توانیم سوال کنیم که آیا صبح نزدیک نیست؟”
امتحانی بزرگ پیش روی ملت ما
موسوی افرود: “این روزها به دلیل رخنه فساد ، دروغ و بی تدبیری، ملت ما در مقابل امتحان های بزرگی قرار گرفته است.سقوط تولید ناخالص داخلی به نیم درصد در سال گذشته مانند از سر گذراندن یک حمله بزرگ از سوی دشمنان خارجی است. فشار این سقوط بر تولید گران است و فقر و بیکاری و بیچارگی سنگینی را به دنبال دارد، فشار به کارگران، معلمان ، کارمندان و روستائیان بیشتر است.”
بازگشت یه مردم؛ این تنها راه حل است
وی با اشاره به راه حل جنبش سبز در این زمینه گفت:” جنبش سبز می گوید راه حل برگشت به سوی مردم است. راه حل در جلب حمایت مردم است و اینکار جز از طریق به رسمیت شناختن حق مردم برای حاکمیت بر سرنوشت خود ممکن نیست. فصل سوم قانون اساسی را بدون کوچکترین تغییری اجرا کنید . خواهید دید که دوباره دورنمای صبح امید پیدا خواهد شد.”
وی خطاب به مسئولان گفت :”شما نمی توانید مسائل داخلی و خارجی را با بستن روزنامه هاو پر کردن زندان ها مهار کنید. احترام به ملت و احترام به کرامت ذاتی انسان ها خشت اول همه اصلاحات است. اینکه عده ای با چوب و چماق در زندان و بیرون زندان بر سر مردم بزنند همان سیاست های قاجاری ها است .”
تحریم ها ناشی از بی تدبیری است اما با آن مخالفیم
در این صف کشی بدون کوچکترین تزلزل در کنار ملتیم
موسوی گفت:” این روزها بحث تحریم علیه ملت ما شنیده شده است. ما گرچه وضعیت بوجود آمده را ناشی از سو تدبیر و ماجراجویی در سیاست خارجی کشور می دانیم ولی نمی توانیم با این تحریم که روی زندگی مردم اثر خواهد گذاشت موافق باشیم و در این صف کشی علیرغم آنکه وضعیت دشواری داریم، صف ما بدون کوچکترین تنازلی در مطالباتمان ، در کنار ملتمان است.
موسوی ماه خرداد را ماه بیداری و مقاومت توصیف کرد و با یادآوری زنجیره سبزی که سال گذشته از میدان تجریش تا میدان راه آهن کشیده شده بود ،گفت: “آن زنجیره ،زنجیره صلح و دوستی بود و کمترین بهره ای که ما از آن رویداد باید داشته باشیم این است که چهره دوزخی فشارها ، محدودیت ها و سرکوب ها نباید آن سرمایه عظیم اجتماعی را مورد تهدید قرار دهد. جنبش سبز باید همواره به دنبال نهضتی اخلاقی ، مردم دوست ، صلح طلب و دوستدار همه ملت باشد.”
وی افزود:” جنبش سبز آحاد ملت و شهروندان را به خودی و غیر خودی تقسیم نمی کند و رشد فضیلت ها وتحقق مطالبات مبتنی بر عدالت و آزادی را یک وحدت فراگیر ملی می داند.”
موسوی به روزهای دوم خرداد ، ۱۴ و ۱۵ خرداد و ۲۲ و ۲۵ و ۳۰خرداد اشاره کرد و گفت ماه خرداد ماه حوادث بزرگ و سرنوشت ساز است و ماه آگاهی است و جا دارد که از مناسبت های این ماه برای گسترش آگاهی ها در مورد سرنوشت کشور و روندهای موجه و سیاسی بهره گرفته شود.
نگاه خرافی برنامه ریزی در کشور را تعطیل کرده است
وی با اشاره به رواج خرافه پرستی در جامعه در سالهای اخیرافزود: در حال حاضر با نگاهی خرافی مواجه هستیم که برنامه ریزی را در کشور تعطیل کرده است. چشم انداز بیست ساله و برنامه های پنج ساله به بن بست رسیده اند و با تصور واهی که امروز و یا فردا فرجی رخ خواهد داد. ما همه دعای فرج می خوانیم ولی موظف هستیم برای آینده مان برنامه ریزی کنیم. در روایات ما تمام کسانیکه برای روز فرج در انتظار هستند وقت تعیین می کنند مورد طعن و لعن و تکذیب قرار گرفته اند.نتیجه تصور آنکه آمریکا امده است در عراق تا جلوی ظهور امام زمان(ع) را بگیرد در نهایت همین وادادگی و قراردادهای ترکمنچای است که باید از آن بترسیم.
ما به جایی نمی رسیم مگر اینکه از حق دفاع کنیم
ملت ما اسلام امام علی(ع) را می شناسند وبه آن علاقه دارند
نخست وزیر دوران دفاع در واکنش به سخنان اخیر دادستان تهران که نسبت به صدور بیانیه توسط وی موضع گیری کرده بود تاکید کرد :ما به جایی نمی رسیم مگر اینکه از ابتدا از حق دفاع کنیم حتی وقتی با دشمنانمان مواجه می شویم. مثال شهادت حضرت امیرالمومنین مثلی است که همه می دانند . ایشان پس از ضربه خوردن نگران ابن ملجم بود که شیر به او می رسد یا نه ، جایش در زندان مناسب است یا نه ؟ و اینکه مبادا به او صدمه بزنند.
ما اسلامی را که زندانیان را کتک بزند و اعتراف گیری داشته باشد نمی شناسیم
میرحسین موسوی ادامه داد : ما به این اسلام علاقه داریم . ملت ما هم این اسلام را می شناسد . آیا وضعیتی که در دادگاه های ماست چنین وضعیتی است؟ بدون شک نه. این دور شدن از اسلام است. ما اسلامی را نمی شناسیم که زندانیان را کتک بزند و برنامه اعتراف گیری داشته باشد.
اگر ماموریت فردی تمام شود به او ابلاغ می کنند نه اینکه وسط خیابان او را با خود به پادگان ببرند
احمد یزدانفر بر سر چیزی که اعتقاد داشت می ایستاد
با دستگیری یزدانفر خودرا در معرض آسب پذیری بزرگی قرار داده اند
موسوی در ادامه در پاسخ به این سئوال که شایعات برکناری سرتیم محافظان شما – حاج احمد یزدانفر – تا چه حد صحت دارد نیز گفت: اگر ماموریت کسی تمام می شود به او ابلاغ می کنند نه اینکه او را در وسط خیابان درحالی که به نمازمی رفته بگیرند و با خود به پادگان ببرند. آقای یزدانفر از سال ۶۰ درتیم حفاظت بوده اند . ایشان از برادرهای قدیمیه بسیار خوب سپاه بودند و به وظایف خودشان عمل می کردند. برادر دو شهید هم هستند و بسیار مومن و معتقد و فداکار در وظایف خود عمل می کردند.
وی ادامه داد: در طول این سی سال موقعیت هایی پیش آمد که ایشان می توانستند به موقعیت های بالای مالی و پستی دست پیدا کنند اما نرفتند و قبول نکردند. ایشان بر سر چیزی که به آن اعتقاد داشت می ایستاد.
موسوی تاکید کرد : اینها با دستگیری آقای یزدانفر خودشان را در معرض آسب پذیری بزرگی قرار داده اند و من نمی دانم این پروژه به کجا ختم خواهد شد.
مطالب مرتبط:
زهرا رهنورد:آرمان جنبش سبز امتداد آرمانهای انقلاب ودفاع مقدس+
دیدار جمعی از خانواده های سرداران شهید و ایثارگران دفاع مقدس با مهندس موسوی و دکتر رهنورد+







RSS
Facebook
Twitter
موسوی عزیزم
این را از این حقیر باور بکنید . مردم ایران مدت هاست که دیگر منتظر معجزهای از سوی حاکمان جمهوری اسلامی ایران نیستند.
همان طور که فرمودید حق و ازادی گرفتنی ست ومطمین باشید که مردم خاوهند ستاند ان را.
زنده باشید تا ان روز را خود نظاره کنید .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۴:۵۲ ق.ظ
آنهائی که سعی دارند بگویند در انتخابات تقلب نشده است حتما منظورشان این است که نظام آنقدر نادان و جاهل است که نتوانست تشخیص بدهد که این آقای موسوی است که باید از همه “نزدیک تر” باشد. از سر این نادانی همه آن دستاوردهائی که داشت و میتوانست بر آنها اضافه کند همه را بر باد فنا داد و در حیطه ای افتاد که ستم بر ستم و ظلمت بر ظلمت افزود.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۵:۴۵ ق.ظ
سقوط تولید ناخالص داخلی به نیم درصد در سال گذشته مانند از سر گذراندن یک حمله بزرگ از سوی دشمنان خارجی است.
