hidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » محمد جواد لاریجانی:حیف است احمدی نژاد فقط دو دوره رئیس جمهور باشد...

محمد جواد لاریجانی:حیف است احمدی نژاد فقط دو دوره رئیس جمهور باشد

چکیده : حیف است که رئیس جمهوری فقط دو دوره است چون عملکرد احمدی‌نژاد در این دوره بهتر از دوره قبل بوده است/متاسفانه کسانی که در جبهه و جنگ حضور داشتند و خدمات بسیاری نیز در طول دوران انقلاب از خود نشان دادند دچار انحراف شدند و آرام آرام نیز به نفاق رسیدند


کلمه:محمدجواد لاریجانی، در نخستین کنگره ملی علامه امامی مازندرانی درشهرستان بابل با بیان اینکه ولایت‌دارای دو مبنای اصول و فروع دین است گفت: جنبه عملی ولایت بسیار حائز اهمیت است که در گذشته مغفول بوده است.

به گزارش ایلنا دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه شروع انحرافات پس از دهمین دوره رریاست جمهوری را از دور دوم ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی دانست و خاطر نشان کرد: در آن دوره عده‌ای آمدند و گفتند این طور نمی‌توانیم همانند کشورهای دیگر پیشرفت کنیم چون اسلام برای زندگی خصوصی است و ما باید حکومت‌مان را سکولار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد دشمنان بیان می‌کردند روحانیت نمی‌تواند مملکت را هدایت کند گفت: در حالی که در طول سی سال گذشته روحانیت در تمامی عرصه‌های مدیریتی و اجرایی نقش آفرین بوده و خدمات بسیار زیادی را به جامعه ارائه کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گفتند نظامی که بر پایه اسلام و روحانیت شکل گرفته حکومتی خواهد بود که فاقد توانایی است و اینگونه مسائل نیز پس از انقلاب اسلامی در زمان دوم خرداد با پول بیت‌المال بیان می‌شد؛ ولی امروز همان دشمنان می‌بینند ایران اسلامی به عنوان یک قدرت برتر منطقه‌ای نقش آفرینی می‌کند.

لاریجانی تشخیص ملاک‌های ولایت را از دیگر ملاک‌های بیان شده در بحث ولایت عنوان کرد و افزود: تشخیص مصداق در مساله ولایت نیز اهمیت ویژه‌ای دارد که در همین مورد افرادی هستند که مساله ولایت را به راحتی بیان می‌کنند و حتی قبول هم دارند؛ اما مصداق آن را به خوبی نمی‌شناسند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه به مرزهای ما حمله نخواهد کرد گفت: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت است و به این جایگاه حمله می کند و اینجاست که نقش حصون اسلام با اهمیت است.

لاریجانی در ادامه با بیان اینکه در بیش از ۹۰درصد احادیث به مساله ولایت اشاره شده افزود: شاخصه‌های سیاست بحث ولایت است.

وی با اشاره به اینکه در بحث ولایت که از هدایت‌های الهی مجموعا چهار مورد استنباط صورت می‌گیرد خاطر نشان کرد:محور اول این است که ولایت را بدانیم یعنی مبنای مشروعیت سیطره را در حکومت درک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انحراف را چالش بزرگ جامعه ما عنوان کرد و گفت: علمای دین که به عنوان برج باروی دین هستند در مبارزه با انحراف وظیفه سنگینی دارند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با اشاره به مصداق‌های بازر انحراف در اوایل پیروزی انقلاب گفت:در آن زمان بچه مسلمانها دو گروه بودند یکی طرفدار اندیشه‌های حضرت امام و دیگری طرفداران اندیشه افرادی نظیر مرحوم بازرگان و شریعتی بودند که آنها اعتقاد داشتند دین باید همراه با مبارزه و علم همراه باشد.

لاریجانی با اشاره به اینکه طرفداران دین همراه با مبارزه موافق اسلام منهای روحانیت بودند خاطر نشان کرد: آنها همانند شریعتی معتقد بودند که اسلام متولی نمی خواهد همانند شریعتی که برای فقه ارزشی قائل نبود.

