سایت خبری تحلیلی کلمهhidden pichidden pichidden pichidden pichidden pic
  • صفحه اصلی
  • » روح الله حسینیان: بیانیه میرحسین موسوی عقب نشینی نیست...

روح الله حسینیان: بیانیه میرحسین موسوی عقب نشینی نیست

چکیده :رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با ابراز تعجب از محسن رضایی که بیانیه سراسر تهمت، توهین و نیز باطل موسوی را در نامه خود به رهبر انقلاب عقب نشینی می‌خواند، تصریح کرد: متاسفانه آقای رضایی عقب نشینی نظام را، پیشنهاد سازنده در نامه سیاسی خود...


کلمه: رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به محورهای مشترک نامه رضایی و بیانیه اخیر موسوی درباره وحدت و آشتی ملی گفت: محورهایی از نامه و بیانیه سیاسی محسن رضایی و موسوی با هم مشترک است که این امر نشان می‌دهد اینگونه نامه‌ها و بیانیه‌ها از یک مرکز مشترک برنامه‌ریزی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان نماینده تهران و رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در نقد نامه اخیر محسن رضایی به رهبر معظم انقلاب سخنانی بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر در نامه سیاسی آقای رضایی به رهبر انقلاب منظور از وحدت، وحدت بین مردم است این محور قطعا حول اسلام، مکتب اهل بیت، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) و اندیشه او، ولایت فقیه و قانون اساسی است، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در هر سال نشان از وحدت سراسری ملت ایران دارد و راهپیمایی روز چهارشنبه مردم تهران و سراسر کشور تبلور این وحدت شکست ناپذیر امت اسلامی است.

حسینیان تاکید کرد: حضور با شکوه مردم تهران و نیز مردم سراسر کشور نشان‌دهنده وحدت شکست ناپذیر آنان بود و منجر به بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی شد که باید این وحدت را همگان قدر دانسته و از آن حمایت کنند.

* وحدت با سران فتنه خیانت به ملت است

وی در ادامه افزود: اگر منظور از وحدت، وحدت با سران فتنه است که همچنان بر طبل مخالفت و ایستادگی در راه شیطانی خود می‌کوبند، این وحدت خیانت به ملت است.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با ابراز تعجب از محسن رضایی که بیانیه سراسر تهمت، توهین و نیز باطل موسوی را در نامه خود به رهبر انقلاب عقب نشینی می‌خواند، تصریح کرد: متاسفانه آقای رضایی عقب نشینی نظام را، پیشنهاد سازنده در نامه سیاسی خود می‌انگارد.

وی به محورهای مشترک نامه محسن رضایی و بیانیه سراسر توهین موسوی اشاره کرد و اظهار داشت: سخنان مشترکی چون اذعان به وجود بحران، محور قرار دادن اقتصاد، عمل کردن مجلس و قوه قضائیه به وظایف قانونی، محور مشترکی است که در نامه و بیانیه سیاسی محسن رضایی و میر حسین موسوی مشترک است که این امر نشان دهنده آن است که این گونه خواسته‌های غیر قانونی و احیانا شعارهای حقی که اراده باطل از آنها صادر شده، در یک مرکز مشترک برنامه ریزی می‌شود و از حلقوم افرادی خاص خارج می‌شود.

* رضایی شعار راهپیمایان تهرانی در برخورد با سران فتنه را درک نکرده است

حسینیان اضافه کرد: آقای رضایی ظاهرا در راهپیمایی مردم تهران شرکت کرده، اما به شعارهای یکپارچه آنان که خواستار برخورد قاطعانه با سران فتنه بود شاید نشنیده‌ و یا به درستی آن را درک نکرده‌اند.

رئیس کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی بزرگترین جنایت سران فتنه را تضعیف بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: انتخابات باشکوهی که بیش از ۸۰ درصد مردم در آن شرکت کردند و رئیس جمهور خود را برای اولین بار با بیش از ۲۴ میلیون بر گزیدند؛ قطعا می‌توانست توازن قوا را به نفع جمهوری اسلامی رقم بزند اما این خائنین فرصت طلایی مذکور را به یک ضعف تبدیل کردند.