چه بر سر برنامه ها و تدابیر و مدیران باتجربه کشور آوردند!
چگونه خود را در زمره ی اصولگرایان جا کرده اند!
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۵:۴۸ ق.ظ
چه فردای خوشی را خواب دیدیم، تمام نقشه ها بر آب دیدیم
چه دورانی و چه رویای عبوری، چه جستن ها به دنبال ظهوری
به یاد شهیدان آرام گرفته در گورها، اندیشمندان گرفتارگشته در سرداب ها، دختران و پسران آسیب دیده از تجاوزها، مادران و پدران داغ دیده از فقدان عزیزان، خردادماه امسال را گرامی می داریم و نفرت خود را از سیاه دلان ابلیس سیرت نشان می دهیم
الله اکبر، مرگ بر دیکتاتور، الله اکبر
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۶:۰۳ ق.ظ
خردادماه ماه دفاع از خرمشهر در تهران است
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۸:۰۵ ق.ظ
خرداد ها همیشه برای ملت عزتمند ایران نقاط عطف حرکتهای انقلابی بوده است. خرداد پیشرو نیز در امتداد خرداد پرحادثه حضرت روح الله در سال ۱۳۴۲، برای احیای اسلام رحمانی و اجرای همه جانبه قانون اساسی خواهد بود.
الیس الصبح بقریب/۲۲ خرداد وعده گاه امت مسلمان و سبز اندیش ایران
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۸:۲۰ ق.ظ
کاش گوش شنوایی بود.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۸:۵۷ ق.ظ
ایستادگی برای رسیدن به نقطه مطلوب برای مردم ایران بسیار مهم است.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۹:۰۶ ق.ظ
dorud bar basijie vagheiy mir hoseine musavi alireza beheshity shirazi vahoseini
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۹:۳۲ ق.ظ
یادش بخیر اون زنجیرهء سبز انسانی که شمال به جنوب پایتخت را به هم چسباند.چه لذتی داشت و چه حس زیبا و غریبی داشتیم و چقدر مغرور بودیم.خدایا به حق خاتم پیامبرانت و سر بریدهء سردار تشنه لب و بی کفن مسببین ناراحتی و اندوه و غم این مردم را به درک واصل نما.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۹:۵۴ ق.ظ
سقوط تولید ناخالص داخلی به نیم درصد در سال گذشته مانند از سر گذراندن یک حمله بزرگ از سوی دشمنان خارجی است.
میشه لینک این خبر رو از یه منبع اینترنتی بزارید ؟
ممنون
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
خدایا آیا ما روزی آزاد خواهیم بود؟
بین ترسیدن وپذیرفتن زور ظالم و بدست آوردن آزادی همراه با خطر کتک تجاوز اسارت و مرگ کدام را بر می گزینیم؟
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
سلام ودرود بر شهید زنده انقلاب مهندس موسوی عزیز
اری در کنار مردم بودن و با مردم بودن هزینه ها دارد و ما موسوی عزیز یا علی گفته ایم با تو همچنانکه با کریها و همت ها یا علی گفتند برای پیر جماران
تا زندو ایم با توایم موسوی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۳۱ ق.ظ
سلام مگر نمی گویند که ۶۳ درصد رای آوردید پس چرا هرجا آقای احمدی نژاد میره مثلا خرم شهر که فردا قراره سخنرانی کنه شهر را کاملا امنیتی و پادگانی در آوردند که چه مردم تظاهرات نکنند یا شعارمون افتادم درغگو درغگو ۶۳ درصد کو
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۳۲ ق.ظ
سلام و درود خدا بر نخست وزیر مورد تائید امام ره…الحق که کمال همنشینی با امام ره در میرحسین اثر کرده…………….سالاری سید …سالار بمان
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۴۲ ق.ظ
… .به امید فردایی سبز تر از امروز.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۵۷ ق.ظ
سلام
سرزمین مادری و سرزمین دلتان همیشه سبز
یا حسین …..
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۵۸ ق.ظ
درود بر دوم خرداد
سلام بر سوم خرداد
با گذشت ۲ماه از سال هنوز حقوق کارمندان ومعلمان را افزایش نداده اند – واگر هم افزایش هم بدهند کمتر از تورم افزایش خواهند داد این یعنی ظلم مضاعف…
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۱:۰۵ ق.ظ
لطفا فایل صوتی رو هم قرار بدید البته اگه موجود هست
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۱:۰۷ ق.ظ
چه غم بزرگی ست دور بودن از وطن. سال پیش این روزها با دیدن خنده بر لبان شما خواهرها و برادرانم اشک شوق می ریختم و نبودنم در خیابانهای شهرم را با تصور حضور در کنار شما فراموش می کردم. هر خنده شما، خنده به لبانم می آورد و هر شعار شما را در دل زمزمه می کردم و در سکوت خانه ام در دلم فریاد می زدم: نصر من الله و فتح غریب، مرگ بر این دولت مردم فریب
حال یک سال است که در ماتم شما به سوگ نشسته ام ولی امیدوارم و با گریه فقط بغضم را خالی می کنم.
میر عزیزم، برایم تسلی خاطر و نوری ست در این ظلمت از جانب خدا. تا آخرین نفس در راه حق و آزادی، پا به پای مردمم و میر حسین عزیزم که یادگار جانم، حسین(ع) است می مانم. و امیدوارانه در انتظار آزادی و به حق رسیدن و پیروزی مردمم هستم و برای همه دعا می کنم.
یه روز خوب میاد به همین زودیا که دیگر در کشور عزیزم نفس بکشم…
یا حسن میر حسین
دوستت دارم پدر عزیزم، میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۱:۱۸ ق.ظ
سلام
ملت بیدارند و با این اداواطوارها و قیافه حق به جانب گرفتن ها گول نمی خورند .
وای بر کسانی که می گویند آن چیزی را که عمل نمی کنند.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۱:۳۸ ق.ظ
فرزندان نور را چه باک از تاریکی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۱:۴۰ ق.ظ
جا دارد سایت کلمه عکسهای ۲ خرداد۸۸ اصفهان و تهران را روی سایت بگذارد……………..یادش بخیر
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۱:۵۲ ق.ظ
اگر بترسیم هزاران بار خواهیم مرد۰
ولی اگر با شجاعت ۲۵ خرداد را دوباره زنده کنیم به رهایی و نجات یک قدم دیگر نزدیک خواهیم شد.
نباید در کنج خانه هایمان بنشینیم و تنها از طریق اخبار احوال وطن را جویا باشیم .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۱:۵۶ ق.ظ
خدا نگهدارت باشد مهندس .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۲:۲۱ ب.ظ
آقا یه تلویزیون راه بندازید شما رو به خدا
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۲:۳۸ ب.ظ
سلام بر سید عزیز. بعضی ها درآغاز ماه خرداد می خواستندبه خیال خام خود زهر چشم بگیرند اما باید بدانند اگر یک مو از سر موسوی خاتمی یا کروبی کم شود وای به حالشان ما برای شهادت آماده می شویم.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۲:۵۱ ب.ظ
خود کرده را تدبیر نیست راستی چرا خودت برنمی گردی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۲:۵۳ ب.ظ
۲۲خرداد سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱:۰۱ ب.ظ
اقایان موسوی خاتمی کروبی . با سلام .چرا قبول نمی کنید که رهبری نظام به شما اعتماد ندارد. کافیست به روند انتصابات در بیست سال اخیر توجه کنید . رفتار علوی ایجاب میکند سکوت کرده و در گوشه ای بمانید .مگر سال ۷۵ خود اقایان بنا به دلایلی نخواستند که بیایید.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱:۱۵ ب.ظ
چقدر هم که شما سبزها رای ملت را قبول کردید!!!!!!!!
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱:۱۷ ب.ظ
آقای موسوی سلام. بنده بارها نظر داده ام و اما منتشر نشده است. البته می دانم که حدود را باید نگه داشت، اما خودی و غیر خودی متاسفانه در کلمه جدی ست! و اما با خواندن نظرات شما یاد این جمله جلال آل احمد افتادم که. اگر چه با او در غربزدگیش مخالف بل ضد هستم، اما این جمله خوب است. : باید نام دگیر کرد!
اما جالب است که برایت بگویم که تا کنون اشتباه نکرده ای! سرت سلام، و دشمنانت انسان باد
کلمه: اگر تصور می فرمایید نظراتی که داده اید و منتشر نشده است، مصداق توهین و یا تعاریف اغراق آمیز نبوده از شما پوزش می خواهیم و برخی ازآنها را به حساب حجم بالای نظرات مخاطبان وکوتاهی ما بگذارید.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱:۲۰ ب.ظ
اگر راه حل بازگشت به مردم است چرا شما رای مردم را قبول نکردید؟ در ضمن با گذری در سایت های دشمنان آمریکایی و اسرائیلی متوجه می شوید که خیلی دلشان می خواهد که آقایان کروبی و موسوی دستگیر شوند این نشان می دهد که تاریخ مصرف این آقایان برای دشمنان تمام شده و حالا زندانی شدن آنها مفیدتر خواهد بود یا شاید هم کشته آنها که البته اگر لازم باشد آمریکایی ها و انگلیسی ها موسوی و کروی را هم مانند ندا قربانی مطامع خود خواهند کرد.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱:۲۱ ب.ظ
سالها می گذرد حادثه های می آید
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم
درود بر خمینی بزرگ و فرزندان برومندش خاتمی ومیرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱:۲۳ ب.ظ
تحریم ها ناشی از بی تدبیری است اما با آن مخالفیم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱:۲۹ ب.ظ
موسوی عزیز میدانیم که رنج ها پایانی خوش خواهند داشت.