وی با تاکید بر اینکه روحانیت نظام اسلامی با روحانیان مسیحی کاملا متفاوت هستند بیان داشت: روحانیت ما مردمی است و از بطن مردم برخواسته است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه اسلام منهای روحانیت را زمینه ایجاد انحرافات دانست و تصریح کرد: با حذف روحانیت دین نیز حذف خواهد شد.

لاریجانی در ادامه به انحرافات ایجاد شده پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه کسانی که در جبهه و جنگ حضور داشتند و خدمات بسیاری نیز در طول دوران انقلاب از خود نشان دادند دچار انحراف شدند و آرام آرام نیز به نفاق رسیدند و به بهانه انتخابات از پشت به نظام خنجر زدند که با این اقدام همان جریان منافقان ابتدای انقلاب تکرار شد.

لاریجانی شروع انحرافات پس از دهمین دوره رریاست جمهوری را از دور دوم ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی دانست و خاطر نشان کرد: در آن دوره عده‌ای آمدند و گفتند این طور نمی‌توانیم همانند کشورهای دیگر پیشرفت کنیم چون اسلام برای زندگی خصوصی است و ما باید حکومتمان را سکولار قرار دهیم.

وی ادامه داد: حزب کارگزاران سازندگی اظهار می‌کرد ما بچه مسلمانهایی هستیم که طرفدار نظام سکولار هستیم که این افراد همانند همان بچه مسلمان‌های قبل از انقلاب بودند که منافقین را تشکیل دادند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در ادامه افزود: در زمان امام خمینی (ره) همین آقای موسوی طرفدار فقه پویا بود که تاکید می‌کرد این فقه نباید در قوانین ما بیاید که امام (ره) گفتند فقه ما سنتی و جواهری است.

وی با بیان اینکه امروز غربی ها جهان گشایی لیبرال را دارند دامن می‌زنند گفت: این اقدام غربی‌ها عین همان مارکسیست‌ها است.

به گزارش ایلنا، محمد جواد لاریجانی همچنین در جمع فرمانداران و اعضای ستادی استانداری مازندران گفت:راهی که ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای گذرانده است طولانی بود چون با به دنبال تهیه سوخت و استفاده علمی بوده است.

‌وی به ضرورت استفاده ایران به انرژی هسته‌ای با محوریت علمی اشاره کرد و گفت: ممانعت کشورهای غربی به دلیل این است که می‌خواهند ایران به آنها وابسته باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر و مشاوره امور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه یادآور شد: بسیاری از کشورهای جهان سوم هنوز به انرژی هسته‌ای دست نیافتند اما جمهوری اسلامی به عنوان یکی از کشورهایی که در برابر غربی‌ها برای به دست آوردن حقش تلاش کرده است.

لاریجانی با تعبیر این نکته که پای ایران در این بخش ضعیف نیست، افزود: غرب در صورتی به ایران می‌گوید که ما به شما انرژی می‌دهیم در حالی که در بسیاری از کشورهای دیگر که سیاست‌های اسلام‌زدایی را به شدت پیگیری کرده است، این انرژی را در اختیار آنها قرار نمی‌دهد.

وی ادامه داد: نخستین بار است که ایران از تشکیل مونوپلی در بخش انرژی هسته‌ای خطرناک و ذلت‌بار جلوگیری کند که حضور و سخنرانی احمدی‌نژاد در نیویورک بسیار خوب و حساب شده بود.

لاریجانی یادآور شد: برنامه‌های هسته‌ای ایران از لحاظ فنی بسیار جلوتر از هند و پاکستان است که برخی از دوستان می‌دانند که راه و برنامه‌های ایران در بحث انرژی هسته‌ای از لحاظ فنی بسیار پیشرفته است.

وی با دفاع از عملکرد احمدی‌نژاد در مجامع بین‌المللی تصریح کرد: حیف است که رئیس جمهوری فقط دو دوره است چون عملکرد احمدی‌نژاد در این دوره بهتر از دوره قبل بوده است.

لاریجانی با تعبیر این نکته که پای ایران در این بخش ضعیف نیست، افزود: غرب در صورتی به ایران می‌گوید که ما به شما انرژی می‌دهیم در حالی که در بسیاری از کشورهای دیگر که سیاست‌های اسلام‌زدایی را به شدت پیگیری کرده است، این انرژی را در اختیار آنها قرار نمی‌دهد.