وی تاکید کرد: آقای رضایی ضمن آنکه باید توضیح دهد چه کسی این خیانت بزرگ را به جمهوری اسلامی پاسخ می‌دهد، باید این را هم توضیح دهد که اگر نظام اسلامی با سران فتنه سازش کند، چه کسی باید پاسخ خون‌های ریخته شده و شهادت ده‌ها بسیجی و مجروح شدن صدها تن از ماموران نیروی انتظامی و به آتش کشیدن اموال عمومی و مردم را بدهد.

* نامه محسن رضایی موجب ادامه جنایات دشمنان و سران فتنه می‌شود

حسینیان با طرح این سئوال از محسن رضایی که آیا قادر است این جنایت‌های هولناک و بدتر از همه جنایت‌ها یعنی تهمت تقلب به جمهوری اسلامی را جبران کند، متذکر شد: قطعا صدور چنین نامه‌هایی آب به آسیب دشمن ریختن است و موجب ترغیب و تشویق دشمن و سران فتنه به ادامه جنایت خود می‌شود.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی خطاب به محسن رضایی تاکید کرد: بعد از نامه یا بیانیه سیاسی خواهید دید که سران فتنه جرات بیشتری پیدا خاهند کرد و آمریکا جنایتکار امیدوار و دشمنان اسلام و امام حسین پرو تر خواهند شد.

وی در پایان تاکید کرد: آقای رضایی باید بداند نوشتن چنین نامه سیاسی وحدت ملی را که در روز چهارشنبه تبلور پیدا کرد به هم خواهد زد از این رو از وی می‌خواهیم از این اقدامات خود دست برداشته و به دامن ملت بپیوندد.

۴۱ دیدگاه

  • At 2010.01.02 14:38, مصطفی said:

    با سلام
    باتوجه به خیانت صدا و سیما پیشنهاد می کنم گروهی خیر خواه مردم و مملکت سی دی حاوی فیلمهای واقعی برخورد وحشیانه با مردم را تهیه و بصورت گسترده در تمام کشور پخش کنند بسیار کارساز خواهد بود.

    []
    • At 2010.01.02 15:39, یا حسین...میرحسین said:

      آقای حسینیان جلو افتادین عقب نمونین؟؟؟
      جنایت های هولناک! رو چه کسی انجام داد؟؟؟؟

      []
      • At 2010.01.02 16:00, رضا said:

        این چه وحدت ملی است که شما آقایان با یک راه پیمایی بخشنامه ای که اینقدر در بوق و کرنا کردید است که با یک بیانیه بحق و یا نامه بهم می ریزد.

        []
        • At 2010.01.02 16:27, ایرانی said:

          نه بابا انتظار داشتی بگوید :از شما بخاطر دزدی رای ملت و کشتن انسانها در اعتراضات تشکر کند و بگوید ببخشید.
          آقای حسنیان شما هم بالاخره پاسخ اعمالتان را خواهید داد.

          []
          • At 2010.01.02 16:35, رضا said:

            متاسفانه تا افراد افراطی مثل آقای حسینیان هستند کشور رنگ آرامش رانخواهد دید.

            []
            • At 2010.01.02 17:14, az Australia said:

              eshare be khatte akhare harfhaye hoseinian,,,
              shoma damane mellat ra pare kardeheid , lotfan dast az damane mellat bardarid,agar mikhahid joze mellat bashid dast dar daste mellat begozarid na inke be damane mellat bechasbid.

              []
              • At 2010.01.03 00:40, m said:

                واقعا برای حسینیان متاسفم

                []
                • At 2010.01.03 00:47, SEYED ALI said:

                  واقعاً چرا بعضی از انسان ها اینقدر تشنه حکومت کردن هستند که حاضرند به خاطر آن حتی در روز عاشورا آدم بکشند؟
                  شهید بهشتی ! ای روح بزرگ ! آیا کسیکه شیفته خدمت است برای اینکه بتواند خدمت کند آدم می کشد؟
                  ای امام عزیز ای بت شکن بزرگ ! کجایی که ببینی چگونه حرمت بیتت را و اهل بیتت را و اصحاب و یارانت را نگاه نداشتند!
                  ای پیامبر خاتم ! شاهد باش که چگون با نام تو در دنیا حرمت و انسانیت را تار و مار می کنند.
                  و ای خدای بزرگ شاهد باش که چگونه نوادری پیدا می شوند که در این میان بر پاکی و بر سر عهدی که در بندگی با تو بستند ، با صلابت ، می ایستند.
                  خداوندا مکر منافقین را که دین تو را تباه کردند به خودشان برگردان. آمین!