مطمئن باش مردم با حضور سبز خود در بیست و دو خرداد تاریخ را متعجب خواهند کرد
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱:۴۸ ب.ظ
بازگشت به مردم پیشکش خس و خاشاک و منافق و فتنه گرو اغتشاشگر کافر و بی دین ندانند معترض به انتخابات را مردم وطن دین و اسلام و انقلاب را دوست دارند
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱:۵۲ ب.ظ
درود بر تو ای مردم دار
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۲:۱۲ ب.ظ
پیش به سوی راهپیمایی سبز ۲۲ و ۲۵ خرداد
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۲:۱۴ ب.ظ
درود به پدر عزیزم ♥میر حسین موسوی♥
اول خیال بنده از این بابت که اقای یزدانفر استعفا نداده بلکه ادم ها ترسو ، جناب یزدانفر را دستگیر کردند ، آسوده شد. گفتم شاید اختلافی پیش امده و به همین دلیل ایشون استعفا دادند و من هم در این باره خیلی ناراحت بودم. سایت فارس نیوز این دروغ های خنده دار را منتشر کرد. بنده باور نمی کردم. ولی وقی سایت جرس این موضوع رو در خروجی وب خودشون منتشر کردند واقعا دلنگران شدیم.
به امید ازادی دوست عزیز و وفادار ” احمد یزدانفر”
مهندس موسوی:موسوی تصریح کرد: “آزادی و عدالت به صورت خود بخودی در اختیار مردم قرار نمی گیرد . نه آزادی و نه عدالت در حوزه عمومی داده شدنی نیست بلکه آزادی و عدالت را باید با فداکاری و ایستادگی و تدبیر به دست آورد و از آن حراست کرد. آزادی و عدالت با ایثار در سطح وسیع بدست می آید . برای نسل جوان ما مهم است ایرانی را که با چنگ زدن به فضیلت هایی همچون ایثار به دست اورده ، حفظ کند. با ایثار بود که خونین شهر دوباره خرمشهر شد.”
________
من داخل چند تا از کامنت های خودم همیشه به این موضوع پرداختم که ازادی و عدالت را هیچ کسی به مردم سبز ایران نخواهد داد جز اینکه خوده مردم به آن دست پیدا بکنند و به گفته مهندس موسوی از آن حراست بکنند. ما ملت سبز از سال گذشته راهی را انتخاب کردیم که به گفته مهندس موسوی و شیخ مهدی کروبی ، /* [ در آن هیچ راه بازگشتی وجود ندارد]. یعنی اینکه ما مردم ایران به همراه رهبران سبزشان هدفی را برگزیدند که دیگر نمی توانند از آن به عقب برگردند. یا به قول اقایون توهمی در حکومت که می گویند جنبش سبز می توانند توبه کند و برگردد. این همان موضوعی است که مهندس موسوی روی ان دارد تاکیید می کند که ما هدف والا و مقدسی را برگزیدیم. راه بازگشتی در کار نخواهد بود. برای رسیدن به آزادی و عدالت و به فرمایش دکتر زهرا رهنورد ” دموکراسی ” باید به جلو برویم.
بازگشت یه مردم؛ این تنها راه حل است
وی با اشاره به راه حل جنبش سبز در این زمینه گفت:” جنبش سبز می گوید راه حل برگشت به سوی مردم است. راه حل در جلب حمایت مردم است و اینکار جز از طریق به رسمیت شناختن حق مردم برای حاکمیت بر سرنوشت خود ممکن نیست. فصل سوم قانون اساسی را بدون کوچکترین تغییری اجرا کنید . خواهید دید که دوباره دورنمای صبح امید پیدا خواهد شد.”
_____________
مهندس موسوی الان چند ماه است که دارید و داریم می گوییم که سران حکومت در صورتی میان ملت سبز ایران دوباره اعتبار پیدا خواهند کرد که حق و حقوق مردم را به رسمیت بشناسد. ابتدایی ترین حقوق شهروندان را رعایت کند. ولی واقعا این گونه که ما می خواهیم شد؟! خوب نشد دیگه. این همه بگیر ببند. این همه ظلم . این همه وحشیگری در زندان های مخوف. خوب این نشان به این نشان که اصلا حکومت حرف حساب حالیش نمیشه. خدا خر رو شناخت شاخش داد. جناب موسوی این اقایون کدام یک از بندهای قانون اساسی را رعایت کردند که حالا بخوان فصل سوم را رعایت و ان را اجرا کنند؟! اگر می توانند خوب اصل ۱۵ و ۲۷ قانون اساسی را رعایت کنند. البته ما همچنان امیدوار هستیم که این اقایون سر عقل بیان و دست از این لج و لجبازی ها بردارند. خدا رو خوش نمیاد که با مردمی که عاشق خمینی کبیر و یاران وفادارش از جمله میر حسین موسوی هستند ، اینگوه از سوی حکومت اسلامی رفتار شود.
پدر عزیز موسوی جان. یادش بخیر. زنجیره ای که مردم تهران را به وجه اورد. زنجیره ای که از میدان تجریش تا میدان راه آهن توسط مردم پاک و مظلوم تهران به وجود آمد , واقعا یاداور خیلی چیز ها است. اون پاکی و صداقت شما مهندس موسوی باعث شد که این مردم را به هر نحوی که شده به خود جذب کنید و باعث شوید که مردم به عشق و محبتی که نسبت به شما دارند ، بیان و زنجیره سبز که در ذهن تمام مردم تهران است را ، تشکیل دهند.
روز ۲۲ ، ۲۵ و ۳۰ خرداد را من در دفتر خاطراتم برای همیشه ثبت کردم. با اینکه ۳۰ خرداد روز دلخراش و غمگینی بود و با دختر سبز ایران زمین ” ندا اقا سلطان خداحافظی کردیم ، ولی واقعا این وقایع باعث اگاهی ملت شد. این وقایع باعث شد که الان افراطیون به همین دلیل بیان و انگ فتنه و برانداز را به جنبش سبز ، بزنند.
۲۲ و ۲۵ و نیز ۳۰ خرداد را سبز خواهیم کرد. البته ۲۹ خرداد را روز ننگینی خواهم دانست. روزی بود که دیگر اقای خامنه ای از چشم من و ملیون ها ایرانی برای همیشه افتاد.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۲:۲۷ ب.ظ
درود بر سه سید فاطمی خمینی خاتمی موسوی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۲:۳۸ ب.ظ
بله جناب موسوی:
اینگونه شد که ارتش ۲۰ میلیونی به دو میلیون رسیده…
آنهم به زور ترس از زنجیر سبز میلیون ها ایرانی و آنهم با ربات های ساندیسی و با هزینه های گزاف که حق هزاران جوان تشنه تشکیل یک زندگی ساده بدون گدایی از حکومت است، این ها آزاده اند یا بسیجی های شکم سیر … به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده سبز پاره پاره خویش را.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۲:۴۵ ب.ظ
حاج احمد آقا, یار دیرین استاد
ما شما یار دیرینه را همانند استاد سبزمان دوست داریم و به زودی زود حق شما و همه زندانیان آزاددل را میگیریم. ما به خرداد پر حادثه امیدواریم. ما به برگهای سبز بهار امید واریم. ما به سبزی شال سبز استاد میرحسین موسوی امیدواریم. ما به یاری امام علی (ع) و خدای آن امام امید واریم. و ما به دستهای پینه بسته و مشتهای گره کرده مادران و پدران و برادران و خواهرانمان امید واریم, تا آن روز فرا برسد و ما آزاد شویم از این ظلم و ستم و همانند مولایمان آزاد شویم آزاده آزاده
ای حسین, میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۳:۰۴ ب.ظ
دوستان …
می تونیم ۵۰ سال از الان بشینیم و غصه سال گذشته رو بخوریم یا یادهای اون روزها رو گرامی بداریم.