گزارش مرتبط

گروه حاکم بر دولت، چه رویایی در سر دارد؟+

  • سبز

    جملات اول و آخر این آقا تناقض دارند:
    دشمنان بیان می‌کردند روحانیت نمی‌تواند مملکت را هدایت کند در حالی که در طول سی سال گذشته روحانیت در تمامی عرصه‌های مدیریتی و اجرایی نقش آفرین بوده
    حیف است که رئیس جمهوری فقط دو دوره است چون عملکرد احمدی‌نژاد در این دوره بهتر از دوره قبل بوده است.

    واقعا فکر میکنید احمدی نژاد موافق روحانیت است؟ ایشان ولایی هستند؟ لطفا حرفها و جهتگیریهایش را بیخیال شوید فقط عملش را زیر نظر بگیرید. دوره دهم عذر بهترین وزرایش را هم خواست.

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۱:۰۳ ب.ظ  

  • ناشناس

    بازم صد رحمت به اقای علی لاریجانی

    معتدلترین و منطقیترین برادران لاریجانی علی اقاست

    بقیه هم جزو افراطیون و حامیان دولت هستند

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۱:۱۰ ب.ظ  

  • Ahmad

    منظور جواد لاریجانی از “متاسفانه کسانی که در جبهه و جنگ حضور داشتند و خدمات بسیاری….” اینستکه کار ها باید بدست افرادی مثل خودش و احمدی نژاد باشد که معلوم نیست زمان جنگ پشت کدام بهانه ای مخفی میشده اند

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۲:۰۶ ب.ظ  

  • کاوه

    اصلن نقش این لاریجانی ها بازی با اعصاب و روان مردم سبز است .
    .
    .
    .
    فکری به حال خود کنید که با رفتن و محو شدن افراطیون ،در آتش خشم ملت خواهید سوخت .!

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۲:۱۷ ب.ظ  

  • نیک براون از انگلیس

    این دوست من قدیما بهتر تحلیل سیاسی میکرد شاید گذشت ۱۲ سال از ملاقات با حال ایشان با من این بلا را سرش اورده به عنوان یک دوست…

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۲:۱۹ ب.ظ  

  • سبز

    گوبلز هم معتقد بود دروغ هر چه بزرگتر باشه مردم بهتر باور میکنن!

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۳:۰۳ ب.ظ  

  • سبز باشید

    یکی جلوی این یکی لاریجانی را بگیرد؛ در افاضات بعدی حتما از احمدی‌نژاد به عنوان جانشین رهبری یاد حواهد کرد!

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۳:۰۸ ب.ظ  

  • سلیمان

    لاریجانی: «متاسفانه کسانی که در جبهه و جنگ حضور داشتند و خدمات بسیاری نیز در طول دوران انقلاب از خود نشان دادند دچار انحراف شدند»!!!
    ———————————————————————————–

    آقای لاریجانی!
    خوب میدانم که همۀ شما چسبیدگان به قدرت کامنت های این سایت را میخوانید و تحلیل محتوا میکنید یا برایتان میکنند(!!!) پس امیدوارم پاسخ این پرسش را از شما یا کسی که دو دو تا را برابر چهار میداند بشنوم!!! و البته پاسخ با سفسطه تفاوت ها دارد که از برادرتان میتوانید بپرسید. اما سؤال:

    لطفاً با دلیل برایم اثبات کنید که شما از خط انقلاب و خواسته های مردم منحرف نشدید و و دیگران منحرف شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا من نوعی باید بپذیرم که شما و دوستانتان که در سخت ترین روزهای این مردم پشت جبهه (مانند آقای محصولی و الهام و احمدی نژاد) بودید و یا دور از کشور(مانند شما و محمدعلی رامین) به سر می بردید؛ صاحب راه راست هستید و حقیقت جو و اهل جبهۀ حق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا خرد و منطق به من جوان میگوید که شمایان را با این سابقه …* به حقگویی و وطن دوستی و مسلمانی قبول کنم و دنبال شما راه بیفتم؟؟
    اصلاً بیایید فرض کنیم که شمایان پاک و بیگناه هستید، فقط فرض کنیم!!! با این فرض به من بگویید که به کدام دلیل باید قبول کنم نزدیکان امام راحل(ره)، فرماندهان و شجاعان و قدیسان عرصۀ دفاع مقدس**، مبارزان و مؤمنین انقلابی(البته پیش از انقلاب!)، خوشنام ترین مقامات نظام(و بسیاری دیگر از معتمدین مردم) همگی منحرف و دشمن و جیره خوار بیگانه و جاسوس و خرابکار و اغتشاشگر هستند؟؟؟
    چرا باید به رزمندگانی که جان و مال و آرزو و خانواده و زندگیشان را گذاشتند و برای دفاع از جان و مال و آرزوهای شما و بنده -که به هر دلیلی (موجه یا ناموجه) عرضۀ مقابله با دشمن را نداشتیم- بدنهایشان را جلوی گلوله گذاشتند؛ اعتماد نکنم ولی به شما و محصولی و مشایی و نقدی و جنتی و یزدی و احمد خاتمی و علم الهدی و x و y اعتماد کنم و شما را در راه راست بدانم و دیگران را منحرف؟؟
    تا پاسخی برای این سؤال نیابید هر حرفی بگویید نقض غرض است و بر تنفر من و همفکرانم نسبت به شما افزوده میشود. تنها فایدۀ سخنان شما این است که بنده روز به روز بیشتر به مهندس موسوی علاقه مند میشوم که چه بلاهایی را به جان خرید و به مبارزه با شمایان برخاست!!!
    و اینکه:
    ساقی به جام عدل بده باده تا گدا / غیرت نیاورد که جهان پر بلا کند.

    ———————————————————————————————————————
    * سه نقطه از بنده است؛ زیرا صفتی که ناشایست و غیر اخلاقی نباشد نیافتم!
    ** به خاطر دارم که در دوران حیات امام هیچ کس نمی گفت جنگ بلکه تمام مسئولان از واژه دفاع مقدس(اتفاقی یا از سر تدبیر) استفاده می کردند تا حقانیت ایران در کلام روزانه و عادی مقامات هم جاری باشد. برایم سئوال است که چرا شما همیشه میگویید جنگ؟؟؟؟؟

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۳:۱۳ ب.ظ  

  • محمود

    کلا ایشان حیف رییس جمهور باشد…

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۳:۲۴ ب.ظ  

  • ناشناس

    آقا جواد ،سخنرانی پر طمطراق شما در ادعا داشتن به دموکراسی و تیپ زدنهای شما در همایشهای مختلف که تیپ خارجی داشته باشید به یاد همه هست.ولی اینبار به راحتی اقرار میکنید که اگر بخواهید باز هم برای رییس دولت یک دوره دیگر مهندسی میکنید.برای دولتهای غربی و امریکا که فرقی ندارد بر سر ایران و ایرانی چه بیاید و فقط شما در راه منافع آنها باشید کافی است .(نیکسون در باره ریس جمهور جانی ویتنام گفت :فرق نمیکند کدام …..باشد ،کافی است که …ما باشد.).ولی اینبار جواب ملیونها معترض به این شیوه حکومت داری را چه میدهید .عاقبت ان … ویتنامی چه شد؟تا به حال غیر از به عمق رفتن جنبش (به حمدلله )چه نصیب شده .

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۳:۵۶ ب.ظ  

  • داور

    ۱- اقا جواد راه حلی برای اینکه احمدی نژاد بیش از دو دوره باشد وجود دارد میگی نه از نیک برون بپرس
    ۲-جوابی که احمدی نژاد در پذیرش حکم خلع مشایی به رهبر داد تا حالا هیچ کس نداده بود .ولی نمی دانم چرا دیده نمی شود و احمدی نژاد هنوز هم ولایت مدار است
    ۳- جواد را بگیرد و بی خیال همه دشمنان شوید .اخه دو قوه از سه قوه دست دادش های کوچکترش .یک وقت می بینیم با دموکراسی مطلق احمدی نژاد و خودشون را مادام العمر کردند و هر سال ۱۰۰ درصد یا حتی ۲۰۰ درصد رای اوردند