                  []
                  • At 2010.01.03 10:49, MONA said:

                    ما نفهمیدیم این رضایی با کیه حد اقل ای حسینیان معلوم با کیه حرفش بی پرده میزنه مثل این رضایی یکی به نعل نمی زنه یکی به میخ

                    []
                    • At 2010.01.03 11:18, دانشجوی با غیرت said:

                      به فرمانده ی سپاه پاسداران در زمان امام خمینی (ره) و مهندس موسوی، به یکی از مغزهای اقتصادی ایران تهمت میزنند و میگویند درک سیاسی ات پایین است.

                      []
                      • At 2010.01.03 12:43, nader said:

                        آقای میرحسین موسوی با بیانیه ۱۷خودنشان دادند که چه روح بزرگی دارند و انصافا لایق رئیس جمهوری نیز میباشند درود بر میر حسین موسوی

                        []
                        • At 2010.01.03 16:01, ناشناس said:

                          حسینیان حیا کن مجلس رو رها کن

                          []
                          • At 2010.01.03 16:51, rasa said:

                            سلام و چند نکته:
                            ۱- در مورد اینکه آقای حسینیان محصول چه فرآیند اجتماعی، فکری، سیاسی و مدیریتی است بایستی محققین از حوزه‌های مختلف روانشناسی، علوم سیاسی و بویژه اسلام شناسی کار کنند و نتیجه را به عموم ملت شریف ایران و مسولین اعلام کنند.
                            ۲- در مورد برخوردهای ناجوانمردانه‌ای که با برادر محسن رضایی می‌شود فکر می‌کنم خود ایشان ریشه‌یابی کنند ببینند در آن مدتی که مشغول دفاع از انقلاب و کشور در برابر تهاجمات خارجی بوده‌اند چه تمهیداتی در جبهه و پشت جبهه لازم بود تا انقلابی که خون یارانشان در راه پیروزی آن و سپس حفظ دستاوردهایش ریخته شد بدست عده‌ای افراطی نیفتد! که امروز بنده و ایشان و خیل اندشمندان و عقلای همه‌ی جناحها باید زور بزنیم تا در این کشور اعتدال اندکی راه باز کند و عقل و منطق جایگزین زور و تهدید و تکفیر و … بشود.
                            ۳- بقول یکی از بزرگان کشور {ما یکجای کارمان حسابی می‌لنگد…} چیزی شبیه این جمله.
                            ۴- در مورد جنایاتی که رخ داده‌است جای سخن بسیار است. آقای حسینیان باید توجه کنند که جنایات عظیمی رخ داده است که در اندکی از موارد به دلیل شوری بیش از حد دستپخت برخی و لطمه به برخی افراد غیر قابل انکار و تکفیر (مانند پدر بزرگوار مرحوم روح‌الامینی و …) حتی توسط بلندگوهای رسمی نظام نیز اعلام شده است. لکن از منظر حکومتی آیا تحمیق مردم! اطلاع‌رسانی یکسویه که دروغ مسلم است! افترا! مستمسک قراردادن حرمت امام(ره) برای مقاصد سیاسی! تهدید خیل مردم معترض در تریبونهای رسمی و غیر رسمی دینی و حکومتی! اعمال تضییقات گسترده بر علیه مخالفین و منتقدین ! ضد اسلام خواندن مسلمانان! و بسیاری دیگر جنایاتی عظیم‌تر از سرکوب و اعمال خشونتهای گیترده علیه معترضین و ایراد لطمات جانی و قتل دستگیر شدگان و … نیست.
                            ۵- آیا مجموعه‌ای که از نمایش دادن پاره شدن عکس امام(ره) توسط یک فرد در میان اینهمه اعتراضات مسالمت‌آمیز نمی‌گذرد می‌توان پذیرفت که گوش عالمیان را در رثای ده‌ها!!! کشته‌شدگان اعلامی آقای حسینیان از بسیج کر نکند. شماها اگر سه کشته‌شده از بسیج داشتید تاحالا به قدر کل شهدای انقلاب و دفاع مقدس تبلیغات می‌کردید.