اما تنها راهی که در زمان کنونی با توجه به شرایط وخیم اقتصادی و سیاسی می تواند ما را از این بن بست نجات دهد اعتصابات همگانی است. این تنها راه نجات ماست. آیا شما فکر می کنید به راستی کسی در ۲۲ خرداد به خیابان خواهد آمد؟ یا اینکه آیا فکر می کنید اصلا حکومت چنین اجازه ای را بدهد؟ مگر ۲۲ بهمن رو فراموش کردین؟ از همین الان همه تمهیدات رو پیش بینی کردند و مطمئنم برای ۲۲ خرداد کسی نخواهد توانست نفس بکشد. مگر اینکه تظاهرات به صورت پراکنده در سطح شهر های بزرگ باشه و مردم این همت رو در زمان کنونی داشته باشند که بعید می دانم. اما اعتصاب را همگان تنها در صورت خواست خود قادر به انجامش هستند.
در ضمن تا زمانی که ما حداقل رسانه ای مانند یک رادیوی مستقل نداشته باشیم کاری از پیش نخواهیم برد. من واقعا نمی دانم آیا مهندس موسوی و آقای کروبی و سایر فعالین داخل و خارج از کشور به اهمیت این گزینه حیاتی پی برده اند یا خیر؟ آیا به جز هزینه آن مشکل دیگری وجود دارد؟ به هر حال من فکر می کنم زمان عمل کردن فرا رسیده و باید پا را از بیانیه دادن صرف فراتر گذاشت.
آیا مردم کردستان چیزی بیشتر از ما دارند که آن اعتصاب همگانی موفق را به همگان نشان دادند و ثابت کردند؟ چرا ما این غیرت و همت را نداریم؟ آیا به راستی وضعیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی مردم مظلوم کردستان هزاران بار بدتر از ما نیست؟ پس چرا آنها می توانند و ما نمی توانیم؟ یک روز اعتصاب همگانی تنها در کلان شهرهای کشور حکومت را به عقب خواهند راند.
به امید حرکت بدین سو ….
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۳:۰۵ ب.ظ
درود بر میرحسین عزیز. مطمئن باش در سال ۸۹ با دو کلید صبر و استقامت حق شهدا را خواهیم گرفت
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۳:۱۷ ب.ظ
متاسفانه همانطور که مهندس موسوی عزیز می گویند تفکر خرافی حاکم شده بر حاکمیت باعث شده است برنامه ریزی در کشور تعطیل شود و افرادی که از این وضعیت سود می برند با تمام نیروی سیاسی، نظامی، اقتصادی ایستاده اند تا وضعیت موجو تغییر نکند و در این راه همه چیز و مخصوصا اعتقادات مردم و تمامیت ارضی کشور را به حراج گذاشته اند.
امیدوارم بیداری در جامعه به آن حد برسد که افراد همه نسبت به سرنوشت کشور و جامعه خود حساس شوند و حق را مطالبه نمایند که البته در این یکسال آگاهی پیش آمده که نوید آینده خوب را به ایران و ایرانی می دهد.
و انشاء الله حاج احمد یزدانفر و همه اسیران حقیقت جو سبز به زودی آزاد شوند و حکومت به جای ترس از چنین افرادی به آنها بها بدهد که به زندان افکندن انسانهای پاک نتیجه ای جز گماردن غارتگران بر مناسب مهم و کلیدی نخواهد داشت.
یا حسین میرحسین.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۳:۳۸ ب.ظ
یا حسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۴:۱۵ ب.ظ
آقای موسوی من به شما افتخار میکنم
چون حکومت وکشور را ارث پدری کسی نمی دانید بله صاحبان اصلی این مملکت را فرد فرد این ملت هستند با هر نزاد وقوم ومذهبی همان ملتی که در بزنگاه های تاریخی با فداکاری ها و از خود گذشتگی ها ایران را حفظ کردند . هر گاه در تاریخ حکومت ومردم یکی بودند هیچ گزندی به ما نرسیده است ولی هر گاه حکومت کشور را ارث پدری خود می دانسته و از مردم فاصله می گرفته منافع ملی ما براحتی به تارج رفته وخاک کشور عزیزمان به جولانگاه بیگانگان تبدیل شده است….. شهیدان برای قدرت طلبی کسی شهید نشدن. آنها برای سربلندی ایران وایرانی شهید شدند , برای حفظ وجب به وجب این خاک.در این راه هم از خدا واعتقاداتشان یاری جستند وبه او توکل کردند.الان به گونه ای تبلیغ می شود که گوی شهیدان به خاطر مسائل سیاسی و برای قدرت طلبی کسی یا گروهی شهید شدند!!!!!!!شهیدان را هم مصادره به مطلوب می کنند!!!!!!!!
و اما انتقاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای موسوی من به آزاده گی و میهن پرستی وحق جوی شما ایمان دارم ولی
شما را به خدا,اینقدر از قانون اساسی دفاع نکنید .درست است هر قانونی هم که باشد در درجه اول بایید اجراء شود ولی این قانون با همه ظرفیت های که برای دفاع از حقوق مردم دارد پر از تناقض است.آنهای که بخواهند براحتی با همین قانون حقوق مردم را زیر پا له می کنند.با یک گل که بهار نمی شود , با این چند بند قانون اساسی که اشاره می کنید به هیچ جای نمی رسیم.منصفانه بنگریم بیشتر مشکلات کشور ناشی از همین قانون پر تناقض است……
این وضیعت سرکوب تا ابد ادامه پیدا نمی کند و بالاخره پیروزی با ماست ولی اگر قرار باشد دوباره با همین قانون یا قانونی مشابه این ,که پر از تناقض است ومردم در این قانون در ظاهر اهمیت دارند و نه در عمل شروع کنیم باز هم به بیراه می رویم و دور باطل می زنیم.
خرداد ماه آزاده گی بر همه مبارک باد…..خرداد , ما منتظرت بودیم , خوش آمدی
موسوی مصدقی دیگر است … راه او آزادیه میهن است
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۴:۱۷ ب.ظ
انشاءاله امسال نیز مردم با ایجاد زنجیره سبز بزرگتر وعظیم تر از سال ۸۸ درروز ۲۲ خرداد از ساعت ۵ بعداز ظهر از تجریش تا راه آهن یاد وخاطره آن روز را گرامی داشته و… اعلام خواهند کرد که جنبش سبز در پی گیری خواسته های خود مصمم است وهرگز تا پیروزی نهائی کوتاه نخواهد آمد .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۴:۱۹ ب.ظ
مشکل اینه که اینا شادی مردم رو نمی خوان .پسر دایی من از افسریه کوبید اومد تجریش که تو زنجیره سبز با برادرام شرکت کنه خواهرم و هم دانشگاهیاش نزدیک مصلی بودن لحظه به لحظه به من که نتونسته بودم برم از شور و شوق مردم گزارش میدادن و من داشتم دق میکردم که چرا نتونستم برم؟ عوضش روز ۴شنبه میدون فردوسی تا ازادی رو خانوادگی رفتیم وچه روزی بود و چقدر زیبا. وزیبایی اون روزارو فراموش نمیکنم تا اخر عمرم .میر حسین ممنون که حتی برای یک ماه تونستی شادی واقعی رو به این مردم هدیه بدی . هرچند نتونستن شادی مردم رو ببینن و شادی به عزا تبدیل شد ولی حتی بعد از اون ،جنبش به چنان شعوری رسید که شاید اگر رییس جمهور میشدی نمیشد چهره واقعی استبداد و ریا و فریب رو برای مردم اینقدر زیبا روشن کرد خیلی چیزا برای مردم روشن شد . هر چند تو واقعا و واقعا رییس جمهور هستی و بر قلبها حکمرانی میکنی .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۴:۲۵ ب.ظ
من با ایراندوست در مورد اعتصاب موافقم و باید آنرا هر روز و هر ساعت تکرار کرد! ولی با سخن او که گفته است کسی بیرون نخواهد آمد اشتباه می کند. زیرا ملت ایران فهمیده است که برای پاسداری از عزت و شرف پایمال شده اش، برای باز پس گیری راییش که دزدیده شده، برای پایان دادن به مدار خشونت و استبداد و تجاوز و سرکوب و کشتار و زندان و شکنجه و اعدام و حلقآویزش و… باید به خیابان بیاید. باید این حکومت را با مسالمت و عدم خشونت برکنار کرد. من و خانواده و دوستانم و دوستان دوستانم برای باز پس گیری و استقرار دموکراسی و آزادی ماه خرداد را شب و روز زنده دار خواهیم بود. با اینهمه اعتصاب یک گزینش بسیار مطلوب است. باید اعتصابی سراسری و همگانی سامان داده شود. موسوی باید این گزینه را هم بررسی کند و هم باید آنرا بزبان آورد.