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۴:۴۳ ب.ظ  

  • ناشناس

    حیف است که رئیس جمهوری فقط دو دوره است چون عملکرد احمدی‌نژاد (دانشگاهی) در این دوره بهتر از دوره قبل(حوزوی) بوده است.این یعنی دفاعقاطع از روحانیت

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۴:۴۷ ب.ظ  

  • ابراهیم

    اقای لاریجانی ما هم برای شما متاسفیم زیرا رئیس جمهوری که شما مدح او را میگوئید برای اداره یک مدرسه ابتدائی نیز صلاحیت ندارد .با تقلب و نیرنگ اخرت خودتان را خراب می کنید یک لحظه بیاندیشید بعد افاضه کلام کنید

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۴:۵۶ ب.ظ  

  • سیدساسان

    البته با وجود شما حیف نیست
    بالاخره باید احمدی نژاد برود که چون تو … بیاید

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۵:۰۱ ب.ظ  

  • سبزه قبا

    ایشان فرموده اند که “در بیش از ۹۰درصد احادیث به مساله ولایت اشاره شده” .اگر منظور ایشان ولایت فقیه است باید پرسید آیا تعداد کل احادیث مشخص است؟ آیا تعداد احادیثی که به مسئله ولایت اشاره شده مشخص است؟ آنچه تا کنون ذکر شده است این است که تنها ۱۲ حدیث معتبر در باره این موضوع وجود دارد که همگی بر نظارت فقیه تاکید دارند و نه حکومت . و ۱۲ حدیث در مقابل هزاران حدیث نتیجه بیش از ۹۰ درصد را بدست نمی دهد . ضمنا آقای خامنه ای وقتی به سمت رهبری رسیدند حجت الاسلام و المسلمین بودند و فقیه نبودند.

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۵:۳۳ ب.ظ  

  • جنبش سیز

    راست گفتی . احمدی چهره واقعی شما را نشان میدهد

    ۱-در دهات و نماز جمعه به غرب فحش میدهدو در نیویورک میهمانی شام برای انان میدهدو با اوباما نامه نگاری میکند.

    ۲-ادعای پیشرفت علمی و اتمی میکند و با واردات ۵۰ میلیاردی خصوصا از چین تولید و کشاورزی را نابود میکند

    ۳-با ادای ارتباط با امام زمان و هاله نور ضلع تزویر از مثلث زرو زور و تزویر که معلم شهید و مظلوم دکتر شریعتی بیان میداشت را بر ملا میکند

    (انفلاب ما گندم نمای جو فروش شد به ما در سال ۵۸ شریتی را عرضه کردند تا به خیابان بیایم و حالا تو سردمدار انقلاب شده ای)

    ۴- ای یکی از برادران ..! که برای ریاست جمهوری دور بعد خیز برداشته ای تا هر سه قوه را در کنترل بگیرید .

    اگر فکر میکنی با ذبح میر حسین مظلوم و پاک میتوانی گندم ری را بخوری جوانان ایران اگاه و بیدار هستند به همین جو امروز

    قناعت کن.

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۶:۴۵ ب.ظ  

  • ایرانی زاده88

    راستی که حیفه فقط دو دور رییس دولت باشه،اصلاً بذارینش …
    ضمناً،یه تار موی شریعتی به هزار نفر مثل شما،محمد جواد لاریجانی می ارزه.
    شریعتی مَرد بود و یک رو،امثال محمد جواد … هستند و منافق،یه روز با نیک براون دست می دن یه روز می گن مرگ بر انگلیس.

    برگرفته ای از کتاب جاذبه و دافعه علی علیه السلام، اثر استاد شهید مطهری (ره) :

    علی علیه السلام فرمود: پیغمبرصلی الله علیه وآله به من گفت:«من بر امتم از مؤمن و مشرک نمی ترسم. زیرامؤمن را خداوند به واسطه ایمانش بازمی دارد و مشرک را به خاطر سرکشی خوارمی کند. ولی بر شما از هر منافقی می ترسم که درونی دو چهره و زبانی عالمانه دارد، گفتارش دلپسند و رفتارش زشت و ناپسند است.»

    باید توجه داشت که هراندازه احمق زیادباشد، بازار نفاق داغ تر است. مبارزه با احمق وحماقت، مبارزه با نفاق نیز هست. زیرا احمق ابزار دست منافق است.