                            ۶- آقای حسینیان! نمی‌خواهم یقین کنم که داد و قالهایتان از سر کذب است و تمایلات سرکوب همه‌ی کسانی‌که غیر شما می‌اندیشند! آقای حسینیان! شما به همان سوال همیشگی افکار عمومی (از اصولگرا و اصلاح‌طلب) بپردازید که چگونه از مرحوم سعید امامی به عنوان شهید یاد کرده‌اید(اگر کرده‌اید) و اگر غیر از این می‌اندیشید آنرا شجاعانع، شفاف، بدون دروغ به مردم بگویید. آیا میان دیدگاه شما و دیدگاه رهبر انقلاب در مورد قتلهای زنجیره‌ای و سعید امامی اختلافی در حد ضدین وجود دارد؟
                            آقای حسینیان! شما بنا بر حمایتتان از سعید امامی در مظان این اتهام هستید که یا الف- با آنچه در قتلهای زنجیره‌‌ای رخ داد(حذف منتقدین از طریق قتل مخفیانه‌ی ایشان) موافقید و اساسا همان پیوری را در عرصه‌ی حکومت می‌پسندید. و یا ب- می‌اندیشید که در قضیه‌ی قتلهای زنجیره‌ای حقایقی مهم از مردم نهان شد و بصورتی مسیله جمع و جور شد(یعنی مرحوم سعید امامی فدای آبروی بقیه گشت.) و یا ….(هر آنچه که ممکن است در ذهن و عملتان دارید و تاکنون از مردم و خیلی‌ها پنهان داشته‌اید!!
                            ۷- برای رضای خدا به راه اعتدال هم توجه کنید! باور کنید که افراطی‌گری مناسب این مردم و این کشور و این انقلاب و این مکتب و این دین و این انسانهای شریف نیست و عاقبت دنیایی و آخرتی را تخریب خواهد کرد.
                            ۸- خدایا تو شاهد باش که بنابر وظیفه‌ی انسانی، اسلامی، انقلابی و ملی‌ام نوشتم و سعی کردم به آنها که باید بشنوند برسانم.
                            آرزومند آرزوهای امام خمینی(سلام الله علیه) و سربلندی جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران.
                            از مسیولین سایت خواهشمندم که مطالب را به نحو مقتضی اطلاع رسانی کنند.

                            []
                            • At 2010.01.03 23:30, ناشناس said:

                              یا ایها الذین آمنو لم تقولون ما لا تفعلون

                              []
                              • At 2010.01.03 23:47, جهان said:

                                آقای حسینیان حق با شماست. این بیانیه به هیچ وجه اعلام عقب نشینی از سوی ریس جمهور منتخب و محبوب مردم ایران، جناب میر حسین موسوی نیست. شاید کسی اشتباهی به شما خبری داده و در این مورد قصد اغفال شما را داشته است . از این که درایت به خرج داده اید و متوجه شده اید که قصد در این جا به هیچ روی عقب نشینی نبوده است، از شما متشکرم.
                                آرزو دارم که خشم میلیونی مردم به جان آمده با خواندن این بیانیه کمی آرامش یابد، و جنبش سبز با ماهیت مسالمت آمیزش به مبارزه خود در مقابل جهل، دروغ و جنایات حاکم ادامه دهد. من از عواقب سرکوب جنبش سبز بسیار نگرانم. در چنین حالتی میتوان انتظار داشت که رهبری مردمی که دیگر به هیچ شکلی حاضر به تحمل بی عدالتی و زور نیستند، به دست کسانی بیفتد که به هیچ کس، و بخصوص به شما، که رد پایتان در جنایات سالهای اخیر، و بخصوص در قتل های زنجیره ای بر همگان آشکار است رحم نکنند. من اگر جای شما بودم دعا میکردم که مردم به این بیانیه خردمندانه لبیک بگویند، و نظام را در کلیت اش به نابودی مطلق نکشند.