من به مناسبت شغلم باید بگویم که در هشت شهر کشور که می روم و می آیم وضعیت بسیار شکننده است و مردم بسیار تا بسیار ناراضیند و رنجور و حتا خشمناک بنا بر این بهترین راه حل مجوز راهپیمایی ست تا مردم بیایند و اعتراضات قانونی خودشان را بکنند و بروند به خانه هاشان. جنبش سبز باید امنیت این تظاهرات را تامین کند. چنانکه خواهد کرد. در غیر این صورت وضع بسیار بدی در انتظار است. سبزها باید هوشیار باشند، در صحنه باشند، از هر نوع خشونت پرهیز کنند. بنده امروز صبح با یکی از بستگانم که بسیار هم مخالف سبزها بود را دیدم که گفت : بابا شما عجب خوب دیدی و زود دیدی، من هم پانزده روزی ست که سبز شده ام! از او پرسیدم چرا گفت آنها شما را زدند ما سبز شدیم!
سبزتر شویم!!
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۴:۲۸ ب.ظ
میرحسین عزیز چون در دل ما جای دارد وقتی سخن میگوید از دل مردم حرف میزند و همین درک اوست که به ما اطمینان میدهد که راه را درست پیموده ایم و با ایمان و اعتقاد بیشتر به گرفتن حق خود مصمم خواهیم بود،و بهتر است این آقایان دولت منصبی و نمایندگان دولتی کمی فقط کمی از میرحسین راه و رسم مردم داری را بیاموزند ،مردم ایران زمین حق شناس هستند و حرمت آن کس که حرمت آنان را نگهدارد را پاس میدارند،همینطور که هرچه تلاش کردند ما سبزها را اغتشاش گرا یا وابسته به خارج قلمداد کنند ،تمام مکرها و حیلههایشان که از آن به عنوان بصیرت یاد کردند بی ثمر ماند ،ما به خون شهدایمان در طول انقلاب و جنگ احترام میگذاریم و پاسداران حقیقی که در جنگ شهید شدند و فرزندان و خانوادههایشان را پاس میداریم و تا آخر با عمرو عاصها و متحجرین مبارزه میکنیم ،چه با قلم ،چه با آگاه کردن حتی یکی از اطرافیانمان ،چه با زندان رفتن یا اعتراض کردن با استقامت و پایداری به سمت احقاق حقمان حرکت میکنیم و خدا را سپاسگزاریم که رهبران جنبش سبز از وفادارترین مردم هستند،درود بر مردی که مقاوم و سربلند ایستاده است و درود بر سایت کلمه که به زیبایی به تیم خود نیرو و انرژی مثبت میدهد ،یا حسین میرحسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۴:۴۱ ب.ظ
بنده خدا
ظلم ماندنی نیست. اهل بیت رسول الله حافظ راه سبزت باد
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۴:۴۹ ب.ظ
سلام لطفا اگر امکان داره عکسهای سایت قلم (خدابیامرز) که مربوط به سفر های رئیس جمهور موسوی بود رو یه جوری تو یه جایی بذارید. الان خرداده اون حال و هوای پارسال رو یادمون میاره
یادتون نره منتظریم حیف که اون عکسها رو دوباره نبینیم
بذارید باشه؟
راستی چند روز پیش راجب پلاگین براتون کامنت گذاشتیم چی شد؟ که با نصبش روی فایر فوکس بدون فیلتر وارد بشیم. امکانش هست؟
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۵:۴۴ ب.ظ
رفتار علوی ایجاب میکند سکوت کرده و در گوشه ای بمانید؟ اگر حق فقط حق موسوی بود بله میشد گفت رفتار علوی.حضرت علی چون مردم باهاشون بیعت نکردند سکوت کردند و خانه نشین شدند .ولی میر حسین از حق به تاراج رفته مردم دفاع میکنه که وظیفه هر مسلمان و ازاده ای دفاع از حق مظلومه . همین پارسال هم خود اقایان(خود رهبر ) از موسوی و خاتمی خواستن که بیان چون میدونستن اگر خاتمی یا موسوی نباشن این انتخابات بی رمق ترین و پایینترین سطح مشارکت رو خواهد داشت .بنابراین از محبوبیت این دو عزیز استفاده کردن ولی موقع رای شماری چیزی که میخواستن رو از صندوقها بیرون کشیدن و شعار رای ما رو دزدیدن دارن باهاش پز میدن مردم واقعا بیانگر این حیله و نیرنگی بود که حکومت میخواست فقط از شور مردم که توسط این عزیزان تو این ملت بعد از ۳۰ سال ایجاد شده بود سوئ استفاده بکنه .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۶:۱۰ ب.ظ
اگر راه حل بازگشت به مردم است چرا شما رای مردم را قبول نکردید؟ در ضمن با گذری در سایت های دشمنان آمریکایی و اسرائیلی متوجه می شوید که خیلی دلشان می خواهد که آقایان کروبی و موسوی دستگیر شوند این نشان می دهد که تاریخ مصرف این آقایان برای دشمنان تمام شده و حالا زندانی شدن آنها مفیدتر خواهد بود یا شاید هم کشته آنها که البته اگر لازم باشد آمریکایی ها و انگلیسی ها موسوی و کروی را هم مانند ندا قربانی مطامع خود خواهند کرد.
شما در تحریریه خبر صدا وسیمای میلی کار نمیکنید؟ یا وحید یامین پور مجری دیروز امروز فردا یاهمکار حسین شریعت مداری نیستی ؟چون عین اونا حرف میزنی چرا میذاری دیگرا ن اینقدر راحت شستشوی مغزیت بدن؟چرا خودت فکر نمیکنی و هر چی اونا میگن رو مثل وحی منزل قبول میکنی؟اگر موسوی و کروبی واقعا مهره امریکا و اسراییل باشن که باید در وزارت اطلاعات و شورای نگهبان رو گل گرفت که چرا اینا تایید شدن؟چرا از اول جلوی اینا نایستادن؟ چون خودشون هم میدونن حرفها و تهمت هایی که دارن میزنن همه دروغه و برای فرار از این رسواییه که این دروغها رو سر هم میکنن .اقا سهراب پارسال یه جوون همنام تو به دست همین جیره خوارای دولتی کشته شد فقط به جرم اینکه در تظاهرات سکوت چند میلیونی پرسیده بود رای من کجاست ؟ جوابش رو با چی دادن؟ با گلوله و یک ماه مادر بیچاره اش رو پشت در زندان اوین میگردوندن و میگفتن بچه اش زنده است ولی بعد یک ماه جنازه غرق خونش رو تحویل مادرش دادن .مشکل ما دیگه رای و تقلب نیست چون تقلب نبود یک کودتای تمام عیار بود ولی مشکل ما الان دروغ و تهمت و پرونده سازیه که مملکت و انقلاب رو داره از بین میبره مشکل ما وحشی گریه که به نام دین داره انجام میشه .کوی دانشگاه ،مجتمع سبحان ،کهریزک و … چی شد چرا اگر نیروهای خودسر باعث کشته شدن مردم بی پناه شدن مجازات نمیشن ؟چون اینا خودسر نبودن .چون پای خودشون هم گیره.
ما تا قاتلین فرزندان این ملت شناسایی و مجازات نشن می ایستیم .همون طور که ۸ سال در مقابل زیاده خواهی صدام ایستادیم درسته عزیزترین کسانمون رو تو جنگ از دست دادیم ا ما این وطن و خاک هنوز برای ماست و هیچ ادمی نمیتونه اینو از ما بگیره.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۶:۴۳ ب.ظ
با سلام
من هم موافقم که با داشتن یک رادیوی مستقل آگاه سازی مردم و در نتیجه رسیدن به هدفمان تسریع می شود.
اما دوستان عزیز ، انقلاب ۵۷ بدون داشتن رادیو و روزنامه و هر گونه رسانه جمعی پیروز شد ، تنها از طریق ارتباط رو در رو یا با نوشتن و چاپ اعلامیه و یا پر کردن نوار ضبط صوت و انتشار گسترده آنها بین مردم. همه اینها هم کار مردمی بود و هیچ دستور و برنامه ای از رهبر انقلاب در این باره اعلام نمی شد.
به نظر من حالا هم هر سخنرانی میرحسین یا هر مقاله روشنگرانه را که می خوانیم چاپ کنیم و به طور ناشناس بین مردم پخش کنیم. حتی می شود برخی متون را با صدایی واضح و محکم قرائت کرد و روی سی دی پیاده و منتشر کرد یا روی موبایل ضبط و توسط بلوتوث به موبایل دیگران فرستاد.
روشنگری مردم کمی فداکاری هم لازم دارد. در انقلاب ۵۷ این روحانیون ، دانشجویان و معلمان بودند که به آگاه کردن مردم عادی در تمام نقاط کشور پرداختند. اکنون درصد آگاهان ، به لطف رسانه های جمعی جهانی بسیار بیشتر از آن دوران است. پس هر کسی به فراخور حالش قدم در این راه بگذارد.
هر کسی با خود بگوید یک نفر بیشتر آگاه شود هم بهتر. پرده غفلت و بیخبری یک ذره بالاتر رود هم بهتر.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۷:۴۲ ب.ظ
بگو میرحسین بگو
بگو که از این گفتنت رعشه بر اندام خفاشان می افتد.