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۷:۴۴ ب.ظ  

  • سال سبز

    لاریجانی: حیف است که محمود احمدی نژاد یک دانه باشد… کاش چند قلو بود!!!

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۸:۰۱ ب.ظ  

  • ناشناس

    این برادران لاریجانی چند تا هستند؟

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۸:۱۷ ب.ظ  

  • ناشناس

    من واقعا با برادر لاریجانی دانشمند فرزانه عالم العلوم زمان موافقم
    به نظر من هم؛ دو دوره واسه جواهری چون احمدی نژاد خیلی کمه
    پیشنهاد میکنم این گنجینه ارزشمند رو بعد از اتمام این دوره به ….

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۸:۲۸ ب.ظ  

  • قلم فرانسه

    دبیر ستاد حقوق بشر و مشاوره امور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه :حیف است که رئیس جمهوری فقط دو دوره است چون عملکرد احمدی‌نژاد در این دوره بهتر از دوره قبل بوده است. جناب لاریجانی ببخشید جناب محمد جواد لاریجانی ( ماشاالله اخوان هر کدام در راس امور هستند و می بایست به نام کوچک تفکیک کرد ) بفرمائید این اظهار نظر جنابعالی چه ربطی به حقوق بشر و مشاوره بین الملل دارد ؟ البته یک ربط بین الملل وجود دارد و آن اینکه به استناد نظرات وزین آن بزرگوار در بین ملل و رجال سیاسی مسیر برادر چاوز را دنبال کرده و باقی سناریو را شما بهتر می دانید. قلم فرانسه

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۸:۴۲ ب.ظ  

  • بسیجی خمینی

    واقعا هم حیف است ! … از کجا چنین فرصتی را ممکن است به دست بیاورند !

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۹:۲۰ ب.ظ  

  • ساقی

    ااااا؟ حیفتون میاد؟ شما که این ۴ سال رو تحمیل کردید، یک دفعه بیایید بکنیدش مادام العمر . خجالت نکشیدها ، رودربایستی نکنید خدایی نکرده. راحت باشید.

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۱۰:۱۵ ب.ظ  

  • Ali az Canada

    Be nazare man, vaghean bayad ejaze bedan ke Doctor Mahmood dobare too entekhabat sherkat kone. Man hanooz ham fekr mikonam ke ma alan dar hale hazer kassi ro nadarim ke betoone mesle doctor az haghe keshvar defa kone. Albate ishoon iradhayee ham daran va bi naghs nistan vali az tamame afrade dige behtar hastan. Omidvarim ke betoonan iradashoon ro raf konan va shayad beshe ghanooni ro too majlis e iran tasvib kard ke ejaze bede be ishoon ke dobare baraye riyasat jomhoori davtalab beshan. Albate in ke entekhab beshan ya na ba mardome vali kheily ha che dar dakhel va che dar kharej be ishoon ray khahand dad

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۱۰:۴۱ ب.ظ  

  • ناشناس

    اینها بی شرمی رو به حد اعلا رسوندند

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ ۱۱:۳۲ ب.ظ  

  • ناشناس

    تاج طلایی با زمزد یا یاقوت یا هرسه می خوان؟ نه خجالت نکشن !اصلا ! …

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۳:۳۷ ق.ظ  

  • رضا

    بعضیها هر طرف باد میاد جولان میدن پیامبر از این آدمها دوری میکرد…

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۴:۴۲ ق.ظ  

  • علی

    همین حالا هم رئیس سه قوه هستند ایشان البته با معذرت از لاریجانیها

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۴:۵۶ ق.ظ  

  • سامان

    فقط ترا کم داشتیم ، متاسفم

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۶:۵۵ ق.ظ  

  • محمود

    رییس دولت: نظر ما به ایشان نزدیک تر است احاد ملت باید از نظرات ایشان پیروی کنند

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۶:۵۹ ق.ظ  

  • هم ولایتی

    در چند هفته قبل خبری به این مضمون در محافل سیاسی پیچید که گویا آقای احمدی نژاد در پاسخ به موضع اولیه رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد با فساد مالی معاون اول (اقای رحیمی)، تهدید کرده بوده که اگر با معاون ایشان برخورد شود، ایشان هم پرونده مالی برادر رییس قضاییه، یعنی همین آقای جواد لاریجانی را افشا خواهند کرد. اگر این خبر صحت داشته باشد، انگیزه و معنای این سخنان آقای لاریجانی روشنتر خواهد شد.