                                []
                                • At 2010.01.04 00:20, شناس said:

                                  من این وسط ایستادم و هر دو طرف را نگاه می کنم. آقایان چرا قبول نمی کنید هر دو طرف دارید اشتباه می کنید. قبول کنید مردم فقط این چند میلیونی نیستند که در ۹ دی به خیابان آمدند.به خدا با این کا هایتان دارید فاصله هر دو طرف را از هم زیاد تر میکنید.خدا را ناظر بگیرید وحق را یاری کنید اگر چه به ضررتان بهشد.

                                  []
                                  • At 2010.01.04 14:25, مصطفی said:

                                    فقط می توانم بگویم برای کوته فکرانی که اقدامات موسوی را خیر خواهانه می بینند متاسفم

                                    []
                                    • At 2010.01.04 14:33, دوستدار کشور said:

                                      آقا جون یک جوانمردی پیدا شود و بگوید این من بودم که عکس امام را پاره کردم از دوستان امام عذر خواهی می کنم. مرا اعدام کنید و در آن دنیا هم رضایت امام را جلب می کنم> یک اعدامی بهتر از اینهمه فجایع است. تمامش کنید بس است… بیش از این استفاده تبلیغاتی نکنید دل امام را خون کردید!! چی شد!! بیشتر کسانی که در زنده بودن امام با او مخالفت می کردند حالا سینه چاک امام شده اند؟؟. بابا اگر امام را دوست دارید به یاران امام بیش از این جفا نکنید.

                                      []
                                      • At 2010.01.04 15:15, ناشناس said:

                                        اندکی صبر سحر نزدیک است.

                                        []
                                        • At 2010.01.04 15:59, فقط ایران said:

                                          دورود بر موسوی همین و بس.

                                          []
                                          • At 2010.01.04 22:16, مهدی 55 said:

                                            درود بر موسوی و ننگ بر کسانی که حرمت بیت امام را نیز نگه نمیدارند اینها یی که به جماران حمله میکنند توسط حسینیان و رسایی و یه مشت بی ادب دیگر هدایت میشوند و سر چشمه اش هم از مادیاتی است که دولت در اختیارشان قرار میدهد

                                            []
                                            • At 2010.01.05 00:36, م.ت said:

                                              واکنش شدید، نامنصفانه و نابخردانه ی هواداران دولت و افراطیون به بیانیه ی متعادل و متواضعانه ی مهندس موسوی البته دور از انتظار نبود. اینها اصولن خودشان هم نمی دانند که حرف حسابشان چیست!
                                              آقای موسوی می گوید اعتراضات مردم خودجوش است و حتا بدون بیانیه و پیام از جانب اصلاح طلبان، مردم سکوت نخواهند کرد و پی گیر مطالباتشان خواهند بود؛ همان طور که در عاشورای خونین و پیش تر در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله منتظری شاهد بودیم. اما این آقایان می فرمایند خیر! ۱۶ بیانیه ی مهندس موسوی باعث بوجود آمدن این مسائل و بحران در جامعه شده است و نقش غیر قابل انکار برخوردهای سبعانه، وحشیانه و غیر قابل توجیه جناح اقتدارگرا در برابر اعتراضات و راهپیمایی های مدنی و قانونی مردم و در نتیجه عصبانی تر کردن مردم و ملتهب کردن اوضاع را نادیده می گیرند.
                                              من به عنوان یکی از همین مردم می گویم، آقایان لطفن به شعور مردم بیش از این توهین نکنید! به چه علت فکر می کنید که مردم قدرت تشخیص ندارند و یا صغیرند و چشم شان به دهان دیگران است تا هر چه آنها گفتند انجام دهند؟! چرا نمی خواهید درک کنید که جنبش سبز میلیون ها رهبر دارد که از قضا آقایان میرحسین موسوی، شیخ مهدی کروبی و سید محمد خاتمی هم یکی از همین ها هستند و در کنار مردم؟!
                                              می فرمایید آقای موسوی باید توبه کنند و عذر بخواهند!! چرا؟ به چه علت؟ چون در برابر ظلم کوتاه نیامدند؟ چون نخواستند از حق قانونی مردم بگذرند (از حق خودشان که گذشتند)؟ چون برای استیفای حقوق مردم در کنار آنها ماندند و از نیمه ی راه بازنگشتند؟
                                              آیا با توبه ی ایشان مشکل شما حل می شود؟ آقای موسوی که حجت را بر همگان تمام کرد. تا کی می خواهید مردم را نادیده بگیرید و مشکل را در میان عده ای خاص بجویید؟ آیا می اندیشید که با حذف فیزیکی یا به بند کشیدن یک عده، مردم معترض، قانع و ساکت می شوند؟ چرا نمی خواهید از روی عقل و منطق با این بحران مواجه شوید؟ بحرانی که خود با برخوردهای بیش از حد خشونت بار و یکطرفانه به آن دامن زدید؟ البته اگر واقعن به دنبال برطرف کردن بحران و برقراری آرامش هستید! والسلام