گرفتن و بردن را که می بینم، قلم شکستن را، سینه دریدن را، استقبال از قاتل را، شکنجه اسیر را، تجاوز را، ترس از طنین ندای الله اکبر را، وحشت از یک روبان سبز بر مچ نازک نوجوانی لاغر اندام را، پارازیت ماهواره به قیمت بیماری مردم را،
این ها همه را که می بینم؛
این علی نیست. محمد هم نیست. کورش هم نیست.
…
میخواهم بدانی که رییس جمهور همان خس و خاشاکی هستی که یک سال است در چشم دشمنان رفته و دارد کورشان می کند
پس توفان کن
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۸:۳۹ ب.ظ
سلام
در صورت امکان نظر آقای موسوی را در مورد صحبتهای دادستان به طور صریح درج نمایید.
همان طور که دادستان نظرش را به طور صریح اعلام کرد و حداقل انتظار مردم این است که واکنشی در مقابل سخنان ایشان از طرف آقای موسوی صورت گیرد.
خرداد ماه، ماه آگاهی و حق جویی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۹:۱۷ ب.ظ
آخه تا کی می خواهن به یک ملت زور بگن . به نظرشون ما سرکوب شدیم ؟؟؟؟؟؟؟ نه وقتی یک دولت اینقدر وحشت و ترس از دستگیری در میان مردم می ندازه فکره چی می کنه؟؟؟؟؟ اینها ترس است و نه چیز دیگر ولی من همین جا یه انتقاد از میر حسین موسوی دارم که منی که شخصا توی تمام تظاهرات بودم و کتک و فحش و ……… رو تحمل کردم وقتی می بینم که کسی رهبر گروه هست ساکت شده و فقط به دنبال ثبت بیانیه است و خبری بجز دیدار از برخی هست خبر دیگری ازش نیست پیش خودم یه فکرهایی می کننم که نکنه اینها هم مثل تمام امور سیاستی یه بازی برای من جوون و هم دسته هایم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۹:۱۸ ب.ظ
خرداد۶۱ خرمشهر آزادشد خرداد۸۹ دوباره اشغال شد
امروز پس از گذشت ۲۸سال خرمشهر زادگاه عزیزمان را دوباره در اشغال میبینیم اما با این تفاوت که این اشغال فقط ۲روزه است و از ترس اعتراضات مردم مظلوم خرمشهر که مشکلات و بی توجهی ها جان به لبشان رسانده.در اشغال ۲ساله ۳۰سال پیش نیروهای عراقی حضور داشتند و در اشغال ۲روزه امسال نیروهای سپاه و انتظامی
اگر این رییس جمهور ۲۴میلیونیست پس دلیل این لشکرکشی چیست؟
اما باید گفت این لشکرکشی بدرستی انجام شده چراکه سطح نارضایتی مردم خرمشهر چنان بالاست که اگر این نیروها حضور نداشتند قطعا سخنرانی عوامفریبانه و شعارگونه احمدی نژاد به صحنه بزرگ اعتراضی تبدیل میشد
و اینکه چرا؟چند مشکل بزرگ مردم خرمشهر که پس از سالها تلاش مدنی و نامه نگاری اهالی نه تنها حل نشد بلکه گسترده تر هم شد را بیان میکنم اما قلم هرگز گویای عمق فاجعه نیست و قضاوت را به مردم واگذار میکنیم که عادلترین قاضیند
۱-بزرگترین مشکل قطع چندساعته آب و برق در هفته درتمام طول سال بخصوص در تابستان سوزان جنوب که این قطعی روزی ۲ساعت اعمال میشود(در خرمشهر آبادان مینوشهر و اروندکنار)
۲-نداشتن آب آشامیدنی سالم و تمییز.آب شهری فاقد تصویه کامل بوده و غیربهداشتیست و سرشار از انگل به گونه ایکه مردم فقیر که توان خرید آب معدنی ندارند به انواع بیماریها دچار میشوند.توزیع آب آشامیدنی با تانکر هم بسیار دیربه دیر و نامنظم است و گذشته از اینها آیا حق ما خرمشهریهاست که در قرن بیست و یکم و پس از آن مقاومت بزرگ در جنگ, با تانکر آب دریافت کنیم و ساعتها صف ببندیم؟
۳-وضع ظاهری بسیار خراب زشت و جنگ زده شهر عزیزمان که روزگاری زیباترین شهر خاورمیانه بود
با اینکه ۲۱سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته اما هر۳دولت بخصوص دولت احمدی نژاد قدمی برای زیباسازی و ترمیم خرمشهر برنداشتند و مردم کوچکترین تفرجگاهی ندارند و با مشاهده ویرانیهای دوران جنگ برشدت افسردگی مردم افزوده می شود
۴-خرمشهر و آبادان چون در ناحیه جلگه ای واقع شده و با نزدیکترین کوهستان ۴۰۰کیلومتر فاصله دارد در میان شهرهای کرانه خلیج همیشه فارس گرمترین و سوزنده ترین آب و هوای ایران را در تابستان داراست برای رفع این مشکل در گذشته دور و نظام پیشین نخلستان انبوهی بصورت نیم کره دراطراف شهر کاشته شده بود که تنها در قسمت روبه دریا باز بود و علاوه بر خنثی کردن گرما باعث وزش باد در شهر میشد.پس از سوزاندن این جنگل انبوه نخل زیبا توسط ارتش متجاوز صدام هرگز ایجاد دوباره نخلستان علیرغم درخواست مردم انجام نشد بلکه اصرار بر حفظ نخلستان سوخته برای یادمان جنگ! و برپایی روضه خوانی و کشاندن اردوهای تبلیغاتی راهیان نور دارند!!
۵-وضعیت معیشتی وحشتناک کارگران خرمشهر که ماهها حقوق دریافت نکردند
۶-کینه شدید مردم از احمدی نژاد برای سرکوب شدید مردم خرمشهر در روز ۲۴خرداد۸۹ بوسیله نیروهای عراقی که از بصره آوردند.از آنجا که در آن روزها تمام توجهات به تهران بود و اخبار اعتراضات شهرهای کوچک مثل خرمشهر,آبادان و بوشهر برای رسانه ها جذاب نبود هرگز ننگ سرکوب مردم خرمشهر و آبادان بدست حزب الله بصره فاش نشد.همزمان با تهران , مردم خرمشهر نیز در اعتراض به تقلب به خیابانها ریختند و نظام که تمام نیروها را به تهران و چندکلانشهر برده بود و حتی برای پوشش و کنترل اهواز نیز نیرو کم داشت در شب دوم اعتراضات با لنجهای سپاه , چماقدارن را از بصره به خرمشهر آورد و اینکه متجاوزان عراقی پس از ۲۸سال بوسیله سپاه خائن پاسداران برای ضرب و شتم مردم به کشور آورده شدند هرگز از یاد خوزستانیها پاک نخواهدشد
خلاصه کلام اینکه خرمشهر سالی یکبار شده ناندانی و ابزار تبلیغ دولتی که جز بدبختی چیزی برای اهالی نداشته
پوزش از اینکه بیشتر از ۲۰خط نوشتم اما امیدوارم برای آگاهی مردم شریف ایران که در آزادی شهرمان سنگ تمتم گذاشتند از درددل ما خرمشهریها , نوشته ام را منتشر فرمایید
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۹:۲۵ ب.ظ
سلام
پیش نهادی دارم که خیلی خوب میشه اگه بتونیم عملیش کنیم
احتمالا عرصه را بر مردم تنگ خواهند کرد در روزهای سبز ۲۲ و۲۵ خرداد و۱۸ تیر
مردم برای نشان دادن اعتراضاتشون میتونن از بالن های سبز و یا از بادکنک های سبز استفاده کنن
میشه آسمان شهر ها رو با این کار سبز کرد
میشه پرچم های سبز را در آسمان شهر ها به پر واز در آورد
کافیه یه بادکنک رو پر از گاز هلیم یا گاز شهری کرد و یک پرچم سبز یا یک تکه کاغذ سبز به اون وصل کرد تا در آسمان به پرواز دربیاد. این کار خیلی راحته همه میتونن مشارکت داشته باشن بدون در خطر بودن.
لطفا نمایش بدید و اطلاع رسانی کنید.
هر کس موافق هست طبلیق کنه
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۰۷ ب.ظ
آقای نجفی عزیز
بله نظر شما تا حدی درسته اما نه کاملا. آیا شما در آن زمان بوده اید؟ ما که از پدر و مادر خود شنیده ایم مردم می رفتند روی پشت بام ها در تاریکی شب و یواشکی هر کس از طریق رادیو بی بی سی به سخنان آقای خمینی گوش می داد. عزیز جان یادت نره اون زمان دیگه پارازیت و این حرف ها نبود! این را همگان اذعان دارند که رادیو بی بی سی در آن زمان اعلامیه های آقای خمینی را پخش می کردند.