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۷:۲۵ ق.ظ  

  • سید فرزام

    احتمالش خیلی زیاده.حتی اگه کاندید نباشه یهو دیدی از صندوقها اسم اون بیرون اومد.مثل این دفعه که هر کی نوشته بود موسوی خوندن احمدی نژاد

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۷:۳۷ ق.ظ  

  • ایرانی ...

    جناب آقای محمد جواد … !
    شما و کسانیکه…. را می کنید در زمان دفاع مقدس و به تعبیر شما ( جنگ ) در کدام جبهه تشریف داشتید؟ یا مثل فیلم اخراجی ها هنوز طلبیده نشده بودید؟!!! آنانیکه رفتند و از شرف و حیثیت مردم و کشور دفاع کردند، یک مویشان می ارزد به کل ….! دست از سر مردم مظلوم ایران بر دارید و برگردید به کشوری که ازش ماموریت نابودی ایران را گرفته اید.

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۷:۵۶ ق.ظ  

  • امین سبز

    خدا کنه یکبار دیگر بگذارند رئیس جمهور شود چون
    اگر احمدی رئیس جمهور نمی شد هیچگاه جنبش آزادی خواه سبز شکل نمی گرفت
    اگر احمدی باز هم رئیس جمهور شود ما به پیروزی نزدیکتر می شویم

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۸:۰۲ ق.ظ  

  • سحر

    …مداری یعنی پرداخت و دریافت باج سبیل و اگر هم جایی خطایی از یکی از طرفین سر زد با پرداخت مبلغی یا واگذاری مناقصه یا مزایده یا وعده ریاست جمهوری در دوره بعد و … جبران می شه کرد.

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۸:۳۸ ق.ظ  

  • ناشناس

    نیک براون و ماجرایش برای ما هنوز فراموش نشده…….

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۸:۴۸ ق.ظ  

  • sabzejadid

    احمدی تا ۲ سال دیگه ایرانو افغانستان میکنه

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۹:۳۱ ق.ظ  

  • فاطمه

    آقای لاریجانی چقدر بهت می دند از احمدی نژاد اینگونه نا آگاهانه دفاع میکنی . آخرت رو بکلی فراموش کردی . خدایا تا کی به اینها فرصت خواهی داد؟

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۹:۴۳ ق.ظ  

  • سید

    ببینم اصولآ شما و برادرانتون به دلیل لیاقت و شایستگی به مقام رسیدید ….؟

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۱:۰۰ ب.ظ  

  • سعید

    جناب آقای محمد جواد لاریجانی بفرمایند واقعا فکر می کنند با توجه به وقایعی که ظرف یک سال اخیر افتاد اصلا مصلحت بود که این موضوع را مطرح نمایند؟ به راستی کسانی که دم از اقدامات فراقانونی یک دولت خودکامه برای تمدید مدت ریاست جمهوری برخلاف قانون اساسی می زنند چه نفعی از این موضوع می برند؟ اگر این موضوع از طرف کسانی مانند مشایی، رحیمی و امثالهم عنوان می گردید می گفتیم خوب اینها حتما منافع و بقای خود را در تداوم حضور احمدی نژاد بر کرسی ریاست جمهوری می دانند اما مگر جناب آقای لاریجانی که از دیپلمات های برجسته دو دهه اول انقلاب به حساب می آمدند این بار بر مبنای چه محاسباتی اینقدر با زاویه وحشتناکی راه را به خطا رفته و در دیپلماسی دموکراسی سر از ترکستان درآورده اند؟! البته نه کشور ترکستان که صد رحمت به مدنیتی که در آن کشور حاکم است. بلکه مثال این شعر که «این ره که تو می روی به ترکستان است.» القصه گویا جناب ایشان … که اینقدر داد افسوس از اتمام ریاست جمهوری و دولتی (آن هم به این زودی، یعنی ۲ سال به پایان دوره) را مطرح می نمایند که چارچوب ایدئولوژیک و برنامه مشخص و مدونی پس از نزدیک شش سال از سپری شدن عمر دولت ندارند و با آزمون و خطا منابع بسیاری را تلف نموده و سرمایه های مادی و انسانی و اجتماعی فراوانی را تخریب نموده بطوری که سایه آثار و تبعات آن تا چندین دهه بر سر اقتصاد و فرهنگ و سیاست ایران سنگینی کرده و مردمان همه خسارات وارده را ناشی از قدرت طلبی، دنیاطلبی و غرور و تکبر و نخوت صاحبان قدرت و سیاست تلقی نموده و نسبت به دولت و حکومت بی اعتماد خواهند بود؟ به راستی از فردی که زمانی با آقای نیک براون معاون اول وزیر امور خارجه انگلستان به صورت پنهانی داد و ستد سیاسی داشته و نقاط و نکات بسیار مبهمی در پرونده سیاسی ایشان و رابطه اش با سیاستمداران انگلیسی وجود دارد چنین اظهاراتی دور از ذهن نمی نماید.