                                              []
                                              • At 2010.01.05 00:47, مینا said:

                                                جناب دوستدار کشور! مگر خبر ندارید این جوانمرد پیدا شد و این گناه کبیره را بر عهده گرفت؟ کسی که اکنون به خاطر حق گفتن در بند اسیر است…آری حر زمان، آقای نوری زاد عزیز خودمان را می گویم…
                                                قبول کنید که دیگر حجت تمام شد. حالا اگر منصف باشیم در می یابیم که این آنها (اقتدارگرایان) هستند که نمی خواهند مشکل و بحران برطرف شود و آنها هستند که جو را متشنج می کنند…آنها حتا حاضر نیستند یک قدم برای مردم جلو بگذارند.
                                                پس اینک اگر خواسته های جنبش رادیکال تر شد و کل نظام را هدف گرفت این خود آنها هستند که مسئول خواهند بود.
                                                چکیده ی بیانیه میر حسین به نظر من این بود: من آنچه شرط بلاغ است با تو گفتم خواهی پند گیر خواهی ملال!
                                                یا حسین میرحسین

                                                []
                                                • At 2010.01.05 09:18, ناشناس said:

                                                  Agh yek nafar peyda nemishe in bahso tamam konad ke aghab neshini ast ya na. In aghayan bayad bagadand madrese farsi bekhanand.

                                                  []
                                                  • At 2010.01.05 11:37, بهزاد said:

                                                    ان الله مع الصابرین
                                                    اندکی صبر , سحر نزدیک است

                                                    []
                                                    • At 2010.01.05 14:07, ghjk said:

                                                      vagha in hosseinian ajab roi dard

                                                      []
                                                      • At 2010.01.05 16:25, زینب said:

                                                        بابا این چه سایتی از کجا وچه طور با شما تماس بگیریم یک تلفن یک ایمیل و یک صفحه ارتباطی بعد از این همه تکنولوژی با خر ملا نصر الدین میخواهید جنبش سبز را یاری کنید

                                                        []
                                                        • At 2010.01.05 16:28, محمد said:

                                                          درود بر حسینیان

                                                          []
                                                          • At 2010.01.05 16:29, ناشناس said:

                                                            عزیزان سیز این نود بازیها ساخته خودشان است گول نخورید

                                                            []
                                                            • At 2010.01.05 17:14, شقایق said:
                                                              []
                                                              • At 2010.01.05 20:05, ناشناس said:

                                                                حضرت علی فردی که اب دهن به باشید در مورد حکم او عجله نکرد این حرفهای کوچک بزرگ منبری بوده است حلا این روحانی مجلسی زمان جان گرفتن به ۵ روز کاهش دهد روح الله نامت نیک است کردار به زمانه …

                                                                []
                                                                • At 2010.01.05 21:18, morteza said:

                                                                  الان می فهمم که چرا مأمون خلیفه عباسی تا این حد از حضرت امام رضا ع و یاران باوفایش وحشت داشت.قبل از این بیشتر فکر می کردم این موضوعات بیشتر حالت داستان دارد و در آن اغراق شده است ولی در زمان حال کاملاً بر ظلم هایی که بر آن امام همام رفته است ایمان آوردم و آنها را باور کردم.فهمیدم که چرا پیروان ولایت همواره در حکومت های اسلامی در بند و زنجیر و اسارت و شکنجه بودند و چرا به شهادت می رسیدند. واقعاً ائمه ما بسیار بزرگ و والا مقام بودند و مظهر پاکی و آزادگی و خدا را شکر می کنم که در دوران ما و در کشور ما هستند بزرگانی که پیروان حقیقی ولایت و امامت می باشند. یا حسین میرحسین

                                                                  []
                                                                  • At 2010.01.06 12:38, LORD said:

                                                                    درود بر دوستان اندیشه سبز
                                                                    این افراد تند و افراطی ره به جایی بخواهند برد ، اینان خشک مقدسانی هستند که تیشه به ریشه این مملکت می زنند .
                                                                    در این مملکت نباید تدبیر کننده ای بهتر از این جاهلان باشد ؟
                                                                    اینان خود خوارج و فتنه گرنه
                                                                    از دوستانی که در بالا مطالبی زیبا نوشته تشکر می کنم .
                                                                    ما به کسی فحش و بد و بیراه نمی گوییم ما منضبطانه و با ادب رفتار خواهیم کرد .
                                                                    این دعا را در آخر می کنم :
                                                                    خدایا دست افراد نادان را از مملکت اسلامی ما دور کن
                                                                    یا علی
                                                                    سبز باشید و سبز بیندیشید

                                                                    []
                                                                    • At 2010.01.06 14:23, ایرانی سبز said:

                                                                      این هم یک کلمه از مادر عروس…!!

                                                                      []
                                                                      • At 2010.01.06 15:25, مهرداد said:

                                                                        من فقط و فقط یک حرف میزنم “” ای رهبر آزاده آماده ایم آماده “”

                                                                        []
                                                                        • At 2010.01.06 20:26, محمد امین حسن پور said:

                                                                          با سلام
                                                                          من اصلا خشونت رو تایید نمی کنم. در انتخابات به احمدی نژاد هم رای ندادم. فقط می خواستم بگم تا آنجا که من دیده ام چرا شما تنها نظرات موافقین را قرار می دهید؟ بقیه ی سایت ها هم این کار را می کنند. پس فرق شما و آنها چیست؟ یعنی واقعا یک نظر مخالف برای شما ارسال نمی شود؟

                                                                          []
                                                                          • At 2010.01.06 20:27, محمد امین حسن پور said:

                                                                            با سلام
                                                                            من نام و نام خانوادگی ام رامی نویسم و مسئولیت حرفم را قبول می کنم. اصلا خشونت رو تایید نمی کنم. در انتخابات به احمدی نژاد هم رای ندادم. فقط می خواستم بگم تا آنجا که من دیده ام چرا شما تنها نظرات موافقین را قرار می دهید؟ بقیه ی سایت ها هم این کار را می کنند. پس فرق شما و آنها چیست؟ یعنی واقعا یک نظر مخالف برای شما ارسال نمی شود؟

                                                                            []
                                                                            • At 2010.01.07 22:57, یک ایرانی وطن پرست said:

                                                                              من در تعجبم که اینها چگونه فردا در پیشگاه خداند می خواند جواب گو باشند .
                                                                              عالم بی عمل میگن همانند …..که فقط بار کتاب می برد.

                                                                              []
                                                                              • At 2010.01.08 20:57, اشکان said:

                                                                                اینجا نظرات همه نمایش داده میشه چون جنبش سبز از کسی و چیزی نمی ترسه

                                                                                []
                                                                                • At 2010.01.09 10:59, سجاد said:

                                                                                  زنده باد موسوی

                                                                                  []
                                                                                  • At 2010.01.11 00:36, رضا said:

                                                                                    محمد امین جان اکثر کسایی که میان تو سایتا برا خبر سبزای مظلوم هستن

                                                                                    چون مخالفاشون رسانه و پول بینهایتی دارن مخصوصا صدا سیمای که نیازی به توضیح نداره روزنامه هاشونم که هیچ

                                                                                    ولی این سایتای فیلتر فقط مونده برا ما

                                                                                    []