حال درست یا غلطیش رو کار ندارم. اما به هرحال این واقعیتی بود. الان هم می دونم ما اگز بخوایم می تونیم یک رادیو در یکی از کشورهای همجوار حتی داشته باشیم. اگر مسئله مالی هم باشه ایرانیان ثروتمند بسیاری در خارج از کشور هستند که حاضرند برای وطنشان و آزادی و بازگشت به ایران هر کاری بکنند.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۱۸ ب.ظ
واقعا عجب حرفهای زیبایی ، اما کو عمل
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۲۴ ب.ظ
به نظر من بلای احمدی نژاد از جنگ ۸ ساله با عراق برای ما خانمان سوز تر بوده. یک آدمی که از هیچ چی سر در نمیاره و به حرف کسی هم گوش نمیده و مصداق بارز آن کس که نداند و نداند که نداند تا ابدالدهر در جهل مرکب بماند هستش سرمایه های ملی ما را به باد داده برای کشورمون فقر و بدبختی و فساد و بیکاری و اعتیاد به ارمغان آورده. ایران را در مقابل همه دنیا قرار داده تا بجای اینکه سرمایه و انرژیمونو صرف حل مشکلات داخلی کنیم با صرف بودجه های کلان بگیم ما قدرت اول دنیا هستیم. آخه یکی نیست به این … بگه اگه میخوای ثابت کنی میتونی دنیا را اداره کنی رشد اقتصادی کشور خودمونو را دو رقمی کن نه اینکه بکنیش نیم درصد!!! یک روز میگن تهران زلزله میخواد بیاد به خاطر بدحجابیه که بتونن وحشیگریشونو در برخورد با زن و بچه مردم به اسم مبارزه با بی حجابی توجیه کنند. یک روز میگن دانشگاهها بی حجابند و باید دخترا پسرا جدا بشند تا بتونند وحشیگریشونو در برخورد با دانشجو یان بیچاره توجیه کنند. یک روز میگند آمریکاییها میخواستند من رو بکشند اسنادش هم در وزارت خارجه موجوده !!! یک روز میگند امام زمان داره ظهور میکنه. یک روز بی مطالعه و از سر لج و لجبازی دلار را میگذارند کنار و یورو را استفاده میکنند! اون از مدرک وزیراشون، اون از تقلباشون ، اون از فساد اعضای دولتشون
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۳۶ ب.ظ
۲۲ خرداد
آن ۲۲ خرداد
پرده به زمین افتاد
چرخید سر دنیا
حدسم به یقین افتاد
آن هاله نورانی ،آن سایه رحمانی
آن هم به زمین افتاد
جوئیدم و کاویدم، نعشم به زمین افتاد
چون سیل روان گردید، خونی که به جو افتاد
رستم ز غم سهراب ، اشکش به زمین افتاد
با یورش سفاکان، اشکان به زمین افتاد
بر دفتر ناپاکت ، صد اسم دگر افتاد
من روی تو را دیدم، روزی که ندا افتاد
روزی که دل مادر، از غصه به خون افتاد
ظالم تو ندیدی شاه ،از عرش به فرش افتاد
روزی که ز خشم ما، صد لزره به عرش افتاد
اندکی صبر سحر نزدیک است … ۲۲ و ۲۵ خرداد سبز
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۵۱ ب.ظ
به نیات پاک شما شک نمی کنم.
یا حق
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۰:۵۹ ب.ظ
سلام
ما نخواهیم گذاشت که آقایان به اسم دین و به اسم شهدا بر مردم جنایت کنند. تجاوز کنند ، بکشند
روزی این تعداد مردمی که هم که فکر می کنن این دستورات دستوراته دینه بیدار می شن.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۱:۲۳ ب.ظ
به مردم بازگردید آنگاه صبح امید فرا خواهد رسید
بله چاره تنها همینه
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۲ ۱۱:۲۹ ب.ظ
سلام بر مرد شجاع موسوی خدایا خاتمی موسوی کروبی و……. تمامی سبز قامتان را موفق بگردان صبح سحر نزدیک است
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۱ ق.ظ
تو فامیل ما نود درصد به میرحسین رای دادن بقیه هم حالا از اینکه به میر ما رای ندادن پشیمونن .ولی یه فامیل داریم خیلی جالبن. اونا همه به احمدی نژاد رای دادن ولی حالا باید ببینید که چه جوری از میر حسین حمایت میکنن .پدر و مادرشون فکر میکنن اینا منحرف شدن ولی اونا دایما با پدر و مادرشون حرف میزنن تا قانعشون کنن ولی مادرشون تحت تاثیر دوستاش توجلسه و مسجده وحتی نمیذاره براش توضیحی بدن . حتی فیلم و عکس بهش نشون میدن میگه دروغه اینقدر تو جلسات مغز اینارو شستشو میدن که باور میکنن ما منحرفیم و میترسه اگر با ما یکی بشه و حرف ما رو قبول کنه دینش رو از دست بده و حتی برای رهبرمقام پیامبری رو در نظر میگیره . و جالب بود پسرش به مادرش میگفت:مامان تو خداپرست و دیندار بودی چرا بت پرست شدی؟ هر وقت خونه ما میان یا ما اونجاییم همین بحث هاست .به دختراش گفتم وقتی قبول نمیکنه اذیتش نکنیدیکی از دختراش بهم گفت من وظیفه دارم امر به معروف بکنم که وقتی حقیقت براش روشن شد نگه چرا به من چیزی نگفتید و منو راهنمایی نکردین و مدیونش نباشم .حالا هر چند روز یکبار زنگ میزنه که فکرامون رو رو هم بریزیم ببینیم از چه طریق میتونه رو مادرش اثر بذاره که فقط کمی فکر کنه و راهنماییش کنه .اینا رو گفتم که بگم جنبش سبز واقعا داره تو خانواده ها اثر میذاره حتی کسایی رو که از اول نبودن رو داره همراه میکنه اینه شبکه های اجتماعی که میرعزیز میگفت .ما باید سعی خودمونرو بکنیم تا بتونیم همه رو همراه کنیم .به امید صبح پیروزی.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۱:۴۳ ق.ظ
آقای موسوی من به شما افتخار میکنم
چون حکومت وکشور را ارث پدری کسی نمی دانید بله صاحبان اصلی این مملکت را فرد فرد این ملت هستند با هر نزاد وقوم ومذهبی همان ملتی که در بزنگاه های تاریخی با فداکاری ها و از خود گذشتگی ها ایران را حفظ کردند . هر گاه در تاریخ حکومت ومردم یکی بودند هیچ گزندی به ما نرسیده است ولی هر گاه حکومت کشور را ارث پدری خود می دانسته و از مردم فاصله می گرفته منافع ملی ما براحتی به تارج رفته وخاک کشور عزیزمان به جولانگاه بیگانگان تبدیل شده است….. شهیدان برای قدرت طلبی کسی شهید نشدن. آنها برای سربلندی ایران وایرانی شهید شدند , برای حفظ وجب به وجب این خاک.در این راه هم از خدا واعتقاداتشان یاری جستند وبه او توکل کردند.الان به گونه ای تبلیغ می شود که گوی شهیدان به خاطر مسائل سیاسی و برای قدرت طلبی کسی یا گروهی شهید شدند!!!!!!!شهیدان را هم مصادره به مطلوب می کنند!!!!!!!!
——————————————————————————————————————————————
و اما انتقاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای موسوی من به آزاده گی و میهن پرستی وحق جوی شما ایمان دارم ولی
شما را به خدا,اینقدر از قانون اساسی دفاع نکنید .درست است هر قانونی هم که باشد در درجه اول بایید اجراء شود ولی این قانون با همه ظرفیت های که برای دفاع از حقوق مردم دارد پر از تناقض است.آنهای که بخواهند براحتی با همین قانون حقوق مردم را زیر پا له می کنند.با یک گل که بهار نمی شود , با این چند بند قانون اساسی که اشاره می کنید به هیچ جای نمی رسیم.منصفانه بنگریم بیشتر مشکلات کشور ناشی از همین قانون پر تناقض است……
این وضیعت سرکوب تا ابد ادامه پیدا نمی کند و بالاخره پیروزی با ماست ولی اگر قرار باشد دوباره با همین قانون یا قانونی مشابه این ,که پر از تناقض است ومردم در این قانون در ظاهر اهمیت دارند و نه در عمل شروع کنیم باز هم به بیراه می رویم و دور باطل می زنیم.
خرداد ماه آزاده گی بر همه مبارک باد…..خرداد , ما منتظرت بودیم , خوش آمدی
موسوی مصدقی دیگر است … راه او آزادیه میهن است
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۱:۴۶ ق.ظ
جناب سهراب و خانم سمیه،فرمودید که ما سبز ها،رای مردمو قبول نکردیم!کدوم رایو میگید دوستان؟!همون آرای تقلبی که با یک رسم الخط و به قول دکتر امیدوار رضایی،یک مدل خودکار!!،نوشته بودند ریخته بودند تو صندوقا؟!یا اون برگه های صاف و تا نخورده که انگار اتوشون کرده بودند؟!یا اون ۴ تا صندوق رایی که برده بودند در کتابخانه شیراز مخفی کرده بودند؟!