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۱:۳۱ ب.ظ  

  • متین سبز

    جناب اقای لاریجانی من تنها یک خواهش دارم شما عزیزان که دم از قانون میزنید خواهشا انچه که تا حال قانون بوده اجرا کنید شاید در دوره ی دیگر ریاست جمهوری فرجی شود که من چشمم اب نمی خوره چون از قدیم گفتن که . گر خشت اول نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ ۲:۳۲ ب.ظ  

  • ناشناس

    آقای علی از کانادا!! مثل اینکه خداروشکر نفس شما از جای گرم میاد، خبر از ایران و اتفاقات اینجا ندارید ، اگه یک روز میامدی جلوی زندان اوین می دیدی خانواده هایی که مدتها چشم انتظار یه خبر کوچک از جوونشون هستند که جرمشون این بوده که گفتند: رای من کجاست ؟ و خیلی چیزهای دیگه این حرف رو نمی زدید !!!! شاید منظورتون از” اشتباهاتی ” همین مسائل جزئی و پیش پا افتاده است !!!؟؟ مثل خفقان و گرفتن و زدن و …. البته از اینکه شما گفتید : انتخاب بشن یا نه، این با مردمه !!!!! من فکر میکنم شما واقعاً از هیچی خبر ندارید .

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۱۹ ۴:۴۷ ق.ظ  

  • منم ساندیس میخوام !!!

    به نظر شما این اقایان شب که سرشون را روی بالش میگذارند به چی فکر می کنند :

    الف . خدایی خوب مردم را مچل کردیم ها
    ب . خدایا به من نیرو بده تا این بزغاله هارا به راه راست هدایت کنم
    ج. فکر کنم با این حرفهایی که زدم دیگه نونم تو روغن باشه
    د . این جماعت اصلن فکر نمیکنن !!!

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۲۰ ۸:۱۰ ب.ظ  

  • علیرضا

    بنام خدا، عرض شود این آقا جواد بفرمایند چی شد که در زمان امام راحل یکشبه عذرشون از معاونت وزارت خارجه خواستند،!!! سلمان رشدی را یادتان هست ؟؟؟ خوب بگذریم …..دنیا همین است…. بازم خدا را شکر پنج برادرید و باید سرسفره انقلاب از…تغذیه کنید… که فردا چه بازی کند روزگار . این شعر نیست آقای لاریجانی . واژه العبد فانی را که در شروع کار مدیرکلی پای امضاهایتان می گذاشتید را به یاد دارید ؟؟ بعید می دانم . فعلا خوش باشید …..

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۲۱ ۱:۳۸ ق.ظ  

  • بسیجی اصلاح طلب

    واقعا حیف است. بی خیال برادر می خوای زجر کش مون کنی؟ کم از مدیریت غلط این آقا زخم نخوردیم؟ ای کاش یه کم هم به فکر مردم بود

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۲۲ ۱۱:۰۰ ب.ظ  

  • باحال بود

    منم موافقم خیلی داره خوش میگذره کاش می شد بیشتر از این بشه

    0 Thumb up 0Thumb down ۱۳۸۹/۰۲/۲۳ ۱۲:۰۴ ق.ظ