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۲:۴۳ ق.ظ
از همان اول که شما را برگزیدم می دانستم که آزادی ، عشق و رهایی را برگزیده ام و هنوز پای همان اعتقاد ایستاده ام دوست دارم موسوی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۷:۱۷ ق.ظ
۲۲ خرداد تجریش تا راه آهن را سبز می کنیم. سبزتر از هر زمان.
سبز سبزم ریشه دارم…
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۹:۳۸ ق.ظ
تورا به خدا ای مردم ، خرداد به خیابان هابیایید ،تا نگویند جنبش سبز خوابیده است . در سالگرد انتخابات تقلبی یکبار دیگر به حاکمان نشان دهید موج سبز درکجاست . ای تهرانیهای عزیز ، به خیابانها بیایید و جهان را متعجب کنید .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۱۰:۱۱ ق.ظ
- آیا این ایثارگران نتخابی بودن و اسیران ۸ ساله و جانبازان جنگ که اکنون آزاده اند نباید دعوت یا مطلع می شدند؟
- این دیدار کجا بوده؟
- چگونه می شود به میرحسین عزیز نامه نوشت؟
اگر کلمه جواب بدهد متشکر می شوم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۱۰:۲۲ ق.ظ
می خواستم له اطلاع برسانم که در سخنرانی امروز احمدی نژاد (۳/۲/۱۳۸۹) در خرمشهر مردم یک صدا شعار بیکاری بیکاری احمدی…. می دادند و حین سخنرانی سوت میزدند جالب است بدانید این سخنرانی زنده از شبکه ۶ پخش شد ولی بلا فاصله بهد از پایان قطع (رسوایی دیگر )
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۱۰:۲۹ ق.ظ
درود بر یاران واقعی امام (ره)
مهندس عزیز میر حسین موسوی سالگرد فتح خرمشهر را به شما دلسوز مردم در هشت سال جنگ تحمیلی تبریک عرض می نمایم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۱۰:۵۳ ق.ظ
صحبت های شما مصداق بیان امام علی(ع) در مورد خوارج است: کلمة حق یراد بها الباطل. حرف حقی که می خواهید با آن به باطلی برسید.
والسلام علی من التبع الهدی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۱۱:۱۱ ق.ظ
آسمان سرخ ز خون شهداست / این جوانان نشان از شهداست
ما منتظر دیده ی مولای زمان (عج) هستیم تا بیاید و جهان را بر آسمان برد
و منتظر بازگشت شماییم تا در این انتظار حکومتی که می خواهیم را تا حدودی برپا کنیم
پس ما بیشماریم
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۱۱:۵۳ ق.ظ
ما سبز سرفرازیم -
خورشید فردا مال ماست…
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۲:۵۵ ب.ظ
۲۲ خرداد چنان سبز می شویم که سیاهی و ظلم در آن ذوب گردد.
درورد خدا و ملت سبز ایران بر مهدی کروبی، میر حسین موسوی، زهرا رهنورد، سید محمد خاتمی و تمامی ره پویان “راه سبز امید”.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۳:۰۹ ب.ظ
غلامعلی عزیز
آیا شما به معصوم دسترسی دارید و از طریق ایشان به آنچه آقای موسوی اراده کرده آگاهی یافته اید؟
چون آنچه انسان در ضمیرش اراده می کند جزء علوم غیب است که به هر کسی داده نمی شود.
آیا شما به وسیله ای به علم غیب آگاهی دارید؟( البته استبعاد نمی کنم.)
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۶:۵۶ ب.ظ
باسلام وعرض ادب و احترام به میر و سید حسینی همان میرحسین دوست داشنی اوائل انقلاب با صحبتهای گرم و آرامش بخشش و همسر گرامیشان بانو رهنورد
روزهای خوش دولت در استفاده از تمام ذخائر معنوی و مادی دولتهای پیشین و تمامیت انقلاب قطعا با چنین خیره سری و تندروی روزهای ناخوشی هم درپیش دارد آنگاه یکجا باید جوابگوی همه مردم باشد و کار سیاسی و اقتصادی با سیستم دولتی چه به نام کمونیست چه اسلام ظاهری، محکوم به فساد و شکست است و با بگیر و ببند و اعتراف گیری هم راه به جایی نبرده آثار اجتماعی آن برای حکومتیان بی تدبیر تهدید کننده بوده قابل کنترل نیست آنگاه کف هیاهوها و طبلهای پرصدای تبلیغاتی کنار رفته حقیقت برهمگان آشکار و مظلومیت سبزاندیشان و صالحان خیراندیش و ناصحان نرم گفتار آشکار خواهد شد و مدعیان امروز را هرچند سبزاندیشان هم خواهان نیستند گریزی از رسوایی نخواهد بود. پس به سفارش قرآن ما از قوم بنی اسرائیل عبرت بگیریم و از امر به معروف و نهی از منکر مسئولین دریغ نکنیم و خسته نشویم تا مسخ نشویم ونظام به قانون بازگردد.
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۳ ۹:۳۰ ب.ظ
یا حسین میر حسین
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۴ ۳:۱۸ ق.ظ
چرا در ۸ سال دوره هاشمی و ۸ سال دوره خاتمی از این حرفها نمی زدی . در آندورانها که وضع اقتصادی و رفاهی مردم از این هم بدتر باشد .
جواب شما را من می دهم : چون در آن دورانها از لحاظ مالی خوب به شما رسیدگی می شد دیگر لازم نبود از قانون و مجلس و مردم و حاکمیت مردم و … صحبت بشه . وقتی احمدی نژاد تمام اینها را قطع کرد شد آدم بی قانون . آدم باقانون شد آدم بی قانون .
آقای موسوی تمام کن این کارهای عقب مانده اجتماعی را. دیگر زمان این کارها گذشته است . مردم حاکمیت را زمانی می خواهند که امنیت داشته باشند در حالیکه شما و جنبش سبز بدنبال سلب این امنیت و آسایش است .
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۴ ۸:۴۶ ق.ظ
انشالله خداوند یکی دیگر از عنایات خودش را شامل حال کشور عزیزمان کند.
وشما توبه کنید وبه دامان اسلام برگردید ودرکنار مقام معظم رهبری باشید .
امام (ره)فرمودند :وحدت داشته باشید و پیرو ولایت فقیه باشید .چرا به سخنان رهبر عزیزمان گوش نمیکنید……………….
چرا میخواهید تاریخ تکرار شود……………………………….چرا از گذشته درس نمیکیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۴ ۹:۰۲ ق.ظ
آیا آقای خمینی به قول ها و عهدهایی که در پاریس بستند وفا کردند؟ یا اینکه بنا بر مصلحت این حرف
ها زده شدند؟؟؟؟
لطفا پاسخ بدهیییییییییییییییییییییییییید؟؟؟؟؟؟
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۴ ۱۲:۰۳ ب.ظ
درود بر این این مرد روشنفکر و عاشق سربلندی ایران و ایرانی
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۴ ۶:۵۵ ب.ظ
آقای موسوی عزیز
شما راهی را آغاز کردید و حرفی را زده اید که میلیونها ایراانی را پشت سر خود دارید. شما به فصلی از تاریخ کشورمان تبدیل شده اید. اسطوره ی خیلی از ما شده اید.
…
یکم به این جمله نگاه عمیقتر بندازیم: “اکنون جنگ داخلی با دشمن داخلی و همواره در این نهضت جنگ در وهله خارجی و دشمنان خارجی، غالبا به پیروزی منجر می شه و در وهله داخلی و با دشمنان داخلی، شکست می خوره!”
و در پایان: انقلاب ۵۷ در سال ۴۲ شروع شد!! پس یه روز خوب میاد…
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۵ ۸:۴۳ ق.ظ
موسوی چرا بعد از ۳۰ سال این حرفها را می زنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۶ ۱۲:۳۸ ب.ظ
با سلام به دوست عزیز ناشناس خرداد ۶ م ۱۳۸۹ ۳۸:۱۲ شف ب . ظ
دوست عزیز اولا از اول انقلاب اوضاع مثل حال نبود و اگر از اول هم مشکلاتی بود به این خاطر بود که افرادی که امروز قدرت را با کودتا به دست اوردند ان موقع در این نظام بودند ولی قدرت اینکه اینقدر به مردم ظلم کنند را نداشتند و همانقدر که میتوانستند می کردند میر عزیز ما همیشه موضه هاشو اول اول انقلاب مبتوانی با سخنرانیهایش و اظهار نظرهاشو بفهمی اولین نفری که صحبت از دین محمدی کرده
0
0
۱۳۸۹/۰۳/۰۷ ۲:۵۸ ب.ظ